Wiosenne połowy

/ 9 zdjęć

Witam chciałbym dzisiaj opisać moją i Sebastiana (Majestc97) pierwszą wyprawę wiosenną w tym mijającym roku. Około godziny 15.30 zadzwoniłem do Sebastiana że już się powoli zbieram i o 16.00 będę po niego. O godzinie 16.15 byliśmy już nad stawem. Pierwsze co to , rzut okiem na staw i poszukiwanie miejsca na wędkowanie . Na szczęście nasze ulubione miejsce było wolne. O 16.35 byliśmy już rozpakowani , zanęta była już rozrobiona więc kije do wody ;) . Oboje z Sebastianem zarzuciliśmy zestawy gruntowe za karpiem a z boku na płytszej wodzie postanowiliśmy się pobawić z drobnicą , jak się później okazało to była dobra decyzja . O 17.00 pierwsze branie na grunt i jest ! Wielka radość na twarzy Seby jazgarz pierwsza ryba sezonu i to pierwsza ryba na nowy kij. Buziaczek i do wody. Później na grunt nic nie brało więc zaczęliśmy zabawę na spławik . Najpierw Sebastian złowił parę krasnopiórek i leszcza . Za jakieś 45 min. szczęście przeszło na moją stronę parę ładnych płoci , okonka i również parę wzdręgów . Gdy zaczęło się ściemniać Sebastian nieoczekiwanie doczekał się brania na spławik ostatniego już tego dnia. I co się okazuje a tu lin 23 cm parę fotek buzi i do wody. Tę wyprawę wspominamy bardzo dobrze pierwsze ryby w sezonie a już nie małe efekty ;D