jak zlowic karpia - wedkuje.pl

wedkuje

jak zlowic karpia:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-06-18, komentarzy (7)

Wytrwałość popłaca

15 czerwca ten dzień miałem spędzić nad Balatonem w Krośnie ale ostatecznie pojechałem na Bartoszów Dlaczego W Krośnie już od pewnego czasu rozkopane i remontowane są drogi Dawniej na Balaton jechało się 1520 minut a teraz dobrze będzie jeśli nasze podróż zmieści się w godzinie i trzydziestu minutach I właśnie dlatego o 8 rano pojechałem na Bartoszów Po przyjeździe na łowisku zastałem już kilkun…

zobacz więcej » 7

• 2014-06-15, komentarzy (0)

Ademac w Prószkowie - majóweczka na komercji

Majówka jak co roku miała być pod znakiem karpia w tym roku postanowiłem jednak skorzystać z zaproszenia kolegi Darka i spędzić majową nockę na łowisku komercyjnym Cały tydzień czekałem na dzień 2 maja aby wybrać się i nałowić do woli karpi na nowo otwartym łowisku Ademac w Prószkowie Telefony z łowiska były optymistyczne każdy coś tam połowił padła i siódemka i ósemka i całkiem przyzwoite amur…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-07, komentarzy (0)

Puchar Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród z okazji XXXV Dni Wisły

W dniu 01062014r odbyły się III Eliminacyjne Zawody Spławikowe o Mistrzostwo K54 PZW Wyszogród o Puchar Burmistrza Gminy i Miasta Wyszogród z okazji XXXV Dni Wisły Wyszogród 2014 W tym roku dzięki życzliwości Zarządu Stowarzyszenia Wędkarskiego "Sandacz" zawody te rozegrano na…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-14, komentarzy (5)

Krótka wyprawa na dziki staw

Mając chwile czasu wybrałem się na zapomniany stawik który znajduje się niedaleko mojej miejscowości Metode po jaką sięgnąłem był spławik a dokładnie match Mój zestaw składał się z wędki odległościowej 39m kołowrotka który był wyposażony w matchową szpule żyłki głównej 016 z przyponie 014 Spławik jakiego użyłem to cralusso rocket light 2g Na trzy godziny łowienia przygotowałem pół kilo zanęty któr…

zobacz więcej » 5

• 2014-06-14, komentarzy (6)

Zapomniane przynęty wędkarskie

Oczywiście nie wszystkie z tych przynęt które opisuje są całkowicie zapomnianeale w każdym stopniu już coraz rzadziej widzi się wędkarzy łowiących na te przynętySięgając nie daleko w przeszłośćw tym artykule opiszę i przypomnę trochę ciekawych przynęt wędkarskich niegdyś stosowanychWiele z nich odeszła już w zapomnienieale wraz są skuteczneMimo młodego wieku opiszę trochę starych i zapomnianych pr…

zobacz więcej » 6

• 2014-06-12, komentarzy (10)

Woblery Jaxon Holo Select – przynęty na polskie drapieżniki

Kultowa seria produkowanych w Polsce przynęt Holo Select zapewne kojarzy się Wam z gamą skutecznych błystek obrotowych i wahadłówek ale czy wiedzieliście że szeregi tej samej serii zasila cała gama woblerów dostosowanych do potrzeb polskich spinningistów Otóż seria przynęt sztucznych Holo Select obejmuje aż 32 modele unikatowych wabików Mamy przyjemność przedstawić Państwu kilka z nich które od la…

zobacz więcej » 10

• 2014-06-11, komentarzy (5)

I znowu nic

Dwa tygodnie bez wędek w rękach to stanowczo za dużo w ostatni weekend majowy jedziemy postanowione Jeszcze tylko musimy znaleźć odpowiedź na pytanie gdzie Tym razem wybór padł na jezioro Oblin My co prawda jeszcze tam nie łapaliśmy ale jeden z kolegów polecił mi świetne miejscówki nad tym jeziorem Oczywiście plany w pełni profesjonalne tzn wydruk z zumipl kumpel zaznaczył miejsca jaka woda wtym g…

zobacz więcej » 5

• 2014-06-09, komentarz (1)

Mój prawdziwy pierwszy raz...

Z pamiętnikaMój prawdziwy pierwszy razPisałem już o moim pierwszym razie i opowiadałem o nim wielu osobom Rzecz dotyczyła pierwszego złowionego przeze mnie szczupaka rybę która odmieniła moje podejście do wędkowania zmieniła w jakimś stopniu również moje życie Teraz jednak chciałbym podzielić się z Wami opowieścią jak to wszystko tak naprawdę się zaczęło Gdzie i kiedy Co spowodowało że ryby stały…

zobacz więcej » 1

• 2014-06-09, komentarze (2)

O uśmiech Niepełnosprawnego Dziecka

O uśmiech Niepełnosprawnego Dziecka walczyli członkowie Stowarzyszenia Wędkarskiego Żbik którzy 8 czerwca br pomagali niepełnosprawnym dzieciom z Zakładu Opiekuńczego w Pruszkowie prowadzonego przez siostry zakonne rozegrać zawody wędkarskie Do tych zawodów bardzo starannie przygotował się zarząd Stowarzyszenia Łowisko tzw &8222;Raczek&8221; zarybiono karpiem Przygotowano stanowiska i wszystko po …

zobacz więcej » 2

• 2014-06-08, komentarzy (0)

Karp na parze - ocena, wrażenia, porównanie z Wzdręgą

Niedziela 8 czerwiec Byłem dzisiaj na rybach pod wieczór nic nie zanęciłem i łowiłem na czerwonego robaka w płytkiej wodzie koło trzcin ze spławikiem 2g do domu przywiozłem karpia i wzdręgę Po przygotowaniu ryb i warzyw wszystko poszło do parowara Oczywiście bez soli ziół czy przypraw Później warzywka polałem oliwą z oliwek Wzdręga była dobra a karp może zacznijmy od początku:Karpia się stosunkow…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-06, komentarz (1)

XXII Wędkarski Turniej Szkół o Puchar Prezydenta Miasta Krosna

Początkiem czerwca jak co roku udaliśmy się wraz ze szkolnymi drużynami na Zawody z Okazji Dnia Dziecka które nosiły nazwę "XXII Wędkarski Turniej Szkół o Puchar Prezydenta Miasta Krosna" W tym roku były to już 22 zawody Odbywały się one na stawie Balaton dobrym (zazwyczaj ale nie rok temu w tym roku jeszcze nie byłem w przyszłym tygodniu wybieram się tam) łowisku karpi ale niestety nie innych …

zobacz więcej » 1

• 2014-06-04, komentarzy (0)

Moje własne łowisko.

Witam serdecznie Mam na imię Jacek i chciałbym opowiedzieć Wam jak wygląda komercyjne łowisko wędkarskie od strony właściciela Jestem wędkarzem od 5 roku życia zaraziłem się moczeniem kija od mojego taty i tak juz mi zostało Dzisiaj mam 47 lat i spełniłem swoje marzenie mam własną wodę(marzyło mi się mieć jezioro ) ale mam stawy trochę ponad 5 h W 2004 r wykopałem pierwszy staw ma 20 000 tyś m2 p…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-03, komentarzy (18)

Lin z gruntu dla początkujących

Lin z gruntu dla początkującychŁowienie linów nie jest w gruncie rzeczy łatwe ale po wypracowaniu sobie kilu technik może się wszystkiego nauczyć Chciałbym dzisiaj przedstawić kilka podstawowych informacji które mogą się przydać początkującym wędkarzom którzy nadal mają z tym problem Pamiętam moje pierwsze próby licznych starć z tą piękną zielonozłotą rybą Byłem wtedy mało doświadczonym wędkarze…

zobacz więcej » 18

• 2014-06-03, komentarzy (0)

Regulamin zbiornika

zobacz więcej » 0

• 2014-06-01, komentarzy (21)

Wędkarz polski – ekspert jednego dołka

Wędkarz polski &8211; ekspert jednego dołkaWędkuje to nie jedyny portal na który czasem zaglądam Jednak tu spędziłem najwięcej czasu i na podstawie zachowań wędkarzy na tym portalu nasunęły mi się pewne przemyślenia Poza tematami bezpośrednio dotyczącymi wędkarstwa takie jak sprzęt i metody bardzo często poruszane są tematy związane z wędkarstwemKarp obcy czy szkodnikCzy kiedykolwiek zdania nie b…

zobacz więcej » 21

• 2014-05-31, komentarzy (0)

KARP POD PIEŻYNKĄ

WITAM BARDZO SERDECZNIE OSTATNIO BYŁEM NA RYBACH ZŁOWIŁEM DOSYĆ SPOREGO KARPIA KTÓRY WAŻYŁ OK 45 KG WIĘC POSTANOWIŁEM GO ZABRAĆ DO DOMU NAJPIERW WYPATROSZYŁEM KARPIKA UMYŁEM SPOSÓB PRZYGOTOWANIA KARPIA KROK 1Marynata 4 łyżki oliwy z awokado z chil2 ząbki czosnku4 pokrojone w paseczki suszone pomidory1 łyżka kaparów4 gałązki posiekanej świeżej bazylii300 g ugotowanej lub konserwowej soczewicy1 pu…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-30, komentarzy (18)

Nadkomisarz Zander w akcji cz. III

/z okazji 01062014 RAPR/Zdenerwowany Zander trzepnął energicznie drzwiami od swojego służbowego pokoju Zbiegł szybko po schodach Odmeldował się na dyżurce i wybiegł na ulicę Nie mógł opanować nerwów On spokojny zrównoważony Od kilkunastu minut nie mógł znaleźć sobie miejsca Wszystko przez tego pokręconego mętnookiego perfidnego komendanta Skąd mu to przyszło do głowy Wymyślił sobie jak to sobie …

zobacz więcej » 18

• 2014-05-28, komentarz (1)

Z batem na karpia

Jak wiosna to zalew w Pińczowie i tak zadecydowaliśmy z Lechem na czwartkowym spotkaniu W niedzielę 9 maja o 340 punktualnie w 5cio osobowym składzie wyruszyliśmy do Pińczowa Koledzy Lech Bolek i Waldek usadowili się na najbliższym dopływie Krzysiu B i ja zajęliśmy swoje miejscówki na zbiorniku Krzysiu zajął miejsce przy ogrodzeniu a ja przy hangarze Rozrobiłem zanętę &8222;Leszcz Brasem&8221; B…

zobacz więcej » 1

• 2014-05-26, komentarze (4)

Karasie, karpiki i karp

Po trzech dniach ulewnych deszczy jakie odwiedziły Podkarpacie postanowiłem wybrać się na karpie Oczywiście miałem niestety wolną tylko niedzielę Łowisko na pewno będzie zatłoczone pomyślałem No ale jak pojedzie się rano i zajmie dobrą miejscówkę to będzie dobrze Podczas zawodów na Bartoszowie jeden z wędkarzy opowiadał mi jak to jego kolega złowił przy nim karpia nieco ponad 10 kg Miało to miej…

zobacz więcej » 4

• 2014-05-25, komentarzy (0)

Puchar Zarządu Koła Sira Sieradz

25052014 na Paradziance w Sieradzu odbyły się spławikowe zawody wędkarskie o "Puchar Zarządu 2014" w kole "Sira" W zawodach wzięło udział piętnastu seniorów i dwóch "młodzieżowców" Zawody rozegrano jednak w formule czterogodzinnej rozpoczynając o 8:35 sygnałem do nęcenia Zwycięzcą zawodów i jednocześnie zdobywcą tegorocznego "Pucharu Zarządu" w kategorii senior został ZENON BARTOS z wynikiem 4020 …

zobacz więcej » 0

• 2014-05-24, komentarzy (0)

Wielkanocne Karpie

W tym roku okres świąt Wielkiej Nocy postanowiłem spędzić z rodziną na naszej miejscówce nad zbiornikiem Elektrowni RybnikŚwięconka malowanie jajek szukanie zajączkawszystko co związane z tymi świętami nad brzegiem zbiornikaoraz łowienie karpiWielki piątek i sobota było postnieczyli bez brań Pierwszy dzień świąt o godzinie 14tej złowiłem swojego pierwszego karpia w tym roku Karp o masie 14 kg Poła…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-23, komentarzy (6)

Wędzisko Mikado Trython Feeder 390

Mikado Trython Feeder 390 to uniwersalne wędzisko stosowane przez wielu wędkarzy również polecanePosiada 3 wymienne szczytówki dostosowane do potrzeb wędkarza Wykonane jest z kompozytów węglowych czyli tak zwana węglówkaJakość i wykonanie tego wędziska spisują się nawet w najgorszych warunkachświetnie wykonane przelotki zapewniają czyste holowanie okazu Rękojeść wykonana jest z korka który nie poc…

zobacz więcej » 6

• 2014-05-23, komentarzy (0)

Karta wędkarska zobowiązuje?

Witam serdecznie W artykule który opublikowałem na stronie SSRlink:http://wwwpzworgpl/ssrdzierzoniow/wiadomosci/archiwum/93017/60/karazabrakwpisudorejestrunapisałem że cyt&8221; Uważam że powinno się zweryfikować uprawniania do wędkowania osób które już je posiadają Należy wprowadzić solidne ponowne egzaminy na przysłowiową kartę wędkarską z elementami wiedzy na temat ustawy o rybactwie RAPR ekolo…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-22, komentarzy (6)

Węgorz i karpie w kapelonach

Węgorz  i karpie w kapelonach

Węgorz i karpie w kapelonachNastały upalne dni Temperatura w ciągu dnia w wielu miejscach przekraczała nawet 30&61616;C Nagrzana woda wraz z nastaniem nocy zaczynała oddawać nagromadzone w ciągu upalnego dnia ciepło co objawiało się licznymi zamgleniami w rejonie zbiorników wodnych Warta w rejonie mostu tego pięknego poranka przypominała dosłownie spiętrzony wał cukrowej watyPoranek tego dnia nad …

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

rekordy Twojego Koła PZW »