przelotki - test, opinie, na ryby - strona 3 - wedkuje.pl

wedkuje

przelotki:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2012-02-19, komentarzy (9)

Wędka ze złomu

Co można zrobić ze zniszczonego kija muchowego niepotrzebnej pustej szczytówki węglowej dolnej części Zandera i kilkunastu przelotek A więc można zrobić wędkę W tym celu części jakie miałem do dyspozycji dopasowałem do siebie tak aby można było złożyć z nich kij wędkarski Do cięcia elementów używam szlifierki kontowej z zamontowaną cienką tarczą do stali Odradzam piłki do metalu pilniki i temu po…

zobacz więcej » 9

• 2012-02-14, komentarzy (9)

Podlodówka własnej roboty w 10 minut

WitamWiadomo wędkarz człowiek wybredny i zaden producent sprzętu wędkarskiego nie jest i nigdy nie bedzi w stanie nas zadowolicWiecznie coś nam nie pasuje :)Tematem jest wedka podlodowaPotrzeba zaledwie 10 min aby ja wykonacBłądząc po garażu w środ rupieci znalazłem stary kij teleskopowyMój pierwszy kij z dzieciństwai tu budzą się wspomnieniaJak się pewnie domyślacie kijek doszczętnie połamanyale …

zobacz więcej » 9

• 2012-02-13, komentarzy (159)

Nowy konkurs sms

Zapraszamy do udziału w nowym konkursie sms Na uczestników czekają atrakcyjne zestawy wędkarskie firmy Dragon Aby mieć szansę na wygraną wystarczy wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie Nagradzamy 6 uczestników Zapraszamy do zabawyPytanie konkursowe brzmi:Którego dnia obchodzimy Święto WędkarzaJeśli uważasz że :18 marca&8211; wyślij SMS pod numer 72624 …

zobacz więcej » 159

• 2012-02-11, komentarzy (12)

Jak wyciągnąć przelotkę z teleskopu

Mam wędkę która już jest stara i postanowiłem z niej wyciągną przelotki które mogły by mi się w przyszłości przydać lub osobą które znamA więc przejdźmy do rzeczy musimy podpalić świeczkę lub użyć zapalniczkiPodgrzewamy przelotkę około 15 20 sekund ale pamiętajmy aby ja obracać powoli w wękach nad swieczkąPotem bierzemy kombinerki i ściągamy przelotkęMożemy również zdjąć ją palcami ale nie poleca…

zobacz więcej » 12

• 2012-02-10, komentarze (2)

Wędka na suma

WĘDKA TELESKOPOWA TOPFISH TELE MAKRELE 300/150TOPFISH Świetna wędka teleskopowa przystosowana do gatunku ryby którą łowimyUżyty do produkcji wysokiej gęstości kompozyt z włókna szklanego czyni tę wędkę lekką i doskonale wyważonąDuża moc idealnie rozłożona na całej długości kija&183; Blank z kompozytu szklanego&183; Przelotki Titanium Oxyd&183; Korkowa rękojeść&183; Lekki uchwyt kołowrotkaPARAMETRY…

zobacz więcej » 2

• 2012-02-10, komentarz (1)

Royal Fishunters Feeder 3,60m do140g Mikado

Feedery Royal Fishunters otrzymały przelotki klasy sic o perfekcyjnym rozkładzie przez co pomimo szybkiej akcji &8222;głęboko&8221; pracują i w szybkim tempie pochłaniają siły walczącej ryby Ultraczułe wymienne szczytówki gwarantują udane połowy gdyż pozwalają zaobserwować najdelikatniejsze brania Uzbrojenie stanowią wysokiej jakości komponenty takie jak rękojeści z portugalskiego korka precyzyjne…

zobacz więcej » 1

• 2012-02-08, komentarzy (21)

Dobór kiwoka do mormyszki i okoniowej blaszki

Kupując wędkę podlodową kierujemy się zazwyczaj jej wyglądem ceną i metodą do jakiej ma służyć Czy to ma być spławikówka czy do mormyszki a może do blaszki podlodowej Do tego dobieramy długość kołowrotek miękkość blanku i przelotki Jednak często w ferworze walki widząc już pierwszą rybę zapiętą na nasz zestaw zapominamy o dość kluczowej rzeczy jaką jest dobór kiwoka do metody i zastosowanej przynę…

zobacz więcej » 21

• 2012-01-23, komentarze (2)

Moje mistrzostwa cz.II

Nie było czasu porozmawiać z mistrzami po zawodach ale przecież muszę Nic nie wiem jak się w takich dwudniowych zawodach startuje Znalazłem numer do Piotra w książce w końcu prowadzi znany sklep wędkarski w Olsztynie Przyjadę do niego to pogadamy Pokazuje mi mormyszkę w kształcie kulki Do drugiej ręki wkłada mi podobną Czuję różnicę w wadze Ano właśnie wolframowa mormyszka czyli najnowszy ruski w…

zobacz więcej » 2

• 2012-01-17, komentarzy (44)

Nowy sprzęt okoniowy - opis i opinia

Dziś chcę się podzielić moimi nabytkami oraz opinią na ich temat Ponieważ wiosną na dobre zaczynam przygodę ze spinningiem zimą zacząłem kompletować sprzęt Interesuje mnie połów okoni i szczupaków ewentualnie polowanie na sandacza Więc po zebraniu funduszy rozpoczęło się piekło poszukiwań sprzętu Możecie wierzyć lub nie ale dla kogoś o bardzo małym doświadczeniu w metodzie spinningowej poszukiwani…

zobacz więcej » 44

• 2012-01-10, komentarzy (29)

Spinning bez zadziorów - CZĘŚĆ I

Początek roku przyniósł zaskakującą dla wielu wędkarzy zmianę w przepisach obowiązujących na wodach krainy pstrąga i lipienia Kolejne okręgi wprowadziły obowiązek stosowania haków bezzadziorowychNajspokojniej nowe zasady przyjęli muszkarze To środowisko oprócz mocniej wpojonych zasad wędkarskiej etyki dużo wcześniej spotkało się z obowiązkiem stosowania przynęt na hakach bezzadziorowych głównie po…

zobacz więcej » 29

• 2012-01-10, komentarzy (36)

Ciężki feeder rzeczny

W życiu bywa raz lepiej raz gorzejJa akurat byłem na górce finansowejMiałem trochę wolnej gotówkiOczywiście pierwsze co mi przyszło do głowy to uzupełnić sprzętmoże kupić coś nowegoZacząłem od analizy tego co już miałemW sumie było wszystko czego potrzebowałem poza drobiazgamiWtedy moje oczy skierowały się na wyższe półkipółki ze sprzętem który zawsze chciałem mieć ale na który zawsze brakowało ka…

zobacz więcej » 36

• 2012-01-04, komentarze (2)

Jak zrobić czuły spławik?

Ten artykuł napisze dla tych którzy chcą robić swoje spławiki a niewiedzą za bardzo jak więc bierzemy obdzieramy pióro z puchu tylko robimy to delikatnie żeby nie uszkodzić pióra które jest naszym materiałem następnie malójemy piórko ja do tego używam lakierów do paznokci można też użyć lakierów specjalnych do spławików lub modelarskich farbek do takiego piórka wklejamy pżelotkę możemy ją wykona…

zobacz więcej » 2

• 2012-01-04, komentarzy (32)

Okoniówka - nie tylko na okonie

Niejednokrotnie będąc nad rzeką obserwowałem żerujące przy powierzchni rybyByły to okoniejazie i klenieŻerowały nie tylko na narybku ale też wszelkich owadach i robactwie jakie wpadało okresowo do wody z przybrzeżnych krzaków i drzewWspaniały to widok jak wieczorem na wybranym odcinku rzeki kilkadziesiąt kleni zbiera z powierzchni owadyniezapomnianyTak samo miło popatrzeć jak w październiku okonie…

zobacz więcej » 32

• 2011-12-31, komentarzy (5)

Sylwestrowe metnookie

Sylwestrowe Metnookie Przygotowania trwaly od tygodnia Z niecierpliwoscia czekalismy na sobote aby ostatni raz w starym roku wyplynac na wode Ostatnie dni przed wyjazdem nie rozpieszczaly nas szalejacy wiatr z nad Norwegii uprzykrzal nam zycie Ale w sercu mielismy nadzieje ze do soboty sie wyklaruje wszystko W czwartek pojechalismy nad jezioro aby przygotowac lodke na sobotni wypad Wszystko co m…

zobacz więcej » 5

• 2011-12-27, komentarzy (16)

Spóźniona i bolesna refleksja nad zakupionym sprzętem

Witam Koleżanki i Kolegów po kijuChciałem się podzielić się z Wami refleksją na którą wpadłem po zakupie sprzętu wędkarskiegoCała sprawa miała się tak że po ponad 10 letniej przerwie chciałem wrócić do sportu i rozrywki jaką było zawsze dla mnie wędkarstwo jako że na przestrzeni tych lat mój sprzęt dziwnym trafem rozpłynął się w czasoprzestrzeni (młodsze rodzeństwo) byłem zmuszony do sporego jed…

zobacz więcej » 16

• 2011-12-24, komentarzy (28)

Zestaw spinningowy - lekki zestaw do spinningu

Do złożenia i zakupu tego zestawu spinningowego zmusiła mnie potrzeba Łowiłem na spinning szczupaki i bolenie Trafiało się sporo przyłowów w postaci kleni i jazi Oczywiście już jako wędkarz który spędził sporo czasu nad wodą widziałem niedoskonałość zestawów spinningowych których używałem do łowienia boleni gdy chciałem się zmierzyć celowo i świadomie z kleniem czy jaziemZacząłem tradycyjnie przew…

zobacz więcej » 28

• 2011-12-23, komentarzy (38)

Kulinarny konkurs wedkuje.pl - wyniki

Czas na rozstrzygnięcie kulinarnego konkursu wedkujepl w którym dzieliliście się z całą społecznością Waszymi sprawdzonymi przepisami na wigilijne potrawy Przypomnijmy że wystarczyło podzielić się z nami jak największą ilością przepisów by wygrać sprzęt wędkarski ufundowany przez firmę Cupido Niestety nie ustrzegliśmy się plagiatów Ich autorzy nie byli jednak uwzględnieni w rywalizacji Zapraszamy …

zobacz więcej » 38

• 2011-12-14, komentarzy (18)

Daiwa Ryukon 2,7 m 8-35 g

Daiwa Ryukon 2,7 m  8-35 g

Wiosną tego roku przed rozpoczęciem sezonu szczupakowo boleniowego stanąłem przed dylematemJaki kij kupić Te które miałem do tej pory z czasem przestały mi odpowiadać i nie spełniały w pełni moich oczekiwańChciałem połączyć połów tych gatunków do jednego kija z dwóch najprostszych względówCzyli względu finansowego i tego że nie sposób u mnie na rzece spinningując w marszu nieść ze sobą drugi kij…

zobacz więcej » 18

• 2011-12-06, komentarzy (45)

Jesienny sandacz z małej rzeki

Godzina 5:00&8230;ze snu wyrywa mnie dźwięk budzika&8230; Normalnie każdego dnia o tej porze przekręcam się na drugi bok ale nie dzisiaj Zaspane oczy szukają źródła jazgotliwego &8222;Ring ding dong&8221; przeszywającego mój śpiący jeszcze mózg niczym lodowaty podmuch Zawsze w takiej sytuacji pierwsze co przychodzi mi do głowy to posłanie winowajcy tej drastycznej pobudki w stronę ściany znajdują…

zobacz więcej » 45

• 2011-12-01, komentarzy (196)

Kulinarny konkurs wedkuje.pl

Święta za pasem a wraz z nimi wielkie ucztowanie Z myślą o kulinarnych przygotowaniach do świąt zapraszamy do udziału w nowym konkursie wedkujepl Wystarczy podzielić się z nami jak największą ilością przepisów na świąteczne potrawy by wygrać sprzęt wędkarski ufundowany przez firmę Cupido Zapraszamy do zabawyDla większości z nas Święta Bożego Narodzenia to doskonała okazja do kulinarnych popisów i …

zobacz więcej » 196

• 2011-11-29, komentarzy (8)

Szczupaki spod lodowej tafli

Dzień 29 listopada temperatura w granicy 0 stopni bez wiatru Idealne warunki aby kontynuować wyprawy spinningowe w tym sezonie choć tym razem oprócz spinningu zabieram także zestaw żywcowyUmówiłem się ze znajomym dzień wcześniej na godz 6:00 Gdy zajechaliśmy nad jezioro &8222;Leśne&8221; było jeszcze szaro Po drodze zastanawialiśmy się czy aby nie jedziemy na próżno w zeszłym tygodniu trochę przym…

zobacz więcej » 8

• 2011-11-25, komentarzy (11)

Muchowe przypadki amatora

Muszkarz ze mnie żaden choć mam ze dwie muchówki w szafie i pudełko z muchami Lata temu kilku kolegów min Adaś Lejk z Lęborka poduczał mnie w &8222;ładowaniu sznura&8221; Na łowienie wzdręg czy okoni na nimfę i małego streamera dałem się jeszcze namówić ale na te całe kręcenie ooo nie Ze względu na duży opór materii koledzy zlitowali się i darowali mi trochę muszek Po wielu wielu lekcjach połajank…

zobacz więcej » 11

• 2011-11-14, komentarze (3)

Co powiecie na temat wędziska Daiwa Tournament AKN 3,60m 3,00lb ?

Koledzy jak wiecie od jakiegoś czasu interesuję się karpiarstwem i rozwijam to zainteresowanie tak mocno jak się da Staram się pozyskać informacje na temat przyrządzania przynęt zanęt przygotowania miejsca do zasiadki przeprowadzenia wywiadu o zbiorniku jak również tego jaki sprzęt jest do tego najlepszy I o to ostatnie zagadnienie chcę Was zapytać Zanim jednak to zrobię to napiszę że wiem że to …

zobacz więcej » 3

• 2011-11-13, komentarzy (12)

Było ostro

Było ostroWnioski z rozpoznania pogody przed niedzielnym wypadem w połowie listopada nie rokowały oszałamiających wyników wędkarskich pomimo zaznaczonych trzech rybek na cztery możliwe w kalendarzu brań Na dodatek sama data tzn trzynastego listopada i pełnia księżyca Och nie to nie przelewki jest źle ale miejmy nadzieję że nie beznadziejnie Z takim też optymistycznym podejściem do sprawy stawia…

zobacz więcej » 12

• 2011-11-13, komentarzy (22)

Feeder/picker drgająca szczytówka

Feeder/Picker drgająca szczytówkaArtykuł jest adresowany do początkujących wędkarzy którzy maja zamiar spróbować połowu metodą drgającej szczytówki Jest to jedna z najdelikatniejszych metod połowu białej ryby z dna Więc przejdźmy do konkretów:WędziskoWędki do metody ds wahają się nie tylko w cenie ale również w parametrach(długość ciężar wyrzutowy materiały z których wędka jest wykonana)Optymalna …

zobacz więcej » 22

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Jaź 45 cm w woderach PROS:)
rekordy Twojego Koła PZW »