koszyczek zanetowy:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-09-01, komentarzy (0)

Zawody Puchar Prezesa Koła Kleń

Serdecznie zapraszamy członków Koła Kleń na Zawody Puchar Prezesa Koła Kleń Impreza odbędzie się na łowisku Pacyfik okolice ZgierzaDozwolone metody spławik lub koszyczek do wyboru na jedną wędkęZawody zaliczane do punktacji GPK Zapisy na stronie Koła "wybieram się tam " lub telefonicznie 697971486 do 12092014 do godz 12Ze względu na wielkość łowiska ilość miejsc ograniczona decyduje kolejność zgło…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-25, komentarze (3)

Leszcz z rzeki - rzeczne krąpie

Sposób na rzeczne krąpiki i leszczykiOstatnie dni sierpnia to zdecydowanie chłodniejsze noce z temperaturą około 10°C poranne mgły oraz odczuwalna w powietrzu zwłaszcza o poranku wilgoć i towarzysząca jej rosa Woda w rzece powoli się klaruje chociaż nadal widoczne są ślady zakwitów Las nad rzeką szczególnie o poranku jest pełen życia Z pośród gęstwiny dębowych koron dochodzi natarczywe skrzeczenie…

zobacz więcej » 3

• 2014-07-25, komentarzy (20)

Rodzinno - sąsiedzka wyprawa na ryby

Od kilku dni toczę ze sobą ciężką walkę wewnętrzną pisać nie pisać pisać Z jednej strony mam zobowiązanie wobec naszego teamu do relacjonowania naszych wypraw ale z drugiej strony jakoś nie mam natchnienia Koleżanka odpowiedzialna za proces tworzenia wena&8217;&8217; czy jak jej tam na imię gdzieś zniknęła może wybrała się na ryby nie wiem Jest ciężko a naród czeka spróbuję Jest piątek 18 lipca i …

zobacz więcej » 20

• 2014-07-19, komentarze (4)

Zielone karpie na łowisku Balaton

15 lipiec 2014 Mieliśmy spróbować jeszcze raz spotkać się z karpiami z Kobylan Jednak z tych planów nic nie wyszło ponieważ łowisko BigGame było już zajęte Zaczęliśmy rozmyślać gdzie można spędzić wtorek i ewentualnie środę Zadzwoniłem do opiekuna łowiska w Besku Można było przyjechać na noc ale za wędkowanie w nocy właściciel chciał aż 40 zł Dla mnie to za dużo Muszę odkładać sobie pieniądze Post…

zobacz więcej » 4

• 2014-07-08, komentarz (1)

VI Nocny Maraton Wędkarski

2829 czerwca 2014 roku wędkarze z koła nr 6 w Nowym Glinniku po raz kolejny spotkali się nad Zalewem Sulejowskim aby rozegrać Nocny Maraton Wędkarski o Puchar Prezesa PPSKiZ TRANSMEBLE PoznańNa starcie stawiło się 32 zawodników I choć tuż przed startem przeszła nawałnica z potężną ulewą nie odstraszyła śmiałkówZawody rozpoczęły się o godzinie 1800 i miały trwać do godziny 800 dnia następnego Meto…

zobacz więcej » 1

• 2014-06-21, komentarzy (0)

Metoda gruntowa - dla początkujących.

Metoda GruntowaMetoda gruntowa polega jak sama nazwa wskazuje na połowie ryb na przynętę podaną na dnoNajpopularniejszą odmianą tej metody jest &8222;łowienie na ciężko&8221; z użyciem sprężyny zanętowej lub koszyczka z rurką przeciwsplątaniową Do tej metody używamy mocnych wędzisk o długości od 3 do 39 m i o ciężarze wyrzutu od 40 do nawet 150250 g Mogą to być konstrukcje teleskopowe lub składane…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-03, komentarzy (18)

Lin z gruntu dla początkujących

Lin z gruntu dla początkującychŁowienie linów nie jest w gruncie rzeczy łatwe ale po wypracowaniu sobie kilu technik może się wszystkiego nauczyć Chciałbym dzisiaj przedstawić kilka podstawowych informacji które mogą się przydać początkującym wędkarzom którzy nadal mają z tym problem Pamiętam moje pierwsze próby licznych starć z tą piękną zielonozłotą rybą Byłem wtedy mało doświadczonym wędkarze…

zobacz więcej » 18

• 2014-05-26, komentarze (4)

Karasie, karpiki i karp

Po trzech dniach ulewnych deszczy jakie odwiedziły Podkarpacie postanowiłem wybrać się na karpie Oczywiście miałem niestety wolną tylko niedzielę Łowisko na pewno będzie zatłoczone pomyślałem No ale jak pojedzie się rano i zajmie dobrą miejscówkę to będzie dobrze Podczas zawodów na Bartoszowie jeden z wędkarzy opowiadał mi jak to jego kolega złowił przy nim karpia nieco ponad 10 kg Miało to miej…

zobacz więcej » 4

• 2014-05-19, komentarzy (13)

Karpie, leszcze i coś jeszcze

Tak dzień urlopu pomału dobiega końca ale za to jaki dzień Dzień w którym mogłem wolne od pracy wykorzystać na wędkarski wypad Wypad który tak naprawdę planowałem już długo bowiem w swoim kalendarzu 19 maja miałem z góry zarezerwowany na wypoczynek wypoczynek po niedzielnym obżarstwie i rozleniwieniu na komunii chrześniaka mojej małżonki:) Na szczęście moja wątroba dała radę zatem mogłem konsekwe…

zobacz więcej » 13

• 2014-05-01, komentarzy (0)

Zambski Kościelne

Jest to odcinek Narwi Nurt jest dość silny (koszyczek 100g z nurt ściąga) Jadąc z Wyszkowa do Pułtuska (przez Rząśnik) w Obryte odbijamy w bok (jest kierunkowskaz) Wzdłuż Zambsk jest droga i można znaleźć co najmniej kilka fajnych stanowisk (od spokojniejszych niewielkich zatoczek po dość wartki nurt) Jest tam sporo miejsca gdzie można spędzić miło czas z rodziną lub znajomymi Zaznaczyłem tylko t…

zobacz więcej » 0

• 2014-04-08, komentarzy (15)

Majówka nad rzeką

Majowy szał Do majówki zostało już tak na prawdę niewiele czasu Jeśli lubicie rzeczne wędkowanie warto wolne już teraz zaplanować Jeśli myślicie że jesteście jedynymi szczęśliwcami którzy dostali urlop na majowy długi weekend muszę Was niestety rozczarować Co gorsza w miesiącu kwitnących konwalii nad wodę rusza tabun wyposzczonych po długim okresie wegetacji wędkarzy Majówka nad rzekąOchronę po ok…

zobacz więcej » 15

• 2014-03-29, komentarzy (10)

Drgająca szczytówka na Odrze

Witam miłośników wędkowania metodą drgającej szczytówki Na &8222;wedkujepl&8221; sporo już napisano o metodzie łowienia ryb na drgającą szczytówkę więc nie będę tu opisywał jak powinno się łowić tą metodą a spróbuję przedstawić jak robię to ja Moim ulubionym łowiskiem z dwóch powodów jest Odra w jej środkowym biegu Pierwszym powodem jest odległość czyli zaledwie 7 do 15 kilometró…

zobacz więcej » 10

• 2014-03-01, komentarzy (14)

Rozpoczęcie sezonu wędkarskiego 2014

Zima tego roku płatała nam figle i przez cały czas nie za bardzo dawała o sobie znać Temperatury utrzymywały się na plusie i pogoda przypominała raczej przedwiośnie niż zimę Na plus takiej pogody można zaliczyć wcześniejsze niż w roku 2013 rozpoczęcie sezonu wędkarskiego Bo jak wszyscy pamiętamy jeszcze na początku kwietnia utrzymujący się lód nie pozwalał na łowienie w pełnym wymiarze Na minus t…

zobacz więcej » 14

• 2014-03-01, komentarzy (13)

Karaś, łowienie w nocy - nocny smakosz

Nocny smakosz karaś łowienie w nocy Z ciekawością obserwuję pogodę tej zimy bo mimo że do kilkunastu dni na dworze mamy często około 10 st C i nic się nie zapowiada aby było inaczej to kalendarz wyraźnie przypomina i studzi jeszcze wędkarskie ożywienie Spoglądam więc w zapiski z poprzednich lat i staram sobie przewidzieć schemat zachowania ryb w pośpiesznie nadchodzącym sezonie Wczesne zejście po…

zobacz więcej » 13

• 2014-02-25, komentarzy (0)

O Puchar Zarządu Koła

maj miesiąc zakochanych zwłaszcza gliździarzy w swym sprzęcie drugie zawody na "wędkarza roku 2014" znowu noszenie sprzęciorów znów walka z czasem i nie tylko z nim bo jeszcze są inni zawodnicy którzy chcą być górą nad innymi;metody łowienia: spławiorek koszyczek metoda "plumdzyńdzyń" ważne by ryb na nerwach grała pokazując/sygnalizując brania a nie dając się złapać;jak sami wiecie życie jest życi…

zobacz więcej » 0

• 2014-02-20, komentarzy (0)

Koszyczek do procy - jak zrobić

Postanowiłem przygotować sobie sprzęt wędkarski na nowy sezon koszyczek do procy poszedłem do garażu odkopać wędki i torby na rybytrochę zakurzone ale prawie wszystko ok ale tylko prawie bo w torbie zostawiłem zanęty i zajęły się nimi małe gryzonie :( dosyć że zjadły zanęty to jeszcze pogryzły zawartość plecaka razem z nim trochę dziur no cóż moja wina nie przejrzałem toreb na koniec sezonuZjedz…

zobacz więcej » 0

• 2014-02-02, komentarzy (14)

Akcesoria do metody drgającej szczytówki

Chcąc łowić drgającą szczytówką musimy zapatrzyć się przeróżne akcesoria które mniej lub bardziej przydadzą się w innych metodach :PODPÓRKI: Podpórka okraczka"" poprawne ustawienie drgającej szczytówki wymaga dwóch podpórek ich rozstawienie oraz wysokość powinniśmy tak wyregulować aby dostosować je do warunków panujących na łowisku Dzięki temu możemy skierować szczytówki wędek do góry bądź ku …

zobacz więcej » 14

• 2014-02-02, komentarzy (18)

Dobór kołowrotka do metody drgającej szczytówki

Wybór kołowrotka do łowienia metodą drgającej szczytówki według mnie nie jest aż tak istotny jak wybór wędziska warto jednak przemyśleć decyzje o zastosowaniu młynka Do łowienia w średnich i dużych rzekach uniwersalną wielkością kołowrotka będzie 4000 a podczas zasiadki na jeziorach czy wolno płynących kanałach gdy naszą zdobyczą będą najczęściej płocie bądź średniej wielkości leszcze można z powo…

zobacz więcej » 18

• 2014-01-25, komentarzy (25)

Rzeczne leszcze - Jak łowić

Bardzo skutecznym sposobem poławiania dużych leszczy w rzekach jest właśnie metoda gruntowa a zwłaszcza drgająca szczytówka Na początek zacznę od łowiska a mianowicie rzeczne leszcze da się łowić niemal wszędzieWarto jednak na początku skupić się na trzech podstawowych typach miejscówek Będą to po pierwsze zastoiska sąsiadujące z nurtem czyli np głęboki basen między główkami ale również zapływo…

zobacz więcej » 25

• 2013-12-02, komentarzy (12)

Z feederem nad Odrę

Cześć pochodzę z Opola i dzisiaj opowiem wam o moim wypadzie nad odrę :) wstałem ok 7:00 ogarnąłem sie spakowałem kupiłem świeże bułki i do auta nad woda byłem przed 8 zaparkowałem auto w mieście na parkingu pod wałem przebrałem buty i wybrałem się ze sprzętem nad wodę rozłożyłem leżak który widać na zdjęciach oparłem pokrowiec wyciągnąłem i wbiłem podpórki po czym rozłożyłem wędkizałożyłem koszyk…

zobacz więcej » 12

• 2013-11-27, komentarzy (0)

Wesołe przygody na rybach

Pewnego dnia wybrałem się ze znajomymi na nockę łowisko Podzamcze k Maciejowic na łowisku poznaliśmy dwóch niezwykle sympatycznych wędkarzy Mieli grilla zaprosili nas więc na pieczenie kiełbasek my zrewanżowaliśmy się kawą Nastała noc moi koledzy poszli spać do samochodu zostałem sam z nowymi kolegami Łapali obok wiec poszedłem do nich natychmiast miałem branie Wyciągnąłem niestety niewymiarowego …

zobacz więcej » 0

• 2013-11-02, komentarzy (7)

Sposób na karpia - łowisko Bartoszów

Sposób na karpia łowisko Bartoszów wczoraj został skończony dla mnie ostatnim meczem sezon piłkarski Teraz do wypadów na ryby można dołożyć jeszcze wolną sobotę Ale dnia 27 października w niedzielę planowałem pojechać nad Bartoszów spróbować połowić karpie W sobotę pooglądałem pogodę: zapowiadali 21C bez deszczu i lekki wiaterek Więc pogoda jak na koniec października na ryby rewelacyjna Już wc…

zobacz więcej » 7

• 2013-10-08, komentarzy (8)

Opowieści około wędkarskie CDN

3 MOJE PIERWSZE SUKCESY Z czasem wędkarstwo urosło dla mnie do rangi najwyższej Znaczki i monety poszły na bok jedynie modelarstwo i majsterkowanie nadal mnie bawiło Zacząłem więc łączyć obydwie te pasje bo chyba nie ma nic lepszego niż łowić na własnoręcznie wykonany spławik ciężarek czy koszyczek gdy wędki spoczywają na zrobionych przez siebie podpórkach Miałem też mojego pomysłu elektro…

zobacz więcej » 8

• 2013-10-05, komentarze (3)

Zanęta Browning Fishing Champions Choice

Wakacyjne rozdanie dla posiadaczy kont VIP TESTatraktor zapachowy Marcel Van Den Eynde + zanęta BROWNING FISHING Champions Choice M7 paawel1WitamNa początku jeszcze raz serdecznie dziękuję za podarowanie mi do testów zanęty i traktoraPostanowiłem że bardzo sumiennie wykonam &8222;pracę domową&8221; i naprawdę opiszę to co zauważyłem A fakt że pierwszy raz coś w ogóle dostałem dyscyplinuje mnie …

zobacz więcej » 3

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Wędkarskie okazy

rekordy Twojego Koła PZW »