wędki karpiowe:

wędki karpiowe

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2011-03-19, komentarzy (0)

Gigant czeka w głębinach

Wielkimi krokami zbliżają się polskie eliminacje do World Carp Classic (25 &8211; 29052011 r) gdzie oprócz wielu cennych nagród na uczestników w głębi jeziora Dobro Klasztorne czeka olbrzym 27 kg który wraz z osiemdziesięcioma innymi karpiami został wpuszczony do zbiornika Jezioro Dobro Klasztorne które i tak miało znakomitą populację karpi dorybio…

zobacz więcej » 0

• 2010-07-07, komentarze (3)

Pierwszy karaś w życiu

Dzisiejszy wyjazd na ryby planowałem z moim tatą od dłuższego czasu Mieliśmy jechać w wtorek lecz zaczął padać deszcz i się nie wybraliśmy ale następnego dnia od samego rana się przygotowaliśmy i wyruszyliśmy Na początku zanęciłem trochę kulkami proteinowymi o smaku truskawki i kukurydzą wędkarską także o smaku truskawki bo byliśmy nastawieni na k…

zobacz więcej » 3

• 2010-07-06, komentarzy (40)

Pierwsze karpiowanie w życiu

Moje wyprawy wędkarskie z początku wyglądały normalnie W sklepie kupowałem zanętę(taką najtańszą ze względu na fundusze) robaki i parę koszyków Zawsze jeździłem z jakimś kolegą(w towarzystwie lepiej sie łapie) wcześnie rano nad jeziora w okolicach Rybnika Przeważnie był to Gzel lub Pniowiec rzadziej Papierok Tam to na spławik się jeździło Rybki jak…

zobacz więcej » 40

• 2010-07-05, komentarzy (30)

Z pamiętnika karpiarza

' środkiem kanału przepływał piękny karp wielkim tułowiem przecinając tafle spokojnej prawie stojącej wody Była godzina 500 rano a temperatura powietrza już była na prawde wysoka'Ale zacznijmy od początku Więc zaczęło sie taaak Zmęczony wyprawami brzegiem ulubionej rzeki za pstrągiem machaniem gumami za okoniem jak i jerkowaniem za szczupakiem p…

zobacz więcej » 30

• 2009-05-08, komentarzy (18)

Wyprawa na łowisko komercyjne

Chcę opisać moje doświadczenia związane z wędkowaniem na łowisku komercyjnymNasza dzisiejsza wyprawa została zaplanowana około dwa tygodnie temu Z racji naszych codziennych obowiązków związanych z pracą musimy z takim wyprzedzeniem planować swoje wypady na ryby więc tym bardziej odliczaliśmy z niecierpliwością każdy dzień Tak właśnie nadszedł piątk…

zobacz więcej » 18

• 2009-02-24, komentarzy (5)

Prezentacja wędzisk karpiowych marki SPORTEX

Zapraszamy Państwa na prezentacje wędzisk karpiowych legendarnej marki SPORTEX które odbędą się podczas FESTIWALU KARPIOWEGO we Wrocławiu na stoisku firmy Adder Group sp z oo w dniu 28 lutego o godzinie 1700 oraz w dniu 01 marca o godzinie 1200SPORTEX marka z bardzo dużymi tradycjami Światowa jej kariera rozpoczęła się przed kilkudziesięciu laty …

zobacz więcej » 5

• 2009-02-24, komentarzy (9)

Historia pewnego karpia

Będąc na zasiadce linowo karpiowej latem w 2008r wraz z kolegą(Leszkiem) przygotowaliśmy dwa stanowiska Jedno na karpie a drugie na liny blisko grążeli Karpiowe stanowisko było na jednym z trzech pomostów na leśnym jeziorku ok 6hektarowym Karpie nęciliśmy ziemniakami i kukurydzą Kukurydzę zaparzałem na całą noc i następnego dnia gotowałem ją około…

zobacz więcej » 9

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

listopad 2014

rekordy Twojego Koła PZW »