filmy o rybach - wedkuje.pl

wedkuje

filmy o rybach:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-07-17, komentarze (3)

Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło

Już trzeci dzień urlopu a ja jeszcze nie byłem na rybach koniecznie trzeba to zmienić Wyruszyliśmy z młodym o piątej Tym razem tylko my dwaj sąsiad szanowny tatuś młodego ciężko pracuje na chleb ale co tam może we dwóch damy radę Jedziemy na tzw kominy&8217;&8217; łowisko na wprost Elektrowni Kozienice Z relacji innych wędkarzy wiemy że w weekendy jest tam jak w supermarkecie Wędkarz od wędkarza n…

zobacz więcej » 3

• 2014-07-14, komentarzy (0)

Karpiowanie z córką.

Początek lipca śmignął niezauważalnie i w miarę spokojnie bo moja córeczka spędzała czas z dziadkami nad polskim Bałtykiem więc pomimo odciążenia od obowiązków rodzicielskich bo na stanie został tylko sześcio tygodniowy syn Wiktor nie miałem za wiele czasu na relaks nad wodąUdało się jedynie pojechać na karpia wieczorem w piątek jednak przed zmrokiem musiałem się zwinąć z błahej przyczyny braku l…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-06, komentarze (2)

Król Przemysław łowca leszczy

Jest piątek 4 lipca wyjątkowo dziś a nie w sobotę ruszamy na ryby Sąsiad ma farta może wcześniej wyjść z pracy ja niestety dopiero po 16 Wyjazd zaplanowany na 17 Kończę pracę jeszcze szybkie zakupy i jedziemy Niestety szybko&8217;&8217; przeradza się w niekończąca się opowieść albo kolejki albo czegoś nie ma i jeszcze moja kochana córeczka przejmuje moje auto A skoro moja księżniczka ma w planach…

zobacz więcej » 2

• 2014-07-04, komentarz (1)

Imieninowe ryby z córką.

Dwudziestego dziewiątego czerwca wypada dzień moich imienin więc po odebraniu życzeń postanowiłem udać się na ryby Różnica była jednak taka ze moja trzyletnia córeczka postanowiła mi towarzyszyć Dziecko nad woda wymaga niezwykle dużo uwagi więc postanowiłem rozłożyć baty po to aby pociecha miała zajęcie Nie mam w zwyczaju pozostawiać mojej córeczki na rybach samopas i zawsze staje na głowie aby w…

zobacz więcej » 1

• 2014-06-18, komentarzy (0)

Wyniki Konkursu z aplikacją wedkuje.pl!

Aplikacja wędkarska Wedkujepl pozwala na łatwą komunikację między wędkarzami na łowiskach Nasze nowatorskie oprogramowanie ma już obecnie prawie 8000 użytkowników Za pośrednictwem aplikacji można obserwować co i gdzie łowią inni wędkarzy w tym Twoi znajomi za pomocą urządzeń mobilnych Wszystkie wpisy z aplikacji pojawiają się również na głównej stronie portalu wedkujepl …

zobacz więcej » 0

• 2014-07-02, komentarzy (5)

Zanęta MVDE Super Carp Strawberry od Robinsona

Test 1: mieszanka zanęt MVDE Super Carp Strawberry oraz MVE Super carp white + atraktor Lemon"n vanilleCo mówi producent o zanęcie MVDE Super Carp Strawberry"Niezwykle bogata w proteiny zanęta opracowana na bazie składników roślinnych Zanęta charakteryzuje się świetną pracą w łowisku i jest łatwa do przygotowania Chociaż opracowana głównie pod kątem połowu karpi sprawdzi się doskonale przy połowac…

zobacz więcej » 5

• 2014-06-30, komentarzy (5)

Zawody wędkarskie dla dzieci z okazji Dnia Dziecka

W dniu 22 czerwca 2014r odbyły się po raz 13 Zawody Wędkarskie dla Dzieci z okazji Dnia Dziecka organizowane przez Koło PZW Myszków Miasto &8211; impreza została zorganizowana pod patronatem medialnym portali internetowych o tematyce wędkarskiej wwwrybomaniapl wwwwedkujepl wwwpikefinderpl wwwcoronafishingpl wwwfishingtestpl wwwprzewodnicywedkarscypl wwwcarpsoulcom wwwfishexper…

zobacz więcej » 5

• 2014-06-16, komentarzy (5)

Jankowe Łowy Zyzdrojowe 2014

Kolejna relacja autorstwa Janka Gąsienicy Samka tym razem znad urokliwego jeziora Zyzdrój na którym w dniach 0708062014r rozegrane zostały zawody w dyscyplinie spinningowej i spławikowej Obydwie części naszej kołowej imprezy wyjazdowej tradycyjnie przedzielone były ucztą z pieczonym prosiakiem w roli głównej Ale o tym poczytajcie samiZaraz po majowych spinningowych mistrzostwach koła pojawiło się…

zobacz więcej » 5

• 2014-06-14, komentarzy (22)

Wędka Phenix Carabela FX-905-2

Jeśli mam być szczery nie lubię czytać opisów sprzętu innych użytkowników po kilku wyprawach Jeszcze często są to wyskoki na ryby odległe w czasie Tutaj mamy mały paradoks; ktoś może użytkować wędkę kilka miesięcy a ja będę eksploatował ten sprzęt mocniej w przeciągu dwóch tygodni Notabene niektórym czytelnikom wystarczą informację z pierwszych chwil spędzonych z wędką po wyjęciu jej z futerału al…

zobacz więcej » 22

• 2014-06-10, komentarzy (18)

Czemu? - pytania bez odpowiedzi

Czemu potrzebny jest wstęp Ano dlatego że chciałbym na wstępie podkreślić że nie jest moją intencją obrazić kogokolwiek personalnie czy też zdyskredytować jakąkolwiek metodę połowu czy ideologię Lubię ludzi szanuję odmienność upodobań poglądów religii itd Wszelka zbieżność opisanych sytuacji jest absolutnie przypadkowa Część opisanych zjawisk może być lekko przejaskrawiona Ja również nie jestem w…

zobacz więcej » 18

• 2014-06-08, komentarzy (0)

Karp na parze - ocena, wrażenia, porównanie z Wzdręgą

Niedziela 8 czerwiec Byłem dzisiaj na rybach pod wieczór nic nie zanęciłem i łowiłem na czerwonego robaka w płytkiej wodzie koło trzcin ze spławikiem 2g do domu przywiozłem karpia i wzdręgę Po przygotowaniu ryb i warzyw wszystko poszło do parowara Oczywiście bez soli ziół czy przypraw Później warzywka polałem oliwą z oliwek Wzdręga była dobra a karp może zacznijmy od początku:Karpia się stosunkow…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-04, komentarzy (0)

Moje własne łowisko.

Witam serdecznie Mam na imię Jacek i chciałbym opowiedzieć Wam jak wygląda komercyjne łowisko wędkarskie od strony właściciela Jestem wędkarzem od 5 roku życia zaraziłem się moczeniem kija od mojego taty i tak juz mi zostało Dzisiaj mam 47 lat i spełniłem swoje marzenie mam własną wodę(marzyło mi się mieć jezioro ) ale mam stawy trochę ponad 5 h W 2004 r wykopałem pierwszy staw ma 20 000 tyś m2 p…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-17, komentarze (2)

Ważna lektura - nowości

Zapraszam do obejrzenia;W zakładce filmy wędkarskie: Sensas TV drugi odcinek poświęcony odległościówce Łowisko TV Pinki francuskie oraz fifisy lorpio TV Lin na długą wędkę Górek TV przelotowa odległościówka i slider na wolno płynącej rzece Lorpio TV  zestaw do metody odległościowej ze spławikiem przelotowym prezentuje Piotr Lorenc Leszcz TV ochotka oraz przechowywanie dacron nowy łączn…

zobacz więcej » 2

• 2014-06-01, komentarzy (0)

Z wędką nad wodę (Odcinki 81 - 100)

"Z wędką nad wodę" jak wiemy jest jednym z najlepszych programów o wędkowaniu Ich liczba na dzień dzisiejszy sięga 180 odcinków i stale rośnie Wielu nam szukanie ich wszystkich w kolejności chronologicznej zadaje wiele problemów By szukanie ich było łatwiejsze oraz ich oglądanie odbywało się w odpowiedniej kolejności tworzę kolejny wpis który poświęcony jest kolejnym 20 odcinkom tej całej serii Z …

zobacz więcej » 0

• 2014-05-31, komentarzy (0)

KARP POD PIEŻYNKĄ

WITAM BARDZO SERDECZNIE OSTATNIO BYŁEM NA RYBACH ZŁOWIŁEM DOSYĆ SPOREGO KARPIA KTÓRY WAŻYŁ OK 45 KG WIĘC POSTANOWIŁEM GO ZABRAĆ DO DOMU NAJPIERW WYPATROSZYŁEM KARPIKA UMYŁEM SPOSÓB PRZYGOTOWANIA KARPIA KROK 1Marynata 4 łyżki oliwy z awokado z chil2 ząbki czosnku4 pokrojone w paseczki suszone pomidory1 łyżka kaparów4 gałązki posiekanej świeżej bazylii300 g ugotowanej lub konserwowej soczewicy1 pu…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-26, komentarz (1)

O mistrza aktywu koła PZW w Cekcynie

Nie tradycyjnie rano tylko tym razem po południu o godzinie 1400 spotykamy się na parkingu jeziora Chłodnego by wyłonić mistrza aktywu koła PZW w Cekcynie Aktyw jak przystało stawił się w komplecie Niestety ze względu na stan zdrowia zabrakło Janka Galińskiego ( czeka na rozrusznik serca) Na początek istotne formalności : zapisy u sekretarza Janka Glazika i losowanie stanowisk które tym razem goś…

zobacz więcej » 1

• 2014-05-22, komentarze (2)

Spinningowe Mistrzostwa okiem Janka Gąsienicy-Samka

Relacja autorstwa Jana GąsienicySamka ze Spinningowych Mistrzostw Koła które odbyły się 11052014r na Zalewie Zegrzyńskim w SerockuW tym roku termin majowych spinningowych mistrzostw wypadał w niedzielę Miejsce to samo co w ubiegłym roku czyli Zalew Zegrzyński w okolicy Serocka Jeszcze w tym roku nie znalazłem chwili czasu aby odpocząć z wędką nad wodą będzie to dla mnie początek sezonu W poniedzia…

zobacz więcej » 2

• 2014-05-16, komentarze (4)

Kogutowy konkurs.

Emocje o koguta…

zobacz więcej » 4

• 2014-05-16, komentarzy (7)

Konkurs z aplikacją wedkuje.pl!

Ogłaszamy pierwszy konkurs na najciekawsze wpisy dokonywane za pomocą urządzeń mobilnych za pośrednictwem naszej wędkarskiej aplikacji wedkujepl Aplikacja wędkarska Wedkujepl pozwala na łatwą komunikację między wędkarzami na łowiskach Nasze nowatorskie oprogramowanie ma już obecnie prawie 8000 użytkowników Za pośrednictwem aplikacji można obserwować co i gdzie łowią inni wędkarzy w tym T…

zobacz więcej » 7

• 2014-05-09, komentarzy (0)

Moja przygoda z Browningiem

Moja przygoda z Browningiem zaczęła się od kupna żyłki Cenex (dawniej Cenitan) Żyłka zachowuje parametry wytrzymałościowe oraz prawie idealnie wypadł pomiar jej grubości na mikrometrze:  maksymalnie przegrubiona była średnica  016 tylko o  001mm Wszyscy wiedzą że na rynku zdarzają się żyłki które przy podanej na opakowaniu średnicy 010mm mają czasami dwukrotnie większą średnicę Poza…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-06, komentarzy (0)

Puchar Lajkonika

PUCHAR LAJKONIKA "2014Zudziałem 96 zawodników odbyły się pierwsze zawody eliminacyjne do GPx w 2015 r Podobnie jak przed rokiem organizatorem zawodów był Okręg PZW w Krakowie Zawodyrozegrano w dniach 3 i 4 maja 2014 roku łowiono na rzece Wisła w okolicachNiepołomic (sektor A) oraz w okolicach Nowego Brzeska (sektor B)…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-04, komentarzy (22)

Wczesnowiosenny feeder

Wczesnowiosenny feederI tak źle i tak nie dobrze W zeszłym roku były narzekania na długą zimę zbyt wysoką wodę i było bardzo ciężko W tym roku było zupełnie odwrotnie (z wyjątkiem tego ostatniego) o ile brak zimy na wczesnowiosenne łowienie nie był zmartwieniem o tyle poziom wody który przypomina letnią niżówkę już tak Niektóre bankówki które dawały wiele żrących przed tarłem jazi i leszczy w tym…

zobacz więcej » 22

• 2014-05-03, komentarzy (6)

Kwietniowe wzdręgi na spławik i feeder

Dwa kwietniowe wypady nad wodę poświęciłem krasnopiórce piękniejszej siostrze płoci Jej czerwone płetwy i oczy oraz srebrnozielone łuski mogą oczarować niejednego wędkarza Nazwa krasnopiórka często używana przez wędkarzy wzięła się z języka rosyjskiego Wzdręgi są bardzo walecznymi rybami zwłaszcza te duże sztuki które niestety ciężko przechytrzyć Są bardzo płochliwe Najczęściej żerują w toni lub…

zobacz więcej » 6

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Okon 40 cm.
rekordy Twojego Koła PZW »