feeder na jezioro - opinie, jaki, na ryby - strona 25 - wedkuje.pl

wedkuje

feeder na jezioro:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2011-08-08, komentarzy (0)

Jezioro Rybackie

Piękne Jezioro położone na północ od trasy ByszynoTychowo w gęstwinie lasów Sporo pomostów oraz piękny krajobraz Jezioro uczęszczane przez wędkarzy głównie w okresie letnim ze względu na królująca tu rybę jaką jest Lin i okres jej najlepszych brań który plasuje się od miesiąca maja do września Występują też piękne okazy szczupaka węgorza karasia czy płoci Warto wspomnieć także o amurze czyli najw…

zobacz więcej » 0

• 2011-08-08, komentarzy (5)

Nadchodzi burza

Nadchodzi burza&8222;Ludzie od wieków chcieli wiedzieć jaki będzie następny dzień jaką pogodę zastaną gdy rankiem wyjdą w pole lub wypłyną na łów dlatego pilnie obserwowali zwiastuny zapowiadające aurę na następne dni efektem tych obserwacji są proste i częstokroć skuteczne metody określania pogody które każdy z nas może zastosować i dzisiaj&8221; http://wwwpprpl/artykulzwiastunypogody111721dzial2…

zobacz więcej » 5

• 2011-08-04, komentarzy (13)

Sierpniowy szczupak

Ponieważ jest to mój pierwszy wpis pragnę wszystkich serdecznie powitać:)Dnia 04082011 z racji tego że było gorąco postanowiłem wybrać się wraz z kolegą Krystianem nad jezioro aby trochę popływać A wiadomo że nawet w taką pogodę wędkarz bez wędki czuje się jakoś niespełniony nad wodą Postanowiliśmy więc zabrać nasze spinningi Wyjazd zupełnie niezaplanowany w plecak pudełko z przynętami i nad…

zobacz więcej » 13

• 2011-08-04, komentarzy (0)

Hołny łowisko specjalne

Obwód rybacki rzeki Hołnianka nr1 Jezioro Holny położone jest w północno wschodniej Polsce w województwie Podlaskim powiat Sejneński gmina Sejny Jest to zlewnia rzeki Niemen Jezioro Holny znajduje sie na wysokości 133mnpmJezioro o powierzchni 1581ha Długośc maksymalna 3500m długośc efektywna 1800m Szerokośc maksymalna 850m Srednia głebokośc zbiornika wynosi 58m maksymalna 152m Długośc linii brzeg…

zobacz więcej » 0

• 2011-08-04, komentarzy (7)

Jezioro Boksze

Jezioro Boksze jest Superłowiskiem przeznaczonym tylko i wyłącznie dla wędkarzy rybakom wstęp surowo wzbroniony Ogólnie posiadamy 10 jezior z czego jezioro Boksze jest naszym oczkiem na którym wogle nie stawiamy sieci ryby odławiają tylko i wyłącznie wędkarze a poza tym jest bardzo dobrze zarybiane pod okiem RZGW Można obejrzeć jedno z zarybień przeprowadzanych zimą &8211; zarybienie szczupakiem h…

zobacz więcej » 7

• 2011-08-03, komentarzy (12)

Jezioro Słupeckie - Wielkopolska

Piękne malownicze Jezioro Słupeckie sztuczny zbiornik wodny znajdujący się na terenie województwa wielkopolskiego w powiecie Słupeckim w gminie Słupca w bezpośrednim sąsiedztwie miasta Słupca Utworzony w roku 19541955 na miejscu torfowiska ze spiętrzenia wód rzeki Meszny Wody jeziora charakteryzują się wysoką mętnością (jezioro potorfowe) jednak akwen jest bardzo popularny wśród wędkarzy W przes…

zobacz więcej » 12

• 2011-08-03, komentarze (2)

Jezioro Lutol

Położenie jeziora :dorzecze: Obra Warta &8211; Odra Bruzda Zbąszyńska Pojezierze Lubuskiepowierzchnia zwierciadła wody: 1525 hagłębokość maksymalna: 90 mgłębokość średnia 18 mJezioro Lutol leży na terenie Pszczewskiego Parku Krajobrazowego Wraz z jeziorami Wielkie i Rybojady oraz kilkoma jeziorami na terenie wojewódz…

zobacz więcej » 2

• 2011-08-02, komentarze (3)

Wizyta u rybaków

Chciałbym Wam krótko bez zbędnego rozpisywania się o stanie ryb w polskich wodach przedstawić parę zdjęć z wizyty u rybaków nad jednym z jezior na pojezierzu mazurskim Spędziłem tam parę dni i codziennie widziałem rybaków rozstawiających setki metrów sieci Ze względu na toże ryb nie dało się połowić w ogóle pomijając kilka płotek i krąpi postanowiłem wybrać się do rybaczówki żeby przekonać się cóż…

zobacz więcej » 3

• 2011-08-01, komentarze (2)

Jezioro Czarne Dąbrówno

Jezioro Czarne Dąbrówno jest długim lobeliowym jeziorem rynnowym Jezioro zajmuje powierzchnię nieco ponad 40ha a maksymalna głębokość wynosi 32m Średnia jednak głębokość dochodzi do prawie 16m Przejrzystość wody w jeziorze dochodzi do 8m Położone jest około 3km na południe od miejscowości Półczno Słynie z okazałych linów jak również leszczy Inny białoryb poławiany w jeziorze to oczywiście wszędob…

zobacz więcej » 2

• 2011-07-31, komentarze (4)

Kołatka/Jezioro Błeszno

[strong]Jezioro Błeszno[/strong] jest to jezioro polodowcowe otoczone lasami sosnowymi Można tam naprawdę wypocząć sprzyjające warunki przyciągają tu amatorów ciszy wędkowania grzybobrania czy polowania W pobliżu znajduje się też stadnina koni i mini zoo Wędkarstwo po mimo bardzo luźnego regulaminu ryb tutaj nie brakuje Dominującymi gatunkami w [strong]jeziorze Błeszno[/strong] są: karp leszczpł…

zobacz więcej » 4

• 2011-07-30, komentarze (4)

Spiningowy Amur - to dopiero sztuka!

Pewnego pochmurnego dnia (25 lipca) udałem się na ryby na swoje ulubione łowisko linowoszczupakowe Wstałem jak to zwykle bywa o 3:30 rano aby móc zdążyć zameldować sie o świcie na łowisku Przybywam na łowisko o 4:00 parkuje samochód niezbyt daleko od wody schodzę z dość sporego pagórka gdyż na dole jest jezioro i zaczynam łowienie metodą spiningową Stosuje 7 cm twister relaxa w kolorze białym God…

zobacz więcej » 4

• 2011-07-27, komentarzy (24)

Poranna zasiadka

Witam Dnia 26 lipca wybrałem się nad ponliskie jezioro na ryby Nad stawem byłem o godzinie 6:30 Co prawda zamierzałem być na łowisku wcześniej jednak podróż z 'klamotami' wędkarskimi na rowerze trochę czasu trwa Nie nastawiałem się głównie na jakis gatunek rybynie nęciłem łowiska poprostu pojechałem spontanicznie na ryby :) Zarzuciłem dwa zestawy; jeden to żywcówka a drugito zestaw z spławikiem Ł…

zobacz więcej » 24

• 2011-07-27, komentarze (4)

Jeziorak akwen eldorado

Jeziorak to najdłuższe jezioro w Polsce i znajduje się w pierwszej 10tce pod względem powierzchni Ma przeszło 30kmdługości kilkanaście dużych wysp na których z powodzeniem można biwakowaćoraz mnóstwo zatok i półwyspów Średnia głębokość do 5m max 13m Typ jeziora leszczowosandaczowy Wspaniałe malownicze krajobrazy w połączeniu z mnogością występowania gatunków ryb jak i ostojami czapli siwej kormo…

zobacz więcej » 4

• 2011-07-24, komentarzy (0)

Relacja z zawodów MMO Krosno - I tura.

Sobota rano zbiórka w pensjonacie Gawra gdzie przeprowadzono zapisy drużyn i zawodników Losowanie i już wiem gdzie łowię Pierwsza tura to jezioro Czasu było jeszcze dużo więc można było porozmawiać ze znajomymi wędkarzami zwłaszcza że ostatnie wspólne wędkowanie było w maju Wreszcie wyjazd na łowisko Na miejscu trzeba było wybrać wodę z łódek a potem już tylko oczekiwanie na wypłynięcie Za partner…

zobacz więcej » 0

• 2011-07-24, komentarzy (0)

Zawody o Puchar Starosty Powiatu 24.07.11r. j Zadworne

O godzinie 600 spotkaliśmy się na parkingu przy j Zadwornym by rozegrać zawody o Puchar Starosty Powiatu Tucholskiego pani : Doroty Gromowskiej Na starcie zawodów zameldowało się tylko 15 zawodników Nie rozumię dlaczego tak mało Przecież wywiesiliśmy ogłoszenia a także koledzy informowali się nawzajem Zapisy u sekretarza Jana Glazika no i losowanie stanowiskPo wstępnej informacji jak zawsze : c…

zobacz więcej » 0

• 2011-07-22, komentarze (4)

Po ryby

Wiele już pisano i wiele dyskusji się odbyło w temacie zasobności naszych akwenów oraz zasady C&R więc i ja postanowiłem swoje 3 grosze wtrącić Na początku zaznaczę że nie jestem jakimś fanatykiem który uważa że należy wypuszczać wszystko co się złowi i sam również lubię zjeść rybkę nie dość że prosto z wody to jeszcze samodzielnie złapaną Nie mogę jednak pojąć schematu że skoro płacę za kartę to …

zobacz więcej » 4

• 2011-07-22, komentarze (2)

Zamiast wędki aparat fotograficzny

Od trzech dni w Wałczu jest bardzo brzydka pogoda pada wieje wiatr i jest niskie ciśnienie atmosferyczne Nie zachęca mnie do wędkowania Gdy przestało padać namówiłem żonę na spacer po promenadzie nad jeziorem Zamkowym które leży w granicach miasta Zabrałem aparat żeby zrobić kilka zdjęć Na tej promenadzie można powędkować pospacerować a także mogą odbywać się zawody wędkarskie W tym jeziorze można…

zobacz więcej » 2

• 2011-07-21, komentarzy (6)

Gdy brań brak - konik polny najlepszy

Chciałbym opowiedzieć wyprawę z dzisiejszego dnia Odwiedziłem Jezioro Kunów (niedaleko Firleja) Wraz z moim tatą około godziny 12 byliśmy już na miejscu Mieliśmy 3 wędki (ja na 2 On na jedną) wędziska zarzucone były na grunt nasze przynęty to : czerwone robaki białe oraz kukurydza Jedna wędka zarzucona była na kanapkę z 3 ziaren kukurydzy i 2 białych druga na 7 białych a 3cia na czerwonego zanęt…

zobacz więcej » 6

• 2011-07-21, komentarzy (6)

Odpoczynek nad wodą bez wędki!

Odpoczynek nad wodą bez wędki Niemożliwe powiedział by ktoś kto mnie zna a jednak Jeżeli chodzi tylko o kilka godzin lub ewentualnie jeden dzień jest to możliwe Rodzina do samochodu aparat do ręki i w drogę Tym razem trafiamy na oczekiwany jeden słoneczny dzień i jedziemy z żoną i teściową do jej rodzinnej miejscowości Wągrowca Dobre lody w cukierni na rynku na obiad kurczaczek z rożna nad jeziore…

zobacz więcej » 6

• 2011-07-20, komentarzy (29)

Nocna zasiadka na leszcza

Pewnego lipcowego dnia a dokładniej 1807 postanowiłem że wybiorę się z kolegą nad Noteć na nockę aby połapać leszczyki Ciśnienie było wysokie bo 1008 hPa noc zapowiadała się piękna i bezwietrzna spojrzałem tylko z zaciekawieniem na kalendarz brań a tu zdziwienie brania złe:( Nie przejmowałem się tą informacją ponieważ kalendarz nie raz okazał się złą informacją Spakowane futerały plecaki oraz tro…

zobacz więcej » 29

• 2011-07-20, komentarze (4)

Jezioro Złotnickie, Zalew złotnicki

Jezioro Złotnickie to zbiornik zaporowy na rzece Kwisie utworzone w wyniku przegrodzenia rzeki poniżej Gryfowa Śląskiego Jego głównym zadaniem jest retencja chociaż posiada ogromne walory wędkarskie Powierzchnia zbiornika to 120 ha Linia brzegowa od strony Złotnik Lubańskich jest bardzo stroma praktycznie uniemożliwiająca bezpieczne podejścieJezior w całości otoczone jest lasami Lepsze łowiska są …

zobacz więcej » 4

• 2011-07-20, komentarzy (0)

nocka na kunowie

wybrałem sie z kolegą nad jezioro Kunówpostanowiliśmy zasiedzieć sie na sandaczato było z poniedziałku na wtorekpojechaliśmy dość wcześnie by nałapać parę płociod razu przeczuwałem ze nici z drapieżnika będą bo cisnienie spadało a na dodatek zaczęlo padać pod wieczórpłocie brały jak głupieprzed godziną dziewiątą zrobiłem dwa fileciki ze swierzej płotkiwyszedłem w woderach i wyrzuciłem jedną wędkę …

zobacz więcej » 0

• 2011-07-19, komentarzy (17)

Sandacz - smok z głębin

Sander lucioperca (Sandacz) przez wielu wędkarzy bardzo pożądany i ceniony jako przebiegły drapieżca trudny wędkarsko i ja również jestem tego zdania Przede wszystkim łowienie sandaczy na spinning wymaga ogromnego skupienia i znajomości jego zachowań a kapryśny sandacz potrafi i często niweczy nasze starania ucząc nas pokoryWczesnym rankiem gdy dotarliśmy na łowisko z moim serdecznym kompanem wędk…

zobacz więcej » 17

• 2011-07-19, komentarz (1)

ZAWODY SPŁAWIKOWE OTWARTE Z CYKLU GRAND PRIX

ZAWODY WĘDKARSKIE O GRNAD PRIX SKLEPU WĘDKARSKIEGO HDU PAWEŁ SŁOWIŃSKI TRZCIANKA UL WIELEŃSKA 1A TERMIN ROZGRYWANIA ZAWODÓW :1 31072011R JEZIORO BUKOWO DUŻE K/TRZCINNA2 28082011R JEZIORO BĄBLINO K/TRZCIANKI3 25092011R RZEKA NOTEĆ K/WALKOWICZGŁOSZENIA I ZAPISY ADRES J/W ORAZ TELEFONICZNIE POD NUMEREM TELEFONU 535547543ZA LICZNY UDZIAŁ W ZAWODACH Z GÓRY DZIEKUJE PAWEŁ SŁOWIŃSKIZAPEWNIAMY ATRAKCYJNE …

zobacz więcej » 1

• 2011-07-19, komentarzy (6)

Wakacje z wędką nad jeziorem Chmiel Duży

W tym roku urlop postanowiłem spędzić z wędką nad jeziorem Chmiel Duży Podczas wędkowania często towarzyszy mi żona Urlop rozpocząłem 040711 do końca lipca Pogoda w kratkę Dzień ciepło i słonecznie na drugi dzień opady wiatr zimne noce i skaczące ciśnienie atmosferyczne Nad wodą jestem prawie co drugi dzień Gdy ryby nie interesowały się przynętą wtedy robiłem zdjęcia dla pary łabędzi z młodym Więk…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Pierwsza wiosenna zasiadka. 54cm 3,50kg 19.04.2014r
rekordy Twojego Koła PZW »