» Blogi » » ★  Obserwuj★  Obserwujesz✕  Nie obserwuj

Łowisko Ossów - wypad nad łowisko komercyjne w Ossowie

Z góry przepraszam za błędy powstałe nie z mojej winy. 18 czerwca wybrałem się ze znajomymi na ryby,. Pojechaliśmy na łowisko komercyjne Ossów(woj. Mazowieckie), niewielka opłata sprawiła, że łowienie było miłe i przyjemne. Od dłuższego czasu mieszkam w Warszawie i dokładnie wiedziałem gdzie jest to łowisko. z domu wyjechałem ok 7. na miejscu byliśmy ok 7:30. Tylko chwilę zajęła nam rozmowa z opiekunem łowiska. Po dokonaniu opłaty poszliśmy na wyznaczone stanowisko. pogoda sprzyjała wędkowaniu,. Łowisku Ossów posiada większość stanowisk była zajęta,. My dostaliśmy stanowisko nr 16,. W sumie byliśmy pierwszy raz, i myślałem , że dostaniemy jakieś kiepskie miejsce, gdzie ryb w ogóle nie ma, ale pomyliłem się. Po przybyciu na stanowisko standardowa procedura- przygotowanie zestawów, przynęt i zanęty., My w swoim arsenale mieliśmy zanętę Gutkiewicza na lina, karasia, karpia oraz melasę, pinkę i kukurydzę,. Jako przynęty używaliśmy pinkę kukurydzę z zanęty, i kolorowe duże robaki.,
Łowienie rozpoczęliśmy ok 8. I od razu po pierwszych rzutach pojawiły się pierwsze brania,. U mnie był pierwszy karaś srebrny , a u kolegi leszcz., Pogoda co chwilę się zmieniała. Kiedy było spokojnie i nie wiał wiatr, bran było mniej. Ale kiedy wiatr się wzmagał , to i na zestawach działo się więcej., pierwsza konkretna ryba pojawiła się ok 9:30. był to karp ok 1,20 kg. złowiony na spławik. i to zupełnie przypadkiem,. Bo zestaw ze spławikiem został zarzucony ok 2 metrów od brzegu. wrzuciłem tam zaledwie dwie kulki zanęty wielkości mandarynki., po chwili spojrzałem w kierunku spławika, a jego nie było,. bez namysłu zaciałem i za chwilę w podbieraku zameldował się piękny karp królewski. kolega po chwili wyholował kolejnego karasia. na kolejne branie nie trzeba było czekać długo. Na grunt wział klen,;. ) piękny ok 40 cm,. ale wrócił spokojnie do wody,.
kolejne branie na spławik, ale niestety piękny amur spiał się przy samym brzegu.,do koca łowienia pozostało ok dwóch godzin., W tym czasie kolega wyholował amura 45 cm, a ja drugiego karpia. Powiem tak łowisko godne uwagi i na pewno tam wrócę nie raz. Pozdrawiam kolegów po kiju,. I połamania,.:)

Autor tekstu: Krzysztof Śmigiel

Zdjęcia do artykułu (2) - wyświetl wszystkie:

Reklama

LORPIO AROMAT GRAND PRIX SKOPEX 200G

LORPIO AROMAT GRAND PRIX SKOPEX 200G - cena opinie sklep.wedkuje.pl align

Zestaw wyrazistych aromatów proszkowych wysokiej jakości, o długotrwałym działaniu. Czynią zanęty niepowtarzalnymi, znacznie podnosząc ich skuteczność. Pozwalają dostosować mieszankę do łowi

cena: 8,90 PLN

Opinie i komentarze użytkowników (6):

Ciekawe opowiadanie . Jeśli chodzi o miejsca na Ossowie to na większą rybę polecał bym miejsca od 60 do  50 najlepsze.
[2011-06-30 10:41:]

Cóż to za atrakcja łowienie na łowiskach komercyjnych?  [2011-07-03 13:21:]

Super wyniki !!! Kleń bez ogona i kroczek :) Ja w poprzednim roku byłem kilka razy z kumplem który nie ma za dużo czasu na większe wypady i łowiliśmy w ciągu jednego dnia kilkanaście karpi między 3 a 8 kg. Łowisko na testowanie żyłek :) Ryby dużo ! Dla mnie to nuda. Wiadomo że coś się uczepi. Łowisko super dla początkujących albo żeby zrobić sobie zdjęcie z rybką i chwalić się jakim to ja jestem super wędkarzem :)
[2011-07-05 14:13:]

Kolego kamil095 jeśli uważasz ze na wypłyceniach 0,5 m złapiesz dużego karpia to życze Ci powodzenia.Teraz na poważnie pasza przez właściciela łowiska jest najczęściej wysypywane centralnie po środku tego akwenu czyt. stanowiska od 20 do 18 i na przeciwległym brzegu. Jest to typowa stołówka karpiowa ze spadami nawet do paru metrów głębokości.Rzucając przed siebie zestawy kładziemy delikatnie ponad połowe stawu.Zauważyłem że duża grupa karpiarzy łapie tam na pop-upy owocowe i śmierdziuchy bałwanki tonące.Ja swojego 15 kg karpia złowiłem na pellet i ten uważam za alternatywe dla kulek proteinowych.Zestawy na metode bezpieczne i samozacinające helikopterkowe nie sprawdzają się aż tak dobrze jak przelotowe z ciężarkiem centrycznym.Dobrym patentem jest też używanie past pelletowych na tym łowisku, preferowany smak i zapach korzenny. [2012-01-08 19:29:]

Co do tego że jest tam dużo ryb kolego Ginguss zgodze się, najczęściej są to jednak karpie między 1-2 kg i karasie do 0,5 kg.Co do dużego karpia albo większego niż magiczne 10 kg jest bardzo ciężko.W dniu 01.10.2011 było na łowisku łącznie ze mną około dziesięciu karpiarzy i tylko ja i mój znajomy łapaliśmy coś w ogóle.Takim łowiskiem dla początkujących wędkarskim jak piszesz to jest Halinów a dla karpiarzy amatorów Oleśnikowa Dolina ale nie Ossów przyjacielu.Ryba ma pole manewru ucieczki tam ze względu na ukształtowanie dna wody, znając życie pewnie jakieś drzewa, gałęzie i kamienie po dokładnym przesondowaniu znalazły by się.Największy karp na oko coś około 17 kg, niestety spięty przy samym brzegu, wziął prawie z drugiego brzegu i chodził praktycznie po całym łowisku. [2012-01-08 19:34:]

jak na łowisko komercyjne to bardzo słabe tam osiąga się wyniki .lepsze chyba by były na wisle i za darmo .na 2 niedziele poświęcone na połowy na tym łowisku w 2 osoby -2 leszcze i 2 karpiki .
[2014-07-07 18:16:]

Zobacz podobne wpisy z działu: Wyprawy wędkarskie

Zobacz więcej wiadomości z działu: Wyprawy wędkarskie