wedkarz polski:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-10-08, komentarze (3)

II Spinningowe Grand Prix Bistensee

Trzeciego pażdziernika spotkaliśmy się na kolejnej imprezie wędkarskiej II Spinningowe Grand Prix Bistensee Na starcie podobnie jak w maju bieżacego roku stawiło się jedenastu wędkarzy Po przygotowaniu sprzętu i załatwieniu formalności wszyscy wypłynęli na jezioro Tym razem trafiliśmy na wspaniałą pogodę słońce i lekka fala sprzyjały wędkarzom Co nie znaczy że ryby same wskakiwały nam do łodzi Wi…

zobacz więcej » 3

• 2014-10-04, komentarzy (13)

Paranolmalna przygoda

Była zima styczeń1990 a ja w piepszonej armipewnie spytacie co ma piernik do wiatraka czyli armia do ryb ale tu powiem że ma bo po pierwsze w armi w dębicy w Wisłoce (lato) złowiłem pierwszą w życiu brzanę a w styczniu 91 byłem już w Brzegu i tam właśnie wystrzelałem komplet czyli dostałem w nagrodę 72 godziny z tym że datę mogłem wybrać ale godzin już nieDowodca(bardzo mnie nie lubił bom hanys)…

zobacz więcej » 13

• 2014-09-18, komentarz (1)

Apel do kola nr 060 w Tychach

Apel do kola nr 060 w Tychach i prezydenta miasta Tychow Pana Andrzeja DziubyJako wedkarz tego kola wedkujac z wedkarzami rozmawiamy na wiele tematowodnosnie naszego Tyskiego lowiska PaprocanyChcielibysmy aby miastoi nasze kolo zrobilo cos wiecej dla wedkarzy a nie tylko dla rekreacjiJest wielu chetnych wedkarzy ktorzy by wzieli udzial w pracach zwiazanychz ulepszeniem naszego lowiska a mianowicie…

zobacz więcej » 1

• 2014-08-28, komentarze (3)

Zanęta trochę inaczej niż zawsze

Cos na temat zanentWitam wszystkich kolegow po kijuDzis chcialbym poruszyc temat zanent a mianowicie kto na co lowi i czym neciChcialbym podac kilka przypadkow z ktorymi sie spotkalem nad woda i jakie widzialem procesy wytwazania zanetyKiedys bedac nad kanalem w Goczalkowicach mialem taka okazje doznac czegos czego nigdy nie wiedzialem a co lepsze to co zoaczylem postawilo mnie…

zobacz więcej » 3

• 2014-08-24, komentarzy (0)

Czarnuchowice

PZW Bieruń Nowy koło nr 8 Woda licencyjna CzarnuchowiceDzis przedstawiam wode licencyjna w Czarnuchowicach jest to krotki odcinek wody w ksztalcie rzeki zakmniety Glebokosc o5m do 15m ale z tego co sie dowiedzialem od miejscowych wedkarzy sa tu spore okazy rybNp ostatnio wedkarz zlowil suma 150cm ale podobno sa ladne szczupaki okonie karpieChcialbym sie dowiedziec moze ktos wie z kolegow jak i gdz…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-11, komentarze (3)

Desperacja czyli do trzech razy sztuka

Jest sobotni poranek : budzi mnie swit za oknem no i ptaki które mimo tego ze to centrum miasta to sa tutaj dosc liczne (Wbrew pozorom Śląsk nie jest ogołocony z zieleni na szczęście) W planie wypad na troszke do roboty tak gdzies do południa no a potem gdzieś razem moze na łono naturyniestety plany jak to zwykle bywa szlag trafił bo zamówiona częsć nie dotarła na czas więc nastapił spory poślizg…

zobacz więcej » 3

• 2014-05-01, komentarze (3)

Nagroda Emerytow i Rencistów 2014r

Witam Dnia 27 04 2014 roku na łowisku Wyspa [Zalew Rosnowski] odbyły się trzecie zawody koła Miętus Koszalin zaliczane do klasyfikacji Wedkarz Roku 2014 tym razem były to zawody spławikowe Zawody rozpoczeły się o godzinie 0700 ogłoszeniem regulaminu zawodów i losowaniem stanowisk Zawody trwały regulaminowo cztery godziny z pół godziną przerwą po dwóch godzinach łowienia na opracowanie nowej taktyk…

zobacz więcej » 3

• 2014-03-19, komentarzy (0)

Ubezpiecz sprzęt wędkarski, NNW i OC już od 27 zł rocznie!

Ubezpiecz sprzęt wędkarski NNW i OC już od 27 zł rocznie  Wędkarzu Zadbaj o swoje bezpieczeństwo podczas wędkowania Złów pakiet ubezpieczeń &8222;NA RYBY&8221;Pakiet Ubezpieczeń 3 w 1: ubezpieczenie sprzętu wędkarskiego od pożaru i innych zdarzeń losowych kradzieży z włamaniem rozboju oraz dewastacji ubezpieczenie OC (odpowiedzialności cywilnej) ubezpieczenie NNW…

zobacz więcej » 0

• 2014-02-07, komentarzy (0)

Złów pakiet ubezpieczeń dla wędkarzy NA RYBY!

Odwiedź nas na RYBOMANII i złów pakiet ubezpieczeń dla wędkarzy &8222;NA RYBY&8221;SKOK Ubezpieczenia przygotowały specjalną ofertę ubezpieczeń dla wędkarzy &8222;NA RYBY&8221;:Pakiet Ubezpieczeń 3 w 1:ubezpieczenie sprzętu wędkarskiego od pożaru i innych zdarzeń losowych kradzieży z włamaniem rozboju oraz dewastacjiubezpieczenie OC (odpowiedzialności cywilnej)ubezpieczenie NNW (następstw nieszc…

zobacz więcej » 0

• 2013-11-15, komentarzy (0)

Sum albinos 90kg z Rzeki Ebro.

Wędkarz z Wielkiej Brytanii złowił suma albinosa o wadze 93kg 240cm długościWiadomość z dnia 14112013r źródło:http://podrozeonetpl/aktualności/brytyjskiwedkarzzlowil93kgsumaalbinosawrzeceebro/rxzfsBrytyjski wędkarz Bernie Campbell od 7 lat odwiedzał Hiszpanię w pogoni za wielkimi sumami od początku marzył o złowieniu suma albinosa Wędkarz złowił swoją zdobycz w słynnej rzece Ebro na pellet haczyko…

zobacz więcej » 0

• 2013-10-05, komentarzy (43)

Jezioro Lubiąż - gminne eldorado

Nad jeziorem Lubiąż spędziłem w tym roku dziesięć dni urlopu Zakwaterowałem się ze znajomymi w jednym z ośrodków wczasowych położonych nad brzegami malowniczego jeziora Początek sierpnia był niezwykle upalny więc bardziej nastawiłem się na leniuchowanie i leżenie na piaszczystej plaży niż na wędkarstwo O jeziorze opowiadał mi już od ponad dwóch lat nasz portalowy kolega Paweł K…

zobacz więcej » 43

• 2013-03-21, komentarzy (31)

Wariat to czy wędkarz?

Jesień 2009 Kolejny dzień z rzędu niespotykanych jak na ten czas upałów dawał nadzieję na udane połowy Jeszcze w nocy wyruszyliśmy na łowisko Po kamienistej tamie przeprawiliśmy się na piaszczystą wyspę Nim rozbiliśmy na niej swój obóz zaczęło świtać Zabraliśmy sie za rozkładanie sprzętu Zamierzaliśmy łowić z kamienistej tamy która miejscami była poprzerywana i tam woda sięgała ok 70 cm a miejscam…

zobacz więcej » 31

• 2013-02-27, komentarzy (13)

No to testujemy Panowie - ryby poczekają

Do małej refleksji skłoniło mnie słowo które dziś robi olbrzymią karierę i w zasadzie nie zanosi się aby zeszło do podziemi"Test" Według słownika języka polskiego interesującym nas znaczeniem słowa "test" będzie "badanie próba"Jakżesz wspaniale jest coś testować Zostać testerem to nobilitacja to postawienie na wyższym szczeblu drabiny użytkowników wszelkiego rodzaju dóbr Ale to zadanie trudne odpo…

zobacz więcej » 13

• 2013-02-14, komentarzy (5)

Piekna przyroda , o rybach troche inaczej...

Zapewne nie jeden z Was przejezdzajac podczas uropu przez nieznane okolice pyta sam siebie czy mozna by tu gdzies powedkowacW takiej wlasnie sytuacji znalazlem sie wracajac z Chorwacji do domu Podroz uprzyjemnilem sobie zwiedzaniem Jezior Plitwickich Park Narodowy Jezior Plitwickich znajduje sie na liscie Swiatowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego (UNESCO)Wielu z nas wychowalo sie na po…

zobacz więcej » 5

• 2013-01-25, komentarz (1)

Wędkowanie w Niemczech

Wędkowanie w Niemczech Dostawałem dużo maili z zapytaniem jak zrobić kartę wędkarską w Niemczech' Mam tu pobyt stały i chciałbym wędkować Czy mógłbyś mi powiedzieć jak można wyrobić kartę wędkarską'Otoz najpierw zapisujesz sie na kurs i na koncu sa egzaminy testowenie jest to takie strasznemasz problemy jezykowe pomoga ciU nas chodzil taki dziadek na egzaminach i pokazywal palcem co masz skresli…

zobacz więcej » 1

• 2013-01-10, komentarzy (21)

Jaki wpływ ma Społeczna Straż Rybacka na kłusownictwo? Zmnejsza, nie ma wpływu a może go zwiększa?

Uprawnienia widmoJak powszechnie wiadomo z Ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r O rybactwie śródlądowym do uprawnień SSR należąW czasie wykonywania czynności służbowych strażnik Społecznej Straży Rybackiej jest uprawniony do:1) kontroli dokumentów uprawniających do połowu ryb u osób dokonujących połowu oraz dokumentów stwierdzających pochodzenie ryb u osób przetwarzających lub wprowadzających ryby do…

zobacz więcej » 21

• 2012-12-23, komentarze (3)

Prowadzenie szkoleń

Prowadzenie szkoleń &8222;Nocny Łowca&8221; Człowiek analizował odcinek niespokojnie płynącej wody Na niewielkiej przestrzeni wyprawiała ona żywe cuda Z lewej strony leniwie toczyła swoje wdzięki po szerokim na kilkaset metrów płytkim piaszczystym blacie&8221; To tylko urywek pięknej prozy wędkarskiej jednego z naszych Kolegów portalowych zawartych w artykule &8222;Łowca&8221; thunderiiwedkujep…

zobacz więcej » 3

• 2012-12-04, komentarzy (37)

Wędkarz zwierzyną łowną?

To co dziś spotkało mnie i kolegę Tadka nad wodą jest trudne do zrozumienia i nie mieści się w żadnych standardach ludzkiego postępowania To najzwyklejsze barbarzyństwo i totalne bezmózgowie Ale do rzeczy Na ryby jeździmy często 45 razy w tygodniu weekendy odpuszczamy dla tych którzy pracują w dni powszednie Nasze wyprawy wędkarskie nie przypadły do gustu miejscowym kłusolom bo przecież nie mogli …

zobacz więcej » 37

• 2012-10-24, komentarzy (32)

Wielki konkurs fotograficzny – wyniki

Konkurs fotograficzny wedkujepl dobiegł końca Czas na ogłoszenie wyników oraz nagrodzenie najlepszych zdaniem redakcji prac konkursowych Wybór był naprawdę trudny a to ze względu nie tylko na wysoką jakość zdjęć ale również ich ilość &8211; na konkurs napłynęło ponad 260 zdjęć Dziękujemy za tak duże zainteresowanie i zapraszamy do zapoznania się z wynikami Na wstępie chcielibyśmy przypomnieć iż …

zobacz więcej » 32

• 2012-10-22, komentarze (4)

Miętus

zbliża się pora na mietowegoco za tym idzietysiące pytań na forum itd a wiec kilka słów o rybie z naszego portalu i moje osobiste doświadczenia Żródło http://wwwwedkujepl/rybymi%C4%99tus9447Miętus( Lota lota L)Rodzina: dorszowateWystępowanie: miętus to jedyny przedstawiciel rodziny dorszowatych w słodkich zbiornikach Miętus zamieszkuje północną i środkową Europę północną Azję oraz Amerykę Północną…

zobacz więcej » 4

• 2012-10-14, komentarzy (5)

Brown Trout

08102012 godzina 08:59 północnozachodnia część Anglii otwieram oczy i jedna jedyna rzecz w mojej głowie siedzi Idziemy na rybyW pamieci ciagle obecne fantastyczne samopoczucie po wczorajszym wedkowaniu na odcinku rzeki Mersey gdzie jest mnostwo spietrzen wody miejsc z wartkim nurtem oraz kilka zakoli wraz z rozlewiskami Na pierwszy rzut oka kazdy zapalony wedkarz znalazlby sporo fajnych miejscowk…

zobacz więcej » 5

• 2012-10-10, komentarz (1)

Tomasz Plewa WĘDKARZEM ROKU 2012!!

Wysokie lokaty w poszczególnych zawodach oraz 100% obecność na każdych imprezach zaliczających się do rankingu WĘDKARZ ROKU 2012 dały koledze Tomkowi 111pkt które wystarczyły do uzyskania zaszczytnego tytułu Warto też dodać że kolega Tomek brał także udział w zawodach organizowanych przez inne koła gdzie zajmował czołowe miejsca Tytuł Vce mistrza przypadł koledze Leszkowi Szczepańskiemu który zgro…

zobacz więcej » 1

• 2012-10-09, komentarzy (14)

Wielki konkurs fotograficzny

Zapraszamy do udziału w nowym tym razem fotograficznym konkursie wedkujepl Czekamy na Wasze najlepsze zdjęcia okazów różnych gatunków ryb uwiecznione z przynętami w wodzie itp Na autorów najlepszych fotografii czeka sprzęt wędkarski Na Wasze prace czekamy do 23 października włącznie Nasz nowy konkurs to idealna propozycja dla wszystkich miłośników uwieczniania na zdjęciach złowionych ryb a także s…

zobacz więcej » 14

• 2012-09-20, komentarzy (0)

WĘDKARZ ROKU 2012

Aktualne wyniki klasyfikacji dostępne są na:http://forumwedkujepl/fwedkarzroku2012koloenergetyk5398020htmlJeżeli przekręciłem jakieś nazwisko z góry przepraszamJak widać o miano najlepszego walczy już tylko 4 kolegów Największe szanse na zwycięstwo ma Tomasz Plewa z wynikiem 101 pkt 11pkt straty ma Leszek Szczepański Trzeci jest Paweł Sułek 87 a tuż za nim Irek Kordowski 85pkt …

zobacz więcej » 0

• 2012-08-16, komentarzy (7)

Powrót do gry po 15 latach

Sprzęt nie łowi &8211; łowi wędkarz jak najbardziej się zgadzam ale dobry kij i sprzet który jeśli jest tak dopasowany do dobrego wędkarza jego ulubionej techniki i metody łowienia ryb które chce łowic jest jego &8222;przedłużeniem&8221; co daje bardzo skuteczna kombinacja i daje wiele satysfakcji nie tylko z łowienia ale z prowadzenia przynęty i ogólnie wygoda użytkowaniaPo czasie młodzieńczej f…

zobacz więcej » 7

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Wędkarskie okazy

3,700 kg 74 cm
rekordy Twojego Koła PZW »