wędkarska pasja:

wędkarska pasja

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-06-09, komentarzy (0)

Relacja z Wędkarskiego Dnia Dziecka nad Zalewem Nowomiejskim

W niedzielę 1 czerwca 2014 rokuzorganizowaliśmy przy ogromnym wsparciu ludzi dobrej woli PiknikRodzinny &8211; II Otwarty Wędkarski Dzień Dziecka w którym udziałmogły brać całe rodziny Swoją obecność potwierdziłotelefonicznie 196 osób Dzięki naszym partnerom byliśmy dobrzezaopatrzeni w różnego rodzaju nagrody d…

zobacz więcej » 0

• 2014-03-11, komentarzy (0)

Spinningowa Szkółka Wędkarska - następne zajęcia

Wspólnie z portalem wędkarskim Wkra Fishing firmą wędkarską Daiwa Polska i Zespołem Szkół w Nowym Mieście zapraszamy dzieci z naszego Koła i nie tylko do udziału w drugiej części Spinningowej Szkółki Wędkarskiej Zajęcia zaczną się o godz 1530 w poniedziałek 17 marca na sali gimnastycznej w Zespole Szkół i potrwają niecałe trzy godziny …

zobacz więcej » 0

• 2014-02-20, komentarz (1)

Wędkarska pasja łączy pokolenia

My rozumiemy że nie wszyscy rodzice są wędkarzami :) Dlatego teżwespół z naszymi partnerami: Dyrekcją Zespołu Szkół w NowymMieście portalem wędkarskim Wkra Fishing oraz producentem sprzętuwędkarskiego firmą Daiwa Cormoran zorganizowaliśmy Spinningową Szkółkę Wędkars…

zobacz więcej » 1

• 2013-09-20, komentarzy (6)

Cud nad Wisłą - Sum 220cm

Początek sezonu na Wiśle nie był dla mnie zbytnio udany Obrażony na królową wędkowałem głównie na Bugu Narwi i Odrze Od pewnego czasu dochodziły do mnie jednak słuchy że na Wiśle dobrze żerują sumy Postanowiłem więc wyciągnąć rękę na zgodę i w miniony weekend zawitałem na warszawski odcinek rzekiW tym miejscu łowiłem po raz pierwszy Od razu urzekł …

zobacz więcej » 6

• 2011-11-27, komentarzy (8)

Nocne polaków rozmowy - dywagacje na temat niskiego kija

Nocne polaków rozmowy  - dywagacje na temat niskiego kija

( Wpis ten jest wspólnym autorstwem kol wiechu1603 i moim Jest fragmentem prywatnej korespondencji którą wspólnie postanowiliśmy zamieścić w tym publicznym artykule &8211; uznając iż niektóre fragmenty mogą wydać się ciekawe i użyteczne dla tych którzy nie mieli jeszcze okazji spróbować swych sił ze spinningowym szczupakiem Prz…

zobacz więcej » 8

• 2011-09-18, komentarzy (20)

Opowieść o sierpniowym szczupaku

( Opowieść tą dedykuję wszystkim kochającym kontakt z dziką przyrodą ) Pełnia lata Sierpniowe dni płyną jakby w zwolnionym tempie Nawet ptakom nigdzie nie śpieszno Cała przyroda kipi obfi…

zobacz więcej » 20

• 2011-04-26, komentarzy (0)

świąteczne refleksje

Niektórzy z was czytali juz moje wpisy mam nadzieje ze i ten zostanie przez kogoś przeczytany choć moje spostrzeżenia i refleksje mogą was bardzo zaskoczyć mam nadzieje ze nikogo tym wpisem nie urażę liczę tez na wasze szczere komentarze a wiec odpowiedzmy sobie wspólnie na pytanie czym jest dla nas wędkarstwo większość odpowie ze pasją a wręcz m…

zobacz więcej » 0

• 2011-04-25, komentarze (3)

WSPOMNIENIE(1)

Czasem siedząc nad wodą i patrząc na spławik wracam wspomnieniami do lat dzieciństwaPamiętam jag by to było wczoraj dzień 29czerwca 62 roku Wakacje trwały już od kilku dni i nareszcie więcej czasu można było poświęcić na wakacyjną labę Tego dnia wstałem bardzo wcześnie rano do chlebaka zapakowałem kawał chleba z smalcemdo tego parę rzodkiewekgarść …

zobacz więcej » 3

• 2009-04-27, komentarzy (5)

Wiosna z karasiem w Jankowicach

Wiosna z karasiem w JankowicachJak zawsze po powrocie (10 kwietnia) z Hitry w Norwegii i intensywnym 2tygodniowym łowieniu mam przesyt wędkarstwa Jestem po prostu wędkarsko zmęczony Dopiero w sobotę 25 kwietnia po raz pierwszy w tym sezonie (nie zimowym) wybrałem się na ryby do Jankowic Jest to kanał na Wiśle Łowisko należące do PZW okręg katowicki…

zobacz więcej » 5

• 2009-04-27, komentarzy (0)

Wyniki Towarzyskich Zawodów o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Białobrzegi

26042009r białobrzescy wędkarze spotkali się na Towarzyskich Zawodach Spławikowych o Puchar Burmistrza Miasta i Gminy Białobrzegi Organizatorem zawodów rozgrywanych na 'żywej rybie' był Zarząd Koła PZW nr 19 Syrenka Białobrzegi Przy pięknej i słonecznej pogodzie rywalizowało 35 zawodników będących członkami białobrzeskich kół Zawody odbyły się w d…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Na dużą gumę z opadu

rekordy Twojego Koła PZW »