zanety wedkarskie wlasnej roboty - wedkuje.pl

wedkuje

zanety wedkarskie wlasnej roboty:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-07-18, komentarzy (9)

Klenie na smużaki - powierzchniowa alternatywa

Piekielne słońcePrzeklęty upał wymamrotałem półgłosem po raz sto dwudziesty tę samą frazę owego lipcowego dniaTak zwane "typowe polskie lato" doprowadzało mnie już do szałuOd dwóch tygodni słupek rtęci w moim starym lecz niezawodnym termometrze bezlitośnie wskazywał wartości przekraczające 30 stopniSłoneczko nie dawało za wygraną a ja zamiast korzystać z uroków letniego wypoczynku męczyłem się po…

zobacz więcej » 9

• 2014-07-17, komentarzy (0)

Wakacyjne liny.

Witam Mimo ze moim atrybutem jest wedka spinningowa to w czasie wakacji uwielbiam lowic liny i karasie ten wpis bedzie o linach Z gory przepraszam za ortografie pisze na zagranicznej klawiaturze i nie ma opcji na polskie znaki Lin jest ryba cieplolubna i lubiaca mul Jego wybrednosc jest duza i nie jest latwo mu dogodzic jesli chodzi o pokarm Zazwyczaj zywi sie slimakami i malymi dennymi zwier…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-14, komentarzy (15)

Rekonesans na Brzezinach

Minął tydzień pisałem o porażce a tym razem opiszę w sumie można by powiedzieć debiut na nowym łowisku które nie raz widziałem (jadąc do roboty do Bytomia)ale jakoś nigdy mnie tam nie było aż do dziś no ale może od początku W sobotę po robocie padło na Bryś bo na dalszy wypad za mało czasu i tak miedzy 19tą a 22gą gruntówka i spławik zażywa kąpieli :) Na hakach na zmianę czerwony z kuku lub kost…

zobacz więcej » 15

• 2014-07-08, komentarzy (0)

Spinningowe Mistrzostwa Koła AKW Skish - Węgorzewo 2014

"To już w tym tygodniu" pomyślałem kiedy nastał poniedziałek poprzedzający weekend w którym miały odbyć się kolejne już spinningowe mistrzostwa naszego Koła W ubiegłym roku nie dane mi było się na nich pojawić z powodu ważnej uroczystości rodzinnej ale fakt ten tylko mocniej potęgował przyjemny dreszcz emocji pojawiający się na myśl o kilku dniach na wodzie z wędkąSmętne i niezbyt łaskawe pogodowo…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-02, komentarzy (10)

Ryby na zawołanie

Minął pierwszy tydzień naszych wakacji nad jeziorem tydzień poświęcony poszukiwaniu szczupaków nęceniu karpi i czatowaniu na węgorze "Duża rybaduże emocje mała ryba dużo roboty" to taka moja wędkarska dewiza Nie przepadam za łowieniem drobnicy Chyba kupimy u rybaka te rybyśmieje się ze mnie ojciec Rozumiem konserwy z wołowiny mogą sprzykrzyć się w końcu każdemu Cóż trzeba będzie odstąpić od zasa…

zobacz więcej » 10

• 2014-07-01, komentarzy (16)

Wędkarz kompletny

No i stało się pół roku temu obiecałem sobie że ten rok będzie przełomowy i jak narazie (odpukać) wytrwale staram realizować się plan Aczkolwiek nie o tym chcę teraz pisać bo jeszcze przyjdzie czas na podsumowania i robienie "rachunku sumienia"Dzisiaj celujemy trochę w inną kwestię a mianowicie w sprawę w zasadzie banalną chociaż według mnie ostatnio przez wielu mylnie rozumianą (albo przeze mnie …

zobacz więcej » 16

• 2014-06-25, komentarze (4)

Mija czerwiec

No I jednak mnie ruszyłoPraktycznie od początku cerwca nosiłem się z zamiarem opisania czegoś na blogu no ale jakoś wciąż brak weny W końcu wypadów niewiele jak i sił i czasu na nie zbyt mało to jednak coś w sumie za każdym razem było coś co zasługuje choćby na małą wzmiankę więc mnie w końcu naszło by ten czerwiec zebrać do kupy i opisać możliwie dokładnie tylko te fakty które zapewne na długo…

zobacz więcej » 4

• 2014-06-25, komentarzy (23)

Metrowy szczupak od niechcenia

Od Niechcenia Wtorkowe popołudnie Siedzę w domu skacząc po kanałach prawe wpadłem w trans lecz wybudził mnie dźwięk telefonu wyczłapałem się z łóżka i powędrowałem w stronę narastającego dźwięku Spoglądam na ekran "Tomek" myślę sobie pewnie znowu na ryby Co tam Mam straszną ochotę jechać na spina co ty na to Hmmm czemu nie w sumie nie mam nic do roboty Która godzina 16 Dobra to bądź u mnie …

zobacz więcej » 23

• 2014-06-16, komentarzy (5)

Jankowe Łowy Zyzdrojowe 2014

Kolejna relacja autorstwa Janka Gąsienicy Samka tym razem znad urokliwego jeziora Zyzdrój na którym w dniach 0708062014r rozegrane zostały zawody w dyscyplinie spinningowej i spławikowej Obydwie części naszej kołowej imprezy wyjazdowej tradycyjnie przedzielone były ucztą z pieczonym prosiakiem w roli głównej Ale o tym poczytajcie samiZaraz po majowych spinningowych mistrzostwach koła pojawiło się…

zobacz więcej » 5

• 2014-06-09, komentarzy (0)

Pilny komunikat!.

Porządek obrad dzisiejszego posiedzenia Prezydium Zarządu Okręgu PZW w Opolu&8230;…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-09, komentarzy (0)

Relacja z Wędkarskiego Dnia Dziecka nad Zalewem Nowomiejskim

W niedzielę 1 czerwca 2014 rokuzorganizowaliśmy przy ogromnym wsparciu ludzi dobrej woli PiknikRodzinny &8211; II Otwarty Wędkarski Dzień Dziecka w którym udziałmogły brać całe rodziny Swoją obecność potwierdziłotelefonicznie 196 osób Dzięki naszym partnerom byliśmy dobrzezaopatrzeni w różnego rodzaju nagrody dla wszystkich dzieciPoniż…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-06, komentarz (1)

XXII Wędkarski Turniej Szkół o Puchar Prezydenta Miasta Krosna

Początkiem czerwca jak co roku udaliśmy się wraz ze szkolnymi drużynami na Zawody z Okazji Dnia Dziecka które nosiły nazwę "XXII Wędkarski Turniej Szkół o Puchar Prezydenta Miasta Krosna" W tym roku były to już 22 zawody Odbywały się one na stawie Balaton dobrym (zazwyczaj ale nie rok temu w tym roku jeszcze nie byłem w przyszłym tygodniu wybieram się tam) łowisku karpi ale niestety nie innych …

zobacz więcej » 1

• 2014-05-29, komentarze (2)

Niewędkarska przygoda w robocie

Dzień jak co dzień no może poza tym że pogoda pod psem i nic nie zwiastowało czegoś wyjątkowego co miało się stać niebawem czyli z nastawieniem na kontakt z zestawem narzędzi ruszyłem do roboty Oczywiście po porannej obowiązkowej kawce z szefem ustalenie planu na dzień no i do roboty Wyszło jednak tak że szefo gdzieś wybył a ja zostałem w biurze z kolegą z warsztatu obok i nagle Janek (ww)krzyczy…

zobacz więcej » 2

• 2014-05-27, komentarzy (6)

Spinning w zaroślach

ZaczynamyPrzegapiłem niemal cały maj dużo pracy łącznie z weekendami spowodowało że sezon spinningowy zaczynam pod koniec miesiąca Co prawda nie przewiduję dużo wypraw ale przynajmniej raz w tygodniu po 34 godziny nad wodą zamierzam spędzić Wczesna wiosna przyczyniła się do szybkiego wzrostu podwodnej roślinności już z końcem maja sięga niemal lustra wody Co zrobić w takim przypadku Plan działani…

zobacz więcej » 6

• 2014-05-22, komentarzy (6)

Węgorz i karpie w kapelonach

Węgorz  i karpie w kapelonach

Węgorz i karpie w kapelonachNastały upalne dni Temperatura w ciągu dnia w wielu miejscach przekraczała nawet 30&61616;C Nagrzana woda wraz z nastaniem nocy zaczynała oddawać nagromadzone w ciągu upalnego dnia ciepło co objawiało się licznymi zamgleniami w rejonie zbiorników wodnych Warta w rejonie mostu tego pięknego poranka przypominała dosłownie spiętrzony wał cukrowej watyPoranek tego dnia nad …

zobacz więcej » 6

• 2014-05-20, komentarzy (5)

Praca woblera - łowienie pstrągów

Kiedy duży pstrąg odprowadzi nam przynętę pod same nogi i tego dnia już się więcej nie pokaże wtedy w następne dni urządza się karne ekspedycje Trzeba nakłonić go do brania Powinno się zacząć łowić jak najwcześniej rano gdyż jest to prawdopodobnie pora jego żerowania a poza tym można mieć pewność że nikt go jeszcze nie spłoszył Oczywiście nam też nie wolno spartolić roboty i zejść nad samą wodę t…

zobacz więcej » 5

• 2014-05-19, komentarzy (13)

Karpie, leszcze i coś jeszcze

Tak dzień urlopu pomału dobiega końca ale za to jaki dzień Dzień w którym mogłem wolne od pracy wykorzystać na wędkarski wypad Wypad który tak naprawdę planowałem już długo bowiem w swoim kalendarzu 19 maja miałem z góry zarezerwowany na wypoczynek wypoczynek po niedzielnym obżarstwie i rozleniwieniu na komunii chrześniaka mojej małżonki:) Na szczęście moja wątroba dała radę zatem mogłem konsekwe…

zobacz więcej » 13

• 2014-05-14, komentarzy (0)

Mistrz Koła I Tura 2014

Witam Dnia 11 05 2014 roku na łowisku Wyspa została rozegrana I tura o tytuł Mistrza Koła Miętus Koszalin 2014 r Startowało czternastu wędkarzy naszego koła w sumie złowiono 952 kg ryb dominujocą rybą była płotka i trafiły się trzy okonie po 17 cm Zawody były zaliczane do klasyfikacji Wędkarza Roku 2014Czas trwania zawodów cztery godziny z pół godzinną przerwą po dwóch godzinach łowienia na rozgrz…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-11, komentarze (3)

Desperacja czyli do trzech razy sztuka

Jest sobotni poranek : budzi mnie swit za oknem no i ptaki które mimo tego ze to centrum miasta to sa tutaj dosc liczne (Wbrew pozorom Śląsk nie jest ogołocony z zieleni na szczęście) W planie wypad na troszke do roboty tak gdzies do południa no a potem gdzieś razem moze na łono naturyniestety plany jak to zwykle bywa szlag trafił bo zamówiona częsć nie dotarła na czas więc nastapił spory poślizg…

zobacz więcej » 3

• 2014-05-03, komentarze (2)

Zawody w Rocznicę Uchwalenia Konstytucji 3 Maja

Puchar BurmistrzaKoledzy Koleżanki Puchar Burmistrza ufundowany z okazji rocznicy Uchwalenia Konstytucji III maja już za nami Wierzcie mi nie był to łatwy dzień Zawody zaplanowano na godzinę 7/00 …

zobacz więcej » 2

• 2014-05-01, komentarzy (14)

Niespodziewany gość

Grubo przed świtem stawiłem się nad Wisłą Złowiłem dwa bolenie trochę się opaliłem w prażącym lipcowym słońcu i z objawami zatrucia świeżym powietrzem o piętnastej dotarłem do pracy Do domu dojechałem po dziesiątej wieczorem Ledwo usiadłem w wygodnym fotelu a już dzwoni telefon Mój kolega Adam proponuje mi wypad na mętnookie O ósmej rano muszę znowu pojawić się w pracy ale jak tu odmówić gdy chodz…

zobacz więcej » 14

• 2014-04-09, komentarzy (7)

Boczny trok - sprzęt na wiosenne okonie

Okonie wczesną porąOkoń coraz częściej staje się pomijaną rybą przez duże grono wędkarzy Jednak prawdziwy łowca nie jest w stanie oprzeć się tej pięknej rybie często postrzeganej jako jedna z najpiękniejszych w Polskich wodach Boczny trok sprzęt na wiosenne okonieTak dzieje się ze Mną zarówno w tym jak i wcześniejszych sezonach Kiedy tylko z Nadnoteckich kanałów schodzi lód wykorzystuj…

zobacz więcej » 7

• 2014-03-31, komentarze (4)

Browning Champion Choice Gardons i rozpoczęcie sezonu

Po dwóch tygodniach fatalnej pogody w weekend nareszcie przełom Piękna słoneczna i bezwietrzna pogoda nie pozostawia żadnych wątpliwości jedziemy na ryby Oczywiście moje wspaniałe wędkarskie plany skutecznie pokrzyżował sobotni rodzinny obiad Po telefonicznych konsultacjach z kolegą zaplanowaliśmy wyjazd na sobotni wieczór noc i całą niedzielę Przed wyjściem na rodzinne spotkanie skrup…

zobacz więcej » 4

• 2014-03-20, komentarzy (0)

Fishing-Mart - najlepsze wędkarskie marki!

FishingMart najlepsze wędkarskie markiZapraszamy donajlepszych salonów wędkarskich na Polsce znajdujących się w BielskoBiałej Katowicach i Sosnowcu o łącznej powierzchni 2160 m2 Pełne dane adresowe znajdą Państw…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

karpik 15,30
rekordy Twojego Koła PZW »