Uważaj w czym idziesz na ryby!

/ 115 komentarzy

Szanowni Państwo uprzejmie informuję, iż w trosce o nasze wspólne dobro oraz kondycję naszych portfeli, a w szczególnośi uszanowanie naszych barw narodowych, tradycji i przynależności, warto zapoznać się z zapisami dokumentu normującego zakaz noszenia munduru lub jego części.
Szczegółowo opisałem mogące wystąpić konsekwencje w przypadku niezastosowania się do dokumentu jakim jest:
"ROZPORZĄDZENIE MINISTRA OBRONY NARODOWEJ z dnia 29 lutego 2016 r. w sprawie zakazu używania munduru wojskowego lub jego części" w jednym z art. na stronie:
http://www.pzw.org.pl/siedlce/wiadomosci/131057/61/uwaga_zmiany_w_przepisach

Mając na uwadze, iż nasze grono wędkarskie jest szczególnym sympatykiem sortów wędkarskich proszę o zapoznanie się z treścią w/w art. wraz z jego załącznikiem.
Pozdrawiam i do zobaczenia nad wodą.
 

 


4.5
Oceń
(19 głosów)

 

Uważaj w czym idziesz na ryby! - opinie i komentarze

ryukon1975ryukon1975
0
Ostatnią rzeczą pochodzenia wojskowego jakiej używałem były buty. Nikomu nie polecam tej wygody. Niepraktyczne, niewygodne i ogólnie do niczego. Gdy w końcu jeden z nich "puścił" na szwie i trzeba było je oddać do szewca lub wyrzucić do kosza nie zastanawiałem się nad decyzją nawet przez chwilę. (2016-05-12 11:34)
troctroc
+2
Zaznaczyć należy, że organem (jedynym jak do tej pory) upoważnionym do egzekwowania powyższego rozporządzenia jest Żandarmeria Wojskowa. Kiedy, Koledzy spotkaliście patrol ŻW nad wodą? Ja w roku bodajże 79 lub 80 byłem kontrolowany pierwszy i ostatni raz na rybach przez ŻW (wtedy jeszcze WSW) na jeziorze na poligonie Drawskim. I litości- sorty to są w składnicy opału (węgla i koksu), tutaj przedmioty zaopatrzenia mundurowego... (2016-05-12 11:46)
aldentealdente
+1
Strach się bać! (2016-05-12 12:42)
PanciOxDPanciOxD
+1
Teraz będę czekał nad Odra aż wojsko wlepi mi mandat nad Odra za spodnie :D niech tylko pójdą za mną parę km tymi krzakami :D hahahaha (2016-05-12 13:43)
u?ytkownik142033u?ytkownik142033
0
trzeba sie przerzucić na niemieckie lub rosyjskie, ISIS też są cool.... nikt nie podejdzie :D (2016-05-12 13:58)
fejkfejk
-1
Trzeba odwrotnie flagę przyczepić i zamiast Polski będzie Monako :P (2016-05-12 14:47)
kostekmarkostekmar
+3
Oczywiście dotyczy to osób nieuprawnionych. A tak poza tym jest mnóstwo wygodniejszych ubiorów wędkarskich za niewielkie pieniądze i naprawdę nie trzeba wyglądać jak separatysta w polskim, niemieckim, amerykańskim czy rosyjskim umundurowaniu ćwiczebnym. (2016-05-12 14:51)
mossakmossak
+2
Wszyscy dobrze wiemy że pan Maciarewicz nie przeszedlby psychiatrycznych badań lekarskich także trzeba brać poprawke na jego rozporządzenia i mieć go w glębokim poważaniu. (2016-05-12 17:15)
luxxxisluxxxis
+2
Maciar klej wącha i skleja pierogi butaprenem,kolejna bzdura w wydaniu tego porytego czerepa. (2016-05-12 17:26)
kedziokedzio
+6
Macierewicz nie zaliczyłby nawet tych testów psychologicznych, które muszą co jakis czas zaliczać górnicy. Zresztą... kto by sie przejmował tymi jego wizjami?! Człek ma problem z samym sobą, współczuc jemu trza... bidny gość. (2016-05-12 17:35)
ryukon1975ryukon1975
+1
Chcąc czy nie chcąc temat zszedł na naszą wspaniałą politykę.:) Patrząc z tej strony jest to kolejny martwy przepis i przez nikogo nie będzie egzekwowany więc jeśli ktoś ma gust może nawet w hełmie łowić. Jednak wspomniany Macierewicz pomimo że niezbyt mądry wyłudził od podatników pieniądze za czas zmarnowany na tą głupotę. (2016-05-12 18:01)
adamo0adamo0
+2
Chełm dobra rzecz ! Można go nosić na głowie dla ochrony przed ołowiem,można w nim zupkę ugotować a i żywca gdzie przechować. (2016-05-12 18:19)
ryukon1975ryukon1975
0
Zgadza się Tomku zastosowań praktycznych dla tej "części garderoby" można znaleźć kilka, patrząc na zdjęcia niektórych ciężkozbrojnych wędkarzy w prasie czy internecie to już tylko hełmu im brakuje. jednak kiedyś przyjdzie taki dzień że go nie braknie.:))) (2016-05-12 18:30)
rysiek38rysiek38
+3
w końcu trza zdobyć kasę na 500+ wiec i kasa za "nielegalny" mundurek się przyda a Antoś żadnej okazji nie przepuści - ja od kilku dni noszę barwy Śląskie a to chyba nie jest jeszcze zakazane mimo że to zakamuflowana opcja niemiecka i czlek mający to na grzbiecie to Polak drugiego sortu zdaniem jaśnie pana JAROSŁAWA pierwszego (2016-05-12 18:35)
kabankaban
0
Jak dla mnie gatka o niczym bo bezsensownych przepisów w naszym kraju mnóstwo, a możliwości ich łamania jeszcze więcej, a sposobów wszelakich na "jak się ubrać na rybki" sporo :) (2016-05-12 19:22)
dendrobenadendrobena
-7
Może mnie z nad wody wezmą do Gwardii Macierewicza.Nie będą musieli mnie mundurować. To śmieszne. (2016-05-12 20:24)
Adam NEXAdam NEX
-2
Kiedyś nasi prawodawcy wpadli na wspaniały pomysł jak zarobić na braci wędkarskiej zmieniając organ wydający karty wędkarskie. Było nas koło miliona razy 15 złoty ładna sumka dla skarbu państwa za zmianę pieczątki. Obecnie ŻW będzie latać po ulicach, parkach i na pewno wiedząc o tym że wędkarze chodzą w takich strojach trafią nad nasze akweny żeby wspomóc kasą upadającą Polską Armię. ;) (2016-05-12 21:25)
Jakub WośJakub Woś
+5
Moim zdaniem bardzo słuszne rozporządzenie. Jakoś nikt nie dziwi się, że nie może chadzać w mundurze PSR czy policji. Służby powinny mieć własne umundurowanie i zakładanie ich przez osoby nieupoważnione powinno być karane. Po co mam się zastanawiać nad wodą czy podchodzi do mnie policjant, wojskowy czy może jakiś lokalny "Czesiek" przebieraniec. (2016-05-12 22:22)
rysiek38rysiek38
+1
Kubo tylko ten twój przysłowiowy czesiek przebieraniec nusi też mieć LEGITYMACJĘ a tego już na targu tak latwo nie kupisz a swoją drogą jako kapral rezerwy mam chyba prawo przywdziać się w owe "wdzianko" (2016-05-12 22:34)
Jakub WośJakub Woś
+5
Swoją drogą to trzeba przeczytać rozporządzenie zanim zacznie się głos podnosić bo widzę, że wielu tu pisze a część nie wie o czym. Dla niektórych kurtka moro to część munduru. Rysiek dlaczego za policjanta się nie przebierzesz i na ryby nie pójdziesz? (2016-05-12 22:45)
MACKO76MACKO76
+7
Wojskowe ciuszki tak ale bez emblematów, dystynkcji a flaga jak najbardziej .Jestem POLAKIEM i nie wstydzę się tego!!!!! (2016-05-12 22:59)
u?ytkownik16322u?ytkownik16322
+1
Z jednej strony sklepy z tkzw. militariami i mundurowe z drugiej takie kwiatki jak wyżej. Jest to klasyczny przykład schizofremi prawniczej. Ps. Dochodzą do tego jeszcze grupy rekonstrukcyjne , pasjonaci militarii , aktorzy i zwyczajni patrioci biorący udział w rocznicowych uroczystościach - wszyscy jesteście przestępcami. Kochani ja to Wszystko olewam - nie będę sobie humoru psuł z powodu jednego czy drugiego idioty Julian - już nawet nie rezerwista. (2016-05-12 23:13)
rysiek38rysiek38
-6
W stanach nawet na skarpetkach lub bieliźnie noszą swoje barwy narodowe będąc z tego dumni i nikomu to nie przeszkadza jedynie my jesteśmy takim "porypanym" krajem gdzie trza mięć ZGODĘ Kubo za policjanta się nie przebiorę bo po pierwsze to nie kolory maskujące a po drugie to nie moja bajka (2016-05-12 23:26)
u?ytkownik146431u?ytkownik146431
+1
Przecież to nic nowego. (2016-05-13 07:30)
Jakub WośJakub Woś
+2
Rysiek bredzisz sam nie wiesz o czym. Przeczytaj to rozporządzenie zanim coś napiszesz. Przecież nikt w nim nie zabrania noszenia polskich barw. Możesz się owinąć we flagę polski i ponaklejać orzełki. Możesz biegać ubrany w ubrania we wzorach moro a nawet pomalowany na twarzy w ten wzór. Nie można po prostu zakładać munduru wojskowego lub jego części. Czy tak ciężko zapoznać sie z tematem zanim napisze się kilka bezsensownych komentarzy? (2016-05-13 07:35)
Jakub WośJakub Woś
+2
Julian a zanim napisałeś komentarz przeczytałeś to rozporządzenie? Jest tam wyraźnie napisane: 4. Zakaz, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy:przez osoby niebędące żołnierzami w czynnej służ bie wojskowej, które: a) biorą udział w występach wojskowych zespołów art ystycznych – w czasie tych występów, b) występują w filmach i innych przedsięwzięciach a rtystycznych – w czasie ich realizacji. (2016-05-13 07:39)
kedziokedzio
+1
Pamiętam dobrze jak będąc w wojsku, chodziliśmy na tzw WAK i tam niszczyliśmy sorty mundurowe, które przeleżały na półkach w magazynie jakis tam okres "przydatności". Rąbaliśmy toporami kurtki, bluzy, spodnie, koszulki, buty, pasy i inne duperele. W większości były to właśnie mundury polowe, czyli "morówki". To takie polskie! Najlepiej zniszczyć, zamiast sprzedać. W innych krajch ( nawet w Europie) sorty taki pozbawia sie cech wojskowych ( przez usunięcie znaków, kodów jednostek, insygniów) i sprzedaje się jako wojskowe ciuchy z demobilu. Na Aledrogo można kupić sorty z różnych krajów, nawet jakieś peleryny i inne szmatki. Tylko tu, w popierdzielonej Polsce mamy z tym problem. Mieliśmy ten problem zawsze, ale tym razem Macier ze swoim nie do końca dobrze sformatowanym beretem może naprawdę narobić kłopotów chocby nam, wędkarzom. A ty Kubuniu jak zwykle... taki spolegliwy, taki poprawny, taki prawnie dostosowany. Słowem ideał. Całe zycie łażę w wojskowych ciuchach. Łażę w tym nawet do pracy i po mieście, i na ogródku i nad wodą i ogólnie nawet do szkoły tak łaziłem. Nie mam zamiaru z tego rezygnować i olewam te ich pierdoły. Ciuchy takie są mocne, odporne na zabrudzenia, są praktyczne i nawet wygodne. Może mnie za to zamkną? No to trudno. Nie noszę dystynkcji, oznaczeń wojskowych, noszę tylko ubrania o wojskowym kroju. Czy kurtka Bundeswehr jest u nas uznawana jako część munduru? Jeśli tak, to ktoś ma nieźle powiercony baniak. (2016-05-13 10:55)
krzysztof-chomickikrzysztof-chomicki
-5
A czemu nie spróbujecie używać umundurowania Policji, dla mnie to pełna analogia. Bardzo dobrze, że wszedł taki przepis, wyobraźcie sobie, że taki przebrany nie żołnierz zrobi rozróbę, świadkowie będą myśleli, że to prawdziwy i propagandowe, antypolskie (czyli praktycznie wszystkie) media będą miały powód do oczerniania WP. A jeśli ktoś mi zarzuci, że zwolennik PISu itd. to wolę już teraz napisać, że jestem przeciwnikiem każdej partii politycznej, która jest lub była u władzy, bo wszystkie są sterowane odgórnie, w strukturach każdej partii są "agenci" i każda partia rządząca w kraju "okupowanym" tak na prawdę gra do tej samej bramki w tym meczu politycznym, czyli konsekwentnie będą przeforsowywali ustawy mające na celu zapewnienie nowego porządku na tym świecie... (2016-05-13 11:05)
krisbeerkrisbeer
+1
Kedziu, nie dodałeś (chyba że u Was było inaczej) że niszczyło się tak zwane funkiel nówki a my szweje zapieprzaliśmy w starych zniszczonych. Namachałem sie troche toporem :) O Polsce już niedlugo będzie sie mówić że to nie kraj, to stan umysłu. Przynajmniej o części z nas, smutne :( (2016-05-13 11:37)
krisbeerkrisbeer
0
Tylko patrzec jak minister sportu zabroni chodzić w koszulkach reprezentacji z flagą i orłem :( (2016-05-13 11:39)
zgredzikzgredzik
+5
Dzwoniłem dziś do Żandarmerii Wojskowej i dowiedziałem się, że na dzień dzisiejszy NIE POSIADAJĄ oni uprawnień do takich kontroli i jedyną komórką, która może to zrobić jest POLICJA. Ogólnie sami jeszcze nie wiedzą wszystkiego, bo jest dużo niewiadomych w tym temacie. Ogólnie lipa, bo właśnie miałem się wyposażyć w coś takiego, a tak do kwota 1000zł-wego mandatu trochę odstrasza. (2016-05-13 13:23)
marcin-ozieblewskimarcin-ozieblewski
+2
Nie zgodze się. Od 2009 roku policja ma prawo kontrolować mundurowych a ŻW może kontrolować cywili. (2016-05-13 14:13)
wywrotawywrota
+3
Kiedyś głośno się mówiło o szacunku dla munduru, godła oraz flagi- w tej chwili byle wieśniak w mundurze buraki kopie, to jest patriotyzm w krajowym wydaniu- szkoda słów... (2016-05-13 15:11)
kabankaban
+3
Wracając do tematu to używam ciągle wszelakich ogólnie rzecz biorąc "panterek" z demobilu i z naszywkami różnorakich krajów. Moje stare dresy ( Ferdek Kiepski ma je ciągle na sobie) już dawno pojechały ze śmieciem i miałem do nich pewien sentyment. Kto kiedykolwiek odbywał "zasadniczą służbę wojskową" wie o czym myślę. A kopanie buraków (ja wyrywam) w mundurze sobie nie wyobrażam, bo niewątpliwie niewygodnie :) (2016-05-13 15:57)
u?ytkownik16322u?ytkownik16322
+4
Szanowny Kolego. Masz 100% rację w tym co napisałeś ponieważ nie czytałem w/ w rozporządzenia. Po prostu do mojego starego siwego łba nie przyszło mi przed udaniem się na ryby ( czytaj relaks i wypoczynek ) że muszę czytać wywody jakiegoś zidiociałego zupala. I nie mieszajcie do tego Maciarewicza ( który jest mi całkowicie obojętny ) bo jak znam wojsko może ON nawet nie wiedzieć o takim rozporządzeniu. Zastanawiam się wszelako co jeszcze muszę przeczytać przed udaniem się na tkzw. relaks ( nie wspominam tu celowo o regulaminach łowiska czy PZW)- swoją polisę ubezpieczeniową , kodeks drogowy, instrukcję udzielania pierwszej pomocy (mam stosowne uprawnienia PCK ) no i oczywiście katechizm. Aha jeszcze o badaniu probierzem trzeżwości zapomniałem. Panowie prawda jest STRASZNA 0 piwa. W Wiadomościach Wędkarskich znajduje się rubryka o tytule Pragraf i ryby w której to między innymi kilku skrzywionych zawodowo prawników informuje mnie co mogę czego nie mogę i co mi grozi na rybach.Po takiej lekturze człowiek aż się rwie do wędkowania. Ps. Są ludzie którzy potrafią spier......olić nawet najlepszą imprezę w tym wypadku mój kontakt z przyrodą. Aż strach się bać iść na ryby a co dopiero w moro. Zdemobilizowany Julian . (2016-05-13 16:30)
kabankaban
+1
Wracając do tematu to używam ciągle wszelakich ogólnie rzecz biorąc "panterek" z demobilu i z naszywkami różnorakich krajów. Moje stare dresy ( Ferdek Kiepski ma je ciągle na sobie) już dawno pojechały ze śmieciem i miałem do nich pewien sentyment. Kto kiedykolwiek odbywał "zasadniczą służbę wojskową" wie o czym myślę. A kopanie buraków (ja wyrywam) w mundurze sobie nie wyobrażam, bo niewątpliwie niewygodnie :) (2016-05-13 16:44)
rysiek38rysiek38
+2
A co Kubo drogi jak ktoś ma moro ale obecnie nieobowiązującego już wzoru i kroju ? a nie oświecona władza i tak się będzie czepiać>>> w konstytucji nie ma wskazowek co mam nosić na du,,e a to podobno nadrzędna ustawa ? niestety trybunalu już nie ma i cholera to wie co i jak :-( (2016-05-13 17:46)
u?ytkownik142033u?ytkownik142033
+1
nie ma tego złego , czym więcej głupich pomysłów Antka i tej chorej ekipy tym wcześniej ludzie im podziękują. Jakiś czas w ciemnej D trzeba się poświęcić, nawet na wędkarzy trafiło (2016-05-13 17:56)
rysiek38rysiek38
-1
Narazie jesteśmy skazani na Trójcę przenajświętrzą w postaci Jarka, Zbycha i Antka ...Mimo Faktu że nawet w Biblii nie ma wzmianki o takim "wynalazku" ale co tam - to Polska właśnie (2016-05-13 18:25)
troctroc
+1
No pewnie- jeszcze polityki tu brakuje, panowie- na RYBY... (2016-05-13 18:31)
kapitolkapitol
+1
To jak to w końcu jest z tym mundurem? Liczy się tylko obowiązujący w Polsce wzór lub/i polskie emblematy na mundurze? Pytam z ciekawości - wiadomo że nikt nie będzie tego egzekwować, ale jestem szczęśliwym posiadaczem oryginalnego munduru (spodnie+bluza) tzw. żabki (wz.89), w dodatku mam też bluzę/marynarkę woodland z Holandii (holenderskie emblematy) i żebym się nagle nie zdziwił jak do mojej miejscowości, oddalonej o dobre 25 km od najbliższej jednostki wojskowej, nad jezioro przyjedzie żandarmeria i będzie mandaty wypisywać :) Wędkarze to jeszcze nic, a co z pasjonatami paintballa, asg czy grupami rekonstrukcyjnymi oni też mają nagle w dresach zacząć biegać? Przepis niejasny, jak niektóre podpunkty w RAPR. (2016-05-13 20:19)
Jakub WośJakub Woś
+7
Jak napisałem wpis o schludnym ubraniu wędkarza to część tu komentujących się oburzyła. Bo przecież brudny podpity człowiek też może być świetnym przyjacielem. Dziecko pod opiekę by oddawali. Teraz ktoś zabronił noszenia mundurów wojskowych to nagle ci sami wszedzie w mundurach chodzą. Siedzicie w internecie i jęczycie na wszystko. To złe, tamto złe, ten głupi tamten głupszy. Macierewicza od głupków, zrytych czerepów i psycholi wyzywacie? Wy którzy go wybraliście na Ministra? To kim Wy w takim razie jesteście? Chciałbym Wam przypomnieć że to Polacy - My wybraliśmy ten rząd większością głosów. Co osiągneliście w polityce żeby ministra tak lżyć? Jeczycie biadolicie a pojecia nie macie czego dotyczy to rozporządzenie bo Wam się nawet przeczytać tego nie chciało. (2016-05-13 21:17)
u?ytkownik16322u?ytkownik16322
+4
Q.........wa . Tylko bez polityki bo to najgorsza q....rwa jaka pod latarnią stoi. Każdy ma prawo do swoich poglądów ale na LITOŚĆ BOSKĄ nie na rybach. A tak na prawdę to ryby mają to głęboko pod płetwą odbytową. Ps. Właśnie po to chodzę na ryby lub i zaszywam się zupełną mazurską głuszę by się od tego wszystkiego od.......olić Ps. Klnę , tak klnę bo przynajmniej Tu chcę mieć spokój Julian (2016-05-13 21:41)
piotr48piotr48
+2
zdziwiony jestem jednym gdyż większość biorących udział w tej dyskusji miała styczność z wojskiem mundur to mundur i tyle , Państwo opiera się na schematach czyli TRADYCJI a to wymaga respektowania poszanowania znaków godności państwa i jeśli ktoś tego nie rozumie niech wyprowadzi się albo poszanuję woli POLAKÓW , znaki państwa należy bezwzględnie szanować (2016-05-13 22:17)
romaniromani
+3
Pamiętam jak byłem dzieckiem, to w mojej okolicy większość ludzi chodziła w ubraniach, i butach z demobilu ..Moja mama miała oficerki, jeden miał nosek okrągły, a drugi czubaty, bo były nie z pary, pamiętam jak mamę spytałem dlaczego są każdy inny, mama odpowiedziała ;że prawy to oficer a lewy to oficerka,mam teraz 72 lata. (2016-05-13 22:23)
luxxxisluxxxis
+1
Kolejne grabienie wody,kolejna bzdura,kolejny martwy przepis...O ile rozumiem zakaz noszenia dystynkcji,emblematów i podobnych temu rzeczy o tyle nie czaję zakazu chodzenia we "wzorze" kroju munduru...Czymże on jest? gdzie jest to sztywno określone? w urzędzie miar i długości? fizyczna zmiana 1 ściegu czy położenia guzika czyni go NN...Dodatkowo....cytuję----"b) występują w filmach i innych przedsięwzięciach a rtystycznych – w czasie ich realizacji. ""-----więc skoro piszę ,produkuję się robiąc zdjęcia,piszę relacje z wypraw,prowadzę bloga ...więc wypełniam definicję "artystyczną",coś tworzę....Kto i na jakiej podstawie ,w oparciu o jakie prawa i rozporządzenia jest w stanie określić na ile ja jestem bądż nie jestem "artystą" w trakcie prowadzonego przedsięwzięcia??? Nawet gdybym kur...a robaki w mundurze,lumpie o kroju munduru kopał właśnie to do ch...a robię właśnie "coś" dla potrzeb przedsięwzięcia...Bzdura totalna,chory kraj... (2016-05-14 09:58)
marek-debickimarek-debicki
0
To nie chory kraj! To ludzie chorzy, którzy bzdurne prawo i przepisy tworzą. (2016-05-14 12:01)
piotr48piotr48
0
do Pana marek-dębicki a co Pan sądzi o zwodzonych pomostach wędkarskich na zbiornikach wodnych do 5 ha ? większość z nich jest zabudowana całkowicie i odpowiedzialni za to są lokalni działacze PZW czy według Pana te osoby są o zdrowych zmysłach? (2016-05-14 17:14)
rysiek38rysiek38
-1
No i nastąpil zmasowany atak klonów a cel jeden - nawet nie czytać a za sam nick upier....ć,może tym razem pobije rekord w łapkach do ziemi (na szczęście to nie rzymska arena) :-) (2016-05-14 17:41)
pakul1206pakul1206
0
Ale zakaz dotyczy tylko obowiązujących wzorów, czy wszystkich na przestrzeni dziejów, bo jak wszystkich to wkurzyłbym się że nie mogę już chodzić na ryby w moim ulubionym stroju husarii, całkiem wygody do łowienia stacjonarnego, do spiningu nie polecam :) Nie My Polacy wybraliśmy tych ludzi tylko wybrał ich "prezes" żeby był jasne, my głosujemy na partię nie na człowieka , a "My Polacy" możemy mówić np. w sprawach przynależności narodowej a nie światopoglądu, sympatii politycznych itd. bo tutaj możemy i mamy pełne prawo do różnych poglądów, więc nie " My Polacy" tylko Polacy wybrali. (2016-05-14 21:08)
krzysztof1234krzysztof1234
-4
Wywrota-buraku a co masz do kopania burakow (2016-05-15 07:19)
u?ytkownik16322u?ytkownik16322
+2
Co jakiś czas z uporem maniaka ukazuje się nowy ,,wq....jący tekst.Właśnie wróciłem z Wisły na Tarchominie rano pochmurnie ( 4.30) potem od 9.00 słońce ale za to zimny wiatr. Skończyły się brania. Dlaczego to piszę. Ano dlatego że zamiast iść na ryby siedzicie i klepiecie w klawiaturę. Na rybach byłem w swoim starym wysłużonym ( ale czystym moro ) i miałem swój stary ,,wojskowy " wysłużony plecak - czy w sławetnym zarządzeniu jest mowa o plecakach ? I mam głęboko w 4 literach zarządzenia i cykliczne głupawe teksty pisne chyba po to żeby wkurzyć i skłócić ludzi. Ps. W pracy miałem takiego modela który jak przyszedł na dyżur zaraz kombinował co też może dzisiaj wypier......olić. Nie muszę mówić że wq...wiał bezpośrednich przełożonych i kolegów. Rozsiewał atmosferę ustawicznego zagrożenia . Podobnie ma się i z tego rodzaju tekstami. Dlatego robię sobie grubą nieprzyzwoitość na podobne teksty i zarządzenia. Julian (2016-05-15 12:05)
rysiek38rysiek38
+3
julian - są ludzie KUMACI tak jak ty ale niestety coś ostatnio takich jak Ty to na lekarstwo niestety,wiekszość woli nie podpaść górze dla świętego spokoju no i mamy to co mamy w każdej sprawie (2016-05-15 14:36)
kedziokedzio
-2
Jakub Woś (2016-05-13 21:17:) "Jak napisałem wpis o schludnym ubraniu wędkarza to część tu komentujących się oburzyła. Bo przecież brudny podpity człowiek też może być świetnym przyjacielem. Dziecko pod opiekę by oddawali. Teraz ktoś zabronił noszenia mundurów wojskowych to nagle ci sami wszedzie w mundurach chodzą. Siedzicie w internecie i jęczycie na wszystko. To złe, tamto złe, ten głupi tamten głupszy. Macierewicza od głupków, zrytych czerepów i psycholi wyzywacie? Wy którzy go wybraliście na Ministra? To kim Wy w takim razie jesteście? Chciałbym Wam przypomnieć że to Polacy - My wybraliśmy ten rząd większością głosów. Co osiągneliście w polityce żeby ministra tak lżyć? Jeczycie biadolicie a pojecia nie macie czego dotyczy to rozporządzenie bo Wam się nawet przeczytać tego nie chciało." Tak. Właśnie tak... i tylko jeden sprawiedliwy, jeden mądry, jeden inteligentny za wszystkich, oświecony, karny, idealny Jakub Woś. Pisałeś dyrdymały o wyglądzie nad wodą. Nie potrafisz nawet zrozumieć, co to jest kilkudniowy surwiwal. Na takich zasiadkach nie używa się golideł i pachnideł. Teraz dodajesz coś o podpitych gościach w umazanych szmatach - ty masz problem chłopie, na który jest tylko jedno lekarstwo, ale ja ci nie zdradzę jakie. Teraz płaczesz, jak to cię chłopy niszczyli za ten materiał i dadajesz, że teraz ci sami znowu narzekają... A TAK! NARZEKAMY! Nie jesteśmy tak skończonymi mamlasami jak ty. Wobec mnie, czy Juliana, jesteś zwykłym oszczymurem, któremu sie od wyścigu szczurów w KORPORACJI porąbało w dyni. Mamy prawo narzekać tak, jak ty masz prawo pisać te twoje brednie. I jajco ci do tego. Od samarka byłem harcerzem i śmigałem w morówkach, które mi mam przerabiała. Przeważnie były to ciuchy strażackie. Potem do szkoły smigałem w szmatkach załatwianych na lewo w różnych instytucjach. Potem byłem w armii - kiedyś chłopak musiał iść do wojska, nie tak jak ty teraz... ciepłe kluchy i racuchy u mamuśki. Myśmy w wiekszości odsłużyli swoje i moze dzięki temu nie mamy dziś problemów egzystencjonalnych na takim jak twoje poziomie. A po wojsku pozostał sentyment do ubioru w ciapki, więc do pracy chodzę w moro Budezwery, a na ryby mam kilka różnych ciuchów z armii europejskich które legalnie lupiłem w sklepach i na Aledrogo. Jeśli mogę coś legalnie kupić jako osoba prywatna, to mogę w tym i śmigać po świecie. Natomias jeśli chodzi o wybory... człowieku ty sie ogarnij. Co cię obchodzą poglądy polityczne użytkowników portalu? Cóż ty masz za prawo do sądzenia nas za nasze postawy polityczne i społeczne dotyczące wybierania władz, przedstawicieli...? Jestes jakąś wyrocznią? Jesteś jakimś pieprzonym auorytetem? Bo co... bo jesteś pracownikiem jakiejś tam prywatnej pajacerni? Jak ty nieraz pisałeś o ludziach że tamten głupi, a tamten nienormalny, a ten to menel, a ten to gość, to było wszystko O.K?! A nam nie wolno?! Poradzę ci coś. Znajdzź jakieś większe drzewo, ropędź się i pierdyknij se weń takiego zarąbistego barana. Może ci się ta szara masa we łbie jakoś poukłada. (2016-05-15 15:08)
kedziokedzio
0
PS: Tacy Polacy jak ty wybrali ten rząd. Nie pisz "MY" , bo daleko mi do takigo Polaka jakim ty jeseś Jakubie Wzorze. (2016-05-15 15:10)
Jakub WośJakub Woś
-2
uderz w stół... (2016-05-15 15:20)
kedziokedzio
-1
Co racja, to racja, uderz, a Woś Sądziciel się odezwie :) (2016-05-15 15:29)
u?ytkownik16322u?ytkownik16322
+6
Szanowni koledzy życie nauczyło mnie jednego. Ja mogę byle jak ja mogę byle co i nawet byle gdzie ale nie z byle kim. Wolę z chłopakami na Mazurach alpagi pod sklepem chlać ( wątrobo wybacz mi ) niż z byle palantem w Warszawie pić Jacka Danielsa .Bo najważniejszy jest człowiek a nie szpanera. Sam po paru dniach pobytu w lesie nad jeziorem wyglądam jak zbój Madej i bynajmniej Hugo Bossem czy Old Spaisem nie pachnę.Dlatego ludzi którzy przedkładają formę nad treść omijam z daleka.Ktoś tu wspominał o polityce. Mamy demokrację a demokracja to rządy większości. Jedno jest pewne wolę wariata ( taką dostał łatkę) niż wyrafinowanego złodzieja i sq...syna.W wojsku służyłem 40 lat temu ale mimo tego że było różnie i armia i państwo było też nie z mojej bajki to byli tam też zdrowo myślący ludzie. Kontroli nad wodą też się nie obawiam - no chyba że trafię na wyjątkowego idiotę. Ale taki idiota też ma swoich przełożonych. Na tym kończę te swoje wywody i więcej w tej sprawie głosu nie zabieram. Wszystkim życzę połamania kija i trochę więcej luzu kochani. Wasz kolega po kiju Julian (2016-05-15 18:40)
kedziokedzio
+1
Julian - szacun. Może nie zawsze się z Toba zgadzałem, ale tym razem czpką o glebę szuram. Wiesz Julianie co jest w tym dzisiejszym świecie najgorsze? Jest chłopak. Zdrowy gość na umyśle i całkiem godny adwersarz. Nagle idzie do roboty do jakiegos grajdołu z milionem gości w garniturach... i gość się kończy. Nie daje rady, wymięka. Staje się kimś zupełnie innym, bo mu mózg wyprali. Ja tego nie zakumam nigdy. Ja całe życie jestem taki sam. Nawet na tym portalu od początku jestem niezłomny. Bo ktoś, kto broni swojego ja, jest dla mnie kimś. A kto jest sprzedajny, ten dla mnie kiep. (2016-05-15 21:06)
kedziokedzio
+1
PS: Jeśli ktoś kiedyś twierdził, że 2=2 =4, a nagle postanowił ten wynik zmienić, to dla mnie jest oczywiste, że mu się coś z deklem porobiło. No i reaguję, bo to przeca nie pasuje, coby nie reagować, jak sie komuś we łbie chrzani. - co nie? (2016-05-15 21:56)
kedziokedzio
0
2+2 + literówka - sorrkiiii. (2016-05-15 21:56)
rysiek38rysiek38
+4
Widzisz kedziu drogi,o to chodzi i nomen omen tekst na czasie bo wlaśnie stracilem robotę gdzie moglem mieć nawet wyższą stawkę ale za cene zlamania swojego ja i moich zasad a na to stop (2016-05-15 22:06)
kedziokedzio
+1
Nasza świadomość jako ludzi dorosłych ( patrz emocjonalnie rozwiniętych) kształtuje sie gdzieś w granicach 20 lat. Tak twierdzą badacze ludzkiej osobowości. Większość z nas zachowuje swe poglądy wykształcone do tego wieku. Udowodniono, że jednostki słabe psychicznie, pozwalaja soba manipulować poprzez różne dobrze zplanowane zabiegi. Ludzie mają zazwyczaj jakieś wzorce. Dla jednych są to dziadkowie, dla innych rodzice, to... co przeszli w życiu... a dla jednostek słabych emocjonalnie są tworzone programy ogłupiające... coś na wzór włoskiej muzyczki, kiedy chce sie sprzedać włoaskie wino w marketach. Ktoś, kto nie ma własnego gustu, własnych upodobań, przyzwyczajeń, charakteru, daje sie złapać na tanie chwyty marketingowe. Tak samo jest ze wszelkimi normami, przekonaniami, pogląddami. Mnie osobiście doprowadza do furii fakt, że coraz wiecej jest wokół nas ludzi, którzy dobrowolnie zakładaja sobie klapki na czerep i przestają dostrzegać własne, uformowane w dzieciństwie normy. Są tacy niestety, którzy ngle zmieniają wzorce na podstawie głupawych mód wszelkiego rodzaju. Ilu jest zwyczajnych wędkarzy, lekarzy, policjantówm PSR-owców, SSR-owców, Strażników Miejskich, urzędników, kirowników, dyrektorówm businessmanów... którzy w wyniku presji zewnętrznej zmieniają się w zwyczajnych q-tasów?! To zatrważające! Ja szanuję ludzi, którzy są zawsze sobą. Nie usiłuje na siłę pływać w szambie - czasem muszę sie w nim zanurzyć. Czasem muszę walczyć o normalność, nie potrafię się poddać. Mam całe życie przez to przerąbane w wojsku, w pracy, na tutejszym portalu....... Ale jestem sobą, takim samym od lat, od zawsze, do końca żywota. Głupotę i zakłamanie wyłapuje w lot i piętnuję. Całe życie ułozyłem pod swe poglądy. A ktoś, kto pozwala sięmanipulować byle komu, to dla mnie zero. Niech przykładem będzie Luuxis - mój wróg! Mój odwieczny wróg, z którym sie dogadałem! Było tu kilka takich osób! Ale sprzedawczykom zawsze powiem stanowcze nie! I kurna za to mnie mioje córy szanują... mawiają : "- tata, ty jesteś jak skała". Kocham to! (2016-05-15 22:38)
kedziokedzio
0
Dobranoc wszystkim. Rano trzeba wstać......... (2016-05-15 22:45)
jokerjoker
+2
Dostarczono tu wielu emocji, faktów, dowodów zniesmaczenia a czasami nawet nienawiści do ... Artykuł miał mieć tylko przesłanie informacyjne gdyż nie każdy z nas ma czas lub chęci na badanie pism lub trafianie na ich treść w porę. Życie w nieświadomości w niczym nie pomaga a wręcz przeciwnie, krzewienie nienawiści niczemu dobremu nie służy może jedynie na dobre poróżnić i wyniszczyć dorobek kulturowy a z nim wizerunek pasji i naszego wspólnego dobra. (2016-05-16 14:36)
marinero69marinero69
+1
7. Zakaz, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy używania munduru wojskowego: 1) w przypadkach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 67 ust. 3a ustawy z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2015 r. poz. 827, z późn. zm.1)) przez: a) żołnierzy przeniesionych, po odbyciu lub zakończeniu pełnienia czynnej służby wojskowej, do rezerwy lub w stan spoczynku, Nie wiem tylko czy trzeba mieć przy sobie książeczkę wojskową? (2016-05-16 15:38)
kedziokedzio
-1
Kolejny przepis, który został sformułowany , napisany, zredagowany przez imbecyla. Ja pytam, czy jeśli bym tego nie wyczytał na w.pl, byłbym traktowany jako osoba popełniająca wykroczenie karalne? Ja mam matke w szpitalu, żonę w szpitalu, sam jestem na chorobowym... nie mam głowy do szperania w sieci by znaleźć nowości w przepisach. Kopalnia moja, jeśli wprowadza jakieś zarządzenie, to mnie o tym informuje, choćby za pomocą komunikatów poniedziałkowych. Dajmy na to, że nie czytałem tutejszego artykułu...... skąd do k* nędzy ja, wędkarz, mam wiedzieć, że jakiś dekiel postanowił to, czy tamto. Powiada się, że nieznajomośc przepisów nie zwalnia od odpowiedzialności - o.k... tylko że ja, by łowić ryby, muszę znać przepisy mnie dotyczące jeśli chodzi o zakrest PZW. Resztę mam jak to mówią w Poznaniu: -"w dupiu". Teraz pytanie: Kto i jak mnie poinformuje o zmianie przepisów? Kto mi wyjaśni ich brzmienie ( bo są pisane bełkotem prawniczym), kto mnie ostrezeże.........??? Wedkuje .pl??? Wolne zarty! czy ja jako wędkarz, mam obowiązek czytać tutejsze publikacje? Nie panowie! Ja to zwyczajnie czniam! Ja nie mam obowiazku znać wszystkich kodeksów, almanachów, dzienników ustaw! Nie przyjmę mandatu, założę sprawę w sądzie. Ot, i wszystko. (2016-05-16 17:53)
rysiek38rysiek38
+3
dyzik ...łopatka i wiaderko to w wersji hińskiej jakieś dwa zeta ,piaskownice pewnie masz nieopodal zbudowaną za rządu drugiego sortu idź się pobaw byle byłbyś dalej od klawiatury :-) (2016-05-16 18:42)
rysiek38rysiek38
+3
dyzik twój cytat to nie NIEZNAJOMOŚĆ prawa tylko... dosłownie durne prawo ale prawo a jak durne to tylko dureń może je popierać i nie robi ć nic by je zmienić i widać że blisko Ci do tej ELITY (2016-05-16 18:49)
kedziokedzio
+1
Ty się Rysiek nie ciskaj. Biedak ma prawo do takiego podejścia do życia. W końcu to jego żcie co nie? Pominę nawet wyzwiska od ćwoków, bo zwyczajnie gość jest wąski w uszach. Pewnie ma jakieś 15 lat i guzik w życiu doswiadczył. Ja wiem co to był stan wojenny - o dziwo nawet wtedy śmigałem w morro. Nikt mi za to nic nie zrobił! A teraz, mamy wolność, demokrację, i PIS. Teraz nic nie jest jasne! Teraz nawet nasze wpisy na w.pl analizują pedały z pisu. A (2016-05-16 19:43)
kedziokedzio
0
... A ten bidok myśli, że tak wyglądz wolność i swoboda. Rysiu -daj mu satysfakcję i niech sobie synek żyje w jego świecie. Mam go gdzieś. Pozdro dla Kumatych. (2016-05-16 19:44)
Jakub WośJakub Woś
-2
Rysiek ja tak jak wielu innych uważamy że to rozporządzenie jest słuszne. Wojsko to poważna instytucja i myślę że należy im się mundur w którym mogą chodzić tylko oni. Masz prawo uważać ten zapis za durny jednak nazywając mnie i tych którzy to prawo popierają durnymi trochę przeginasz. Ne daj się wciągać w takie wyzwiska. (2016-05-16 20:12)
z@melaz@mela
-2
mam na (2016-05-16 20:27)
z@melaz@mela
-2
oto moj komentarz (2016-05-16 20:28)
kedziokedzio
-1
CZYLI SORTY MUNDUROWE, KTÓRE ZAKOŃCZYŁY SWÓJ OKRES MAGAZYNOWY, A NIE ZOSTAŁY PRZYDZIELONE, NALEŻY SPALIĆ, PORĄBAĆ, ZNISZCZYĆ, BO PODATNIK DA KASĘ NA NOWE SORTY - gratuluję wytworze korporacji i zidiociałej szefowej. Te rzeczy kosztuja krocie! Ja na to zapierdzielam! Płacę podatki na to od 35 lat! Ty smarku, zapłaciłeś do tej pory najwyzej za skarpetki pana jenerała! I ty chcesz ustawiać nas, którzy odsłuzylismy temu zakichanemu Krajowi frycowe?! Byłeś w wojsku pracowniku korporacji? ODJEBAŁEŚ 24 MIECHY ZA DAMSKI CH*J?! Teraz fikasz i usiłujesz z siebie robić patriotę, a z nas ostatnich dupków?! Co jest zdrożnego w noszeniu sortów morro?! Co jest zdrożnego w noiszeniu barw narodowych?! Nie mozna sortów mundurowych pozbawić cech wojskowych?! Wystarczy odpruć naszywki, cechy, znaki! I stają sie wtedy zwyczajnym arbeitancugami! Przestają byc wtedy mundurem! Ale smark, który nie wie nic o Polskości, o latach 60, 70, 80... łatwo kroi osądy! Bo jest pracownikiem krawaciarskiej korporacji i uważa sie za wielkiego kuźwa eksperta od POLSKOŚCI i Patriotyzmu! Wiesz co WOS?! (2016-05-16 20:32)
kedziokedzio
0
... Wiesz co WOŚ?! Masz g* nie pojecie o pewnych sprawach. Guzik wiesz co to praca społeczna, służba Ojczyźnie. G* przeżyłeś, g* pokazałeś, g* osiągnąłeś! Jestes smarkatym bufonem któremu "koledzy" z firmy rozwiercili baniak! Masz mniej lat zycia, niż ja przepracowałem dla Polski. I ty mnie będziesz prostował oszczymurze?! (2016-05-16 20:36)
aquirreaquirre
+3
Szanowni Panowie, po pierwsze primo, zakaz dotyczy obowiązujących wzorów umundurowania, po drugie primo, czy warto sobie skakać do oczu z dziwnych powodów? Troszkę szacunku do samych siebie nie zaszkodzi. Miłego dnia życzę wszystkim :) (2016-05-16 21:14)
wlodas64wlodas64
+1
To będziemy chodzić zw strojach polowych Bundeswehry lub innej armii, a nie jako Polak w polskim mundurze polowym nie bardzo to logiczne i patriotyczne. (2016-05-16 21:20)
rysiek38rysiek38
+3
A ja właśnie przeszylem sobie mundurek by nie spełniał norm i nie był uznawany za obowiązujące umundurowanie,barwy mam swoje czyli ślónskie-takie sobie miniaturki dla jaj przyszylem i czuje się z tym dobrze a jak komuś nie pasuje to odwołanie do składu heblowanych desek proponuję (2016-05-16 22:08)
rysiek38rysiek38
+2
Wiesz co Kubo drogi ? myślę ze jako byly podoficer rozminowania mając kawałek mora na dup,e nie grzeszę a jak się komuś nie podoba to już jego problem a nie moj. choć wiem co to znaczy mieć wszędzie prze......ne za dlugie wlosy i ileś pał na grzbiecie (2016-05-16 22:30)
Jakub WośJakub Woś
-7
Grzeszyć może nie grzeszysz ale regulamin tego portalu zabrania obrażania innych użytkowników a nazywając ich durniami tak właśnie robisz. (2016-05-16 23:00)
ryszard-dziuraryszard-dziura
+3
Rozwodzicie się nad pierdołami jak dzieci. Sprawa powrotu opłaty ogolnokrajowej jest o wiele waźniejsza (2016-05-17 06:10)
lowca102lowca102
+2
O czym tu rozwodzicie się przecież to już tak było że w mundurach wojskowych nie było można chodzić a wojskowy będąc w wojsku musiał chodzić na urlopie w mundurze.A teraz wielkie halo,nie pojmuję że starsi dają się wmanewrować w ten artykuł i polemizować z młodymi chyba że nie pamiętają? (2016-05-17 09:19)
rysiek38rysiek38
+3
Ryszard dziura tu masz rację a rozwodzenie sie nad mundurkiem i barwami jest śmieszne ale prowokujące i lepiej jakby ci wszyscy patrioci skupili się na walce z tym że w legitymacji mamy PZW (czytaj POLSKI) a jest jedynie np,katowickim związkiem wędkarskim (2016-05-17 17:46)
MACSTARMACSTAR
+2
Ja dodam tylko tyle że mam cały komplet i będę go zakładał gdy przyjdzie mi na to ochota!!! (2016-05-17 20:35)
ryukon1975ryukon1975
0
Z dedykacja dla osób które tęsknią za ogólnokrajową opłatą za wędkowanie. xxx https://www.youtube.com/watch?v=HasoA_mN8WQ (2016-05-17 20:51)
YubariYubari
+1
Tylko jakby ktoś się wczytał w treść tego zarządzenia to dowiedziałby się że chodzi o aktualnie używane umundurowanie WP a nie demobil (2016-05-17 21:25)
YubariYubari
+2
A to pełna treść rozporządzenia ze wzorami "zastrzeżonego" umundurowania. http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU20150000173 (2016-05-17 21:34)
Jakub WośJakub Woś
-6
Yubari ale dla niektórych czytanie to problem, po co czytać jak można sobie nawymyślać na innych. (2016-05-17 22:21)
rysiek38rysiek38
+1
Kubo nastąpiło chyba jakieś niepotrzebne nieporozumienie.tez jestem wrogiem by ktoś nieuprawniony paradował w KOMPLETNYM umundurowaniu i poprostu się podszywał ale sama kurtka czy np pas lub na przykload w skrajnym przypadku posiadanie wojskowej menażki czy niezbędnika też powinno być rak samo traktowane ? a ilu z SSR chodzi w wojskowych ciuchach wielu armi ??? (2016-05-17 22:41)
kedziokedzio
0
Filozof.... :) On wszystko wie! Wszystko czyta, wszystko rozumie! Jakub Wos na prezydenta! Sam nie wiesz cieciu jak wygląda dokładnie oficjalne umundurowanie WP. na dzień dzisziejszy. Może jestes takim militarystą, że kupując kawałek ubranka morro, biegniesz do jakichś tam służb, czy szukasz ustawy, albo porównujesz fotki z netu, by się przekonać, czy przypadkiem szmata którą chcesz kupic, to nie jest część umundurowania aktualnie obowiązującego w Polsce! Możesz se ględzić do smierci, i tak wyjdziesz na idiotę. (2016-05-17 23:22)
kedziokedzio
+1
Napisz kolejny donos do admina...... to potrafisz najlepiej. Ja swoje sprawy załatwiam sam. (2016-05-17 23:34)
kedziokedzio
-1
Dodam, że mi zwisa, jeden ban w tę, czy we w tę. (2016-05-18 00:09)
SlawekNiktSlawekNikt
-1
Panie kolego Julianie, wielki szacunek za baaardzo rozsądny wpis, mogę się z panem alpagi napić i w stolicy nad Wisłą no chyba, że ma pan ochotę na jacka albo woli gin, też może być bo jak to pięknie napisałeś najważniejsze z kim. W kwestii rozporządzenia to krótko: usiąść i płakać. Mam nadzieję, że to szybko zmienią, a jak nie to pozostaje odpruć flagę niestety ... (2016-05-18 09:00)
SlawekNiktSlawekNikt
-4
Krzysiek, a chodziłeś w butach wojskowych marki wojas albo w nie produkowanych już kupczakach ? ? ! ! Czy opisujesz swe wrażenia na podstawie używek jakie w wojsku miałeś ? (2016-05-18 14:07)
ryukon1975ryukon1975
0
Opisuje buty które kupiłem na rynku, były to identyczne jak za moich czasów w wojsku. Takie jak te z linku, http://allegro.pl/buty-wojskowe-nowe-skoczki-desanty-roz-28-skora-i6196768290.html (2016-05-18 14:23)
SlawekNiktSlawekNikt
-3
To są popierdółki, a nie buty he he he, chcesz sprawdzić ile są warte buty przez duże B ? To kup sobie buty specjalne wz 928 tak, konkretnie 928 te z podeszwą vibram, a poczujesz różnicę albo jeszcze lepsze nie produkowane już legendarne w pewnych kręgach "kupczaki" buty firmy kupczak z tym, że będzie problem z zakupem bo i coraz trudniej dostać i kosztują już dość poważne pieniądze. (2016-05-18 14:31)
ryukon1975ryukon1975
0
Powiem szczerze że już mnie nie ciągnie do takich wynalazków. W sklepach wędkarskich i nie tylko jest ogromny wybór butów jak i pozostałych części odzieży w dużym przedziale cenowym. Można bez problemu obejrzeć, przymierzyć i podjąć decyzję co do zakupu. W praktyce czuję się w takim ubraniu znacznie wygodniej i komfortowo i jak napisałem naprawdę nie trzeba na to wydać majątku. (2016-05-18 18:46)
SlawekNiktSlawekNikt
-2
To znaczy, że niepotrzebnie i wyjątkowo stronniczo piszesz, że są złe i je wyrzuciłeś skoro tylko jedne na nogach miałeś na dodatek te praktycznie najtańsze ? Może miałeś pecha i trafiłeś wadliwy egzemplarz ? Próbowałeś je chociaż reklamować ? Czy Twoja opinia pokryła się z choćby kilkunastoma innymi ? Czy próbowałeś więcej informacji na ten temat uzyskać ? Zapewne nie no, ale werdykt musiał został wydany szkoda tylko, że najprawdopodobniej nie jest miarodajny. To samo mógłbym napisać o ubraniach dla wędkarzy, których kilka sztuk miałem, nawet jeszcze mam, ale nie piszę, że się do niczego nie nadawały bo były to jednostkowe przypadki, co innego jakbym zajechał po kilka sztuk takich samych elementów ubrania czy wyposażenia przez kilka tygodni ... (2016-05-18 19:03)
ryukon1975ryukon1975
0
Jestem na tym portalu kilka ładnych lat i akurat negatywnych opinii na temat butów pochodzących z naszego wojska było tu co najmniej kilka. Ja swoje kupiłem dawno, leżały dobre kilka lat używane sporadycznie. Około trzech lat temu zacząłem w nich chodzić więcej, po niecałych dwóch latach się rozsypały a nie były jakoś nadto często eksploatowane. Mogę więc się podpisać pod opiniami jakie tu już były wydane. (2016-05-18 19:26)
mateuszwosmateuszwos
+1
Panie Kopeć alias kedzio przytoczę Ci słowa mądrego człowieka: "Człowiek mądry broni swej słuszności spokojnie i bez gniewu. Gdy głupiec ma słuszność, broni jej wrzaskiem, gdy jej nie ma – sypie obelgami." - Ty jedynie sypiesz obelgami na tym portalu i to sypiesz nimi nieprzerwanie od kilku lat, za co notabene, jesteś słusznie banowany. Wiem, że brak argumentów boli i wówczas niemoc człowieka ogarnia ale wtedy lepiej uderzyć głową w ścianę niż wycierać sobie RYJ moim nazwiskiem. Nie zasłużyłem na to! (2016-05-18 20:24)
SlawekNiktSlawekNikt
-1
Ja nie pytałem ile było tych opinii tylko ile par butów zajechałeś Ty, ponadto buty używane sporadycznie przez kilka lat i przez trzy lata więcej to dość długi okres czasu przez, który buty używałeś zatem śmiem twierdzi, że sporo wytrzymały. Dla przykładu nie słyszałem o żadnych butach, które by kosztowały 140 zł. i wytrzymały kilka lat sporadycznego wędkowania ... to tyle ode mnie. Ps. Po wpisaniu w googla "buty wojskowe wedkuje.pl" wujek google wyrzucił ten temat: https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwjyuuuRpOTMAhWqCpoKHaY2BVYQFgg4MAI&url=http%3A%2F%2Fforum.wedkuje.pl%2Fpost%2Fbuty-wedkarskie-na-zime%2F166263&usg=AFQjCNEYgwONG9l4oT61DUIcRGIiy64CSg gdzie są trzy opnie POZYTYWNE butów wojskowych, między innymi, tych, o których pisałem. Se sprawdź bo ja sprawdziłem. (2016-05-18 20:48)
ryukon1975ryukon1975
0
Moja opinia dotyczyła konkretnego wzoru butów do których wkleiłem link. Nigdy nie miałem na celu wypowiadać się na temat innych wzorów których nie znam. Wytrzymały długo, może i długo jednak ile razy miałem otarte stopy i odciski. Zapamiętałem jedna z przeczytanych tu właśnie dawno opinii że to nie ten "but przystosowuje się do stopy tylko stopa do buta". Może te pozostałe są lepsze nie przeczę, jednak proponowane kupczaki kosztują pewnie w "normalnym" rozmiarze około 500 zł a za te pieniądze kupię świetne buty w dobrym sklepie. Znalazłem tylko jedne takie na allegro za 400 zł ale oczywiście jest haczyk na tej aukcji. Jedna para i to w rozmiarze 39. Dalsza dyskusja nad wyższością tych czy innych butów nie ma sensu i tak każdy wybierze te które mu bardziej odpowiadają. (2016-05-18 21:05)
stasiu73stasiu73
+2
Problem z tym przepisem jest taki, że dotyczy munduru polowego który to wielu z nas używa bo jest w miarę wygodny ,praktyczny i wytrzymały. A powiedzieć trzeba ,że ten sam mundur służy do czołgania się kopania okopów i leżenia w błocie po uszy i to wszystko z emblematami wojskowymi oraz z flagą narodową. A za komuny w tym samym mundurze polowym kopali żołnierze buraki ziemniaki i szli do żniw gdy była taka potrzeba a nawet budowali "gierkówkę". Dlatego też głupotą jest dla mnie ten przepis bo akurat wędkarz najbardziej uszanuje ten mundur bo nie ciochra go po glebie. (2016-05-18 21:26)
SlawekNiktSlawekNikt
-2
Ja nie dyskutuję nad wyższością modelu butów czy jakiegoś sprzętu tylko nad sensem pisania negatywnych opinii na podstawie pojedyńczego egzemplarza i jednej jednostki opiniotwórczej, że tak napiszę. (2016-05-18 21:27)
rysiek38rysiek38
+4
panowie skończmy tę gadkę , ja pojde w moro z śląskimi barwami - ot taki kaprys ,inni z innymi (Holenderskich od Cholery w szmateksach) a jak ktoś ma kaprys to noech idzie nawet w garniturze ale dla mnie ważne jest jedno...NIE WAŻNE W CZYM ALE WAŻNE BY NIE ZOSTAWIAŁ PO SOBIE SYFU NAD WODĄ A W MIARĘ MOŻLIWOŚCI PO INNYCH DUPKACH CHOC TROCHE SPRZĄTNĄŁ - a zwycięzcą tej debaty niewątpliwie jest autor materiału czego mu serdecznie gratuluje, zwłaszcza ze względu na ilość komentarzy (2016-05-18 22:20)
SithSith
-2
Jak zwykle, merytoryczna dyskusja przerodziła się w "pyskówkę" i nie wymienię kto jest zarzewiem takich przemian, bo mi po prostu Go żal. Popieram zdanie Wosia, przeczytajcie ustawę, spróbujcie ją zrozumieć, a może dotrze do Kogoś jaki jest sens tych przepisów i czego dotyczą. (2016-05-19 06:42)
noidemmnoidemm
0
A nie ma mowy o samych spodniach, albo nie zauważyłem. Co wy na to?? (2016-05-19 11:16)
rysiek38rysiek38
+3
Dla mnie istnieje tylko jeden mój osobisty przepis czyli wyglądaj jak chcesz,rób co chcesz,kochaj się z kim chcesz ,ubieraj się w co chcesz albo wcale itp pod waru8nkiem że nie wyrządzasz krzywdy innym (nie dotyczy ich osobistych poglądów np religijnych czy sympati partyjnych) (2016-05-19 17:50)
rysiek38rysiek38
+3
Widzę że temat wygasł czyli dobrze chyba się stało bo darcie kotów przysłowiowych o byle PIERDOŁĘ jest bez sensu ...te ponad sto komentów mogło by dotyczyć jakiejś np .techniki połowu -byłoby chyba bardziej pożytecznie (2016-05-21 12:30)
vmaxervmaxer
+3
Jak zwykle gównoburzę podsyca jedna osoba... I pomyśleć, że ta osoba w realu jest zupełnie inna. Wstyd! (2016-05-21 17:43)
slawkoslawko
+1
Panowie ten przepis dotyczy mundurów obecnie używanych przez naszą armię tj. model 2010.Więc eszelkie inne możecie spokojnie nosić. (2016-05-25 21:10)
kedziokedzio
+5
Panie Mateuszwos. Niejednemu psu na tym świecie BUREK. Tak więc zwisa mi pańskie nazwisko najnizej jak może, ponieważ nie wymieniałem zdań z pane, a z kimś zupełnie inyym . Proszę sie więc czepić kogoś w domu,a ze mnie proszę zejść. (2016-05-28 15:17)
lynxlynx
+1
Na początku jeden rzucił głupi temat i wszyscy go młócą nie zastanawiając się czy to prawda. Czy ktos kiedykolwiek został zatrzymany za noszenie sortów mundurowych bez oznaczeń? Jeszcze za komuny nosiłem moro i tropik i nic. W tropiku chodziłem po ulicy i nigdy nikt mnie nie zatrzymał ani nie zwrócił uwagi. W lecie poszedłem w bluzie ze znaczkiem biało czerwonym i jeden mi mówi abym uważał bo mi mogą zrobic sprawę. Pytam za co? No, za ten znaczek biało czerwony na ramieniu. Powiedziałem mu aby nie robił z siebie głupca. Jak za noszenie biało czerwonego znaczka maja karac to ile mogą dać za szturmówkę. Przestańcie lepiej pisać brednie i straszyc się nawzajem. Kiedys chodziła taka plota, że nie wolno nosić nożyka o dlugości ostrza więcej jak 10 cm bo przy uderzeniu ostrze dojdzie do serca. Przecież zabic można człowieka ołówkiem, wbijając mu w oko. Nie było takiego przepisu a ludzie bali się własnego cienia. Dawno tu nie zaglądałem ale widzę, że nie ma po co. Życze dobrego samopoczucia. (2016-11-06 21:32)
GrodoGrodo
+1
Wystarczy nosić mundur moro tak zwany wzór nie aktualny bo są wzory umundurowania aktualne a te poprzednie noś ta i sie nie ma co przejmować tylko oznaczeń nie zakładać;) po problemie ;) (2017-02-16 17:35)

skomentuj ten artykuł