Jaxon "Cantara" Feeder

Witam z kolegą Adrianem zakupiliśmy po 1 feederze on zakupił York "Derby" Feeder. A ja trochę tańszy ale nie mniej skuteczny Jaxon "Cantara" Feeder A więc tak ja jako 1 poleciałem testować feedera ze względu na to że kolega Adek nie mógł jechać zemną z powodów osobistych :) Wybrałem się sam na nockę , na niesprawdzone nigdy łowisko przez żadnego z nas a dokładnie Akwen/Staw/Jezioro "Kamyki" w Głuszycy Górnej woda należy do Koło w Jedlinie Zdrój jeśli się nie mylę! Ponieważ że to jakieś 30km od mojej miejscowości wybrałem się tam z bratem i jego kolegą wyjechaliśmy z domu około godziny 7 i pojechaliśmy do miasta . Zahaczyliśmy o BricoMarche bo zapomnieliśmy świetlików , które się zbytnio nie przydały . W drodze na "Kamyki" poszliśmy do Biedronki po jakieś jedzenie i picie , i w prost na ryby ! ! ! O godzinie 8.40 dojechaliśmy zadziwiło nas piękno tego akwenu , ja z bratem zarzuciłem wędki na grunt a Krzysiek (kolega brata) poszedł poszukać szczęścia w spinningu . No i mamy godzinę 11.30 i nic , noc była tak zimna że postanowiliśmy zwinąć wędki i do rana przespać się w aucie o 3 wstaliśmy i przeczekaliśmy do 4 no i pora wyjść z auta . ---Brrr.r.... zimnnoo wszyscy krzyknęli na swój sposób.. Wędki zarzucone 10 min po tym jak zarzuciliśmy na łowisko przyjechało 2 "leśnych dziadków " którym ładnie powiedziałem dzień dobry a którzy od razu zawiadomili mnie że wczoraj jeździła tu kontrola i dała parę mandatów .. Dziadki myśleli że się nastraszymy i nie mamy karty ;/ No ale cóż 5.25 Dziadki górą wziął malutki linek na spławik a po 20 minutach powoli ładuje mój mmajdan do samochodu odwracam się a moja szczytówka szaleje, tne ! Czuje mały opór i zaciągam rybę do brzegu "leśni " popatrują. Okazało się że to większy od ich linka karasek. Myślę sobie Wędka się spisała i wracam do domu . Rybka po zdjęciu wróciła do wody zdjęcie dam jak Krzysiek mi je wyśle .
A co do samej wędki to tak : Kij wykonany solidne , dość lekki lecz przy feederze to nie ma różnicy .
wymienne szczytówki.
Do feedera kupiłem również żyłke 0.22 Konger Steelon Niebieską :)
Polecam Jaxon "Cantara" Feeder solidne feedery ale nie na jakieś wyczynowe wędkowanie !