koszyczek zanętowy:

koszyczek zanętowy

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-07-19, komentarze (4)

Zielone karpie na łowisku Balaton

15 lipiec 2014 Mieliśmy spróbować jeszcze raz spotkać się z karpiami z Kobylan Jednak z tych planów nic nie wyszło ponieważ łowisko BigGame było już zajęte Zaczęliśmy rozmyślać gdzie można spędzić wtorek i ewentualnie środę Zadzwoniłem do opiekuna łowiska w Besku Można było przyjechać na noc ale za wędkowanie w nocy właściciel chciał aż 40 zł Dla m…

zobacz więcej » 4

• 2014-07-08, komentarz (1)

VI Nocny Maraton Wędkarski

2829 czerwca 2014 roku wędkarze z koła nr 6 w Nowym Glinniku po raz kolejny spotkali się nad Zalewem Sulejowskim aby rozegrać Nocny Maraton Wędkarski o Puchar Prezesa PPSKiZ TRANSMEBLE PoznańNa starcie stawiło się 32 zawodników I choć tuż przed startem przeszła nawałnica z potężną ulewą nie odstraszyła śmiałkówZawody rozpoczęły się o godzinie 1800…

zobacz więcej » 1

• 2014-06-21, komentarzy (0)

Metoda gruntowa - dla początkujących.

Metoda GruntowaMetoda gruntowa polega jak sama nazwa wskazuje na połowie ryb na przynętę podaną na dnoNajpopularniejszą odmianą tej metody jest &8222;łowienie na ciężko&8221; z użyciem sprężyny zanętowej lub koszyczka z rurką przeciwsplątaniową Do tej metody używamy mocnych wędzisk o długości od 3 do 39 m i o ciężarze wyrzutu od 40 do nawet 150250 …

zobacz więcej » 0

• 2014-06-03, komentarzy (18)

Lin z gruntu dla początkujących

Lin z gruntu dla początkującychŁowienie linów nie jest w gruncie rzeczy łatwe ale po wypracowaniu sobie kilu technik może się wszystkiego nauczyć Chciałbym dzisiaj przedstawić kilka podstawowych informacji które mogą się przydać początkującym wędkarzom którzy nadal mają z tym problem Pamiętam moje pierwsze próby licznych starć z tą piękną zielono…

zobacz więcej » 18

• 2014-04-08, komentarzy (15)

Majówka nad rzeką

Majowy szał Do majówki zostało już tak na prawdę niewiele czasu Jeśli lubicie rzeczne wędkowanie warto wolne już teraz zaplanować Jeśli myślicie że jesteście jedynymi szczęśliwcami którzy dostali urlop na majowy długi weekend muszę Was niestety rozczarować Co gorsza w miesiącu kwitnących konwalii nad wodę rusza tabun wyposzczonych po długim okresie…

zobacz więcej » 15

• 2014-01-25, komentarzy (25)

Rzeczne leszcze - Jak łowić

Bardzo skutecznym sposobem poławiania dużych leszczy w rzekach jest właśnie metoda gruntowa a zwłaszcza drgająca szczytówka Na początek zacznę od łowiska a mianowicie rzeczne leszcze da się łowić niemal wszędzieWarto jednak na początku skupić się na trzech podstawowych typach miejscówek Będą to po pierwsze zastoiska sąsiadujące z nurtem czyli np…

zobacz więcej » 25

• 2013-03-30, komentarzy (6)

Pierwszy sprzęt i jego zalety

Gdy zaczynałem przygodę z wędkowaniem nie ważne było jaką miałem wędkę kołowrotek żyłkę i co łapałem Ważnna dla mnie była dobra zabawa i miło spędzony czas było to 15 lat temu gdy jako dziecko wciągnięte do tego sportu przez dziadka lapałem na kij zrobiony z drzewa który slużył jako bat Łapałem na niego karaski srebrne i raz na jakiś czas z…

zobacz więcej » 6

• 2013-02-20, komentarzy (8)

Feeder z leadcore zamiast rurki antysplątaniowej

Witam Postanowiłem zbudować zestaw gruntowy z leadcore zamiast rurki antysplątaniowej Jak powszechnie wiadomo rurka zawsze ma w sobie troche powietrza i lubi podnosić się nad dno a przy tym pewnie odstrasza ostrożniejsze ryby W pierwszej kolejności zawiązałem przypon z włosem z żyłki 016 na haczyku nr 10 Przed haczykiem umieściłem śrucinę ponieważ …

zobacz więcej » 8

• 2013-02-04, komentarzy (9)

Koszyczek zanętowy Wirek

Koszyczek zanętowy WirekJesienią ubiegłego roku podczas jednego ze wspólnych wypadów z Kolegami zostałem zaskoczony zestawem jaki zaprezentował jeden z Kolegów Głównym elementem i czynnikiem zaskoczenia był koszyczek zanętowy Wirek Na pierwszy rzut oka żadna rewelacja koszyczek jak koszyczek Jednak moją uwagę zwróciły czynności jakie Kolega wykonyw…

zobacz więcej » 9

• 2013-01-18, komentarzy (0)

Sposób na Karpia

Karp bierze od wczesnej wiosny a na wodach podgrzewanych przez cały rok W ten czas warto wybrać łowisko płytkie szybko się nagrzewające od słońca Przez cały sezon karp najczęściej żeruje na płyciznach tutaj bowiem znajduje obfite pożywienie Przynęta i zanętaRyba dobrze reaguje na następujące przynęty:ciasto waniliowe(miodowe truskawkowe)białe i cze…

zobacz więcej » 0

• 2012-10-17, komentarzy (13)

Zestaw feederowy od Robinsona na początek przygody z drgającą szczytówką

Moją ulubioną metodą połowu jest metoda drgającej szczytówki (DS) To właśnie od niej zaczęła się moja przygoda z wędkarstwemWędka Metoda drgającej szczytówki należy do odmian metod gruntowych Łowiąc ryby tą metodą należy wyposażyć się w odpowiedni model wędki przeznaczony właśnie do tej metody a mianowicie feeder Feeder jest wędziskiem od dług…

zobacz więcej » 13

• 2012-10-14, komentarzy (10)

Cormoran TS Heavy Feeder - test

Od ponad roku nosiłem się z zamiarem zakupu cięższego sprzętu gruntowego Dylematem spędzającym sen sprzed powiek było pytanie &8222;feeder czy karpiówka&8221; Do tej pory łowiłem zestawami typowo karpiowymi jednak pewnego razu kolega dał mi połowić feederem gdzie metoda ta bardzo przypadła mi do gustu Tak więc w głowie pełnej pytań bez odpowiedzi…

zobacz więcej » 10

• 2012-09-06, komentarze (2)

Grunt na lekko czyli picker

W wakacje pojechałem z wujkiem na ryby na zbiornik Bolmin nastawialiśmy się na leszcza i karpiaprzez pierwszą godzinę łowiliśmy na spławik i nic się nie działo nawet najmniejszego skubnięciaWtedy postanowiłem wyjąć moją nową wędke był to winklepicker jaxon charisma cw30g i tani kołowrotek jaxona na kołowrotku była nawinięta żyłka 018mm i przypon …

zobacz więcej » 2

• 2012-07-31, komentarzy (19)

Wędka Robinson Tritium Feeder 3,90

Opinia czI przegląd sprzętu i budowa zestawuWędka Robinson Tritium Feeder dotarła do odbiorcy stosunkowo szybko i w nienaruszony stanie Pokrowiec z dobrej jakości materiału nie budził większych zastrzeżeń może za wyjątkiem braku trzeciej przegrody która w znaczny sposób wpłynęła by na ochronę poszczególnych segmentów wędziska Szczegółowe oględzin…

zobacz więcej » 19

• 2012-07-23, komentarzy (27)

Kołowrotek York Trend 4000 - pierwszy test

Mój sprzęt otrzymany do testowania to : kołowrotek York Trend 4000 sprzęt do testowania otrzymany od Redakcji naszego Portalu 9 łożysk kulkowychSystem blokady biegu wstecznegoKuta szpula ze stopu aluminiumSzpula zapasowa w komplecieTrwała przekładnia wykonana z mosiądzuWyważony komputerowo rotor minimalizujący wibracjeRolka z systemem antyspląta…

zobacz więcej » 27

• 2012-06-23, komentarzy (6)

Wyprawa Na Karpiowy Milicz

Dnia 20062012 roku postanowiłem się wybrać na słynne Milickie stawy w poszukiwaniu karpiaGdy dotarłem na staw około godziny 16 rozpakowałem cały sprzęt i około 17 zestawy były już w wodzie długo nie musiałem czekać 15 minut później pierwsze branie i pierwszy karp za chwile zestaw znowu ląduje w wodzie i znowu branie zacięcie i jest coś dużego podci…

zobacz więcej » 6

• 2012-06-13, komentarzy (10)

Mój rekordowy sandacz Odra w Ratowicach

Dnia 9062012r wybrałem się na rzeke Odre w Ratowicach koło Jelcza Laskowice była godzina mniej więcej 18 zarzuciłem dwie wędki metodą gruntową na drgającą szczytówke jedna wędka na kukurydze a druga na rosówkę mniej więcej po 30 minutach leżenia przynęty w wodzie na jedną z wędek uderzenie i silne wyciąganie żyłki z kołowrotka podbiegam do wędki za…

zobacz więcej » 10

• 2012-06-08, komentarzy (0)

Wyprawa na liny

jeśli próbujemy złowić lina to najpierw podam wam przykłady na co biorąlin bierze na kukurydzę kartofle ale tak że na rosówkę(gruby robal)Ja stosuje rady którą ludzie mi poradzili a tą poradą jest kanapkaŁowiąc na kanapkę czekamy bardzo długo aż do dobrego braniaktórym jest prowadzenie albo zatopienie spławikaNa lina stosuję spławik na leszcza 4gra…

zobacz więcej » 0

• 2012-05-18, komentarzy (15)

Koszyczek zanętowy Robinson

Koszyczek zanętowy EKO 20gramowyKoszyczek zanętowy Robinson zakupiłem na aukcji internetowej na stronie allegropl wraz z innymi akcesoriami karpiowymi u zaufanego sprzedawcy Do jego zakupu skusiła mnie zdjęcie u sprzedającego i cena Kosztował tylko 180 zł Podobno jest słabo lub w ogóle niezauważa…

zobacz więcej » 15

• 2012-01-24, komentarze (2)

Połów lina metodą drgającej szczytówki

WitamChciałbym opisać mój sposób połowy Pana Lina metodą drgającej szczytówkiMój zestaw DS to wędzisko trzy metrowe wędzisko o cw do 30grkołowrotek Daiwa Harrier Match żyłeczka 022mm i kuty hak 6 lub 8Liny łowię w jeziorze od połowy marca do początków jesieniMiejscówkę przed połowem zanęcam przez dwa tygodnieGłównym składnikiem bazy zanętowej jest …

zobacz więcej » 2

• 2012-01-05, komentarzy (18)

Koszyczek zanętowy z butelki PET

Zainspirowany niektórymi z komentarzy do mojego ostatniego wpisu 'Koszyczek zanętowy własnej roboty' postanowiłem wykonać koszyczek z plastikowej butelki PETWykonanie tego typu koszyczka jest bardzo proste wystarczy wyciąć z butelki kilka niewielkich prostokątów które po odpowiednim zwinięciu będą w stanie przybrać kształty i wymiary normalnego kos…

zobacz więcej » 18

• 2011-08-14, komentarzy (5)

Bartoszów - mój rekordowy karp tego sezonu.

Dnia 12 sierpnia 2011 roku wybrałem się z kuzynem na stawy w Bartoszowie Ja miałem założone:Żyłka: 022mm 770 kiloKołowrotek: karpiowyWędka: teleskopowa na karpia 60120 gram wyrzutuSygnalizator brań na żyłkęPrzypon: 017mm 5 kiloKoszyczek zanętowy 20 gram Po przybyciu na łowisko okazało się że nasza miejscówka koło trzcin była zajęta Rozłożyliśmy …

zobacz więcej » 5

• 2011-07-08, komentarz (1)

Jak prawidłowo założyć zestaw gruntowy?

Witam w moim poradniku dla początkujących przedstawię jak prawidłowo założyć zestaw gruntowyBędą nam potrzebne:żyłka (najlepiej 23/26) Polecam wybrać w sklepie wędkarskim żyłkę z napisem Fedderhaczyk (najlepiej z przyponem ) Polecam haczyki z przyponami kamatsu mikado lub gamakatsu Haczyk powinien być nie dużyrurka antysplątaniowakrętlik (najlepsze…

zobacz więcej » 1

• 2011-05-03, komentarze (2)

Kilka rybek, łyska i dzikie kaczki

Wreszcie przyszły upragnione Święta czyli czas wolny i można jechać na rybyTrochę o sprzęcie i jedzonku&8230;Przygotowałem dwie wędki gruntowe Picker uzbrojony w żyłkę główną Dragon Maxima 016przypon 014 haczyk nr 10koszyczek zanętowy oraz karpiówkę z żyłką główną Dragon Maxima 020 przypon 018 haczyk nr 8 Zanętę stanowiła ( zbytnio się nie wysiliłe…

zobacz więcej » 2

• 2011-03-12, komentarze (2)

Odrzański leszcz

Leszcz występuje bardzo licznie na rzece Odrze a szczególnie na odcinku od ujscia Kanału Gliwickiego aż do śluzy w Januszkowicach ponieważ bardzo odpowiada mu dno rzekiTamtejszy odcinek Odry jest lekko zamulony a czasami trafia się roslinnośc zanurzona którą preferuje nasz leszczLeszcz żyje przeważnie w stadach i po złowieniu jednego po chwili traf…

Ogłoszenie płatne

• Długość: 0.01cm
  • Data: 2014-11-18
  • Łowisko: -

rekordy Twojego Koła PZW »