Testowałem Feeder | wędki zestawy, zdjęcia, opinie

dodany:
Firma:

Testowałem Feeder  | wędki zestawy, zdjęcia, opinie

Witam z kolegą Adrianem zakupiliśmy po 1 feederze on zakupił York "Derby" Feeder. A ja trochę tańszy ale nie mniej skuteczny Jaxon "Cantara" Feeder A więc tak ja jako 1 poleciałem testować feedera ze względu na to że kolega Adek nie mógł jechać zemną z powodów osobistych :) Wybrałem się sam na nockę , na niesprawdzone nigdy łowisko przez żadnego z nas a dokładnie Akwen/Staw/Jezioro "Kamyki" w Głuszycy Górnej woda należy do Koło w Jedlinie Zdrój jeśli się nie mylę! Ponieważ że to jakieś 30km od mojej miejscowości wybrałem się tam z bratem i jego kolegą wyjechaliśmy z domu około godziny 7 i pojechaliśmy do miasta . Zahaczyliśmy o BricoMarche bo zapomnieliśmy świetlików , które się zbytnio nie przydały . W drodze na "Kamyki" poszliśmy do Biedronki po jakieś jedzenie i picie , i w prost na ryby ! ! ! O godzinie 8.40 dojechaliśmy zadziwiło nas piękno tego akwenu , ja z bratem zarzuciłem wędki na grunt a Krzysiek (kolega brata) poszedł poszukać szczęścia w spinningu . No i mamy godzinę 11.30 i nic , noc była tak zimna że postanowiliśmy zwinąć wędki i do rana przespać się w aucie o 3 wstaliśmy i przeczekaliśmy do 4 no i pora wyjść z auta . ---Brrr.r.... zimnnoo wszyscy krzyknęli na swój sposób.. Wędki zarzucone 10 min po tym jak zarzuciliśmy na łowisko przyjechało 2 "leśnych dziadków " którym ładnie powiedziałem dzień dobry a którzy od razu zawiadomili mnie że wczoraj jeździła tu kontrola i dała parę mandatów .. Dziadki myśleli że się nastraszymy i nie mamy karty ;/ No ale cóż 5.25 Dziadki górą wziął malutki linek na spławik a po 20 minutach powoli ładuje mój mmajdan do samochodu odwracam się a moja szczytówka szaleje, tne ! Czuje mały opór i zaciągam rybę do brzegu "leśni " popatrują. Okazało się że to większy od ich linka karasek. Myślę sobie Wędka się spisała i wracam do domu . Rybka po zdjęciu wróciła do wody zdjęcie dam jak Krzysiek mi je wyśle .
A co do samej wędki to tak : Kij wykonany solidne , dość lekki lecz przy feederze to nie ma różnicy .
wymienne szczytówki.
Do feedera kupiłem również żyłke 0.22 Konger Steelon Niebieską :)
Polecam Jaxon "Cantara" Feeder solidne feedery ale nie na jakieś wyczynowe wędkowanie !

Cukier :)

Reklama

95-07446 WATHOSE GR46

95-07446 WATHOSE GR46 - cena opinie sklep.wedkuje.pl align

Solidne, elastyczne i lekkie. Doskonała jakość wykończenia i niewielka waga. W komplecie praktyczna saszetka. Materiał spodniobuty: 100% Nylon pokryty PVC Materiał saszetka: 100% Nylon pokry

cena: 159,00 PLN

Opinie i komentarze użytkowników (0):

Zobacz podobne wpisy z działu: Wędki - Zestawy - testy

Zobacz więcej wiadomości z działu: Wędki - Zestawy - testy

Ogłoszenie płatne

Zapraszamy na całoroczne wyprawy wędkarskie kutrem PELICAN. Oferujemy rejsy jednodniowe jak i kilkudniowe na wyspę Bornholm. Zapewniamy miła atmosferę i profesjonalna obsługę. www.kolobrzeg-wedkarstwo.pl

zobacz całe ogłoszenie »

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Powiązane tagi

wędki do trollingu wędkka match wędka podlodowa wędka na bolenia wędki do jerkowania wędka na dorsza wędka na sandacza wędki muchowe daiwa wędki morskie wędki gruntowe dragon picker wędki morskie dam wędka karpiowa wędki karpiowe shimano wędka uniwersalna wędki spławikowe daiwa wędki karpiowe dragon wędki do surfcastingu wędki savage gear wędki karpiowe daiwa wędki gruntowe jaxon wędka surfcastingowa wędki karpiowe jaxon wędki do jigowania wędka na suma wędki daiwa wędka do bocznego troka wędka na lina wędki spinningowe dragon wędka elektryczna wędka na płoć wędka morska wędka na pstrąga wędka na okonie wędka na karpia wędki mistrall wędki morskie dragon wędki dragon wędka na szczupaka wędka gruntowa wędki spinngowe jaxon casting wędkarski tyczka wędki teleskopowe wędki morskie daiwa wędki spławikowe jaxon przelotki wędki morskie jaxon wędki na żywca bat wędkarski wędki muchowe wędki mikado wędki muchowe dragon bat wyklejanka bolonka wędki shimano wędki dam wędka na leszcza wędki morskie savage gear wędka bez przelotek wędki spławikowe shimano wędki gruntowe dam wędka z bambusa wędki muchowe dam wędka na klenia wędki spinningowe dam wędki spławikowe dam wędka spłwikowa wędki do połowów morskich wędka z włókna szklanego wędki karpiowe dam wędki gruntowe shimano wędki spinningowe savage gear wędka na węgorza wędki gruntowe daiwa wędki jaxon wędki podlodowe jaxon wędka feeder wędka z włókna węglowego wędki konger wędki fenwick wędka z drgającą szczytówką wędka teleskopowa wędki muchowe jaxon wędki do multiplikatorów wędki spinningowe shimano wędki spiningowe wędki robinson wędka muchowa wędki allegro wędki morskie shimano wędki spinningowe daiwa