brania ryb:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-10-19, komentarzy (0)

Kołowrotek DAM QUICK FZ 200 FD - opinia.

Dziś opiszę wam kołowrotek firmy DAM Quick FZ 220 FD Miałem go przyjemność przetestować I powiem ze mam o nim pozytywne zdanie Kołowrotek nie duży z przednim hamulcem tak wiec typowy kołowrotek spinningowy na okonia czy pstrąga Ale niech to Was nie zmyli bo i z miarowym szczupakiem też dobrze daje se radyWyposażony w 7 łożysk w tym 5 uszczelnionych stalowych łożysk kulkowych Które zapewniają mu na…

zobacz więcej » 0

• 2014-10-17, komentarzy (7)

Medalowy jaź z Izumi Shad Alive

Idzie jesień więc czas powspominać co działo się w piękne upalne lato 2014 Był to okres z pewnością bardzo dziwny Moje ulubione sandacze nie chciały w ogóle współpracować Trochę lepiej było ze szczupakiem ale to nie było to co w poprzednich latach Jednak nie mogłem aż tak narzekać bo przynajmniej miałem dwa miejsca które w tym roku okazały się bankówkami 30 lipca postanowiłem wybrać się na łódź …

zobacz więcej » 7

• 2014-10-16, komentarze (2)

Wietrzny bat.

Wtorek siódmego października przywitał mnie porankiem pełnym wrażeń bo moja najstarsza pociecha stwierdziła że nie wybiera się do przedszkola Moja córka upór i zaciętość odziedziczyła po tacie więc był niezły cyrk aby przekonać ją jednak do wizyty w przedszkolu Gdy tylko małżonka pojechała zawieść dziecko do przedszkola ja pilnie nasłuchując czy najmłodszy członek rodziny się nie budzi błyskawiczn…

zobacz więcej » 2

• 2014-10-16, komentarzy (0)

Ostatnia nocka

Tydzień temu marznąc nad brzegiem małego bezpańskiego stawu postanowiliśmy że definitywnie trzeba już w tym roku zawiesić nocne łapanie Tym bardziej że tegoroczne nocne wyniki są raczej opłakane a z dnia na dzień robi się coraz zimniej Jakież było nasze zdziwienie gdy w poniedziałek w telewizorze obejrzałem newsa dotyczącego poprawy pogody na nadchodzący weekend ale …

zobacz więcej » 0

Spławikowe Zawody o Puchar Prezesa Rawskich Wodociągów i Kanalizacji Sp.z.o.o.

W minioną niedzielę 12102014 roku odbyły się spławikowe zawody o Puchar Prezesa Rawskich Wodociągów i KanalizacjiZawody te rozegrano po raz pierwszyale miejmy nadziejęże nie ostatni gdyż liczba uczestników świadczy o tymże takie imprezy organizowane przez nasze Koło cieszą się sporym zainteresowaniem wędkarzy z naszego Koła i nie tylkoNa zawody przyjechali również koledzy z innych Kół naszego okrę…

Spinningi Jaxon Variant Pro

Projektując serię wędzisk spinningowych Jaxon Variant Pro dołożyliśmy wszelkich starań by produkt jak najbardziej spełniał oczekiwania polskich wędkarzy Po kilku latach obecności serii na rynku z dumą informujemy że zebraliśmy wiele pozytywnych opinii na temat jakości wykonania oraz komfortu użytkowania naszych wędek Seria Variant Pro powstała z myślą o jak najlepszym dostosowaniu parametrów wędz…

Sierpniowe sumikowanie- miało być lepiej.....

Początek sierpnia przywitał nas suchą i ciepłą pogodą wprost wymarzoną na nocny wypad nad Wartę Planowaliśmy to już z portalowym kolegą Markiem od pewnego czasu ale jak to w życiu bywa nie każdemu pasowało W końcu nadszedł ten dzień jedziemy Dylematu nie mieliśmy metoda ustalona nastawiamy się na suma Miejscówkę mieliśmy upatrzoną już dawno trzy tygodnie z rzędu co sobota lub niedziela po 46 go…

zobacz więcej » 1

• 2014-10-13, komentarzy (0)

Wędkowanie w wakacje - jezioro Lubikowo

Wakacje 2014 Wakacje powitałem bardzo optymistycznie Chciałem często być nad wodą i łowić ryby Jednak nie było to wcale takie proste Obóz sportowy i późniejsze mistrzostwa wydatnie uszczupliły moje zasoby czasu Jednak nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło Po zawodach przyszedł czas na odpoczynek i oczywiście wędkowanie w wakacjeW połowie lipca wybrałem się na obóz żeglarski do Lubikowa Lub…

zobacz więcej » 0

• 2014-10-13, komentarze (4)

Prisma Baitboat - elektroniczna łódka do wywozu zanęty

Technika idzie do przodu w zastraszającym tempie coraz więcej przedmiotów naszpikowane jest elektroniką wszystko to w celu ułatwienia codziennych czynności Postęp ten nie ominął takiej dziedziny jak wędkarstwo szczególnie mowa o szybko rozwijającym się w Polsce karpiarstwie Rynek został zaatakowany elektronicznymi sygnalizatorami czujnikami ruchu a także zdalnie sterowanymi łódkami do wywozu zanęt…

zobacz więcej » 4

• 2014-10-08, komentarzy (0)

Nocny (letni) leszcz

Wstępne plany na tegoroczne lato były mocno spinningowe Ba nocno spinningowe Jednak jak to czasami bywa na planach się skończyło i podczas minionego lata skupiłem się mocno na nocnych ale nie spinningowych sandaczach a feederowych leszczachW roku ubiegłym wybrałem się kilkukrotnie typowo na nocnego leszcza i jak na pierwsze "celowe" próby złowienia łopaty po ciemku wyniki były zadowalające smoki …

zobacz więcej » 0

• 2014-10-07, komentarzy (12)

Montaż zestawu na żywca - tania żywcówka

Wielu młodych adeptów na forum zastanawia się jak zmontować tanią i dobrą/skuteczną żywcówkę Wiele razy się o to nas pyta Wielu z nas zaraz im proponuje odłożyć parę zł i poleca kupić coś droższego I to jest dość dobra rada ale możliwy jest również tańszy i skuteczny montaż zestawu na żywca Dlatego właśnie postanowiłem napisać ten artykuł Powiem szczerze że do połowu drapieżników takich jak s…

zobacz więcej » 12

• 2014-10-05, komentarzy (0)

"Zakończenie Sezonu 2014" w kole "Sira" Sieradz

5102014 roku rozegraliśmy ostatnie zawody w kole "Sira" Sieradz Pomimo zimnego poranka około 3 stopni Celsjusza w trakcie zawodów mieliśmy wspaniałą pogodę a pod koniec temperatura sięgała nawet 16 stopni Wiał lekki wschodni wiatr Po zapisaniu wszystkich zawodników okazało się ze udział weźmie tylko czternastu seniorów i jeden junior (terminarz pokrywał się z drużynowymi zawodami w okręgu) Rozpoc…

zobacz więcej » 0

• 2014-10-04, komentarzy (6)

Feeder CAIMAN Tornado 3,60m

Większość moich wędkarskich wypraw poświęcona jest spinningowi ale czasem mam ochotę dać odpocząć ramionom od ciągłego machania kijem i posiedzieć na wodą na foteliku obserwując kolorowe szczytówki feederów Jako że ta forma wędkarstwa jest dla mnie taką odskocznią od spinningu sprzęt jaki posiadam można określić mianem średniej półki W ostatnim czasie stałem się posiadaczem wędziska Caiman Tornad…

zobacz więcej » 6

• 2014-09-29, komentarzy (0)

Spławikowe zawody wędkarskie O Największą Rybę 2014

W dniu 14092014 na starorzeczu Żegliny potocznie zwanym "Paradzianką" w Sieradzu odbyły się spławikowe zawody wędkarskie "O Największą Rybę 2014" w kole PZW nr 10 "Sira" Sieradz Tym razem zawody trwały trzy godziny dozwolony był połów ryb na dwie wędki Frekwencja w zawodach nie była duża wystartowało tylko piętnastu zawodników W rolę sędziów wcielili się koledzy Wojciech Michalak i Sebastian Rybiń…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-28, komentarzy (0)

Zawody wędkarskie "Oldbojów" Koła Rawka

W dniu 14092014 roku odbyły się kolejne zawody wędkarskie Oldbojów"" z Koła Rawka""O godzinie 700 Prezes Koła kolAndrzej Bednarek przywitał przybyłych zawodnikówDo zawodów przystąpiło dwudziestu zawodnikówPrzeprowadzono losowanie stanowisk i zawodnicy rozeszli się na stanowiskaO godzinie 930 rozpoczęła się rywalizacjaBrania ryb były fatalne i każde branie a tym bardziej każda złowiona ryba była sz…

zobacz więcej » 0

• 2014-09-28, komentarz (1)

Zawody wędkarskie koła PZW RAPA

W ostatnią sobotę września 2014r koło PZW Rapa przy 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią w Wałczu zorganizowało wewnętrzne zawody wędkarskie w miejscowości Stobno na stawach hodowlanych O godz 700 zgłosiło się jedenastu zawodników Na zbiórce prezes koła K Chora omówił zasady łowienia Po omówieniu zawodnicy rozeszli się na wybrane przez siebie stanowiska Zawody rozpoczęły się o godz730 i trwały …

zobacz więcej » 1

• 2014-09-27, komentarze (3)

Zakończenie w spławiku - taktyka na zawody

Rano już na wyjściu z klatki schodowej przywitał mnie deszczyk Nie cofnąłem się Wszak oprócz tego że jestem zawodnikiem amatorem to jestem także działaczem wędkarskim To ja mam realizować rekreację i sport Jeżeli już przyjdzie mi uznać wyższość deszczu nad planem zawodów naszego Koła to miejscem do podjęcia decyzji jest uzgodniony plac zbiórki nad wodą Tu o 805 stawili się już wszyscy wielbiciele…

zobacz więcej » 3

• 2014-09-25, komentarzy (9)

Wędkowanie na stawie z dzieciństwa

Wypad na staw z dzieciństwaCel wyprawy:Mając chwile czasu w weekend postanowiłem odwiedzić staw na którym często łowiłem jako początkujący wędkarz Dokładnym celem mojej wyprawy był rekonesans oraz chęć ustalenie ilości rybostanu na tym łowisku Tego typu wyprawa rozpoznawcza nie była pierwsza ponieważ od pewnego czasu szukał łowiska z dużą ilością ryb na którym mógłbym nauczyć młodego adepta wędkar…

zobacz więcej » 9

• 2014-09-24, komentarzy (8)

Wędkowanie na Bugu - odsłona druga

Jakieś miesiąc temu siedząc z kumplami przy kartach (w tym oczywiście z sąsiadem) pada hasło musimy jechać na Bug Od słowa do słowa i wyprawa gotowa Dwóch naszych kolegów postanowiło jechać z nami Wyjazd zaplanowany na połowę września ostatecznie ruszyliśmy 18 W tak zwanym międzyczasie byłem jeszcze na weselu gdzie temat przy stole zszedł na wędkarstwo Okazało się że dwóch braci mojej prywatnej…

zobacz więcej » 8

• 2014-09-23, komentarzy (7)

Lin we wrześniu - nieszczęście w szczęściu

W przeddzień mojej wyprawy na jezioro Gim wraz ze szwagrem wybraliśmy się nad Narew nieopodal Pułtuska Wyprawa ta niezbyt się nam udała z powodu totalnego braku brań poza jednym małym okonkiem którego udało mi się złapać na spinning Próbowaliśmy zarówno na spinning jak i na grunt lecz ryby nie współpracowały Czując niedosyt postanowiłem wybrać się na wspomniane wcześniej jezioro Gim dosyć okazjona…

zobacz więcej » 7

• 2014-09-23, komentarze (2)

Jesienne zawody wędkarskie Ublik 13-14 września 2014

Jesienne wyjazdowe zawody wędkarskie na Ublik już za nami zapraszamy do relacji z imprezy autorstwa kolegi Janka:Wakacje minęły w tym roku błyskawicznie Pewnego wieczoru zajrzałem na naszą stronę klubu i znalazłem informacje o wrześniowym wyjeździe na Mazury nad jezioro Ublik Sprawdziłem termin czy nie koliduje z innymi prywatnymi wydarzeniami i w sobotę pobiegłem do Michała zapisać się na wyjazd …

zobacz więcej » 2

• 2014-09-29, komentarzy (0)

Otwarte Zawody Spławikowo-gruntowe Chorzewa 28.09.2014 r.

W niedzielę 28 września 2014 roku na II (dużym) zbiorniku w Chorzewie odbyły się otwarte zawody wędkarskie zorganizowane przez Zarząd Koła LIN w Jędrzejowie Tym razem wędkarze rywalizowali metodą spławikowogruntową o Puchar Sklepu CATFISH w Jędrzejowie Łowiono na jedną wędkę w większości metodą spławikową zestawem pełnym (bat) lub skróconym (tyczka) Do zawodów przystąpiło 18 seniorów i 5 juniorów …

zobacz więcej » 0

• 2014-09-22, komentarzy (8)

Szwedzka rzeka Morrum - Wyprawa na łososie

Jest takie powiedzenie: wszystko co dobre szybko się kończy Powrót ze Szwecji wpędził mnie w swoistą wędkarską depresjęPrzecież jestem otoczony pięknymi rybnymi wodami w miejscu mojego zamieszkaniaa jednak to nie to Pan sprzedawca z zaprzyjaźnionego sklepu wędkarskiego widząc co się ze mną dzieje od razu rozpoznał sytuację Tak dzieje się z wieloma którzy powracają z wędkarskich wypraw ze Szwecji…

zobacz więcej » 8

• 2014-09-21, komentarze (2)

Troć Sea Adventure V - Władysławowo 2014

Dnia 14 września 2014 roku odbyła się piąta już edycja towarzyskich morskich zawodów wędkarskich Troć Sea Adventure Tym razem areną naszych zmagań był Bałtyk w okolicach Władysławowa Jednostka którą ruszyliśmy na podbój Bałtyku była dobrze znana większości uczestników Denega Na jednostce tej rozegraliśmy zawody Troć Sea Adventure w 2011 roku Nim jednak ruszyliśmy w morze kilka dni przed zawoda…

zobacz więcej » 2

• 2014-09-19, komentarzy (9)

Wędka tele spin - reinkarnacja

Wędka tele spin tele spin reinkarnacja Taki mi się nasuną tytuł tego wpisu W końcu to drugie życie wędziska (a może trzecie)Konger Arcus telespin przysporzył mi wiele rozterek Na samym początku jak tylko wiozłem go do ręki wiedziałem że nie ma tych 35g ciężaru wyrzutu No i ta krzywa szczytówka Próba dopasowania jakiejś nowej sczezła na niczym Mimo i to tak mojemu synowi się spodobała Może to dlat…

zobacz więcej » 9

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Wędkarskie okazy

Na blachę w nocy z dna metodą opadu.
rekordy Twojego Koła PZW »