przelotki:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2012-08-09, komentarzy (7)

To nie sprzęt łowi, tylko wędkarz- czyli mój sprzęt

Witam To że sprzęt łowi a nie wędkarz wie a w każdym razie powinien wiedzieć każdy z Nas Nie trzeba posiadać najlepszego najdroższego osprzętu aby łowić okazałe rybki Nie nakłaniam nikogo do celowego kupowania sprzętu z niższych półek cenowych po to są sprzęty tańsze i droższe aby każdy znalazł coś dla siebie W zależności od grubości posiadanego portfela w sklepie czy to ilości zer za pierwszą cyf…

zobacz więcej » 7

• 2012-08-08, komentarzy (9)

Shimano - Wędka Beast Master CX 270M

Wędka SHIMANO Beast Master CX 270M I TestWędka firmy SHIMANO Beast Master CX 270M dzięki doskonałemu połączeniu mocy akcji i wyważenia jest wspaniałym kijem spinningowym który w tym przedziale cenowym oddaje na sobie pracę przynęty w wodzie Powodem dla którego kij ten jest wysoką klasą wśród tego typu wędzisk spinningowych świadczą także poniższe dobrze dobrane do niego parametry:SHIMANO Beast Ma…

zobacz więcej » 9

• 2012-08-08, komentarzy (0)

Sprzęt spinningowy

Wędzisko spinningowe(spinnerspinning)Typowe wędzisko spinningowe to kij z włókna sztucznego npwęglowego lub szklanegozwykle dwuczęściowypusty w środku(a więc lekki) i wyposażony w:przelotkiczyli pierścienieprzez które przechodzi żyłka lub plecionkauchwyt do kołowrotka z nakrętkąrękojeść z korka lub piankowego tworzywaKołowrotek spinningowy(kręciołekmłynek)Kołowrotek spinningowy pozwala rzucać prz…

zobacz więcej » 0

• 2012-08-08, komentarzy (82)

Finał wielkiego, wakacyjnego konkursu sms już w poniedziałek!

Czas na kolejny w te wakacje konkurs sms dla naszej społeczności Na uczestników rywalizacją przygotowaliśmy kolejny zestaw atrakcyjnych i wartościowych nagród Aby powalczyć o nagrodę wystarczy wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie Konkurs trwa do 2 września godz 2359 włącznie Zapraszamy do zabawyPytanie konkursowe brzmi:Kiedy został opublikowany najstar…

zobacz więcej » 82

• 2012-07-30, komentarzy (0)

Wakacyjny konkurs sms – nagrody rozdane

Kolejne 5 osób może cieszyć się z wygranej &8211; atrakcyjnego sprzętu wędkarskiego Wszystko za sprawą zakończonego właśnie wakacyjnego konkursu sms Przypomnijmy że aby powalczyć o nagrodę wystarczyło wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie&8230;Pytanie konkursowe brzmiało:Największe jezioro w Polsce toJeśli uważasz że:Niegocin wyślij SMS pod numer 72624…

zobacz więcej » 0

• 2012-07-09, komentarzy (98)

Wakacyjny konkurs sms - finał już w poniedziałek!

Zapraszamy do udziału w nowej zabawie sms Dla Was to kolejna okazja do tego by w łatwy i szybki sposób zdobyć atrakcyjny sprzęt wędkarski Konkurs trwa do 29 lipca godz 2359 włącznie Aby powalczyć o nagrodę wystarczy wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie&8230;Pytanie konkursowe brzmi:Największe jezioro w Polsce toJeśli uważasz że:Niegocin wyślij SMS pod…

zobacz więcej » 98

• 2012-07-05, komentarzy (38)

Boleniowa burza mózgu

W oparach czerwcowego poranka i magicznej ciszy przerywanej tylko odgłosami przyrody i budzącego się dnia w pośpiechu rozkładam spinningTakie odgłosy ciszy można usłyszeć tylko przed wschodem słońca Dziś jednak nie mam czasu by tej ciszy słuchaćmam kilkanaście minut spóźnienia spowodowanego porannym leniem i kawąDo spinningu przykręcam kołowrotek i szybko przeprowadzam żyłkę przez przelotkiWtedy p…

zobacz więcej » 38

• 2012-07-02, komentarzy (28)

Przygoda ze szczupakami

Na tym zbiorniku a jest to staw o wymiarach 50x100m głębokość 15m próbowałem złowić szczupaka na spining już od dawna i nie udało mi się Rzucałem na wszystko obrotówki wahadławszelkiego rodzaju gumy ostatnio nawet na jerki i nicMyślałem że szczupaków tam po prostu nie ma ale znajomy mówi że są bo biją widział parę ładnych ryby mu zjadają i trzeba je wyłapaćJak je złowić Dlaczego żaden nawet nie …

zobacz więcej » 28

• 2012-06-28, komentarzy (17)

Mikado Trython Universal M tele-rod 330 - opinia

Dziś napiszę parę słów na temat produktu mikado który co prawda jest już dosyć leciwy mimo to do tej pory mnie nie zawiódłPo wielu doświadczeniach z wędkami &8222;bazarowymi&8221; które były lepsze i gorsze z nastawieniem raczej na to drugie postanowiłem zainwestować w coś firmowego Budżet był niewielki do 70zł Niemniej ważna była dla mnie była transportu dlatego też skupiłem się na teleskopo…

zobacz więcej » 17

• 2012-06-11, komentarzy (85)

Sprzęt wędkarski dla VIP-ów – pierwsze rozdanie

Sprzęt wędkarski dla VIP-ów  – pierwsze rozdanie

Zgodnie z zapowiedziami rozpoczynamy pierwsze testy sprzętu wędkarskiego przez użytkowników którzy posiadają konto VIP w naszym portalu Sprzęt w postaci wędek kołowrotków przynęt oraz akcesoriów trafi w najbliższym czasie do 30 VIPów Ustalając listę testerów i przypisanego im sprzętu kierowaliśmy się przede wszystkim aktywnością danego użytkownika w naszej społeczności a także preferowaną przez n…

zobacz więcej » 85

• 2012-06-08, komentarzy (19)

Amur w niepogodę

Wybrałem się na łowisko &8222; Złap i Wypuść &8222; Łowiskiem tym jest nasz akwen &8222; Spałek &8222; w Strzelcach Op Dlaczego otóż uznałem iż po zawodach które rozegraliśmy z okazji &8222; Dni Ziemi Strzeleckiej o Puchar Przewodniczącego Rady Miasta ( 03062012 ) miejscówki zostały wspaniale podnęcone Wiadomo wszystkim że łowisko obfituje w bardzo duże ryby a nikt na zawodach nie miał kont…

zobacz więcej » 19

• 2012-06-04, komentarzy (22)

Moja historia z Robinsonem – wyniki

Wiele interesujących i inspirujących historii dostarczyliście nam w ramach ostatniego konkursu zorganizowanego wspólnie z firmą Robinson Przypomnijmy że zgodnie z jego zasadami czekaliśmy na teksty opisujące Wasz pierwszy zakup produktu firmy Robinson i okoliczności jakie im towarzyszyły Znamy już nazwiska trzech zwycięzców do których powędruje sprzęt wędkarski ufundowany przez bohatera naszej zab…

zobacz więcej » 22

• 2012-06-02, komentarzy (0)

Miłość od pierwszego wejrzenia

Każdy wędkarz w swym wędkarskim asortymencie posiada wędki jednej sprawdzonej oraz ulubionej firmy W mojej szafie króluje firma oczywiście Robinson Swą pierwszą wędke owej firmy zdobyłem w niestandardowy sposób gdyż zostala ona znaleziona przeze mnie na mej pierwszej wyprawie nocnej w życiu Szukając termosu z herbatą jako mały "bajtel" przewróciłem sie o coś świecąc latarką by odnaleść przedmio…

zobacz więcej » 0

• 2012-06-02, komentarzy (0)

Przygoda z wędkarstwem

Opiszę wam jak zaczęła się moja przygoda z wędkarstwem Był wyjątkowy gorący letni dzień Bardzo nudziliśmy się z kuzynem Postanowiliśmy poszperać u niego w piwnicy nagle zauważyliśmy coś ciekawego To wędka Wyjęliśmy zobaczyliśmy i wywnioskowaliśmy że jest ""trochę"" zepsuta ale taśma w ręku Polaka cudy czyni :) nie No to sam kij w porządku Teraz kołowrotek W ogóle nie mogliśmy zrozumieć …

zobacz więcej » 0

• 2012-06-01, komentarzy (46)

Majowy konkurs sms - wyniki

Dziś Dzień Dziecka ale to nie jedyny powód do świętowania Czas na ogłoszenie wyników konkursu sms który dla 6 osób właśnie okazał się szczęśliwy Prezentujemy zwycięzców do których powędruje sprzęt wędkarski firmy Robinson oraz Dragon Przypomnijmy że aby powalczyć o nagrodę wystarczyło wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie Pytanie konkursowe brzmiało:Cz…

zobacz więcej » 46

• 2012-05-31, komentarzy (0)

Dragon Moderate - zmiana koncepcji w produkcji wędzisk spinningowych

Dragon Moderate - zmiana koncepcji w  produkcji wędzisk spinningowych

Seria Moderate już od pierwszych wzmianek o planowaniu jej produkcji wzbudziła ogromne zainteresowanie spinningistów Dragon kojarzony wcześniej raczej z wędziskami typu &8222;fast&8221; mocno zaburzył dotychczasową koncepcję i zbudował wędziska o dużo wolniejszej akcji To oczywiście było zamierzone działanie i kolejny krok w rozwoju rynku nowoczesnych wędzisk spinningowych a także ukłon w stronę w…

zobacz więcej » 0

• 2012-05-30, komentarzy (8)

Odległościówka Daiwa

Opisze wam wędzisko moim zdaniem najlepsze jakie zostało skonstruowane do metody odległościowej Doskonałością tą jest DAIWA TOURNAMENT PRO MATCH 13/15W Kijaszek jest wyprodukowany w Anglii przy udziale konsultantów takich jak Will Railson (wielokrotny Mistrz Świata i Europy jeden z najbardziej utytułowanych zawodników tej dyscypliny &8211; spławik wieloletni reprezentant Anglii na najbardziej pres…

zobacz więcej » 8

• 2012-05-19, komentarzy (6)

Na ryby z Panem Robinsonem

Można powiedzieć że sprzętem firmy Robinson zetknąłem się całkiem nieświadomie Potrzebna mi była wędka karpiowa o długości 39000 cm i wyrzucie 35 lbs Wędka ta miała mi służyć do łowienia na grunt zarówno na rzece jak i na wodzie stojącej Każdy swój zakup zaczynam od wielogodzinnego szperania po internecie w poszukiwaniu opinii na temat sprzętu Po upatrzeniu sobie wędki firmy M ruszyłem …

zobacz więcej » 6

• 2012-05-18, komentarzy (22)

Moja historia z Robinsonem – konkurs

Po sukcesie ostatniego konkursu na zdjęcia zapraszamy do kolejnej zabawy w ramach grupy dyskusyjnej firmy Robinson Tym razem pytamy Was o pierwszy nabytek firmy Robinson Czy była to wędka kołowrotek przynęty a może akcesoria wędkarskie Zachęcamy do dzielenia się swoją historią z marką Robinson a także opisywania okoliczności w jakich dokonaliście zakupu pierwszego produktu tej marki (czy polecił …

zobacz więcej » 22

• 2012-05-16, komentarzy (102)

Majowy konkurs sms

Kontynuując tradycję jaką stały się w naszej społeczności konkursy sms ogłaszamy nową zabawę z atrakcyjnymi nagrodami w postaci sprzętu wędkarskiego Nagradzamy 6 osób Aby powalczyć o nagrodę wystarczy wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie Zapraszamy do zabawy Na Wasze smsy czekamy do 31 maja godz 2359 włącznie Ogłoszenie wyników nastąpi w piątek 1 czerw…

zobacz więcej » 102

• 2012-05-11, komentarzy (9)

Wygraj sprzęt Robinsona - wyniki konkursu

Ogłaszamy wyniki konkursu 'Wygraj sprzęt Robinsona' w którym nasza społeczność mogła się pochwalić złowionymi przez siebie wędkarskimi okazami Zgodnie z zapowiedzią wyłoniliśmy 4 zwycięzcówDobiegł końca nasz majowy konkurs zorganizowany wspólnie z firmą Robinson która ufundowała nagrody Dziękujemy wszystkim którzy wzięli udział w zabawie prezentując w forumowej grupie Robinson na wedkujepl fotogra…

zobacz więcej » 9

• 2012-05-05, komentarzy (30)

Wyprawa 1-go Maja - moja wielka przygoda

To była wyprawa długo wcześniej zaplanowanaPostanowiłem wraz z kolegami po kiju tj tomaleggerda oraz smakowy1 wybrac sie nad Odrę za Zieloną Górę do miejscowości PomorskoWyjazd 02:30 1 MajaTo prawie jak przygotowanie do pochodu pierwszomajowegoTrasa do przejechania około 140km Na miejscu jesteśmy tuż przed 5 rano Wypakowujemy się z Maciejowego auta już lekko zmęczeni a na pewno nie wyspani Szybki …

zobacz więcej » 30

• 2012-04-30, komentarzy (29)

Wygraj sprzęt Dragona – wyniki konkursu

Ogłaszamy wyniki konkursu sms w którym każdy mógł wygrać sprzęt wędkarski firmy Dragon Rywalizacja trwała do 29 kwietnia do godziny 2359 włącznie Dziś możemy podać 6 wylosowanych zwycięskich numerów z których wysłano poprawne odpowiedzi Do niedzieli 29 kwietnia godz 2359 włącznie trwał nasz konkurs sms &8222;Wygraj sprzęt Dragona&8221; Tak jak zapowiedzieliśmy dziś 30 kwietnia ogłaszamy jego wynik…

zobacz więcej » 29

• 2012-04-26, komentarzy (22)

Pochwal się swoim okazem i wygraj sprzęt Robinsona

Zapraszamy do udziału w nowym konkursie organizowanym wspólnie z firmą Robinson Jeśli lubisz chwalić się zdjęciami swoich wędkarskich okazów to ta zabawa jest właśnie dla Ciebie Nagradzamy 4 uczestników UWAGA Konkurs adresowany jest wyłącznie do osób należących do grupy Robinson na wedkujepl Nie czekaj i już teraz daj sobie szansę na otrzymanie sprzętu wędkarskiegoWspólnie z firmą Robinson Europe …

zobacz więcej » 22

• 2012-04-17, komentarzy (112)

Wygraj sprzęt Dragona – konkurs sms

Ogłaszamy konkurs sms w którym każdy może wygrać sprzęt wędkarski firmy Dragon Rywalizacja potrwa do 29 kwietnia do godziny 2359 włącznie Zachęcamy do udziału w zabawie Do niedzieli 29 kwietnia godz 2359 włącznie potrwa nasz konkurs sms &8222;Wygraj sprzęt Dragona&8221; Wyniki ogłosimy 30 kwietnia losując spośród nadesłanych poprawnych odpowiedzi 6 zwycięskich numerówPytanie konkursowe brzmi:Okre…

zobacz więcej » 112

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Wędkarskie okazy

rekordy Twojego Koła PZW »