targi wedkarskie zabrze:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-09-19, komentarzy (0)

Targi łowieckie Hubertus Arena 2014

W dniach 89 listopada 2014 w Ostródzkiej Expo Arenie odbędzie się premierowa edycja targów Hubertus Arena 2014 To pierwsza tego typu impreza w północnowschodniej Polsce będąca wspaniałą okazją do podtrzymania i rozpropagowania bogatej polskiej tradycji łowieckiej Położona w województwie warmińskomazurskim malownicza Ostróda otoczona jest jednymi z najciekawszych i najatrakcyjniejszych terenów łowi…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-18, komentarzy (9)

Targi Wędkarskie Lublin 2014 - wywiad z Piotrem Kamińskim

Miejscem gdzie zostaną zorganizowane Targi Wędkarskie jest Lublin Nie nie mówimy o przeniesieniu poznańskiej Rybomanii w inny region Polski Rybomania w Lublinie odbędzie się jeszcze w tym roku Jeśli po Poznaniu macie niedosyt i tęsknicie już za targowymi atrakcjami zarezerwujcie swój czas na 29 30 listopada 2014 O targach Rybomania gigantycznym akwarium i imprezie w Lublinie opowiada Piotr Kamińs…

zobacz więcej » 9

• 2014-09-10, komentarzy (10)

Targi Wędkarskie Rybomania jeszcze w tym roku w Lublinie!

Niespodzianka dla fanów targów Rybomania Po ogromnym tegorocznym sukcesie poznańskiej Rybomani organizatorzy zdecydowali się na kolejną imprezę która odbędzie się jeszcze w tym roku Tym razem postawiono na wschód Polski i miasto Lublin W Lublinie znajdują się nowoczesne i przestronne hale targowe oraz bardzo wygodny węzeł komunikacyjny który ułatwi dojazd zwiedzającym …

zobacz więcej » 10

• 2014-06-19, komentarzy (10)

Europejskie Targi Wędkarskie EFTTEX 2014

Kolejny raz mieliśmy przyjemność odwiedzić EFTTEX Europejskie Targi Wędkarskie 2014 Kilkuset wystawców z kilkudziesięciu krajów przyjechało do stolicy Europy Brukseli aby pokazać przygotowane na przyszły rok wędkarski nowości Impreza jak zawsze przyciągnęła najważniejsze firmy z wędkarskiego świata Polskę reprezentowały czołowe firmy krajowe: Dragon Salmo Mikado Pros Lemigo Graff oraz redakcja …

zobacz więcej » 10

• 2014-06-01, komentarzy (0)

Z wędką nad wodę (Odcinki 81 - 100)

"Z wędką nad wodę" jak wiemy jest jednym z najlepszych programów o wędkowaniu Ich liczba na dzień dzisiejszy sięga 180 odcinków i stale rośnie Wielu nam szukanie ich wszystkich w kolejności chronologicznej zadaje wiele problemów By szukanie ich było łatwiejsze oraz ich oglądanie odbywało się w odpowiedniej kolejności tworzę kolejny wpis który poświęcony jest kolejnym 20 odcinkom tej całej serii Z …

zobacz więcej » 0

• 2014-05-31, komentarzy (11)

Szczupaki lubią węgorze

Szczupaki to dzikie drapieżniki z nienasyconym apetytem Atakują one i pożerają wszystko co jest zjadliwe jednak niektóre &8222;zdobycze&8221; są bardziej atrakcyjne od innych a węgorze są zdecydowanie jednym z ulubionych pokarmów szczupakówTekst RASMUS OVESEN tłumaczenie Daniel KaniutSZCZUPAK wciąż ogląda się za potencjalną zdobyczą i jest gotowy zaatakować wszystko co się porusza i wydaje się zja…

zobacz więcej » 11

• 2014-05-07, komentarzy (11)

Tyczka Traper GST 7000 - ostry test

Od kwietnia jestem posiadaczem nowej tyczki Wybór padł na wędkę Trapera  GST 7000  Zanim wybrałem tyczkę udałem się na targi w Poznaniu oraz wcześniej obejrzałem tyczki Milo Na targach pomachałem różnymi poza tym porozmawiałem z kolegami z różnych części Polski także przez telefon Mimo wszystko wybór padł na ten wyższy model którym to drużyna Trapera będzie łowiła od …

zobacz więcej » 11

• 2014-03-30, komentarzy (0)

Wędkuj z nami!

Mamy ogromną przyjemność poinformować Państwa że w dniach 46 kwietnia 2014r w Centrum TargowoKongresowym MT Polska odbędzie się Event Wędkarski podczas XIX edycji Targów Turystyki i Wypoczynku LATO Targi LATO to wielki kiermasz turystyczny gdzie w piknikowej atmosferze mieszkańcy Warszawy i okolic mogą zapoznać się z bogatą…

zobacz więcej » 0

• 2014-03-27, komentarze (2)

Rybomania 2014 i wspomnienie z Rybomanii 2013

Kiedy dowiedziałem się że Targi Rybomania odbędą się w tym roku ponownie w Poznaniu byłem bardzo szczęśliwy i zadowolony mimo przykrego icydentu jaki mnie spotkał&8230;Była to sobota 23 II 2013 jak pamiętam dość mocno padały na mnie duże płaty białego puchu Po wejściu do budynku Międzynarodowych Targów Poznańskich zakupiłem bilet i skierowałem się w kierunku pawilonu nr 4 Po dokładnym obejrzeniu w…

zobacz więcej » 2

• 2014-03-14, komentarzy (6)

Prezes PZW Dionizy Ziemiecki wywiad Rybomania 2014

Przy okazji targów Rybomania 2014 mieliśmy okazję porozmawiać z Prezesem Polskiego Związku Wędkarskiego Prezes PZW Dionizy Ziemiecki podsumował poznańskie targi jako imprezę o charakterze międzynarodowym Podczas rozmowy podkreślona została waga udziału w związku dzieci i młodzieży Prezes zaprosił również wędkarzy na wtorkowe spotkania na ulicy Twardej w Warszawie To będzie specjalny dzień w którym…

zobacz więcej » 6

• 2014-03-03, komentarz (1)

Wyniki konkursu SMS z firmą Robinson!

Do dotychczasowej listy laureatów konkursów sms na wedkujepl dołączają dziś kolejne osoby Czas na ogłoszenie wyników ostatniej rywalizacji w której nagradzamy 5 osób Przypomnijmy że aby mieć szansę na wygraną wystarczyło wysłać  sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie W jakim mieście odbywają się w tym roku największe targi węd…

zobacz więcej » 1

• 2014-02-27, komentarz (1)

Arkadiusz Gałka firma DAM Targi Wędkarskie Rybomania

Rewelacyjne kołowrotki firmy Dam świetnie pamięta starsze pokolenie wędkarzy Kosztowały nie małe pieniądze ale były zazwyczaj niezawodne i świetne jakościowo O firmie Dam potem jakby przycichło Odwiedzając targi wędkarskie Rybomania mieliśmy przyjemność rozmawiać z oficjalnym przedstawicielem firmy Dam na Polskę Pan Arkadiusz Gałka objaśnił nam z jakimi produktami firma Dam wchodzi na polski rynek…

zobacz więcej » 1

• 2014-02-27, komentarzy (7)

Paweł GARBUS Kołodziejczyk Savage Gear pokaz przynęt spinningowych targi w Poznaniu

Paweł GARBUS Kołodziejczyk pokazuje jak można użyć przynęt firmy Savage Gear Na gigantycznym akwarium Paweł prezentuje wabiki 4 Play Real Eel oraz nowość imitację raka Savage Gear Crayfish Silikonowy odpowiednik naszego słodkowodnego skorupiaka umiejętnie poprowadzony wygląda właściwie jak żywy Dzieje się to z powodu kanalików z powietrzem które znajdują się w jego odnóżach Przynęta poz…

zobacz więcej » 7

• 2014-02-26, komentarzy (9)

Rybomania 2014 i dwa miesiące w pigułce

Zima zima i po zimie Podobnie jak kobieta pogoda zmienną jest i tej zimy nas nie rozpieszczała W tym sezonie nie połowiłam z lodu 6 grudnia łapałam jeszcze z brzegu na grunt ale brań było mało a zaciętych ryb jeszcze mniej Na lodzie byłam dosłownie 2 razy Pierwszy lód sprawdziłam na stawku gdzie niestety wyniki były marne Szybko zrezygnowaliśmy i przedarliśmy się przez las na jezioro Rybomani…

zobacz więcej » 9

• 2014-02-26, komentarzy (8)

Team Wedkuje na Targach Rybomania 2014!

Targi Rybomania 2014 to niekwestionowany sukces organizatorów Potwierdzeniem są imponujące liczby Prawie 24000 gości targów miało szansę zobaczyć stoiska ponad 150 wystawców którzy zaprezentowali w tym roku około 600 marek wędkarskich To wszystko odbyło się na 11000 metrach kwadratowych Tegoroczne poznańskie targi wędkarskie to również fantastyczny sukces całej redakcyjnej ekipy portalu wedku…

zobacz więcej » 8

• 2014-02-26, komentarzy (5)

Marek Chmielewski Black Cat Targi Wędkarskie Rybomania 2014

Marek Chmielewski jest członkiem profesjonalnej grupy Black Cat Team zajmującej się łowieniem wielkich sumów  Targi Wędkarskie Rybomania 2014 były dla nas świetną okazją aby z Markiem się spotkać i podejrzeć co marka Black Cat zaprezentowała dla miłośników sumowych łowów na stoisku Zebco Było co oglądać a pokaz siły najnowszych wędzisk i kołowrotków zrobiło wrażenie na niejednym wędkarzu Zapr…

zobacz więcej » 5

• 2014-02-26, komentarzy (8)

Taisuke Hasegawa Daiwa testy przynęt spinningowych Targi Wędkarskie w Poznaniu

Targi wędkarskie w Poznaniu uświetnił swoją obecnością wybitny specjalista i inżynier firmy Daiwa Taisuke Hasegawa Gość z Japonii poprowadził pokaz przynęt spinningowych na gigantycznym akwariu…

zobacz więcej » 8

• 2014-02-25, komentarzy (0)

Rafał Mleczak Lovec-Rapy testy przynęt spinningowych Targi Wędkarskie Poznań

Zapraszamy do obejrzenia testów przynęt spinningowych LovecRapy Pięknie stylizowane woblery prezentuje nasz bloger Rafał Mleczak bardzo uzdolniony spinningista To jedyna szansa aby zobaczyć pracę wabików których dystrybutorem jest firma Harius pod wodą wśród żywych ryb Jedynym miejscem gdzie takie rzeczy mogą się dziać to oczywiście Targi Wędkarskie Poznań na których pierwszy raz w Polsce odb…

zobacz więcej » 0

• 2014-02-24, komentarzy (0)

Targi Rybomania - Poznań 2014 - Relacja

Targi Rybomania Poznań 2014 Relacja W sobotę 22 lutego wybrałem się na targi do Poznania aby zapoznać się z nowościami na rok 2014 Interesował mnie głównie sprzęt wyczynowy i ten właśnie krótko opisze Najpierw udałem się na stoisko Trapera i spotkałem tam kolegę Jacka Wspólnie obejrzeliśmy pomachaliśmy dwoma nowymi tyczkami GST Bardzo sztywną dobrze wyważoną tyczką okazał się model 7000 …

zobacz więcej » 0

• 2014-02-24, komentarzy (11)

Piotr Witt testy przynęt spiningowych firmy Dragon - targi wędkarskie 2014

Targi Rybomania już za nami Dla wszystkich którzy nie mieli szansy przyjechać do Poznania przygotowaliśmy relację z gigantycznego akwarium które niewątpliwie było największą atrakcją Rybomanii Na prezentowanym pokazie świetny spinningista Piotr Witt objaśnia jak łowić przynętami których producentem jest firma Dragon Możliwość obserwowania przynęt atakowanych przez drapieżniki to całkowita now…

zobacz więcej » 11

• 2014-02-23, komentarz (1)

Rybomania 2014 - urodziny z MONSTER FISHING Polska

Rybomania 2014 -  urodziny z MONSTER FISHING Polska

Dzień 22 luty dzień niezwykły dla mnie przynajmniej z dwóch powodów jakimi są moje urodziny i Rybomania 2014 Na godzinę 4:20 nastawiłem budzik oczywiście wstałem wcześniej bo przecież to rybomania :) Punkt 5:30 chłopaki podjechali pod blok wkońcu już myślałem że któryś zaspał Do pokonania 270 km Przez niecałe 3 i pół godziny dyskusje nie dały zmrużyć oka Jest i piękne miasto Poznań jeszcze wjazd…

zobacz więcej » 1

• 2014-02-23, komentarz (1)

Wyjazd na targi wędkarskie RYBOMANIA 2014- sobota.

I w końcu nadszedł ten długo oczekiwany dzieńwyjazd na RYBOMANIE Jest sobota rano a my wyruszamy autobusem całą grupą na targi do Poznania Po dotarciu do celu zostało nam jeszcze po parę minut do wejścia Kolejka była ogromna ale gdy targi zostały otwarte w miarę szybko kolejka posuwała się do przodu Po wejściu na halę pierwsze co rzucało się w oczy to ogromne akwarium z pięknymi okazami ryb Były t…

zobacz więcej » 1

• 2014-02-15, komentarz (1)

Zapowiedź targów wędkarskich w Poznaniu

Nadchodzi najważniejszy moment dla całej wędkarskiej branży Targi wędkarskie w Poznaniu to najważniejsze w tym roku wydarzenie zarówno dla firm z mocną pozycją jak i dla przedsiębiorstw stawiających pierwsze kroki na tym niezwykle trudnym i wymagającym rynku Dla czego Rybomania ma tak ogromną moc i się Doczekaliśmy się czasów w których króluje internet Obecnie za pośrednictwem wirtualnych wit…

zobacz więcej » 1

• 2014-02-15, komentarzy (0)

Targi wędkarskie 2014 Poznań

Takiej imprezy w Polsce jeszcze nie było Targi wędkarskie 2014 Poznań to święto dla wielu miłośników tego pięknego hobby otwierające sezon wędkarski Biorąc pod uwagę niesamowitą frekwencje można śmiało stwierdzić że za jakiś czas data otwarcia poznańskich targów będzie tak samo znana wędkarzom jak otwierający sezon na drapieżniki 1 maj Nie ma co się dziwić W zeszłym roku przez poznańskie targ…

zobacz więcej » 0

• 2014-02-15, komentarzy (5)

Ceny biletów Rybomania 2014

Do największego wydarzenia wędkarskiego w Polsce zostało już tylko parę dni dlatego też postaramy się przedstawić kilka zagadnień które zapewne wielu z Was bardzo interesują Ceny biletów Rybomania 2014Cena biletów jednorazowych na sobotę 22 lutego i niedzielę 23 lutego wynosi 15zł Hala targowaHala targowa jest otwarta w sobotę od 1000 do 1800 a w niedzielę od 1000 do 1700 Aby dostać się…

zobacz więcej » 5

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Wędkarskie okazy

Jeden z wielu medalowych z tego roku.
rekordy Twojego Koła PZW »