okonie z pod lodu:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2013-02-25, komentarzy (17)

Sen wariata

Opisane poniżej wydarzenia miały miejsce kilka lat temu zaraz po tym jak znajomy z Serocka podał mi namiary na nowe łowiska które powstały na zalewie zegrzyńskim po "przejściu" pogłębiarekZalew w tych okolicach znam dość dobrze gdyż często tu przyjeżdżam na okonie zwłaszcza jesienią lecz początek sezonu sandaczowego w tym miejscu jest dla mnie nowością Ale nie jestem sam płynie ze mną mój kolega …

zobacz więcej » 17

• 2013-02-24, komentarze (2)

PODLODOWE MISTRZOSTWA KOŁA 2013

24 lutego 2013r na jRychnowskim odbyły się Podlodowe Mistrzostwa Koła PZW CzłuchówNa starcie stanęło 50 zawodnikówRyby łowiono przez 25godźDopuszczona metoda spławikowa lub mormyszkaWszyscy zawodnicy byli wyposażeni w sprzęt asekuracyjnyZawodnicy którzy zajęli czołowe lokaty: 1)Zygmunt Kuczyński 4290pkt 2)Zbigniew Zmitrewicz 4050pkt 3)Dariusz Stolpa 4040pkt 4)Zygmunt Słomiński 3810pkt 5)Andrz…

zobacz więcej » 2

• 2013-02-24, komentarzy (0)

lodzik, tak lodzik

na lód w dniu 10 lutego tegoż roku weszło 12 wędkarzy na zalew na borkach w radomiu i zeszło też dwunastu łącznie z głównym sędzią czyli piszącym te słowa; grubość lodu max do 20 cm a między butami wędkarzy a lodem był jeszcze mokry śnieg; zabawa była fajniusia; łowiono jazgarki płotki i 2 wymiarowe okonie wyniki poniżej:1 miejsce Kaźmierczak Sylwester 339 gr2 miejsce Kaim Krzysztof 185 gr3 mi…

zobacz więcej » 0

• 2013-02-24, komentarzy (11)

Historia koguta

Ostatnio z powodu natłoku obowiązków i choroby zaniedbałem obiecywany cykl artykułów na temat kogutówKogut jest bardzo inetresująca przynętą i wielu ludzi go urzywa łowiąc z pięknymi wynikami sandaczeokonieszczupaki pstrągi i wiele innych gatunków ryb Sądzę że warto wiedzieć skąd się ów przynęta wzięłaBez wątpienia miejscem któremu zawdzięczamy powstanie kogutów jest Śląsk najbardziej znani i uzna…

zobacz więcej » 11

• 2013-02-23, komentarzy (5)

Zestaw na żywca i spławik

Zestaw na żywca na spławik Zestaw żywcowy każdemu kojarzy się z długim wędziskiem dzięki któremu możemy dalej zarzucać nasz zestaw oraz lepiej holować waleczne rybyI zgadzam się z tym w stu procentach ale co zrobić jeśli mamy zbiornik w którym jest piękny szczupak i dorodny okoń ale nasz zbiornik jest mocno zarośnięty i ogólnie trudny do obłowienia ciekawych miejsc w których na bank mogą być szc…

zobacz więcej » 5

• 2013-02-22, komentarz (1)

Žermanice - Zbiornik Czechy

Zbiornik zaporowy Żermanice leży około 15km od Cieszyna dojazd dosyć łatwy od Cieszyna kierujemy sie drogą nr 648 w kierunku Frydek Mistek i w miejscowości Horni Tosanowice skręcamy w prawo na drogę ktora zaprowadzi nas nad brzegi zbiornika Akwen został utworzony w 1962 na rzeczce LucziniePowierzchnia tego zbiornika osiąga 248 ha i jej głębokość aż 28 mdno zbiornika twarde kamieniste Woda jest dos…

zobacz więcej » 1

• 2013-02-21, komentarzy (19)

Podlodowa wyprawa życia

[p]Dzień 27 stycznia 2013 &8211; moja życiowa wyprawa na ryby W tym dniu wybrałem się na wyprawę podlodową z nastawieniem na złowienie okonia Pogoda dopisywała było bezwietrznie a temperatura oscylowała w granicach zera Wyruszyłem z innymi członkami koła wędkarskiego (p Michał i p Marcin) na pobliskie starorzecze; Kocie Doły Gdy dotarliśmy na miejsce wywierciliśmy świdrem pierwszy prz…

zobacz więcej » 19

• 2013-02-18, komentarzy (12)

Podsumowanie roku 2012 na jeziorze Swarzędzkim

[p]Witam wszystkichChciałbym krótko podsumować wędkowanie na jeziorze Swarzędzkim w roku 2012 Wiem że jest już luty 2013 ale jakoś nie mogłem się wcześniej zebrać aby coś napisaćA więc zaczynając od wiosny pory najlepszej na lina karasia płoć i leszcza oraz wzdręgę to musze się przyznać że żadnych jakiś sukcesów nie miałem ale też nie brakowało adrenalinyPoszukanie odpowiednich miejscówek i dostos…

zobacz więcej » 12

• 2013-02-17, komentarzy (0)

Patrol

Na dzisiejszym patrolu ujawniliśmy dwóch wędkarzy łowiących na Bobrze na haki posiadające zadzioryNa Bobrze można łowić tylko na haki bezzadziorowe Jeden wędkarz posiadał niewymiarowe okonieKilku wędkarzy przetrzymywało złowioneżywe ryby rzucone na lód łamiąc tym ust5 pkt4 regulaminuZdecydowana większość wędkarzy przestrzegało obowiązującego prawa …

zobacz więcej » 0

• 2013-02-17, komentarzy (27)

Wędkarstwo kiedyś i dziś - wsponień czar

Przy okazji dzisiejszego popołudniowego spaceru nad moje ukochane jeziorko naszły mnie pewne piękne wspomnienia Kiedy to jako młody chłopiec wędrowałem tymi ścieżkami sam bądź z kolegami i szukaliśmy sobie miejscówek w których mogliśmy połowić Piękny to był czas wakacje zero problemów beztroska oraz radość z poznawania nowych miejsc i stawiania sobie coraz to nowych wyzwańKiedy to z teleskopemp…

zobacz więcej » 27

• 2013-02-17, komentarzy (5)

Wędkarstwo podlodowe na wiosne

Witam kolegów Tak czytam różne wpisy no i z racji nadchodzącej wiosny niektórzy już zaliczają wypady z długimi kijami a my konkretnie wędkarze z Borów Tucholskich na lodzie Zima w pełni lekkie mrozy nie odpuszczają no i ja z moim bratem najbliższym towarzyszem wypadów na rybki na swoje sprawdzone miejsce się udaliśmy w dzisiejszą niedzielę Podjarani dosłownie zeszłotygodniową zabawąmnogimi ilościa…

zobacz więcej » 5

• 2013-02-16, komentarz (1)

Zimowy patrol

Zimowy patrol …

zobacz więcej » 1

• 2013-02-15, komentarzy (0)

Ostani podlodowy weekend?

Czas najwyższy wybrać się na rybkiWieści z poprzedniego łowiska strasznie kuszą Kolejno spore leszcze ulegają kuszącym przynętom i na przemian wygrywają lub przegrywają walkę z wędkarzami podczas holu Mimo że zazdrość wędkarska nie pozwala zapomnieć o tym miejscu to jednak zdrowy rozsądek i zbliżający się weekend odpycha mnie od niego jeszcze bardziej Kilkuosobowa ekipa kująca dziury i sypiąca do …

zobacz więcej » 0

• 2013-02-14, komentarzy (37)

Ostatni postój

Wyobraźcie sobie dziką i niezmierzoną krainę Wielkie rzeki tak bogate w życie że aż ciężko w nich łowić Zestawy gruntowe w takim cieku nie mają szans dotrzeć do dna Ogromne płocie i jazie są tu żarłoczne jak stada piranii i rozrywają na strzępy każdą przynętę Znudzeni mogą łowić klenie Biorą na wszystko Nie gardzą chlebem robakiem uderzają w wielkie wahadłówki dedykowane szczupakom Szczupaki Są Gr…

zobacz więcej » 37

• 2013-02-13, komentarzy (5)

FishingWithAce - Zabawa z leszczykami - Trailer

Witam Kolejne dni mijają a lód nadal utrzymuje się na Mazurskich jeziorach Okonie nadal nie chcą z nami współpracować dlatego postanowiliśmy pośledzić trochę leszcze Nowe bardzo głębokie i niestety BARDZO POPULARNE łowiska szybko pokazały nam że leszcze są w tych jeziorach Popularność szybko jednak wypłoszyła większe osobniki i tylko mniejsze mniej ostrożne leszczyki towarzyszyły nam podczas kolej…

zobacz więcej » 5

• 2013-02-12, komentarzy (8)

V-Lures Shock Bite – atraktor spinningowy

Typ substancji wabiącej nazwa: atraktor spinningowy ciecz; nazwa: Dragon VLures Shock BitePrzeznaczenie: na etykiecie podane jest przeznaczenie atraktora na szczupaka okonia sandacza dorsza A także smak ochotki ryby które można stosować według własnego pomysłu Ja używam &8222;Dorsza&8221; do łowienia bolenia i szczupaka a &8222;Ochotkę&8221; do łowienia spinningiem białorybu (leszcz jaź kleń wzdrę…

zobacz więcej » 8

• 2013-02-10, komentarzy (12)

Niezapomniany wędkarski weekend

Witajcie Chciałbym opisać swoje wrażenia z ostatniego weekendu Mianowicie jakoś polubiłem wędkowanie na Szpitalnym w Gostycynie no i w ten weekend także udaliśmy się z bratem na to łowisko Sobota ok 2st w plusie nastawiłem się na białą rybę płoć i leszcz W sobotę pojechaliśmy trochę póżno bo ok1300 i byliśmy do 1530 Dobre miejsce głębokość wody 4metry grubość lodu 12cm Zanęcone i czekamy kilka mał…

zobacz więcej » 12

• 2013-02-10, komentarze (2)

Rzeka Lutynia

Jest to małanizinna rzeczka położona bardzo malowniczo w otoczeniu lasów i łąkMożna z powodzeniem łowić w niej każdą metodąŚrednia głębokość wynosi mniej niż 1mJest ona dość wąska(58m)chodź zdarzają się szersze miejsca(10 i więcej)Ja najlepiej znam odcinek od tamy w Woli Książecejdo tamy w SłupiiZa tamą w Słupii jest 200300 metrów szybszej wody o kamienistym dnieJest to podobno ostoja wiosennego k…

zobacz więcej » 2

• 2013-02-10, komentarzy (14)

Pierwszy wędkarski wypad roku!

Witam wszystkich kolegów po kijuDzisiajto jest 10022013r wybrałem się na pierwszy tegoroczny spinningPoprzedzone to było analizą poszczególnych rybw większości tych drapieżnychŻerowaniaróżnych nawyków itpPrzeczytałem chyba milion artykułów i opiniiwiele książekNa moje połowy wybrałem małąlecz dość rybną rzeczkę LutynieJest to malowniczo położona rzekaotoczona lasem i łąkamiPojechałem tama właściwi…

zobacz więcej » 14

• 2013-02-08, komentarzy (14)

Kołowrotek Dragon Destiny 930i - z superduralu

Typ kołowrotka nazwa: ze stałą szpulą Dragon Destiny 930iWielkość: w czasach kiedy go nabyłem oferowany był w wielkościach 920 930 1130 1140 Obecnie jak zorientowałem się w Internecie oferowany jest w 5 wielkościach od 620 do 830 Te wielkości obsłużą picker lżejszy feeder mocną spławikówkę spinning lajt ultralajt i ciut cięższyPrzełożenie: 1:50Przeznaczenie: kołowrotek 930i przede wszystkim używam…

zobacz więcej » 14

• 2013-02-08, komentarzy (14)

Okoń na Drop Shota

Witam wszystkich miłośników wędkowaniaDziś podzielę się z wami techniką łowienia Okonia na drop shotaJak wiemy wszyscy okoń jest rybą ciekawskągromadnie podpływa do przynętyprzyglądając się jejDrapieżnik pochwyci przynętę powodowany agresją lub konkurencją pokarmową w stadzieTechnika łowienia drop shot przede wszystkim wykorzystuje instynktowne zachowanie się drapieżnikaŁowiskoPolecam jeziorowe ło…

zobacz więcej » 14

• 2013-02-07, komentarze (2)

ZALEW MAŁEJ ELEKTROWNI WODNEJ W LUBNICY - RZEKA GWDA

W miejscowości Lubnica na rzece Gwdzie stoi jedna z najstarszych tam na wskazanej rzece Tama powstała w 1927 roku tworząc niewielki zalew małej elektrowni wodnej Do nie dawna była to pierwsza zapora na Gwdzie licząc od ujściu rzeki z jeziora Wielim Obecnie w górze rzeki istnieje kolejna zapora MEW &8211; Klepacz Na tutejszy zalew spory wpływ ma wyżej wymienione jezioro z którego to wiosną wraz z …

zobacz więcej » 2

• 2013-02-06, komentarz (1)

ZALEW MAŁEJ ELEKTROWNI WODNEJ W LUBNICY - RZEKA GWDA

zobacz więcej » 1

• 2013-02-05, komentarzy (0)

Cybina przy Gortatowie

Cybina w rejonie Gortatowa (czI)Zaczniemy opis tego niepozornego i zarazem niezwykłego łowiska w pierwszej kolejności od mojego postu w grupie założonej przez Kolegę Troc &8222;Cybina rzeka Cybina i dolina rzeki Cybiny&8221;&8222;Na stronie internetowej Wydziału Ochrony Środowiska poznanpl http://wwwpoznanpl/mim/wos/ w dziale: środowisko &8211; edukacja opracowania opracowania specjalistyczn…

zobacz więcej » 0

• 2013-02-05, komentarzy (12)

Podlodowe szaleństwo !

Witam Ostatnie dni obfitowały w wypady wędkarskie Mimo że odwilż straszy a lód topnieje z dnia na dzień nie mogłem się powstrzymać przed wyskoczeniem nad wodęOkonie gdzieś zniknęły w głębinach mojego dużego jeziora szczególnie te większe obraziły się na mnie chyba za to że w sezonie letnim i jesiennym nie poświęciłem im wystarczająco dużo czasuPo kilku próbach dopadnięcia większych pasiaków doszed…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Wędkarskie okazy

Jesienna płoć 32cm
rekordy Twojego Koła PZW »