ryby slodkowodne:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-10-01, komentarz (1)

Lekki strzał w (5) 10-tkę

Lekki strzał w (5) 10tkę Nie pamiętam jakoś dokładnie momentu w którym lekki spinning zawładnął mną po całości Był to raczej ciągły stopniowy proces w którym to zacząłem odchodzić od korzystania z typowej wędki szczupakowej na rzecz lżejszej bardziej wymagającej okoniówki W każdym razie po kilku latach machania tak cienką witką jestem szczęśliwszym człowiekiem i czuję się bardziej spełnionym węd…

Moje wędkowanie.

Dokąd to wszystko mnie zaprowadziCo wyznacza kres tej pasji szaleństwa graniczącej z obłędem manii którą tak przyziemnie nazywam swoim hobbyZ tym określeniem kojarzy się raczej zbieranie znaczków coś przyjemnego w formie miłego w uprawianiu i ogólnie akceptowalnego jako "rodzaj niegroźnego uzależnienia danego osobnika od szeregu bodźców będących następstwem pewnego zbioru zachowań czynności mający…

Pławniowice Małe

Łowisko Pławniowice Małe okręgu PZW KatowicePołożone w miejscowości Pławniowice powiat Gliwicki województwo ŚląskieAkwen zlokalizowany tuz obok zalewu PławniowickiegoDojazd możliwy od strony tzw plaży lub od strony hotelu LagunaW pierwszej opcji nie ma niestety możliwości pozostawienia auto w zasięgu wzroku Najbliższy parking obok ogródków działkowychkempingów około 100 metrów w linii p…

• 2014-09-30, komentarz (1)

Zawody spinningowe z łódek o Puchar Zarządu Koła rozegrane

Zawody spinningowe z łódek o Puchar Zarządu Koła rozegraneStanica PZW w Barkowicach Mokrych przywitała nas piękną prawie bezwietrzną pogodą Zapowiadane 21 st niewielki wiatr wysokie ciśnienie atmosferyczne i do tego wspaniały wschód słońca nastrajał wszystkich uczestników zawodów bardzo optymistycznieWreszcie połapiemy na tych cholernych Barkowicach O 545 zbiórka 700 zaczynamy łapać Pier…

I PUCHAR JESIENI - 2014

OSTROWSKA GÓRĄZawody otwarte o I Puchar Jesieni 2014 mamy już za sobą Ryby nie współpracowały intensywnie ale za to pogoda dopisałaZwyciężył KFrancik 4310 g a drugi był sąsiad FWoźny z wagą 4035 kg Ja miałem jednego krasia dłoniaka a resztę stanowiły płocie od 10 30 cm ( tych dużych miałem tylko 5 szt) Fred miał 2 karpie 2 leszczyki i płocie Pozostałe wyniki kształtowały się na poziomi…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-30, komentarzy (8)

Sandacze na koguta od Marabuta

Sandacze na koguta od Marabuta Lato w pełni trzeba jechać w Polskę szukać nowej przygody Na mapie wybieramy z Darkiem zaporówkę Jedną z wielu zaporówek w Polsce jak psów Wybieramy na chybił trafił i jedziemy Ruszamy w nocy bo chociaż trasą na zachód szybko się leci jest to jednak spory kawałek drogi O świcie jesteśmy na miejscu Wodę pokrywa gęsta mgła Zrzucamy łódkę odpalamy echosondę i zaczynamy…

zobacz więcej » 8

• 2014-09-29, komentarzy (0)

Koniec sezonu gruntowego

Niedziela zapowiadała się słoneczna cieplutka Lecz na zbiórkę na naszej Rybaczówce koledzy i koleżanki przyszli cieplutko na &8222;cebulkę&8221; ubrani lepiej zawsze zdjąć niż marznąć Po prostu prawdziwi wędkarze Mimo iż koniec sezonu już tuż tuż a na nasze zawody imprezy kołowe przybywa chętnych miła wiadomość Nasi juniorzy z szkółki &8221;SUM&8221; &n…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-29, komentarzy (0)

Grand Prix koła Poczesna na rok 2014 rozstrzygnięte

Ostatnie zawody w tym sezonie o Puchar Wójta były także ostatnimi w klasyfikacji Grand Prix na rok 2014 Klasyfikacja Grand Prix w naszym kole została wprowadzona pierwszy raz w tym roku chcieliśmy zobaczyć jakie będzie zainteresowanie zawodami i czy wzrośnie liczba zawodników Okazało się że jak na pierwszą edycję wyszło całkiem przyzwoicie łącznie w sześciu zawodach wzięło udział 48 zawodników co …

Zawody wędkarskie "Oldbojów" Koła Rawka

W dniu 14092014 roku odbyły się kolejne zawody wędkarskie Oldbojów"" z Koła Rawka""O godzinie 700 Prezes Koła kolAndrzej Bednarek przywitał przybyłych zawodnikówDo zawodów przystąpiło dwudziestu zawodnikówPrzeprowadzono losowanie stanowisk i zawodnicy rozeszli się na stanowiskaO godzinie 930 rozpoczęła się rywalizacjaBrania ryb były fatalne i każde branie a tym bardziej każda złowiona ryba była sz…

• 2014-09-28, komentarze (4)

Do Szwecji z firmą PROS

WYCIECZKA DO SZWECJI Z FIRMĄ PROSWitam serdecznie i zgodnie z obietnicą chciałbym napisać kilka słów o wycieczce którą wygrałem na naszym portalu w konkursie fotograficznym z firmą PROS W tym miejscu oczywiście bardzo ale to BARDZO WIELKIE PODZIĘKOWANIA dla firmy PROS za nagrodę która okazała się najlepszą przygodą mojego dotychczasowego wędkarskiego życia przeżycie które na bardzo długie lata zos…

Zawody spławikowe sklepu ARA

Na zaproszenie właścicieli sklepu zoologiczno &8211; wędkarskiego &8222;ARA&8221; w Kutnie stawili się w Nowych Ostrowach wędkarze z Koła nr 109 &8222;METALURG&8221; Kutno aby na zbiorniku &8222;ROGAL&8221; rozegrać kolejne zawody wędkarskie spławikowe wchodzące w cykl zawodów o &8222;GRAND PRIX&8217;2014 Koła&8221;Sędzią głównym zawodów był Marek Grzybowski który przedstawił regulamin dzisiejszyc…

O Puchar Przewodniczącego Rady Gminy Kwidzyn

W dniu 28092014 na rzece Wiśle rywalizowali spinningiści o Puchar Przewodniczącego Rady Gminy w Kwidzynie W zawodach wzięło udział 25 wędkarzy Zawody te weszły na stałe do kalendarza imprez organizowanych przez Gminę Kwidzyn Obsługą jak zwykle zajęło się Koło nr 4 z Kwidzyna Po części oficjalnej wędkarze przystąpili do zawodów Do wygrania był trzy piękne puchary oraz nagrody rzeczowe w postaci spr…

• 2014-09-28, komentarze (3)

Spinning w lato - Dzień gorącego lata

Kolejny upalny dzień sierpnia i nadzieja że dziś uda się coś złapać spinning w lato jednak zaraz po wyjściu nad wodę szybko przekonałem się że długo w tym słońcu nie pociągnę Wykonałem kilka rzutów na ulubionych miejscówkach&8230; nic się nie dzieje stwierdziłem że skoro nawet ryby w ten upał nie mają zamiaru się ruszać to i ja zarządzam odwrót Po fali upałów przyszedł czas na umiarkowaną tempera…

Zawody wędkarskie koła PZW RAPA

W ostatnią sobotę września 2014r koło PZW Rapa przy 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią w Wałczu zorganizowało wewnętrzne zawody wędkarskie w miejscowości Stobno na stawach hodowlanych O godz 700 zgłosiło się jedenastu zawodników Na zbiórce prezes koła K Chora omówił zasady łowienia Po omówieniu zawodnicy rozeszli się na wybrane przez siebie stanowiska Zawody rozpoczęły się o godz730 i trwały …

zobacz więcej » 0

• 2014-09-28, komentarzy (5)

Woblery Strike PRO Flex X

Jestem choć może już w tej chwili można napisać byłem konserwatywnym wędkarzem Dotychczas przynęty spinningowe to dla mnie blachy obrotówki no i woblery &8222;Klasyczne&8221; woblery z pianki czy drewna Szerokim łukiem natomiast omijałem łamańce i im podobne &8222;wynaturzenia&8221; kolorowe świecące plastikowe woblery uważałem za chińskie tandetne świecidełkaW wakacje dostałem prezent Odpakowałe…

zobacz więcej » 5

Karpiowanie z Linem i Karasiem

Będąc na urlopie w dwuch ostatnich tygodniach sierpnia zamierzałem po raz kolejny sprawdzić swoją wytrwałość i cierpliwośćwędkuję na stawach w mojej okolicy od zawsze i zawsze do nich wracam ponieważ mam do nich blisko i można naprawde dobrze połowić jeżeli w drodze nęcenia wyborze miejscówki nie popełnie żadnych błędówrybami dominującymi są tam linkaraśleszczszczupakjest mało dużych karpi ocenia…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-28, komentarze (4)

19 Memoriał im. Romana Markuszewskiego

Na ten dzień wędkarze &8211; strażnicy SSRybackiej czekali cały rok Tego dnia tj 27 września 2014r od rana pogoda była słoneczna zachęcająca do spotkania z wędką i z przyrodą Część kolegów oddała Mu hołd na cmentarzu Parafialnym zapalając znicze i stawiając symbolicznie kwiaty w obecności brata AndrzejaNa łowisku WlkGłęboczek leżącym we wsi o tej samej nazwie stawiło się punktualnie o godz700 20ci…

zobacz więcej » 4

• 2014-09-27, komentarz (1)

Zakończenie w spławiku

Rano już na wyjściu z klatki schodowej przywitał mnie deszczyk Nie cofnąłem się Wszak oprócz tego że jestem zawodnikiem amatorem to jestem także działaczem wędkarskim To ja mam realizować rekreację i sport Jeżeli już przyjdzie mi uznać wyższość deszczu nad planem zawodów naszego Koła to miejscem do podjęcia decyzji jest uzgodniony plac zbiórki nad wodą Tu o 805 stawili się już wszyscy wielbiciele…

zobacz więcej » 1

• 2014-09-26, komentarzy (0)

Puchar Burmistrza Gminy i Miasta Janikowo - zawody drużynowe

W dniu 13092014 odbyły się drużynowe zawody o Puchar Burmistrza Gminy i Miasta JanikowoStartowało 6 drużyn Pogoda dopisała ryby brały i ogólnie dobra zabawa Gospodarze wykazali się gościnnością zajmując ostatnie miejsce  Wyniki zawodów drużynowo i indywidualnie poniżej:Wyniki drużynowe:koło 97 Tłuszczowe Kruszwica        7 pktkoło 88 Inofama Inowrocław …

zobacz więcej » 0

• 2014-09-26, komentarze (4)

Kołowrotek Robinson Jasper 306

Kołowrotek dla początkującego spinningisty (i nie tylko) Nie pamiętam czy miałem już okazję pochwalić się czy też jeszcze nie że od kilku lat wędkuję w towarzystwie mojej dziewczyny Na ile rzeczywiście wspólne łowienie przynosi jej radość pozostaje kwestią względną aczkolwiek propozycje wspólnych wypadów na ryby wychodzące z jej inicjatywy każą mi przypuszczać że wędkowanie wciągnęło ją już po ca…

zobacz więcej » 4

• 2014-09-25, komentarze (3)

Wędkowanie na stawie z dzieciństwa

Wypad na staw z dzieciństwaCel wyprawy:Mając chwile czasu w weekend postanowiłem odwiedzić staw na którym często łowiłem jako początkujący wędkarz Dokładnym celem mojej wyprawy był rekonesans oraz chęć ustalenie ilości rybostanu na tym łowisku Tego typu wyprawa rozpoznawcza nie była pierwsza ponieważ od pewnego czasu szukał łowiska z dużą ilością ryb na którym mógłbym nauczyć młodego adepta wędkar…

zobacz więcej » 3

• 2014-09-25, komentarzy (0)

I Puchar Zalewu Nowomiejskiego - zaproszenie

ZAPROSZENIEOpiekun łowiska specjalnegoochronnego na Zalewie Nowomiejskim Koło PZW Nowe Miasto serdecznie zaprasza wszystkich chętnych wędkarzy na I OtwarteZawody Spinningowe o przechodni &8222;Puchar Zalewu Nowomiejskiego&8221;które odbędą się 4 października (sobota) w Nowym Mieście wjednej czterogodzinnej turze…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-25, komentarze (3)

Łowimy na Wielkiej Pętli Wielkopolski, może tak w ciepłych kanałach?

Łowimy na Wielkiej Pętli Wielkopolski,  może tak w ciepłych kanałach?

Wód w okolicach Konina jestwystarczająco wiele żeby nie tylko zaspokoić wymagania tutejszychwędkarzy ale również zaprosić gości z regionów mniej zasobnychw to dobro dla nas wędkarzy tak istotne W okolicznych akwenachstanowiących w dużej części szlak Wielkiej Pętli Wielkopolskijest również spora populacja różnych gatunków ryb więc żadenwędkarz tu nie narzekał Co ważne obfita i zróżnicowana cenowoo…

zobacz więcej » 3

• 2014-09-24, komentarzy (0)

Zawody Klubu Karpiowego "Karp-Tar"

W dniach 26 września 2014 do 28 września 2014 na stawie nr 3 w miejscowości Wróblowa odbędą się zawody o "Puchar Jesieni" dla członków Klubu Zainteresowań Wędkarstwa Karpiowego "KarpTar" z Tarnowa Do ogólnej punktacji /klasyfikacji/ będą zaliczane ryby : karp i amur z wagą powyżej 2 kg…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-24, komentarzy (7)

Wędkowanie na Bugu - odsłona druga

Jakieś miesiąc temu siedząc z kumplami przy kartach (w tym oczywiście z sąsiadem) pada hasło musimy jechać na Bug Od słowa do słowa i wyprawa gotowa Dwóch naszych kolegów postanowiło jechać z nami Wyjazd zaplanowany na połowę września ostatecznie ruszyliśmy 18 W tak zwanym międzyczasie byłem jeszcze na weselu gdzie temat przy stole zszedł na wędkarstwo Okazało się że dwóch braci mojej prywatnej…

zobacz więcej » 7

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Wędkarskie okazy

rekordowy lin 2.10kg
rekordy Twojego Koła PZW »