okonie z pod lodu - opinie, jaki, na ryby - wedkuje.pl

wedkuje

okonie z pod lodu:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-07-27, komentarzy (0)

Mistrzostwa Koła Radzionków 2014

W dniu 22062014 na zbiorniku CHECHŁONAKŁO koło PZW nr 47 Radzionkówzoranizowało zawody spiningowe z łodzi o tytuł mistrza kołaZawody zostały zorganizowane na żywej rybie uczestniczyło w nich11stu zawodników kategoria seniorZbiórka godzina 06:00 krótka odprawa na temat regulaminu i zawodnicy ruszają do swoich łodzi szykuą sprzęt montują silniki echosądypodczas zawodów złowino 5 ryb największą rybe …

zobacz więcej » 0

• 2014-07-22, komentarzy (11)

Wirujące ogonki Spinmad – recepta na wakacyjne drapieżniki

Firma Spinmad już od kilku lat nieprzerwanie dostarcza spinningistom przynęty które pozwalają osiągać zaskakujące wyniki podczas wędkarskich wypraw Nowatorskie odmienne i niepowtarzalne kształty wytwarzanych przez nas przynęt otwierają przed wędkarzami szereg możliwości które niezawodnie prowadzą do sukcesu i zadowolenia Przynęta uniwersalnaWirujące ogonki Spinmad które cieszą się uznaniem na…

zobacz więcej » 11

• 2014-07-21, komentarze (2)

Wędziska Jaxon Monolith XT – powiew luksusu dla każdego…

Seria ekskluzywnych wędzisk Monolith XT już od ponad roku zdobi regały dobrych sklepów wędkarskich na terenie całej Polski a także cieszy się coraz większą popularnością rzeszy zadowolonych użytkowników których pozytywne opinie można przeczytać na wielu forach internetowych Do grona wędzisk spinningowych karpiowych oraz feederów serii Monolith XT będących efektem wieloletniego doświadczenia projek…

zobacz więcej » 2

• 2014-07-21, komentarz (1)

Otwarte Drużynowe Spinnigowe GPX STW

W dniu 20072014 na jeziorze Wapnica Północna odbyły się finałowe otarte zawody drużynowego spinningowego GPX STW Tym razem łowiliśmy szczupaki okonie i sandacze Pogoda nie rozpieszczała a temperatura w słońcu powyżej 30stki dała popalić Wyniki też nie były zbyt satysfakcjonujące a przynajmniej nie dla wszystkich Tę turę zawodów wygrała ekipa łowiąc w ostatnich minutach zawodów szczupala ponad 62 k…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-20, komentarze (3)

Zawody gruntowe nocne na Słoku

Nocne zawody gruntowe na zbiorniku Słok za namiZmagania trwały od soboty 19 lipca (godz 1600) do niedzieli 20 lipca (900) Tym razem Słok okazał się dla nas przychylny Nie dość że dopisała piękna pogoda to na dodatek większość z nas złowiła rybyByły to głównie okonie jazgarze trafiły się płoć i jaź a nawet karaś złocisty Wynik powyżej kilograma dawał już powód do radościJednak to co zrobił kolega Z…

zobacz więcej » 3

• 2014-07-16, komentarzy (13)

Płoć z małej rzeki

Trzeba dobrze się przyjrzeć aby zobaczyć wydeptane ścieżki w rzeczywistości &8222;wydeptane&8221; to wąski tunel w ściśle rosnącej wysokiej trawy pokrzyw i trzciny Zanika po kilku dniach tak jakby nigdy nikogo tu nie było nikt tędy nie szedł Gąszcz utrudnia i zniechęca do wędrówki wzdłuż brzegu rzeczki którą momentami trudno dostrzec wśród zielonego dywanu Dziwna to rzeka nie uświadczy na tym od…

zobacz więcej » 13

• 2014-07-16, komentarzy (0)

Spinningowe Mistrzostwa Koła 2014 - II tura Ligi

W niedzielę 13072014r rozegrano Mistrzostwa Koła 2014 II tura zawodów Ligi w wędkarstwie spinningowym Tym razem sportową rywalizację w zawodach rozegrano na Rzece Pilicy w okolicach miejscowości Michałów niedaleko Białobrzegów Rzeka w tym miejscu była dla niektórych zawodników nieznana i trudno dostępna ale obfitująca w ryby Poza rybami przyniesionymi do wagi łowiono szczupaki którym niewiele bra…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-15, komentarzy (0)

zawody towarzyskie na łowisku towarzystwa żwirek w Jutrosinie

Witam w zawodach wystartowaliśmy w dwu osobowym składzie ZJakubiakAWujczak z członków naszego kołaPrzez pierwsze 30min prowadziłem zawody łowiąc kilka leszczy po dwóch godzinach miałem ok3kg ryb dominowały leszcze okonie i duża płocostatnia godzina okazała się tragiczna spiołem leszcza i spłoszył wszystkie rybyogólnie zajołem 7me miejsce z wynikiem 348kg Dużym szczęściem musi pochwalić się Zbysze…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-14, komentarz (1)

A jednak się zdarza

Chciałem jechać do Górali na stawy i dlatego niecierpliwie wyczekiwałem na wyznaczony dzień 29062014 r Słyszałem że będzie baranek i ta informacja pobudzała mnie dodatkowoWszak u Górali już raz jadłem baranka był rewelacyjny i będę o tym pamiętać do końca życiaU Górali złowiłem też "Karpia na skale" ale nic dwa razy się nie zdarza powtarzałem sobie Bez emocji ale wstałem o 400 zabrałem kolegów o …

zobacz więcej » 1

• 2014-07-14, komentarz (1)

Lekcja pokory

Planujemy kolejny wyjazd nad Wisłę jednak nasze plany na bieżąco weryfikuje prognoza pogody Teoretycznie czeka nas mokry weekend panuje więc prawdziwa huśtawka nastrojów Jedziemy nie jedziemy mamy dylemat ryby na mokro czy mecz o trzecie miejsce w domu przed telewizorem W piątek zapada decyzja ze względu na pogodę zostajemy w domu W sobotni poranek moi wędkarscy kompani odwiedzają mnie z inform…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-14, komentarzy (9)

Bug na wysokości Dubienki

Bug na wysokości Dubienki Dwa lata temu zrzuciliśmy łódkę w samym centrum Broku Zachciało nam się popływać po bardziej dzikim Bugu niż ten szeroki i rozległy najlepiej nam znany fragment przyujściowy Cały dzień pokonywaliśmy odcinek pięciu kilometrów Co dwadzieścia minut wysiadaliśmy z łódki która grzęzła na mieliznach i piaszczystych łachach aby przeciągnąć ją w pozostałości płytkich rynienek Z n…

zobacz więcej » 9

• 2014-07-14, komentarzy (9)

Woblery Quick Bait - nowości na 2014

Co robisz jeśli twój kumpel wędkarz ma urodziny Zapewne kupujesz mu na prezent sprzęt wędkarski Jeśli jest on spinningistą pewnie dostanie zestaw gum blach lub woblerów Jeśli prezentem będzie przynęta łowna a do tego wyjątkowa i inna od wszystkich pozostałych będzie to prezent iście wyjątkowy Firma produkująca woblery Quick Bait wyszła na przeciw wędkarzom szukającym czegoś niepowtarzalnego Tylko …

zobacz więcej » 9

• 2014-07-13, komentarzy (0)

Starożecze Bugu Podkowa

Łowisko jest bardzo bogate w przeróżne gatunki ryb jednak w łowisku dominują ukleje szczupaki karpie płocie karasie liny okonie leszcze Niestety w okresach weekendowych"" łowisko jest bardzo oblegane przez wędkarzy ludzie przyjeżdżają tam z naprawdę odległych miejscowości często zostając na kilkudniowe wypady Największe oblężenie jest w maju kiedy ludzi dostają wolne na długie weekendy wtedy przyj…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-12, komentarzy (0)

Narew-Rybaki

Bardzo piękne łowisko polecam wszystkim aby odwiedzili to miejsce bo na prawdę warto W wielu miejscach można trafić na przewrócone dęby przy których żeruję bardzo dużo drapieżników duże okonie i szczupaki Występują też głębokie rynny w których można złapać ogromnego leszcza suma węgorza W pobliżu jest strumień "Róż" na którym można złapać przy dużej wodzie duże szczupaki i okonie a przy małej śred…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-09, komentarzy (0)

Angielskie ryby.

Około 25 czerwca przyjechałem do Angli Za jakieś dwa dni poszedłem na ryby Łowiłem w hrabstwie Kent Z początku nic nie brało ale kiedy zmieniłem grunt n jakieś pół mera i na haczyk 20stke założyłem kukurydze i podnęciłem ciastem zrobionego z chleba zaczęły brać Brały piękne karpie koi tak około 10 cm i liny około 7 cm Na to jeziorko chodziłem jeszcze przez jakieś dwa dni a później pojechałem na s…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-09, komentarzy (0)

Karpiowo-linowa zanęta z firmą Dragon na grunt

Zanęta stworzona pod okiem dziadka &8211; wędkarza z 50 letnim stażem wykorzystana na łowisku w którym łowi od 40 latPotrzebne składniki: Zanęta Dragon Elite Karp Rozgotowane ziemniaki 7 sztuk 20 małych czerwonych robaków z własnego kompostownika Jedna paczka białych robaków 05 części płatków owsianych puszka kukurydzy konserwowej 2 opakowania cukru waniliowego 200 gram słonecznikaEtap 1:1 Wra…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-09, komentarzy (17)

Lista testerów plecionki Nihonto!

Dziękujemy za tak liczne zgłoszenia Poniżej znajdziecie listę wędkarzy blogerów portalu wedkujepl którzy przetestują produkt firmy Mikado Niektórzy z Was zadali bardzo ważne pytanie Ile czasu ma trwać test plecionki Oczywiście powinien trwać tyle ile trzeba Wszystko zależy z jaką częstotliwością odwiedzacie swoje łowiska Jeśli ktoś jest nad wodą trzy razy w tygodniu już po miesiącu będzie wiedzi…

zobacz więcej » 17

• 2014-07-08, komentarzy (0)

Spinningowe Mistrzostwa Koła AKW Skish - Węgorzewo 2014

"To już w tym tygodniu" pomyślałem kiedy nastał poniedziałek poprzedzający weekend w którym miały odbyć się kolejne już spinningowe mistrzostwa naszego Koła W ubiegłym roku nie dane mi było się na nich pojawić z powodu ważnej uroczystości rodzinnej ale fakt ten tylko mocniej potęgował przyjemny dreszcz emocji pojawiający się na myśl o kilku dniach na wodzie z wędkąSmętne i niezbyt łaskawe pogodowo…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-08, komentarzy (0)

Spinningowe Mistrzostwa Koła Miejskiego Nr. 1 2014 - wyniki

SPINNINGOWE MISTRZOSTWA KOŁA MIEJSKIEGO Nr1 2014 wynikiW dniu 15062014 na rzekach Wisłoka Ropa i Jasiołka odbyły się Spinningowe Mistrzostwa Koła Nr1 w KrośnieW zawodach uczestniczyło 10ciu zawodników w tym dwóch juniorówW kategorii seniorów pierwsze trzy miejsca zajeli:1 Kamil Gonet 2000 pkt2 Daniel Kopcza 1260 pkt3 Robert Sęp 1155 pktBardzo dobrze poradzili sobie w zawodach nasi juniorzy:1 T…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-07, komentarze (4)

Ragunda - szwedzkie Mazury

Rogunda Na początku czerwca w sprawdzonym towarzystwie z poprzednich wypadów i wojaży przyszedł czas na kolejną wyprawę do Szwecji Pełną gotowość do wyjazdu zgłosili: Rafał Grzesiek Maciek Rajmund i Tomek Większość z nich znacie już z poprzednich opisywanych prze ze mnie wypraw do Skandynawii Aby nie było zbyt łatwo a wręcz odrobinę ekstremalnie w biurze firmy Eventur Fishing prosiliśmy o dobranie…

zobacz więcej » 4

• 2014-07-03, komentarzy (0)

SUPER połączenie na grunt- drgająca szczytówka i ping pong.

Witam z wielu źródeł zobaczyłem że nikt np z yt czy innych stron nie korzysta z łączenia DS (drgającej szczytówki) oraz PP (ping Ponga) albo na to albo na to cóż ja sam łowię na grunt łącząc te dwa sposoby Moim zdaniem jest o wiele lepiej zorientować się kiedy dokładnie zaciąć (w którym momencie) Łącząc te dwa sposoby łowiłem a raczej łowię spore karpie ale zdarzają się karasie i okonie Jak łączyć…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-03, komentarzy (0)

Staw miejski w sernikach nr.1 (wyspa)

Staw w sernikach nr1 zwany również wyspą jest wspaniałym miejscem wypoczynkowym nie tylko dla wędkarzy ale także dla turystów lub po prostu zwykłych przechodniów którzy chcą się zrelaksować przy wspaniałej atmosferze tego miejscaDominujące ryby to karpie okonie karasie płocie i szczupaki można tu złowić także leszcza i lina przy odrobinie szczęścia Na łowisku jest dosyć dużo miejsc siedzących a wi…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-02, komentarzy (5)

Zanęta MVDE Super Carp Strawberry od Robinsona

Test 1: mieszanka zanęt MVDE Super Carp Strawberry oraz MVE Super carp white + atraktor Lemon"n vanilleCo mówi producent o zanęcie MVDE Super Carp Strawberry"Niezwykle bogata w proteiny zanęta opracowana na bazie składników roślinnych Zanęta charakteryzuje się świetną pracą w łowisku i jest łatwa do przygotowania Chociaż opracowana głównie pod kątem połowu karpi sprawdzi się doskonale przy połowac…

zobacz więcej » 5

• 2014-07-01, komentarze (3)

Czerwiec ciąg dalszy

Jest środa siedzę w robocie i ciągnie mnie na rybki Wszystko wskazuje na to że skończę o rozsądnej porze więc myślę gdzie by tu uderzyćtak by nie za daleko a w miarę skutecznie zakończyć dzionek (pod wędkarskim względem) Jak w większości przypadków padło na bryś czyli szybki obiad i wypad tym bardziej że kije gotowe a i coś w lodówce na hak się znajdzie więc plan jest W domu jestem ok 17tejgroc…

zobacz więcej » 3

• 2014-07-01, komentarz (1)

Karpiowe Big-Game Kobylany

Jest to mały staw o powierzchni 2 ha Jest to zbiornik stworzony w stylu angielskich wód &8222;small wild water&8221; Zbiornik nie jest głęboki Najgłębsze miejsce ma około 3 metry Rdesty ziemnowodne przyozdabiające taflę wody stanowią doskonałą ostoję dla karpi i amurów Gospodarz łowiska mając na uwadze komfort wędkowania wydzielił na łowisku tylko dwa stanowiska mieszczące po dwóch wędkarzy Dodatk…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

łowisko Piorunów
rekordy Twojego Koła PZW »