jak zarybic staw - wedkuje.pl

wedkuje

jak zarybic staw:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-03-03, komentarzy (0)

Glinianka "Sowiny"

Zbiornik po wyrobiskowy glinianka staw Zbiornik ten stanowi dla wędkarzy niemałe wymagania Dno zbiornika to same zawady krzaki korzenie pozostałości po wydobywaniu gliny czyli szyny liny powycinane drzewa i konary po tych drzewach itp dołki i wypłycenia Dużo roślinności szczególnie moczarki Bardzo trudny dojazd do zbiornika po deszczach prawie niemożliwy Tylko kilka stanowisk umożliwiających wę…

zobacz więcej » 0

• 2014-02-25, komentarze (2)

Październikowe ostatki

W niedzielę 27 października zaplanowałem z kolegą Darkiem wypad na ryby w godzinach od 6:00 do 13:00 Październikowe ostatki Na miejscu stawiliśmy się planowo i przystąpiliśmy do rozkładania sprzętu Jako że ostatnie łowy na kulki proteinowe nie przynosiły oczekiwanych efektów postanowiłem zamienić jedną z karpiówek na mojego feedera Mikado Trython 330m 100g A drugą karpiówkę zostawić na …

zobacz więcej » 2

• 2014-02-20, komentarzy (5)

Kiedy zejdzie lód?

Ilu z nas siedzi właśnie przed komputerem przeszukuje strony związane z wędkarstwem i z utęsknieniem myśli o swoim ukochanym jeziorze czy stawie Też jestem jedną z tych osób i już powoli kończą mi się pomysły na szukanie nowych informacji odnośnie spinningu i wszelkich aspektów z nim związanych Wiem że jest to temat rzeka ale przesiewanie informacji jak przez sitko (to przydatne a to nie)…

zobacz więcej » 5

• 2014-02-06, komentarzy (0)

Majówka dla dzieci - Staw

Jeśli nasze twoje pociechy nudzą się w domu podczas długiego majowego weekendu majowego lub jeśli planujesz po prostu oderwać je od codziennych rutynowych zajęć warto iść z nimi na zawody wędkarskie spławikowe&8221; które pragnie zorganizować Koło Miejskie&8221; Najlepszym i zarazem najciekawszym dla dzieci jest oczywiście aktywny wypoczynek a jest to wspólne wędkowanie Warto więc zabrać swoje …

zobacz więcej » 0

• 2014-02-01, komentarzy (0)

ZMIANA MIEJSCA ZAWODÓW PODLODOWYCH

Z OSTATNIEJ CHWILI ZAWODY PODLODOWE PRZENIESIONE NA STAW ZIELONY"" w KLUCZACHData zawodów bez zmian                                                  &…

zobacz więcej » 0

• 2014-01-27, komentarzy (0)

Terminarz zawodów na rok 2014

Nazwa zawodówDataMiejscePuchar Zimy  podlodowe0202staw KsiężycowyMistrzostwa Koła podlodowe1602staw…

zobacz więcej » 0

• 2014-01-26, komentarzy (15)

Chwyt okonia za żuchwę - problematyka

Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat wyjmowania okoni zwody i ich &8222;prezentacji&8220; Ile razy holując okonia na kotwicy obrotóweczki lub na haku jiga widzimy że jest on zahaczony o milimetr odwargi a cieniutka błonka pomiędzy delikatnymi kosteczkami jest poważnie rozdarta Już niewielki pasiak potrafi porządnie rozerwać to miejscewalcząc o życieNie raz zdarzyło się że stra…

zobacz więcej » 15

• 2014-01-21, komentarzy (12)

Łowienie i opis karasi

WitamW tym wpisie opisze własnymi słowami rybę "Karaś"Ogólnie opiszę to co o niej wiem i jak ją łowięSą 2 główne odmiany karasia:Karaś srebrzysty(japonka) i karaś złocisty(pospolity)jeszcze można by było dodać karasia "ogrodniczego" czyli tego co żyję w oczkach wodnychale również jest on spotykany nad jeziorami czy stawamiKaraś złocisty jest prawdopodobnie naszą rodzinną rybąa karaś srebrzysty poc…

zobacz więcej » 12

• 2014-01-11, komentarzy (0)

Kalendarium imprez wędkarskich Koła PZW w Stegnie na 2014 rok

Terminy zawodów wędkarskich organizowanych przez Koło PZW w Stegnie w roku 2014Lp…

zobacz więcej » 0

• 2014-01-05, komentarzy (17)

Karpie i amury w Czechach - podsumowanie sezonu 2013

Sezon rozpocząłem wcześnie bo już w styczniu udało łowić mi się pstrągiW tym sezonie udało się załatwić wszelkie formalności i wykupić kartę w CzechachWiększośc wyjazdów było właśnie do CzechGłówne ryby jakie łowiłem w tym sezonie to :KarpLeszczPłoćPoczątek roku dał mi do połowienia pstrągi Od kwietnia zacząłem wyprawy ze znajomymi na czeskie łowiska Głównie jeździłem nad staw w Kralikach(7h…

zobacz więcej » 17

• 2014-01-03, komentarze (3)

Połowy w niedogodnych warunkach

Witam brać wędkarską po mojej długiej nieobecności na portalu wedkujepl Rok 2013 był dla mnie słabym rokiem pod względem wędkowania Byłem kilka razy na rybach na pobliskim stawie licencyjnym "Gierzyna" oraz udało mi się odwiedzić królową naszych polskich rzek Wisłę Wraz z upływem czasu do końca roku 2013 zacząłem częściej wybierać się na spinning aczkolwiek efektów BRAK 29 grudnia postanowiliśmy z…

zobacz więcej » 3

• 2013-12-30, komentarzy (15)

Przekonać się do karpiarstwa

[p]Zima to dobry okres na podsumowanie sezonu Dla mnie był on próba sił w karpiowaniu Ci którzy czytali mój ostatni wpis pamiętają że byłem nastawiony dość sceptycznie do tej metody Nie przyjmowałem do wiadomości faktu iż elektronika towarzysząca karpiarzom jest jedynie niezbędną pomocą w długotrwałych zasiadkach Znane mi dotąd techniki wykorzystujące niezbędne minimum wędkarskiego asortymentu był…

zobacz więcej » 15

• 2013-12-26, komentarzy (0)

Pierwszy wpis na blogu

Jest to mój pierwszy wpis na blogu więc i pierwsze przemyślenia na temat tego co się znajdzie w kolejnych wpisachNa początek opisze ostatnią wyprawę na pilchowie :) Później opiszę jaki posiadam sprzęt i zrobię stosowne zdjęcia Więc to było tak piątkowy wieczór odebrałem telefon od kolegi który chciał jechać do Jeleniej Góry Na staw Balaton zapolować na szczupłego bez zastanowienia powiedziałem ze …

zobacz więcej » 0

• 2013-12-15, komentarz (1)

Tydzień marzeń i FATA-MORGANA

TYDZIEŃ MARZEŃ I FATAMORGANA Tydzień temu zaplanowałem sobie wypad na rybki ze spinem lecz niestety wszystkow okolicy delikatnie po przymarzało wiec jedyne co mi pozostało w temacie około wędkarskim to porządki w sprzęcie nasza stronka obserwacja termometru no i nadziejaKol z portalu natchnął mnie pozytywna wiadomością że na Morawie się daNo czyli byle do niedzieliOd piątku jak jakiś meteo…

zobacz więcej » 1

• 2013-12-10, komentarzy (15)

Moja przygoda z wędkarstwem

Łowię ryby od zawsze Już jako 3 letniego smyka dziadek woził mnie na wózku przez ukwiecony wiosną sad nad duży staw Na jego środku znajdowała się wyspa rosły tam sadzone przez babcię przepyszne truskawki Staw przez większość roku pokrywała rzęsa pod którą chowały się całe stada złotych karasi Wyjadały spod rzęsy jakieś żyjątka głośno przy tym cmokając Minęło ponad pół wieku a ja przymykając oczy w…

zobacz więcej » 15

• 2013-11-30, komentarzy (0)

Karp na spinning

Wraz z moimi wiernymi towarzyszami wędki wybraliśmy się na stawy do Sulbin Rozłożyliśmy sprzęt i rozpoczęliśmy rekreacje Świeciło słońce ale mimo to było zimno w końcu to był już październik Siedzimy spokojnie wpatrując się w spławiki spojrzałem na staw usytułowany obok nas a tam człowiek w samych bokserkach z wędką w ręku Pomyśleliśmy że gość ma nierówno pod sufitem Postanowiłem podejść bliżej i…

zobacz więcej » 0

• 2013-11-24, komentarzy (0)

Na wysokości zadania

[p]Koło PZW Pruszków w 2013 roku po wieloletnich treningach i staraniach osiągnęło historycznie najlepszy wynik sportowy zdobywając w klasyfikacji rocznej GP Okręgu Warto dodać że tego rodzaju odnoszone sukcesy nie bywają przypadkowe Są efektem wielogodzinnych treningów sporych nakładów finansowych i zaangażowania wielu osóbInny istotny sukces Koła w 2013 roku to znaczące dorybienie stawów Potulic…

zobacz więcej » 0

• 2013-11-20, komentarzy (15)

Wędkarska nostalgia

Za oknem deszcz chlapie deszcz późnojesienny taki coraz chłodniejszy coraz bardziej nieprzyjemnyNa &8222;wędkujepl&8221; konkurs goni konkurs I dobrze W jednym z nich ciekawy temat Uogólniając pierwsze kroki wędkarza Do konkursu nie zgłaszam ale&8230;skreślę parę słów &8222;na blogu&8221;Swoje przedszkole wędkarskie spędziłem &8222;na rzece&8221; Wędkowanie &8222;na rzece&8221; było wtedy w mod…

zobacz więcej » 15

• 2013-11-14, komentarzy (0)

Zimowy Rozkład jazdy BUS Pabianice (1 I 2014 - 14 II 2014)

Wielu z nas z Pabianic zimą wybiera się na poszukiwanie nowych przygód wędkarskich Często są to głównie rejony Konstantynowa Łódzkiego gdzie znajduje się Staw Miejski Wiele osób by dojechać do wyznaczonego miejsca wybiera komunikację BUS która według nich jest najodpowiedniejsza gdyż w krótkim czasie znajdą się tam gdzie powinni Z tego względu poniżej przedstawiam Rozkład jazdy BUS tym razem na zi…

zobacz więcej » 0

• 2013-11-11, komentarzy (27)

Karasie z leśnych oczek, bajor i sadzawek

Karasie z leśnych oczek bajor i sadzawek Małe może być piękne Myślę że każdy z nas wędkarzy ma w sobie coś z ducha odkrywcyCzęsto sporą przyjemność a nawet subtelną dawkę &8222;ciepłej&8221; adrenaliny (może niewiele mniejszej niż bicie &8222;rekordów&8221; ilości i wagi) dostarcza nam poszukiwanie i odkrywanie nowej wody (nowego stanowiska) rozpracowywanie jej zawartości i zwyczajów w niej panują…

zobacz więcej » 27

• 2013-11-10, komentarzy (0)

Mistrzostwa Koła nr2 w dyscyplinie spinningowej

W dniu 101113 rozegrano planowane zawody w dyscyplinie spinningowej o Mistrzostwo Koła Zawody odbyły się na łowisku Hłomcza staw nr2 Pogoda jak to o tej porze roku nie należała do przyjemnej Przelotne opady deszczu i temperatura w okolicach 7C jednak nie odstraszyła wędkarzy którzy długo czekali aby wreszcie móc rywalizować w spinningu Na zbiórce stawiło się 14 zawodników gdzie szybko i sprawnie o…

zobacz więcej » 0

• 2013-11-09, komentarzy (0)

Żabie Oczko

Łowisko znajdujace sie w Gliwicach na osiedlu WaryńskiegoStaw polożony poza linia zabudowy na pobliskim poluOkolica bardzo spokoja jedynie ludzie wedrujacy z psamiStaw powstał w dawnym wyrobisku piaskuŚrednia głebokosć stawu to okołu 3 metry Natomiast w najgłębszym miejscu podobno jest nawet 10mDno mulisto piaszczyste bujnie obsadzone konarami drzewDuzo zaczepów przez co staw słabo dostepny dla no…

zobacz więcej » 0

• 2013-11-08, komentarzy (0)

Łowisko Prywatne

Witam :) Przedstawie wam dzisiaj Stawy Hodowlane w Orońsku Łowisko jest oczywiście płatne Cennik jest bierzący 15 zł od dwóch wędzisk i 10zł za kilogram ryby Do łowienia dostępne są trzy stawy Pierwszy odrazu przy wejściu zwany "Dziki staw" na którym znajduje się ogromna liczba Karasia i troche innych rybek takich jak karp czy lin Dziki staw jest idealnym miejscem dla ludzi którzy dopiero co zacze…

zobacz więcej » 0

• 2013-11-02, komentarzy (7)

Sposób na karpia - łowisko Bartoszów

Sposób na karpia łowisko Bartoszów wczoraj został skończony dla mnie ostatnim meczem sezon piłkarski Teraz do wypadów na ryby można dołożyć jeszcze wolną sobotę Ale dnia 27 października w niedzielę planowałem pojechać nad Bartoszów spróbować połowić karpie W sobotę pooglądałem pogodę: zapowiadali 21C bez deszczu i lekki wiaterek Więc pogoda jak na koniec października na ryby rewelacyjna Już wc…

zobacz więcej » 7

• 2013-11-01, komentarzy (0)

Zarybienia pstrągiem tęczowym 09.11.13

Zarząd Koła numer 2 informuje członków kołaże dniu 09112013r planowane jest zarybienie łowiska Hłomcza staw numer 2 pstrągiem tęczowym Metody łowienie tylko przynęty sztuczne limit w/g Regulaminu Łowiska W dniu zarybienia zakaz łowienia pstrągów oraz wszystkie złowione pstrągi innymi metodami należy niezwłocznie wypuścić Ilość wpuszczonych ryb to około 120kg …

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Złowiony Zalew Ruszkowski 27.03.2014   10.96 kg
rekordy Twojego Koła PZW »