ryby:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2011-06-18, komentarzy (0)

Zawody nocne 9-10.07.2011

Serdecznie informujemy że w dniach 09 10072011 na Zbiorniku Niedzwiadek odbędą się zawody NOCNE Zbiórka na zbiorniku o godzinie 16:30 rozpoczęcie po losowaniu o 17:00 w sobotę 09072011 zakończenie zawodów w niedziele 10072011 o godzinie 8:00 Dopuszczalne jest wymienianie się stanowiskami Regulamin: łowimy na dwie wędki z wyłączeniem spinningu zgodnie z RAPR z tym że do wagi dopuszczamy ryby nie…

zobacz więcej » 0

• 2011-06-17, komentarz (1)

Spławikowe Mistrzostwa Okręgu w wędkarstwie spławikowym

Spławikowe  Mistrzostwa   Okręgu  w   wędkarstwie   spławikowym

Druga tura Mistrzostw Okręgu w spławiku Kadetów U 14 Juniorów U 18 oraz Młodzieży U 22Nasze koło reprezentowało 3 zawodników : Karol Świątek Adam Zalega i Radosław Badowski Nasi zawodnicy całkiem dobrze wypadli w pierwszej turze zawodów Karol 1 w podsektorze 1540 gramRadek 2 w podsektorze 1150 gramAdam 5 w podsektorze 545 gramWszyscy podsektor ADruga tura zawodów miała wyłonić zwycięzc…

zobacz więcej » 1

• 2011-06-17, komentarzy (12)

Łowienie batem w rzece

Wybór łowiska na wakacyjne wędkowanie dla wielu z nas stanowi nie lada dylemat Gdzie i jakie łowisko wybrać no i na jaki gatunek ryby się nastawić Dla mnie osobiście wakacyjne łowy to przede wszystkim płocie leszcze i krąpie Ulubiona metoda &8211;oczywiście bat nieskomplikowany w obsłudze pozwala skupić się na samej przyjemności z wędkowaniaCo składa się na mój wakacyjny zestaw Wędka bat o długośc…

zobacz więcej » 12

• 2011-06-17, komentarze (2)

Moje drugie wędkowanie na zbiorniku w Lipowczycach

Ze względu na zawody juniorów już po treningu umówiłem się z kolegą Arturem że pojedziemy sobie przy okazji połowić W między czasie wyszło że pojedzie z nami kolega Krzysiek i że zabierze chłopaków do busa Ja zabrałem kolegę Daniela który miał w tych zawodach sędziować Wyjechaliśmy zaraz po 5 aby juniorzy spokojnie się rozpakowali i wpisali na listy startowe Na miejscu byliśmy prawie o 630 Młod…

zobacz więcej » 2

• 2011-06-16, komentarzy (15)

Nocny, wiślany spinning

Tym razem wyruszyliśmy z naszym nie zmiennym składem nad Wisłę na nocne wędkowanie (noc z 1415 i 1516 VI)Przyjechaliśmy na miejsce ok godziny 20:00 (odcinek Wisły okolice Niepołomic) wyszliśmy z aut w celu obejrzenia wody i przyglądaliśmy się uważnie rzeszy zapalonych spinningistów którzy stali jeden obok drugiego w odległości ok 10m widok niczym na zawodach ;) w wodę lądowały przeróżne przynęty …

zobacz więcej » 15

• 2011-06-16, komentarzy (0)

Staw Górny

Chciałem poruszyc temam Stawu Górnego w Pionkach Polecam naprawde jak teraz to łowisko Kiedys byłem do niego zniechęcony ale teraz Świetna zabawa z sumkami wiślanymi Zero brań (sumów karłowatych) z gruntu Ile razy już byłem na nocy tyle razy przywiozłem węgorza Piękne ryby najmniejsza 79 cm największy z wegorzy 92 Sumki też niczego sobie ale jak narazie trzeba ich łapac i wypuszczać dla rozryw…

zobacz więcej » 0

• 2011-06-16, komentarzy (0)

Sum

Panowie/Panie Chciałem poruszyc temam Stawu Górnego w Pionkach Polecam naprawde jak teraz to łowisko Kiedys byłem do niego zniechęcony ale teraz Świetna zabawa z sumkami wiślanymi Zero brań (sumów karłowatych) z gruntu Ile razy już byłem na nocy tyle razy przywiozłem węgorza Piękne ryby najmniejsza 79 cm największy z wegorzy 92 Sumki też niczego sobie ale jak narazie trzeba ich łapac i wypusz…

zobacz więcej » 0

• 2011-06-16, komentarzy (9)

Skusił się na słodką

SKUSIŁ SIĘ NA SŁODKĄChociaż aktualny stan pogody na nic dobrego nie wskazywał znowu mnie coś tknęło aby zerknąć do kalendarza brań W kalendarzu 1506 trzy rybki a 1606 cztery Prognoza pogody w miarę więc decyzja jadę w środę na wieczór może na nockę Po dotarciu nad jezioro wykonujemy standardowe przygotowanie i o 2000 po zanęceniu kukurydzą jesteśmy na stanowisku w łowisku Dwa poprzednie wyjazdy b…

zobacz więcej » 9

• 2011-06-15, komentarzy (0)

Koło PZW nr 40: Letni turniej kadry i aktywu J.Pakoskie

Każde koło powinno dbać o sowich najbardziej aktywnych członków dlatego też nie dziwi fakt że w kalendarzu przedsięwzięć wędkarskich koła PZW nr 40 z Bydgoszczy znalazła się impreza wędkarska pod nazwą &8222;Letni turniej kadry i aktywu&8221; Zawody zostały rozegrane w dniu 12 czerwca br na Jeziorze Pakoskim w miejscowości Głogówiec To położone w województwie KujawskoPomorskim jezioro zasilane jes…

zobacz więcej » 0

• 2011-06-15, komentarzy (15)

XV jubileuszowe Zawody Aktorów Wędkarzy im. Jaremy Stępowskiego o Puchar MISTRALLA

XV jubileuszowe Zawody Aktorów Wędkarzy im. Jaremy Stępowskiego  o Puchar MISTRALLA

Rekordowa liczba aktorów świetna pogoda wspaniały ośrodek i rewelacyjna rodzinna atmosfera Ośrodka Kormoran w Mierkach Jeśli Hollywood jest centrum aktorskich marzeń filmowych to zdobycie trofeum Zawodów Aktorów Wędkarzy jest największym wędkarskim marzeniem naszej braci aktorskiej Już od 15 lat nieprzerwanie spotykamy się w mazurskiej głuszy aby odreagować stres i wielkomiejski zgiełk i zamiast w…

zobacz więcej » 15

• 2011-06-14, komentarzy (0)

Dzień Dziecka 2011 z Kołem PZW w Suchedniowie

&8222;Zabawa z wędką&8221; &8211; pod tą nazwą kryje się rokrocznie organizowana impreza dla najmłodszego pokolenia wędkarzy w naszym mieście z okazji Dnia DzieckaOrganizacja zawodów wędkarskich dla dzieci z okazji ich święta przeszła w naszym Kole Wędkarskim do tradycji Warto wspomnieć że pierwsza &8222;zabawa z wędką&8221; została zorganizowana w dniu 22 lipca 1984 roku gdzie wzięło udział 57 dz…

zobacz więcej » 0

• 2011-06-14, komentarzy (0)

Dzień Dziecka w Kole Kolumna

W dniu 12062011 tradycyjnie z okazji Dnia Dziecka Zarząd Koła zorganizował piknik wędkarski dla młodych adeptów sztuki wędkowania Areną zmagań było łowisko "Cukrowizna" koło Rydzyn czyli dwa stawy pełne małej i średniej ryby oraz ładna polanaNa zbiórce stanęło 15 zawodników zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami uczestników podzielono na dwie grupy bardziej zaawansowani i młodsza gwardiaGrupa stars…

zobacz więcej » 0

• 2011-06-14, komentarzy (5)

Pierwsza majowa noc nad Wisłą

Pewnego majowego dnia a dokładniej 2105 postanowiłem z bratem wybrać się nad Wisłę na nockę na ryby Ciśnienie było tym większe że wszelkie wiadomości jak i mapki pogodowe nie wróżyły nic dobrego zapowiadali deszcze burze i czort wie co jeszcze :) Niezrażeni pogodą pakujemy plecaki torby i usiłujemy zasiąść na środek transportu jakim jest skuter Napisałem usiłujemy chociaż to bardziej tyczyło się m…

zobacz więcej » 5

• 2011-06-13, komentarzy (0)

X zawody wędkarskie szkół powiatu goleniowskiego

W dniu 11062011 roku na stawie &8222; U Kwiatka&8221; w Łozienicy podobnie jak w zeszłym roku odbyły się X zawody wędkarskie szkół powiatu goleniowskiego Organizatorem zawodów był Zarząd PZW Koła &8222;Okoń&8221; w Goleniowie w imieniu którego zawody otworzył Prezes Zarządu Grzegorz Edelwajn Kilka ciepłych słów do uczestników zawodów skierowali również Wicestarosta Goleniowski Tomasz Kulinicz i …

zobacz więcej » 0

• 2011-06-13, komentarze (2)

WSCHODNIA POTYCZKA TEAMÓW 2011 Janów Lubelski 10-12 czerwiec

WSCHODNIA POTYCZKA TEAMÓW 2011  Janów Lubelski 10-12 czerwiec

Właśnie wróciliśmy z zawodów rozgrywanych w Janowie Lubelskim nad tamtejszym bardzo urokliwym zalewem W zawodach wzięło udział 23 drużyny z całej Polski wschodniej Obsada bardzo zacna wiele znanych i szanowanych klubów karpiowych wielu przedstawicieli czołowych firm karpiowych w kraju ale przede wszystkim wielu wspaniałych ludzi i karpiarzy Nasza drużyna wystąpiła w składzie Witold Kalinowski i Ł…

zobacz więcej » 2

• 2011-06-13, komentarzy (6)

Zawody spławikowe zalew Roszków-Siedlemin

Dnia 12062011 na zalewie RoszkówSiedlemin odbyły się zawody spławikowePrzed godzina siódma rano zjechała się większość uczestnikównastępnie rozlosowaliśmy stanowiska i każdy ruszył na wylosowane miejsceZaczęło się rozrabianie tajemnych mikstur poczym usłyszeliśmy sygnał do nęcenia na początek do wody wrzuciłem około 10 kul żółtej gliny rozpraszającej z jokersemnastępnie tyleż samo mieszanki zanęto…

zobacz więcej » 6

• 2011-06-13, komentarz (1)

OJCIEC I SYN MISTRZAMI KOŁA W SPININGU W SWOICH KATEGORIACH

Na zbiorniku w Miedznej Murowanej w dn1206odbyły sie mistrzostwa kola nr 11 OpocznoMiasto w dyscyplinie spiningowejByliśmy zdziwienize na zawody rangi mistrzowskiej przybyło tak mało zawodników 7 seniorów i 6 młodzieżowcówStart zawodników nastapił o godz 700Jedna tura 4 godzinyZazwyczaj zawody odbywały sie na zbiorniku w Drzewicy tym razem vce prezes koła d/s sportu kolDaniel Krzywkowski zdecydowa…

zobacz więcej » 1

• 2011-06-13, komentarze (3)

Burzliwa nocka

BURZOWA NOCKAW dzień słońce pali niemiłosiernie innym razem znowu grzmi więc nie ma kiedy wyjść na wodę a wędkować się chce Analizujemy więc pogodę od kilku dni i w końcu postanawiamy wybrać się na nockę ze środy na czwartek 8/9062011r Kukurydzę namoczył wcześniej Edward który jest nad jeziorem natomiast ja dojeżdżam na 1800 Planowaliśmy wypłynąć już o 1900 ale niestety losy wyprawy stanęły na wło…

zobacz więcej » 3

• 2011-06-13, komentarze (2)

Poniedziałkowy świt nad jeziorem Bartążek

Dzisiejszy dzień zacząłem bardzo wcześnie w zasadzie nawet się nie kładłem spać Jeszcze przed wschodem słońca dotarłem nad jezioro Bartążek koło Olsztyna Pogoda była cudowna czyste niebo bezwietrznie mgiełka unosząca się nad wodą Sceneria bardzo malowniczaWyciągnąwszy wnioski z ostatniej wyprawy nad Bartążek zabrałem ze sobą nieco inne przynęty Tym razem chciałem uniknąć ciągłych brań drobnicy wi…

zobacz więcej » 2

• 2011-06-13, komentarze (3)

Staw Hutniczy

DojazdKrajową 9tką od strony Radomia na pierwszym skrzyżowaniu w Ostrowcu skręcamy w prawo Przejeżdżamy przez przejazd kolejowy (strzeżony) 200m za przejazdem skrzyżowanie na którym skręcamy w lewo Jesteśmy na ulKolejowej po lewej mijamy boiska treningowe przejeżdżamy przez przejazd kolejowy na najbliższym skrzyżowaniu skręcamy w prawo łowisko jest już widoczne Drogą 751 od strony Kielc na pierws…

zobacz więcej » 3

• 2011-06-12, komentarzy (5)

Europejskie Zawody Szczupakowe

Europejskie Zawody Szczupakowe EUROPEAN PIKE ANGLING CHALLENG To impreza rozgrywana od ponad 20 lat na jeziorze Derg w miejscowości Killaloe zawsze pod koniec września Wędkarze z różnych krajów Europy zjeżdżają się by podczas trzy dniowych zmagań walczyć o łódź wędkarską i inne atrakcyjne nagrody Liczba uczestników waha się między 60 a 120 osób Zawody są indywidualne i można brać w nich udział na…

zobacz więcej » 5

• 2011-06-12, komentarz (1)

Staw Huta

Witam dzisiaj chciałem opisać Staw Hutniczy w Ostrowcu Św (PZW 35)województwo: Świętokrzyskiepowiat: Ostrowieckigmina: Ostrowiec Śwnajbliższa miejscowość: Ostrowiec Śwwspółrzedne: 5093207121371963DojazdKrajową 9tką od strony Radomia na pierwszym skrzyżowaniu w Ostrowcu skręcamy w prawo Przejeżdżamy przez przejazd kolejowy (strzeżony) 200m za przejazdem skrzyżowanie na którym skręcamy w lewo Jesteś…

zobacz więcej » 1

• 2011-06-12, komentarzy (15)

Mepp's bohaterem dnia

Mepp

Witam dość długo nie pisałem na blogu(równo rok)Spowodowane było to ciągłą pracą i dość ograniczonymi wypadami nad wodę Koniec kwietnia był dla mnie bardzo udany ponieważ dostałem kilka dni urlopu i w końcu mogłem zaplanować poważniejszą wyprawę na kropka Miejsce rzeka Regapogoda super słonecznie i ciepłolecz na drapieżnika wolał bym chmuryNad rzeką melduję się równo o 350ranoNa pierwszy ogień po…

zobacz więcej » 15

• 2011-06-12, komentarzy (10)

Zatrucie Muchawki?

Dnia 9062011 godzinach porannych Okręg PZW w Siedlcach został poinformowany przez wędkarzy że woda w rzece Muchawka w okolicach Siedlec jest brunatna i cuchnąca a ryby 'dziubkują' w poszukiwaniu tlenuNatychmiast dokonano stosownych oględzin oraz poinformowano odpowiednie służby Na miejsce przyjechali przedstawiciele Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska z siedzibą w Mińsku Mazowieckim oraz…

zobacz więcej » 10

• 2011-06-12, komentarzy (0)

Wędkarski Dzień Dziecka

Wędkarski Dzień DzieckaDarłowo 6 czerwca 2011 rokuDo tradycji już weszło że zarząd Koła nr 12 PZW &8222;Łosoś' w Darłowie z okazji Dnia Dziecka organizuje zawody wędkarskie dla dzieci od 6 do 14 lat na stawiku u &8222;Baby Jagi' przy ul J Conrada pod patronatem starosty Wojciecha Wiśniowskiego i burmistrza Arkadiusza KlimowiczaW tegorocznych zawodach które odbyły się 5 czerwca udział wzięło 69 dzi…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Wędkarskie okazy

rekordy Twojego Koła PZW »