brania ryb:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-09-17, komentarzy (0)

"Gruntowe" ostatki sezonu 2014.

Ogłoszenie…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-16, komentarz (1)

Nie tylko ryby

Dość często w ostatnim czasie dotyka mnie uczucie wypalenia Nie mam na myśli blogowania choć tu też zdarza mi się ślęczeć nad klawiaturą godzinami i nie napisać nawet zdania Chodzi mi o wędkowanie które choć nadal wciągające wydaje się być jakby inne pozbawione TEGO CZEGOŚ Czego konkretnie Ciężko powiedzieć Myślę że to w głównej mierze kwestia rutyny Wiecie wracam z pracy łapię za wędkę i biegnę …

zobacz więcej » 1

• 2014-09-16, komentarz (1)

Trzy dniowy wypad na Jezioro Roś

Trzy dniowy wypad na Jezioro RośPo tygodniowym urlopie w słonecznej Chorwacji (który opisałem na moim blogu) postanowiłem wyrwać się na trzy dniową wyprawę wędkarską na nasze polskie łowiska a dokładnie Mazury Samo miejsce nie było wcześniej w żaden sposób określone ale po dłuższych namysłach postanowiłem wybrać jeziora leżące w okolicy miejscowości Pisz Na samym początku typ padł na jezioro Wiert…

zobacz więcej » 1

• 2014-09-15, komentarzy (0)

Ciężkie boje o Puchar Prezesa.

Zawody o Puchar Prezesa 2014 rozegraliśmy na naszym stawie Spałek w niedzielę 14 września Na zbiórkę przed naszą Rybaczówką punktualnie na…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-14, komentarzy (0)

Zawody wedkarskie ,,O największa rybę j. Chłodnego

Zawody kończące nasz spławikowy sezon to tradycyjnie O największą rybę" Zabawa polega na tym iż każdy uczestnik zawodów do klasyfikacji podaje swoja największą złowioną na tych zawodach rybę Klasyfikacja oparta jest nie na wymiarach ryby tylko na wadze A więc najcięższa ryba wygrywa Poranek 14 września przywitał nas jak gdyby była to pełnia lata Tylko te opadające na wodę liście zwiastują przybli…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-14, komentarzy (12)

Spacerek ...

Spacerek Od jakiegoś czasu wzięło mnie na zwiedzanie rzeki Jak najdziksze rejony piękno nieskalane ludzką dłonią Natura cały czas broniąca się odradzająca po szkodach wyrządzonych przez człowieka w latach 90tych Tym zaraził mnie kolega Darek Uciec od zgiełku pazerności nie których wścipskich wędkarzy gdzie można spokojnie połowić Pukając gumką po kamykach i nie słuchać p…

zobacz więcej » 12

• 2014-09-13, komentarzy (0)

Jezioro Roś - trzydniowe wędkowanie

zobacz więcej » 0

• 2014-09-12, komentarzy (0)

Wrześniowa kulka

No i nastała pierwsza niedziela września ale jak dla mnie wrzesień to już jesień czyli nie napiszę że nastał kolejny letni weekendW planie był wypadzik na dzikol Brzeziński z Hajnelem no ale niestety tym razem to mi coś wypadło i dwu minutowe spóżnienie na busa skutkowało tym że zostałem skazany na BrysiaSKAZANY Może nie tak do końca bo jakby nie patrzeć to moje ulubione łowisko i mimo że zaroś…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-09, komentarzy (9)

Karp życiówka na feeder

Codziennie wieczorem przez tydzień jeździłem nad pewien staw o stałej porze z wiaderkiem pełnym słodkiej zanęty Cały ten wysiłek był po to by po dwóch latach zmagań złowić tam w końcu karpia Wiem że wielu by już zrezygnowało ale nie ja cierpliwość to u mnie podstawa Wiedziałem że karpie w tym zbiorniku są bo widywałem sztuki po około 3 kilo spławiające się przy powierzchni Nie spodziewałem się tak…

zobacz więcej » 9

• 2014-09-08, komentarzy (0)

Zawody wędkarskie o Puchar Burmistrza Leśnej

W dniu 24 sierpnia na zbiorniku Leśniańskim zostały zorganizowane Rodzinne Zawody Wędkarskie Zakończenia Wakacji o Puchar Burmistrza Leśnej Organizatorem zawodów był Sklep Wędkarski Sandacz z Leśnej a patronat nad zawodami objął Burmistrz Leśnej Pomimo niesprzyjającej wietrznej pogody rano na terenie agroturystyki U Buckich zameldowało się 22 wędkarzy których pogoda nie zniechęciła do walki o nagr…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-08, komentarzy (15)

Lin na nogacie w księżycową noc

Księżycowa noc i Pan Profesor0607 Września 2014Noc księżycowa 9 stopni i lekki wiatrPo powrocie z grzybów w Ornecie szybko zapakowałem kije i nad wodę Dojechałem nad rzekę Nogat ustalałem miejscówkę przez tydzień na łowisku byłem o 19:00 Piękny dzień skusił mnie na ten wypadzik Do godziny 23: 00 cisza jak by makiem zasiał Zawsze uwielbiam tą ciszę ponieważ większe okazy mają szanse na pobieranie …

zobacz więcej » 15

• 2014-09-07, komentarzy (6)

Pstrągi w sierpniu - Dzikusy pod koniec sezonu

28 sierpnia pod koniec wakacji pewnego dnia do południa nie miałem co robić Zapowiadały się dwie godziny szybkiego wyjścia na ryby na rzekę Iwonkę w Miejscu Piastowym Wziąłem rower spinning i kilka pudełeczek z przynętami do plecaka nie wiedząc że czekają mnie pstrągi w sierpniu Postanowiłem "na szybko" obłowić jedną ciekawą głębinę i tak zwaną przeze mnie eskę ("S") Napisałem literkę "s" w …

zobacz więcej » 6

• 2014-09-04, komentarze (4)

Okonie w sierpniu - wymarzone zakończenie wakacji

Ostatni dzień wakacji był dużo chłodniejszy niż najcieplejsze dni tego lata Mimo bezchmurnego nieba i słońca w zenicie termometr wskazywał kilka kresek poniżej 20 Piotr po porannym spacerze z rodziną siedział w swoim fotelu popijając ulubioną gorącą herbatę z cytryną W duchu sam do siebie się uśmiechał że przestał być typowym (w oczach wielu) wędkarzem z odpalanym jeden od drugiego papierosem w zę…

zobacz więcej » 4

• 2014-09-02, komentarzy (0)

Wyniki zawodów spławikowych Tuchom 31.08.2014

W pogodny niedzielny poranek zawodnicy z koła 082 ""Gryf" Żukowo uczestniczyli w zawodach wędkarskich spławikowych w kategoriach Junior i Senior Był to piękny poranek godzina 600 wszyscy zgłosili się na zbiórce już godzinę później uczestnicy zawodów moczyli kije i oddawali się swojemu hobbymiędzy czasie troszkę pokropiło ale nikogo to nie zraziło Lecz mimo tak sprzyjającej aury ryby nie były za…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-31, komentarz (1)

IV puchar wójta gminy Cekcyn Jacka Brygmana

To już IV runda zawodów o puchar wójta gminy Cekcyn Jacka Brygmana Tym razem spotkaliśmy się o godzinie 700 na parkingu jeziora Chłodnego To właśnie tu rozstrzygniemy kto będzie w czołówce Tradycyjnie zawody rozpoczynamy od zapisów u sekretarza zawodów : Janka Glazika Po zapisach losowanie stanowisk które wcześniej już wyznaczyli koledzy : Mirek z Arturem Teraz fucha naszego prezesa czyli o…

zobacz więcej » 1

• 2014-08-29, komentarzy (5)

Feeder na Wisłę - Robinson Tritium Feeder

Poprzedni sezon nauczył mnie jednego Duża woda na rzece to jeszcze nie tragedia Zalane bankowe miejscówki ograniczony dostęp do koryta to tylko bodziec który zmuszał do szukania innych rozwiązań Szukając nowych miejsc i nowych zestawów w końcu trafiłem na miejsce gdzie woda cofa się z Wisły do wpadającej do niej mniejszej rzeczki Z jednej strony napiera wzbierająca zmącona Wisła a z drugiej nacis…

zobacz więcej » 5

• 2014-08-28, komentarze (3)

Zanęta trochę inaczej niż zawsze

Cos na temat zanentWitam wszystkich kolegow po kijuDzis chcialbym poruszyc temat zanent a mianowicie kto na co lowi i czym neciChcialbym podac kilka przypadkow z ktorymi sie spotkalem nad woda i jakie widzialem procesy wytwazania zanetyKiedys bedac nad kanalem w Goczalkowicach mialem taka okazje doznac czegos czego nigdy nie wiedzialem a co lepsze to co zoaczylem postawilo mnie…

zobacz więcej » 3

• 2014-08-25, komentarze (3)

Leszcz z rzeki - rzeczne krąpie

Sposób na rzeczne krąpiki i leszczykiOstatnie dni sierpnia to zdecydowanie chłodniejsze noce z temperaturą około 10°C poranne mgły oraz odczuwalna w powietrzu zwłaszcza o poranku wilgoć i towarzysząca jej rosa Woda w rzece powoli się klaruje chociaż nadal widoczne są ślady zakwitów Las nad rzeką szczególnie o poranku jest pełen życia Z pośród gęstwiny dębowych koron dochodzi natarczywe skrzeczenie…

zobacz więcej » 3

• 2014-08-24, komentarze (4)

Gdzie szukać amura

Amurowy StalkingMamy koniec wakacji czas płynie bardzo szybko i powoli zbliżamy się do najlepszego sezonu (według mnie) czyli pora jesienna Ryby zaczynają wchodzić w prawdziwy amok żerowania Jednak jeszcze zostało nam kilka mam nadzieje upalnych dzionków Ja takowe poświęcam na szybkie wypady a w tym konkretnym przypadku opowiem o szybkich amurach oraz gdzie szukać amura Lato nas w pewnym sensie ro…

zobacz więcej » 4

• 2014-08-24, komentarzy (6)

Mikado Nihonto Octa Braid

Nihonto Octa Braid to nowa plecionka spod znaku Mikado charakteryzująca się ciasnym splotem z ośmiu mikrowłókien Dostępna w trzech kolorach: żółtym zielonym oraz czarnym; w średnicach 008050mm i odcinkach 10m; 150m; 300mPierwsze wrażenie:Tuż po wyjęciu szpuli z pudełka oczom ukazuje się jaskrawa plecionka która jest znakomicie widoczna na tle łowiska Silikonowa powłoka sprawia że plecionka jest b…

zobacz więcej » 6

• 2014-08-24, komentarzy (0)

Wandowa noc i dzień

Sobota 23 sierpnia godz 1600 jezioro w Wandowie Woda leszczowo sandaczowa Występują też inne popularne gatunki ryb W tym dniu spotkali się członkowie Koła nr 4 z Kwidzyna na zawodach dzienno nocnych Rozlosowano stanowiska no i do dziełaPrzed wędkarzami stoi jeden cel Wygrać Ale to nie takie proste Rywalizują pomiędzy sobą koledzy znający fach wędkarski A jezioro w Wandowie potrafi być chimeryczne…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-23, komentarzy (7)

Jezioro Dobro Klasztorne - łowisko Dobro

Nad jeziorem Dobro Klasztorne spędziłem trzy dni na początku kwietnia Mój pobyt był właściwie służbowy Nie liczyłem zbytnio na kontakt z wędkami ponieważ nie wiedziałem ile zejdzie się nam ze zdjęciami do kilku krótkich filmów instruktażowych skierowanych do miłośników łowienia karpi Całe szczęście że zdjęcia poszły bardzo sprawnie i ostatniego wieczoru przed wyjazdem znalazłem odrobinę czasu na w…

zobacz więcej » 7

• 2014-08-22, komentarzy (0)

Jezioro Paprocany

Jezioro Paprocany ktore znajduje sie na Śląsku a dokladnie w miejscowosci Tychy Jezioro nalezy do kola numer 060 Tychy mozna tu spokojnie wypoczaci powedkowacWedkowac mozna praktycznie na calym jeziorze lecz od strony plazy strzezonej do zameczku (hotel Promnice) mozna wedkowac tylko przez dzien w nocy wedkowanie jest zabronioneWedkujemy przez cala dobe na tak zwanym wysokim brzegu tam tez idzie p…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-21, komentarzy (7)

Bezrybie

Nadszedł czas na powtórkę z rozrywki czyli ponowny wypad nad Wisłę Ostatnio szalał młody może tym razem i mnie się poszczęści Sąsiad co prawda po tygodniowym urlopie (bardziej pasuje określenie po kilku dniachwolnego&8217;&8217;) musiał wrócić do pracy ale my z młodym jeszcze luzaki więc ruszamy Jest środa  nad wodą nie powinno być tłoku wyjazd planujemy na 6:00 nie ma sensu jechać w środku n…

zobacz więcej » 7

• 2014-08-21, komentarzy (0)

Weekend na rybkach na Jedlinie

8910 sierpnia trzy dnie na rybach na Jedlinie jak widac tam mozna sobie pozwolic na wszystko biwakowo towarzysko milo i przyjemnie w milym gronie wedkarzy polecam te lowisko wszystkim smakoszom dobrej zabawy i odpoczynku nad wodaBrania byly dobre jak zawsze na Jedlinie fakt ze sam karas ale milo sie pobawic tez i taka rybka godna uwagidla nie ktorych wedkarzy uwazana za szkodnika a szkodabardzo p…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Wędkarskie okazy

Może nie największy ,ale rekord.
rekordy Twojego Koła PZW »