przyneta na karpia jesienia - wedkuje.pl

wedkuje

przyneta na karpia jesienia:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-07-30, komentarz (1)

Modyfikacja zanęty uniwersalnej firmy Dragon

Tym razem chciałbym przedstawić państwu moje tajne przepisy mieszanek zanętowych na różne gatunki ryb spokojnego żeru Główną bazą naszych mieszanek będzie zanęta Dragon Elite Uniwersalna 25kg którą będziemy w odpowiedni sposób dopalać atraktorami i dodatkami zanętowymi Pewnie nie wiele z was bawi się w takie rzeczy ponieważ woli kupić gotowe zanęty firmy Dragon które są i tak bardzo skuteczne i e…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-30, komentarzy (0)

KARP RAKOWCA 2014

W dniach 2607 2707 2014 r w m Rakowiec odbyły się dzienno nocne zawody w połowach karpia Ocenie podlegał tylko złowiony karp Inne złowione ryby nie były brane pod uwagę Zawodnicy zebrali się o godz 1600 Na szczęście przestało padaćDo rywalizacji przystąpiło 25 wędkarzy w tym dwie kobiety Po rozlosowaniu stanowisk przystąpiono do wędkowania Jezioro w Rakowcu nie jest dużym ani głębokim akwenem j…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-28, komentarze (3)

Przygotowanie kul zanętowych na karpia wiosną

Przygotowanie kul zanętowych na karpia wiosną może być świetną alternatywą dla nęcenia kulkami proteinowymi Gdy ryby są ostrożne i nie pobierają łapczywie dużych frakcji pożywienia jest to dobry sposób na ściągnięcie ich i przytrzymanie w łowisku Zapraszamy do obejrzenia materiału w którym Karol i Paweł prezentują jak prosto można przygotować wiosenną zanętę …

zobacz więcej » 3

• 2014-07-28, komentarze (4)

Nocne łowy - karpiowe

W dniach 25 270714r na akwenie :  jezioro Chłodne" w Starym Suminie rozegrano coroczne zawody pod tytułem Nocne zawody gruntowe karpiowe" parami W zawodach udział swój zaznaczyło 9 zawodników jeden bez pary W piątek po południu rozpoczęto zmagania z największymi rybami naszych zamkniętych wód karpiami Pierwsza nocka przeszła z przygodami Otóż około godziny 2 nad wodą przeszła dość silna b…

zobacz więcej » 4

• 2014-07-26, komentarzy (13)

Zanęta Dragon XXL Karp z przyprawami

W zeszłym roku wspólnie z moim tatą opracowaliśmy naszą mieszankę na karpie na bazie zanęta Dragon XXL Konkretniej mówiąc &8211; mój tata wybrał zanętę a ja przyłożyłam do niej kobiecą rękę eksperymentując w kuchni z przyprawami Tym sposobem stworzyliśmy mieszankę która bardzo dobrze sprawdza się na moim okolicznym stawie wabiąc nie tylko karpie ale też liny czy leszcze A oto czego potrzebujemy d…

zobacz więcej » 13

• 2014-07-24, komentarzy (0)

witam wszystkich mam do was 2 pytanka no a wiec przejdźmy do pierwszego:od ilu lat mogę już sam chodzić na ryby jedni mówią mi że od 14 lat a drudzy od 16 lat proszę o odpowiedź tych co wiedzą na 100% i drugie pytanie:jak chcę złapać karpia na kulkę proteinową to czy muszę jeszcze czymś podnęcać jeśli tak to czym i w jakiej ilości a może wystarczy sama kulka na haczyku …

zobacz więcej » 0

• 2014-07-23, komentarzy (0)

Wyjazd i kolejne plany

Czołem Jakiś czas temu pisałem o dawno wyczekiwanej wyprawie na karpia teraz podziele się wrażeniami z tego wyjazdu :) no więc powiem szczerze że szału nie było przez 12 godzin bo tyle tam spędziłem miałem 2 brania i niestety były to tylko brania żadnego odjazdu Karpie najwidoczniej nie miały ochoty na jedzenie:) natomiast karasie brały u Brata wyśmienicie Wyciągnął ich ok 6 kg nie były one duże a…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-20, komentarzy (0)

Taaaka Ryba

Łowisko w Rostarzewie było w dniu dzisiejszym areną walki o największą rybę Na łowisku stawiło się 22 wędkarzy chętnych powalczyć z dużą rybą Godzina 7:00 i jesteśmy po odprawie i rozlosowaniu stanowisk Łowienie potrwa do godziny 13:00 Zaskoczeniem było wyciąganiem z gruntu uklejek i płotek GDZIE PODZIAŁY SIĘ KARPIE Z nieba leje się skwar Każdy chowa się w cieniu parasola lub nielicznych na łowisk…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-19, komentarze (4)

Zielone karpie na łowisku Balaton

15 lipiec 2014 Mieliśmy spróbować jeszcze raz spotkać się z karpiami z Kobylan Jednak z tych planów nic nie wyszło ponieważ łowisko BigGame było już zajęte Zaczęliśmy rozmyślać gdzie można spędzić wtorek i ewentualnie środę Zadzwoniłem do opiekuna łowiska w Besku Można było przyjechać na noc ale za wędkowanie w nocy właściciel chciał aż 40 zł Dla mnie to za dużo Muszę odkładać sobie pieniądze Post…

zobacz więcej » 4

• 2014-07-18, komentarze (2)

Letnie karpie

Wybraliście zbiornik w którym zamierzacie spróbować własnych sił co dalej Pierwszym krokiem jest wytypowanie łowiska Interesujące mogą być różnego rodzaju wypłycenia trzcinowiska a także okolice podwodnych zaczepów i roślinności podwodnej Staram się odnaleźć miejsca w których występuje naturalny pokarm ryb gdyż wcześniej czy później karpie się tam pojawią W przypadku zastosowania właściwej taktyki…

zobacz więcej » 2

• 2014-07-18, komentarzy (11)

Wędkarski fart - przeczucie

Uważam że wędkarze nim obdarzeni to prawdziwi farciarze Jeśli jeszcze nad wodą potrafią umiejętnie ten dar wykorzystać budzą uzasadnioną zazdrość wynikami nad wodą wśród reszty wędkarskiej braci Mnie niestety przeczucie zbyt często nie &8222;nawiedza&8221; ale czasami&8230;Lubiłem łowić na tym zbiorniku Trzy hektarowy dziki staw w kształcie elipsy Przepływająca przez niego czysta rzeczka wyp…

zobacz więcej » 11

• 2014-07-17, komentarzy (0)

Wakacyjne liny.

Witam Mimo ze moim atrybutem jest wedka spinningowa to w czasie wakacji uwielbiam lowic liny i karasie ten wpis bedzie o linach Z gory przepraszam za ortografie pisze na zagranicznej klawiaturze i nie ma opcji na polskie znaki Lin jest ryba cieplolubna i lubiaca mul Jego wybrednosc jest duza i nie jest latwo mu dogodzic jesli chodzi o pokarm Zazwyczaj zywi sie slimakami i malymi dennymi zwier…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-14, komentarz (1)

A jednak się zdarza

Chciałem jechać do Górali na stawy i dlatego niecierpliwie wyczekiwałem na wyznaczony dzień 29062014 r Słyszałem że będzie baranek i ta informacja pobudzała mnie dodatkowoWszak u Górali już raz jadłem baranka był rewelacyjny i będę o tym pamiętać do końca życiaU Górali złowiłem też "Karpia na skale" ale nic dwa razy się nie zdarza powtarzałem sobie Bez emocji ale wstałem o 400 zabrałem kolegów o …

zobacz więcej » 1

• 2014-07-14, komentarzy (0)

Karpiowanie z córką.

Początek lipca śmignął niezauważalnie i w miarę spokojnie bo moja córeczka spędzała czas z dziadkami nad polskim Bałtykiem więc pomimo odciążenia od obowiązków rodzicielskich bo na stanie został tylko sześcio tygodniowy syn Wiktor nie miałem za wiele czasu na relaks nad wodąUdało się jedynie pojechać na karpia wieczorem w piątek jednak przed zmrokiem musiałem się zwinąć z błahej przyczyny braku l…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-13, komentarz (1)

Zawody Zarządów Kół 8 Rejonu PZW

Sobotni wieczór 12 lipca ostatnie przygotowania do jutrzejszych zawodów reprezentantów zarządów kół zrzeszonych w VIII Rejonie PZW Jako że sekretariat zawodów to mój obowiązek wiec wymiana atramentów w drukarce by nie zawiodła i pakowanie jej i laptopa Za oknem zrobiło sie czarno od chmur No i rozpadało się na dobre Wiadomym było ze rano w miejscu zbiórki będzie błocko więc trzeba było uszykować j…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-12, komentarze (3)

Bartoszów - kolejny test zanęt MVDE

Test 2: test mieszanek zanęt Carp White i Super Match + atraktor Cuberdon oraz zanęty Super Crack + atraktor Cherry"n BerryCarp White to wysokoproteinowa zanęta przeznaczona do połowu karpi Można ją używać w wodach płynących jak i stojących Ma biały kolor Do jej produkcji użyto głównie drobno zmielonych produktów Mało znajdziemy w niej "grubszych" składnikówZanęta Super Match przeznaczona jest do…

zobacz więcej » 3

• 2014-07-04, komentarzy (8)

Czerwcowe karpiowanie

Dwudziestego siódmego maja 2014 przywitałem na świecie nowego członka mojej rodziny syna Wiktora jak wiadomo przy dwójce małoletnich dzieci ciężko jest znaleźć odrobinę wolnego czasu na ryby lecz ja będąc ponad miesiąc w domu musiałem coś wykombinować aby próbować coś połowićMój plan był prosty łowienie karpi błyskawiczne czyli tak do dwóch godzin samej zasiadki w godzinach od 8:00 do 10:00 dlac…

zobacz więcej » 8

• 2014-07-02, komentarzy (5)

Zanęta MVDE Super Carp Strawberry od Robinsona

Test 1: mieszanka zanęt MVDE Super Carp Strawberry oraz MVE Super carp white + atraktor Lemon"n vanilleCo mówi producent o zanęcie MVDE Super Carp Strawberry"Niezwykle bogata w proteiny zanęta opracowana na bazie składników roślinnych Zanęta charakteryzuje się świetną pracą w łowisku i jest łatwa do przygotowania Chociaż opracowana głównie pod kątem połowu karpi sprawdzi się doskonale przy połowac…

zobacz więcej » 5

• 2014-07-01, komentarzy (16)

Wędkarz kompletny

No i stało się pół roku temu obiecałem sobie że ten rok będzie przełomowy i jak narazie (odpukać) wytrwale staram realizować się plan Aczkolwiek nie o tym chcę teraz pisać bo jeszcze przyjdzie czas na podsumowania i robienie "rachunku sumienia"Dzisiaj celujemy trochę w inną kwestię a mianowicie w sprawę w zasadzie banalną chociaż według mnie ostatnio przez wielu mylnie rozumianą (albo przeze mnie …

zobacz więcej » 16

• 2014-07-01, komentarze (3)

Czerwiec ciąg dalszy

Jest środa siedzę w robocie i ciągnie mnie na rybki Wszystko wskazuje na to że skończę o rozsądnej porze więc myślę gdzie by tu uderzyćtak by nie za daleko a w miarę skutecznie zakończyć dzionek (pod wędkarskim względem) Jak w większości przypadków padło na bryś czyli szybki obiad i wypad tym bardziej że kije gotowe a i coś w lodówce na hak się znajdzie więc plan jest W domu jestem ok 17tejgroc…

zobacz więcej » 3

• 2014-07-01, komentarze (2)

Odłów kontrolny Karolewo Czarne

Mając na uwadze właściwą gospodarkę rybacką oraz wychodząc naprzeciw Uchwale Walnego Zgromadzenia Sprawozdawczego Koła za rok 2013 w dniach 13 i 14 maja przeprowadzony został odłów kontrolny na naszym łowisku Karolewo Czarne Odłów przeprowadził doświadczony rybak p Zbigniew Szwed pod bezpośrednim kierownictwem głównego specjalisty &8211; ichtiologa Okręgu Pana mgr inż Grzegorza Kujawy ora…

zobacz więcej » 2

• 2014-06-30, komentarzy (5)

Zawody wędkarskie dla dzieci z okazji Dnia Dziecka

W dniu 22 czerwca 2014r odbyły się po raz 13 Zawody Wędkarskie dla Dzieci z okazji Dnia Dziecka organizowane przez Koło PZW Myszków Miasto &8211; impreza została zorganizowana pod patronatem medialnym portali internetowych o tematyce wędkarskiej wwwrybomaniapl wwwwedkujepl wwwpikefinderpl wwwcoronafishingpl wwwfishingtestpl wwwprzewodnicywedkarscypl wwwcarpsoulcom wwwfishexper…

zobacz więcej » 5

• 2014-06-30, komentarze (2)

Nocne zawody gruntowe

W sobotę 28 czerwca 2014 r o godzinie 18:00 na wale w Cieślach nad jeziorem Niepruszewskim spotkała się grupa 18 naszych kolegów chętnych do rywalizacji w nocnych zawodach gruntowych Prezes zapoznał z regulaminem zawodów i po losowaniu stanowisk wszyscy rozeszli się przygotowywać do zawodów Czas zawodów określono w godzinach 19:00 do 6:00 dnia następnego Wg relacji jednego z zawodników ryby brały …

zobacz więcej » 2

• 2014-06-27, komentarzy (0)

Płotki i wzdręgi ze stawu na Góry Chełmskiej.

Zaczęło się od tego że mój kolega chciał razem ze mną pojechać na ryby Więc przyszło mi do głowy żeby pójść na staw na Góry Chełmskiej do którego wpuściłem kiedyś 30 karasi karpia 30cm i ładną płoć Przygotowałem więc bata 3m z żyłkom 008 mm spławikiem 07 g i haczykiem nr16 Wyniki były takie: Pierwsza wyprawa 10 rybek (płotki i wzdręgi)Druga wyprawa ok 15 rybek ( w tym rekord płoć 15 cm )To b…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-19, komentarzy (8)

Cel osiągnięty

Witamopowiem wam przygodę jaka dzisiaj mnie spotkałajestem na urlopie od soboty (14062014)ale niestety już 22 urlop się kończy będzie czas wracać do pracy Niedaleko mojej miejscowości jest zbiornik o powierzchni 11ha Przyjeżdżając na urlop miałem za cel złapać karpia i się udałoOd połowy kwietnia raz na tydzień mój Tato nęcił mi pelletem truskawkowy i kulkami zanętowymi homar w dwa moje wyznaczone…

zobacz więcej » 8

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

rekordy Twojego Koła PZW »