jak zlowic karpia:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-09-29, komentarzy (0)

Definitywne zakończenie

Jest ciemno Kot wyszedł na spacer nie ma z kim porozmawiać i dlatego muszę to opisać Po sobotnich zawodach w spławiku pozostało mi trochę zanęty i robaczków Ponieważ niedziela zaczęła się słonecznie spakowałem do samochodu tyczkę ze stanowiskiem i ruszyłem nad zbiornik Brzegi 3 Zamierzałem dotrzeć na groblę rozdzielającą zbiorniki Brzegi 3 od Brzegów 1 żeby na zbiorniku Brzegi 3 czatować na okonia…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-29, komentarzy (0)

I Pomorski puchar SBS Tactical Bait

Człuchowski Klub Karpiowy zorganizował zawody karpiowe parami: I Pomorski Puchar SBS Tactical Bait " Zawody rozegrano w dniach 2628 września 2014r 26IX Godź 9oo zbiórka i rejestracja zawodników 930 odprawa startowa i losowanie stanowisk Następnie prezentacja produktów marki SBS przez Mariusza Stopyrę właściciela sklepu wędkarskiego SUMIK z Zabrza Po prezentacji przygotowanie do zawodów O god…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-28, komentarzy (0)

Karpiowanie z Linem i Karasiem

Będąc na urlopie w dwuch ostatnich tygodniach sierpnia zamierzałem po raz kolejny sprawdzić swoją wytrwałość i cierpliwośćwędkuję na stawach w mojej okolicy od zawsze i zawsze do nich wracam ponieważ mam do nich blisko i można naprawde dobrze połowić jeżeli w drodze nęcenia wyborze miejscówki nie popełnie żadnych błędówrybami dominującymi są tam linkaraśleszczszczupakjest mało dużych karpi ocenia…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-27, komentarzy (5)

ABC Wędkarstwa gruntowego - dobór wędziska

ABC Wędkarstwa dobór wędziska gruntowegoNajpopularniejszymi wędziskami używanymi w obecnych czasach do wędkarstwa gruntowego są kije z tzw drgającą szczytówką I właśnie na nich dzisiaj postaram się skupie a dokładnie na ich doborze pod dane Polskie łowiska Starorzecza stawy oraz wolno płynące kanały:Na tego typu łowiskach czyli charakteryzującymi się wodą stojącą bądź wolno płynącą najlepszym węd…

zobacz więcej » 5

• 2014-09-24, komentarzy (5)

Na karpia żyłka czy plecionka

Na karpia żyłka czy plecionka No tak te pytanie nie raz zadał sobie na pewno nie tylko łowca karpi Każdy doświadczony wędkarz zdaje sobie sprawę że obie opcje są dobre w zależności od warunków i sytuacji W jakich warunkach i sytuacjach używać żyłki lub plecionki podczas łowienia karpi wyjaśniają testerzy firmy Dragon Karol Olejnik i Paweł Kalbarczyk …

zobacz więcej » 5

• 2014-09-18, komentarz (1)

Gruba zanęta na karpia

Nie ma nic gorszego niż wejście w zanęcone łowisko stada drobnicy Tym bardziej jeśli polujemy akurat na wielkie łakomczuchy Dobrym wyjściem z sytuacji jest gruba zanęta na karpia Dzięki specjalnym mieszankom zawierającym większe frakcje pożywienia można przygotować kule zanętowe które oprą się drobnicy i zwabią na łowisko upragnionego karpia lub amura Jak to zrobić zaprezentują testerzy firmy Drag…

zobacz więcej » 1

• 2014-09-17, komentarzy (14)

Lekki grunt na Kanale Żerańskim

Witam tym razem chciałbym przedstawić wam mój sposób jakim jest lekki grunt na łowienie grubych płoci na bardzo trudnym jesiennym łowisku którym jest Kanał Żerański Wędzisko i kołowrotek:Do łowienia kanałowych płoci potrzebne jest nam delikatne wędzisko typu quiwer bądź bardziej znany piker Wędzisko takie powinno mieć od 24m do 3 m długości A jego maksymalny ciężar wyrzutu powinien sięgać czterdzi…

zobacz więcej » 14

• 2014-09-15, komentarzy (0)

Ciężkie boje o Puchar Prezesa.

Zawody o Puchar Prezesa 2014 rozegraliśmy na naszym stawie Spałek w niedzielę 14 września Na zbiórkę przed naszą Rybaczówką punktualnie na…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-10, komentarzy (13)

A to ciekawe

Z ogromną przyjemnością oglądam programy przyrodnicze i wędkarskie na Discovery Zawsze czegoś ciekawego się dowiem Niedawno oglądałem jak w Australii łowili piękne pstrągi Dowiedziałem się mimochodem że za wypuszczenie złowionego karpia można &8222;zarobić&8221; 1000 australijskich dolarków kary Obśmiałem się jak &8222;norka&8221; do łez Wpuśćcie część naszych &8222;kolegów&8221; po kiju U nas nie…

zobacz więcej » 13

• 2014-09-09, komentarzy (11)

Karp życiówka na feeder

Codziennie wieczorem przez tydzień jeździłem nad pewien staw o stałej porze z wiaderkiem pełnym słodkiej zanęty Cały ten wysiłek był po to by po dwóch latach zmagań złowić tam w końcu karpia Wiem że wielu by już zrezygnowało ale nie ja cierpliwość to u mnie podstawa Wiedziałem że karpie w tym zbiorniku są bo widywałem sztuki po około 3 kilo spławiające się przy powierzchni Nie spodziewałem się tak…

zobacz więcej » 11

• 2014-09-02, komentarzy (0)

Wygraj kołowrotek - konkurs z firmą Jaxon!

Ogłaszamy wyniki konkursu dla członków grupy Jaxon Aby wziąć udział w konkursie wystarczyło napisać hasło reklamujące jeden z kołowrotków firmy Jaxon Oceniane były wasza pomysłowość i kreatywność Jeśli jesteś fanem sprzętu wędkarskiego firmy Jaxon a nie przystąpiłeś jeszcze do grupy możesz to zrobić teraz  …

zobacz więcej » 0

• 2014-09-01, komentarzy (0)

zawody metodą dowolną o najdłuższą rybę

Dnia 24 sierpnia bieżącego roku o godzinie szóstej na zbiorniku Rochna odbyły się zawody metodą dowolną o najdłuższą rybę Niestety pogoda nie dopisała ale i tak żadnemu z zawodników to nie przeszkadzało Tym razem dopisało szczęście Zbigniewowi Wydrze który złowił karpia o długości 35 centymetrów Tuż za nim z 27o centymetrowym leszczem uplasował się Sebastian Klimczak Gratulujemy zwycięzcom i życzy…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-15, komentarze (4)

Zawody Puchar Prezesa Koła Kleń

W dniu 14092014 odbyły się zawody o "Puchar Prezesa Koła Kleń" zaliczane do klasyfikacji GPKAby uatrakcyjnić nasze hobby po raz pierwszy zdecydowaliśmy się  rozegrać spotkanie na łowisku komercyjnym Nieduża odległość od Pabianic (ok 35 km) oraz pochlebne opinie od wędkarzy zdecydowały …

zobacz więcej » 4

• 2014-09-01, komentarze (4)

Wędkarski big game, prawie...

"Prawie udane BigGame" 25 sierpnia prawie koniec wakacji Burzy już praktycznie nie ma a jak są to łagodne Tropikalna pogoda już od nas odeszła Teraz jest czas na zasiadkę na karpie Przygotowania trwały tydzień Ulepiłem 2 kg kulek i kupiłem kolejny kilogram Celowałem w smak truskawki Jak się potem okazało za dużo tego przygotowałem oraz ryby za bardzo nie chciały podchodzić do truskawki Ale pod kon…

zobacz więcej » 4

• 2014-08-24, komentarze (4)

Gdzie szukać amura

Amurowy StalkingMamy koniec wakacji czas płynie bardzo szybko i powoli zbliżamy się do najlepszego sezonu (według mnie) czyli pora jesienna Ryby zaczynają wchodzić w prawdziwy amok żerowania Jednak jeszcze zostało nam kilka mam nadzieje upalnych dzionków Ja takowe poświęcam na szybkie wypady a w tym konkretnym przypadku opowiem o szybkich amurach oraz gdzie szukać amura Lato nas w pewnym sensie ro…

zobacz więcej » 4

• 2014-08-24, komentarzy (7)

Poszukiwanie karpi - wędkarski sierpień

Sierpniowy długi weekend na Łowisku AdemacSierpień wędkarsko bardzo ciekawy miesiąc zaczął się bardzo dobrze bo spędziłem weekend na rybach gdzie miałem czas uporządkować swoje wewnętrzne sprawy i dojść do konstytutywnych stwierdzeń Generalizując odzyskałem swoją standardową postawę i spokój ducha Sierpień to również miesiąc gdzie w tajemnicy przed małżonką zaplanowałem wraz z Darkiem dwu dniową w…

zobacz więcej » 7

• 2014-08-22, komentarzy (0)

Zgarnij pięć kołowrotków w zabawie SMS - wyniki konkursu!

Ogłaszamy wyniki konkursu sms w którym za jednym razem można było zgarnąć aż pięć kołowrotków Aby mieć szansę na wygraną wystarczyło wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytaniePytanie konkursowe brzmiało: Która z poniższych ryb jest najczęściej łowiona w Bałtyku Jeśli uważasz że:dorsz  wyślij SMS pod numer 72624 o treści: DPRYBA1piran…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-14, komentarzy (0)

Wygraj kołowrotek - konkurs z firmą Jaxon!

Zapraszamy na konkurs dla członków grupy Jaxon Aby wziąć udział w konkursie wystarczy napisać hasło reklamujące jeden z kołowrotków firmy Jaxon Oceniane będzie wasza pomysłowość i kreatywność Jeśli jesteś fanem sprzętu wędkarskiego firmy Jaxon a nie przystąpiłeś jeszcze do grupy możesz to zrobić teraz  …

zobacz więcej » 0

• 2014-08-13, komentarzy (0)

Łowisko Bażyna - krótka 24h zasiadka

Postanowiłem że wolny dzień  wykorzystam na trzeci powrót w tym roku na łowisko Bażyna na Śląsku Zarezerwowałem stanowisko nr 22 na jedną dobę spakowałem samochód na łowisku pojawiłem się około godziny 10:00 na tak krótkich zasiadkach od razu wywożę przygotowane wcześniej zestawy aby nie tracić czasu Ostatnio udało mi się złowić tam jednego z większych karpi tam pływających 14kg Zebra…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-08, komentarze (4)

Wędkowanie to nie pasja to stan ducha.

Czas płynie i nie chce się zatrzymać mijają godziny dni i tygodnie a u mnie ani chwili wolnej na ryby w pracy sporo zadań po półtora miesięcznym urlopie i góra zaległości niby człowiek powinien być wypoczęty ale ja wzorem większości mieszkańców naszego wspaniałego kraju urlop spędziłem w remontolandii i przy dwójce dzieci nie bardzo dosypiałem Mój stan był bliski stanu krytycznego i groziło wybuch…

zobacz więcej » 4

• 2014-08-06, komentarzy (46)

Ostatni dzień konkursu - zgarnij pięć kołowrotków w zabawie SMS!

Tego jeszcze nie było Za jednym razem można zgarnąć aż pięć kołowrotków Zapraszamy do udziału w nowej zabawie sms w której możecie wygrać między innymi sprzęt firmy Jaxon przydatny podczas letniego wędkowania Aby mieć szansę na wygraną wystarczy wysłać sms pod numer 72624 2 zł (246 z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie Wyślij sms i daj sobie szansę na wygranąPytanie konkursowe brzmi: …

zobacz więcej » 46

• 2014-08-05, komentarzy (0)

Jezioro Topiele

[p][p]Łowisko Topiele Położenie woj Zachodniopomorskie powiat koszaliński gmina Sianów o powierzchni 40 hektarów Łowisko jest własnością Okręgu PZW KoszalinNa łowisku obowiązuje RAPR PZW Głębokość łowiska wynosi od 1 metra w strefie brzegowej do 2 metrów na środkowej części jeziora Dominującymi rybami są szczupak i karp oraz okoń lin płoć i leszcz Gospodarzem łowiska z ramienia okręgu PZW Kosz…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-04, komentarzy (0)

Zawody spławikowe o Puchar sklepu CAT FISH

W piękny niedzielny poranek 27072014 r na zbiorniku w Chorzewie odbyła się II edycja Otwartych Zawodów Spławikowych o puchar sklepu CAT FISH Na starcie zawodów zameldowało się 17 seniorów oraz 4 juniorów Pogoda dopisała znakomicie Po wylosowaniu stanowisk i przygotowaniach sędzia dał sygnał do rozpoczęcia zawodówZawodnicy walczyli dzielnie Łowiono płoć wzdręgę karasia lina okonia oraz karpia Po cz…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-04, komentarze (2)

Uciekamy konkurencji

&8222;Kutnowska Liga Wędkarska&8217;2014&8221; objęta patronatem Prezydenta Miasta Kutno Zbigniewa Burzyńskiego i Przewodniczącego Rady Miasta Kutno Grzegorza Chojnackiego trwa Druga runda została przeprowadzona na zbiorniku Stowarzyszenia Wędkarskiego &8222;ZALEW&8221; w Kutnie3 sierpnia wczesnym rankiem przybyłych wita szef stowarzyszenia Ryszard Woźnica Przedstawia sędziego głównego którym dziś…

zobacz więcej » 2

• 2014-08-02, komentarzy (14)

Sum na żywca w nocy

Po ponad dwu letniej przerwie w wędkowaniu nocnym po namowie kolegi Krzysztofa wybrałem się z nim na jezioro Chmiel Duży na nocną wyprawę na suma Ten wypad nocny korcił mnie już od dawna Sum na żywca w nocy Sam na noc nie lubię wyjeżdżać na ryby Nie mam łódki Gospodarz jeziora RZGW w Poznaniu pozwolili łowić na jeziorze bez żadnych opłat dodatkowych od lipca do końca sierpnia tego roku oczywi…

zobacz więcej » 14

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Wędkarskie okazy

92cm
rekordy Twojego Koła PZW »