przelotki:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2012-06-04, komentarzy (22)

Moja historia z Robinsonem – wyniki

Wiele interesujących i inspirujących historii dostarczyliście nam w ramach ostatniego konkursu zorganizowanego wspólnie z firmą Robinson Przypomnijmy że zgodnie z jego zasadami czekaliśmy na teksty opisujące Wasz pierwszy zakup produktu firmy Robinson i okoliczności jakie im towarzyszyły Znamy już nazwiska trzech zwycięzców do których powędruje sprzęt wędkarski ufundowany przez bohatera naszej zab…

zobacz więcej » 22

• 2012-06-02, komentarzy (0)

Miłość od pierwszego wejrzenia

Każdy wędkarz w swym wędkarskim asortymencie posiada wędki jednej sprawdzonej oraz ulubionej firmy W mojej szafie króluje firma oczywiście Robinson Swą pierwszą wędke owej firmy zdobyłem w niestandardowy sposób gdyż zostala ona znaleziona przeze mnie na mej pierwszej wyprawie nocnej w życiu Szukając termosu z herbatą jako mały "bajtel" przewróciłem sie o coś świecąc latarką by odnaleść przedmio…

zobacz więcej » 0

• 2012-06-02, komentarzy (0)

Przygoda z wędkarstwem

Opiszę wam jak zaczęła się moja przygoda z wędkarstwem Był wyjątkowy gorący letni dzień Bardzo nudziliśmy się z kuzynem Postanowiliśmy poszperać u niego w piwnicy nagle zauważyliśmy coś ciekawego To wędka Wyjęliśmy zobaczyliśmy i wywnioskowaliśmy że jest ""trochę"" zepsuta ale taśma w ręku Polaka cudy czyni :) nie No to sam kij w porządku Teraz kołowrotek W ogóle nie mogliśmy zrozumieć …

zobacz więcej » 0

• 2012-06-01, komentarzy (46)

Majowy konkurs sms - wyniki

Dziś Dzień Dziecka ale to nie jedyny powód do świętowania Czas na ogłoszenie wyników konkursu sms który dla 6 osób właśnie okazał się szczęśliwy Prezentujemy zwycięzców do których powędruje sprzęt wędkarski firmy Robinson oraz Dragon Przypomnijmy że aby powalczyć o nagrodę wystarczyło wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie Pytanie konkursowe brzmiało:Cz…

zobacz więcej » 46

• 2012-05-31, komentarzy (0)

Dragon Moderate - zmiana koncepcji w produkcji wędzisk spinningowych

Dragon Moderate - zmiana koncepcji w  produkcji wędzisk spinningowych

Seria Moderate już od pierwszych wzmianek o planowaniu jej produkcji wzbudziła ogromne zainteresowanie spinningistów Dragon kojarzony wcześniej raczej z wędziskami typu &8222;fast&8221; mocno zaburzył dotychczasową koncepcję i zbudował wędziska o dużo wolniejszej akcji To oczywiście było zamierzone działanie i kolejny krok w rozwoju rynku nowoczesnych wędzisk spinningowych a także ukłon w stronę w…

zobacz więcej » 0

• 2012-05-30, komentarzy (8)

Odległościówka Daiwa

Opisze wam wędzisko moim zdaniem najlepsze jakie zostało skonstruowane do metody odległościowej Doskonałością tą jest DAIWA TOURNAMENT PRO MATCH 13/15W Kijaszek jest wyprodukowany w Anglii przy udziale konsultantów takich jak Will Railson (wielokrotny Mistrz Świata i Europy jeden z najbardziej utytułowanych zawodników tej dyscypliny &8211; spławik wieloletni reprezentant Anglii na najbardziej pres…

zobacz więcej » 8

• 2012-05-19, komentarzy (6)

Na ryby z Panem Robinsonem

Można powiedzieć że sprzętem firmy Robinson zetknąłem się całkiem nieświadomie Potrzebna mi była wędka karpiowa o długości 39000 cm i wyrzucie 35 lbs Wędka ta miała mi służyć do łowienia na grunt zarówno na rzece jak i na wodzie stojącej Każdy swój zakup zaczynam od wielogodzinnego szperania po internecie w poszukiwaniu opinii na temat sprzętu Po upatrzeniu sobie wędki firmy M ruszyłem …

zobacz więcej » 6

• 2012-05-18, komentarzy (22)

Moja historia z Robinsonem – konkurs

Po sukcesie ostatniego konkursu na zdjęcia zapraszamy do kolejnej zabawy w ramach grupy dyskusyjnej firmy Robinson Tym razem pytamy Was o pierwszy nabytek firmy Robinson Czy była to wędka kołowrotek przynęty a może akcesoria wędkarskie Zachęcamy do dzielenia się swoją historią z marką Robinson a także opisywania okoliczności w jakich dokonaliście zakupu pierwszego produktu tej marki (czy polecił …

zobacz więcej » 22

• 2012-05-16, komentarzy (102)

Majowy konkurs sms

Kontynuując tradycję jaką stały się w naszej społeczności konkursy sms ogłaszamy nową zabawę z atrakcyjnymi nagrodami w postaci sprzętu wędkarskiego Nagradzamy 6 osób Aby powalczyć o nagrodę wystarczy wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie Zapraszamy do zabawy Na Wasze smsy czekamy do 31 maja godz 2359 włącznie Ogłoszenie wyników nastąpi w piątek 1 czerw…

zobacz więcej » 102

• 2012-05-11, komentarzy (9)

Wygraj sprzęt Robinsona - wyniki konkursu

Ogłaszamy wyniki konkursu 'Wygraj sprzęt Robinsona' w którym nasza społeczność mogła się pochwalić złowionymi przez siebie wędkarskimi okazami Zgodnie z zapowiedzią wyłoniliśmy 4 zwycięzcówDobiegł końca nasz majowy konkurs zorganizowany wspólnie z firmą Robinson która ufundowała nagrody Dziękujemy wszystkim którzy wzięli udział w zabawie prezentując w forumowej grupie Robinson na wedkujepl fotogra…

zobacz więcej » 9

• 2012-05-05, komentarzy (30)

Wyprawa 1-go Maja - moja wielka przygoda

To była wyprawa długo wcześniej zaplanowanaPostanowiłem wraz z kolegami po kiju tj tomaleggerda oraz smakowy1 wybrac sie nad Odrę za Zieloną Górę do miejscowości PomorskoWyjazd 02:30 1 MajaTo prawie jak przygotowanie do pochodu pierwszomajowegoTrasa do przejechania około 140km Na miejscu jesteśmy tuż przed 5 rano Wypakowujemy się z Maciejowego auta już lekko zmęczeni a na pewno nie wyspani Szybki …

zobacz więcej » 30

• 2012-04-30, komentarzy (29)

Wygraj sprzęt Dragona – wyniki konkursu

Ogłaszamy wyniki konkursu sms w którym każdy mógł wygrać sprzęt wędkarski firmy Dragon Rywalizacja trwała do 29 kwietnia do godziny 2359 włącznie Dziś możemy podać 6 wylosowanych zwycięskich numerów z których wysłano poprawne odpowiedzi Do niedzieli 29 kwietnia godz 2359 włącznie trwał nasz konkurs sms &8222;Wygraj sprzęt Dragona&8221; Tak jak zapowiedzieliśmy dziś 30 kwietnia ogłaszamy jego wynik…

zobacz więcej » 29

• 2012-04-26, komentarzy (22)

Pochwal się swoim okazem i wygraj sprzęt Robinsona

Zapraszamy do udziału w nowym konkursie organizowanym wspólnie z firmą Robinson Jeśli lubisz chwalić się zdjęciami swoich wędkarskich okazów to ta zabawa jest właśnie dla Ciebie Nagradzamy 4 uczestników UWAGA Konkurs adresowany jest wyłącznie do osób należących do grupy Robinson na wedkujepl Nie czekaj i już teraz daj sobie szansę na otrzymanie sprzętu wędkarskiegoWspólnie z firmą Robinson Europe …

zobacz więcej » 22

• 2012-04-17, komentarzy (112)

Wygraj sprzęt Dragona – konkurs sms

Ogłaszamy konkurs sms w którym każdy może wygrać sprzęt wędkarski firmy Dragon Rywalizacja potrwa do 29 kwietnia do godziny 2359 włącznie Zachęcamy do udziału w zabawie Do niedzieli 29 kwietnia godz 2359 włącznie potrwa nasz konkurs sms &8222;Wygraj sprzęt Dragona&8221; Wyniki ogłosimy 30 kwietnia losując spośród nadesłanych poprawnych odpowiedzi 6 zwycięskich numerówPytanie konkursowe brzmi:Okre…

zobacz więcej » 112

• 2012-04-12, komentarzy (0)

Poznaj najlepszy sprzęt na morze w 3 segmentach cenowych

Jeżeli już pierwszy raz masz za sobą i wiesz że wędkarstwo morskie to jest to co sprawia Ci frajdę To warto zainwestować w sprzęt który posłuży kilka sezonów będzie niezawodny i wytrzymały Mamy dla Was trzy propozycje zestawów w różnych segmentach cenowychTaki jest nasz zestaw nr 1 wartość 1000 PLN W…

zobacz więcej » 0

• 2012-04-11, komentarze (4)

Prima Aprilisowe zawody spławikowe Osieczek 2012

Pewnego niedzielnego poranka nad brzegami zbiornika Osieczek spotkało się 18 rządnych ryb Twardzieli Dlaczego tak ich określiłem napiszę w dalszej części Właśnie na ten dzień Ursynowskie koło PZW nr 28 zaplanowało pierwsze tegoroczną imprezę spławikową Dla części uczestników akwen ten jest już znany chociażby z niedawno rozgrywanych zawodów podlodowych Niestety na owej impre…

zobacz więcej » 4

• 2012-04-03, komentarzy (31)

Kijek do Dropshota, czyli zbuduj swoją wędkę

Troszkę to niedorzecznie brzmi ale wtajemniczeni i wytrawni Rod Bildingerzy wiedzą o co chodzi Do zbudowania wędki skłoniła mnie ciekawość oraz chęć posiadania 'własnego' kija Zachęcony paroma skutecznymi naprawami oraz modyfikacjami posiadanych wędzisk ponadto zniechęcony długimi poszukiwaniami w sklepach wędkarskich ładnego kija dropshotowego zakończonych fiaskiem przesądziły sprawę Jak już z…

zobacz więcej » 31

• 2012-03-31, komentarzy (25)

W zgodzie z naturą

Wolna żyłkaPoranek jest pięknyCiepły i ta magia ciszy przed kolejnym budzącym się do życia dniem cicho niczym kot przechodzę z brzegu przez płytką wodę by znaleźć się na wyspie a właściwie mieliźnie na środku rzeki którą odkrył niski stan czerwcowej wodyIdąc jeszcze z daleka spoglądam na wcześniej wytypowane stanowiska klenibyły tam jeszcze dwa dni wstecz je widziałem jak zbierały z powierzchni …

zobacz więcej » 25

• 2012-03-22, komentarzy (7)

Pstrągowanie – jak zacząć? Cz. III Sprzęt, ubiór oraz, co jeszcze przydaje się na łowisku

W części trzeciej opisuję własne doświadczenia wypracowane przez lata na wielu różnych łowiskach pstrągowych latem i zimą Podkreślam z całą mocą że są to moje &8211; nie żadne podręcznikowoakademickie wzory Jak ktoś z Was będzie chciał to zawsze coś dla siebie znajdzie Tekst ten jak i poprzednie z tej Trylogii &8222;Pstrągowanie jak zacząć&8221; dedykowany jest głównie do tych wszystkich Kolegów …

zobacz więcej » 7

• 2012-03-13, komentarzy (9)

Kiełbie we łbie

Ranek był mglisty i nieprzyjemny jak mało kiedy Ludzie spieszący do pracy sprawiali wrażenie jakby szli na katorgę Mijali się bez słowa patrząc pod nogi Wszystko było pogrążone w gęstej jak mleko mgle która rozświetlona żółtym światłem latarni zdawała się trwać w kompletnym bezruchu Na twarzy czuło się chłodną wilgoć oparu Szedłem do garażu i zastanawiałem się co też przynieść może taki bezsensown…

zobacz więcej » 9

• 2012-03-13, komentarzy (11)

Stara miłość nie rdzewieje!

Czytając komentarze pod moim ostatnim opowiadaniem pt &8222;Kiełbie we łbie&8221; uświadomiłem sobie jak wielu spośród nas będąc brzdącami w krótkich spodenkach przeżywało swoje pierwsze przygody z łowieniem ryb W znakomitej większości nie były to żadne okazy ale to wszystko co pływało w pobliskich rowach strumieniach sadzawkach Kilkudziesięciu Kolegów odniosło się do mojego …

zobacz więcej » 11

Wędka na spławik

Dynamiczna graphitowa a przede wszystkim bardzo lekka w użyciu i bez przelotki przesuwnej górnopółkowa wędka SILSTARA do połowów na spławik Idealnie spisuje się na jeziorach kanałach i rzekach Blanki wykonane z wysokomodułowego Carbonu w o module punktowo oplotowymna dolniku powodują szybki powrót wędziska do naturalnego kształtu po wyrzucie przynęty Duże i lekkie przelotki o utwardzonej …

Generation Black Minnow Darter762 2.25m/7-28 Daiwa

Na rok 2012 DAIWA proponuje małą serię wędzisk specjalistycznych i castingowych przeznaczonych do coraz bardziej wyrafinowanych metod połowu z kołowrotkami castingowymi ultra lekkimi przynętami i małymi gumowymi wabikami Każda wędka specjalnie dopasowana pod względem parametrów użytkowych oraz wyposażenia do danej dziedziny połowu MINNOW DARTER 762 skonstruowano specjalnie do połowu małymi woblera…

Wędka Daiwa Tournament Spinning

Kij Daiwa wykonany z najwyższej klasy włókien węglowych 46t mocowanie kołowrotka Fuji uchwyt z naturalnego korka (klasa AAA) uzbrojony w przelotki Fuji Alconite Wędka posiada Daiwa Weighy Balancer pierścienie umieszczone w uchwycie pozwalające dopasować wyważenie wędkiPrzeznaczenie spinning duże przynęty gumoweWędka Daiwa Tournament Spinning 270m 50gdługość: 270m;ilość sekcji: 2;waga: 240g;dł tra…

zobacz więcej » 0

• 2012-03-10, komentarzy (0)

Wędka Shimano Beast Master Boat AX 240 M 150g

Wędka Shimano Beast Master Boat AX 240 M 150gKije wykonane na wzmocnionym blanku z włókna węglowego XT60+Biofibre (z biowłóknami) przelotki Shimano SiC Koniec szczytówki w kolorze zielonymWędka Shimano Beast Master AX Boat 240 M 150g długość 240 cm waga 340 gram dł transportowa 125 cm cw 50150 g ilość składań 2 Ta wędka świetnie się nadaje na duże sumy i inne duże ryby…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

rekordy Twojego Koła PZW »