brania ryb - ryby, wędkarstwo, opinie - wedkuje.pl

wedkuje

brania ryb:

atlas ryb łowiska wędkarskie porady wędkarskie

• 2014-08-21, komentarzy (0)

No to se połapaliśmy

Weekend na rybkach Jedlina

8910 sierpnia trzy dnie na rybach na Jedlinie jak widac tam mozna sobie pozwolic na wszystko biwakowo towarzysko milo i przyjemnie w milym gronie wedkarzy polecam te lowisko wszystkim smakoszom dobrej zabawy i odpoczynku nad wodaBrania byly dobre jak zawsze na Jedlinie fakt ze sam karas ale milo sie pobawic tez i taka rybka godna uwagidla nie ktorych wedkarzy uwazana za szkodnika a szkodabardzo p…

• 2014-08-20, komentarzy (8)

Branie szczupaka

Branie szczupaka jest bardzo proste Szczupaka bierze się pod skrzela i wciąga do łodzi Następnie należy pałką mu przyfasolić co by bydle się nie męczyło Wypatroszonego pokrzywą wypchać aby w upale nie zaśmierdł W kuchni osolić cytrynką skropić i do lodówki na kilka godzin odstawić Następnie mąką oprószyć trzeba i na rozgrzanym oleju usmażyć I tak własnie kończy zazwyczaj ryba której w wodzie coraz…

zobacz więcej » 8

• 2014-08-19, komentarzy (0)

Jedlina

Jezioro Jedlina to jedno z lepszych miejsc na dobry odpoczynekCisza to atut tego miejsca z jednej strony mozna spokojnie rozbic namiot i spedzic kilka dni nad wodaKto uwielbia letnie grilowanie lub ognisko spokojnie mozna nad jeziorem rozpalic grila czy tez ognisko i wspolnie ze znajomymi pobiesiadowac sam jezdze tam ze znajomymi od paru lat i musze przyznac ze miejsce jest naprawde wspaniale spok…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-18, komentarzy (0)

Galeria 2-iej tury Zawodów dla Dzieci

Do wglądu fotki na blogu ""adriano81"" z zawodów dla dzieciktóre odbyły się 06072014r na łowisku prywatnym Porąbka w Pudliszkachzawody odbyły się w super atmosferzeprzy radości i uśmiechu wielu dziecipogoda dopisała rybki teżbrania były każdy miał coś w sidceRybki po zważeniu trafiły do wodyby nas uraczyć następnym razem…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-18, komentarze (3)

Zawody gruntowe

W niedzielę 17 sierpnia 2014 roku na pierwszym zbiorniku w Chorzewie odbyły się kolejne zawody wędkarskie Tym razem wędkarze Naszego Koła rywalizowali w metodzie gruntowej Łowiono na jedną wędkę w większości na drgającą szczytówkę Okres urlopowy skutkował małą frekwencją uczestniczących w zawodach Do zawodów przystąpiło tylko 13 zawodników którzy po krótkiej odprawie i wylosowaniu numerów startowy…

zobacz więcej » 3

• 2014-08-15, komentarze (3)

Młody górą

Nareszcie mam urlop a skoro tak to po kilku tygodniach przerwy wreszcie można wybrać się na ryby Tak się zupełnie nieprzypadkowo zdarzyło że urlop ma tez sąsiad więc szykuje się wyprawa w komplecie (młody ma wakacje) Wyjazd zaplanowany na wtorek 1208 Na poniedziałek piękna małżonka sąsiada zaplanowała (jak chcecie jechać na ryby to mam mieć pomalowany salon)nam malowanie salonu Stanęliśmy na wysok…

zobacz więcej » 3

• 2014-08-14, komentarzy (10)

Kiedy na szczupaka - brania szczupaka

Ostatnio popełniłem tekst pod tytułem "Gdzie szukać szczupaka w rzece" Dziękuję wszystkim za poświęcenie chwili czasu i zostawienie komentarza Jak ktoś postawi pałę to też jest mile widziane bo najgorzej to przejść wobec czyjejś pracy obojętnie Najbardziej zastanowił mnie komentarz szanownego użytkownika Artura z Ketrzyna Należy go przeczytać i zastanowić się kiedy na szczupaka należy wyruszyć ze …

zobacz więcej » 10

• 2014-08-14, komentarzy (22)

Szczupak na blachę - dobór przynęty na szczupaki

Bierze jeszcze szczupak na blachę czy raczej wzgardza przynętą z byłej epoki nazywanej przez niektórych młodzików złomem Tak kiedyś blacha wahadłowa była najbardziej popularną przynętą na szczupaki Powiem więcej przynętami często klepanymi z łyżek które znikały matkom z kuchni łowiło się sandacze sumy i duże okonie Teraz wahadła są niedoceniane a młodziki z pudełkami pełnymi woblerów i wszelkich s…

zobacz więcej » 22

• 2014-08-14, komentarzy (0)

Kolejne zawody o Puchar Prezesa Koła za nami

W dniach 910082014 r na łowisku w Kodrębie odbyły się zawody o Puchar Prezesa KołaNa zbiórkę stawiło się 30 zawodników Dopisała świetna pogoda dość dobre o dziwo brania ryb i jak zawsze wspaniała atmosferaPo 16 godzinach zmagań zwycięzcą został Kuba Olczyk który złapał 3 karpie i uzyskał 4900 pktA oto jak wyglądały wyniki pierwszych 6 zawodników:I miejsce Kuba Olczyk 4900 pktII miejsce Jakub …

zobacz więcej » 0

• 2014-08-13, komentarzy (0)

Łowisko Bażyna - krótka 24h zasiadka

Postanowiłem że wolny dzień  wykorzystam na trzeci powrót w tym roku na łowisko Bażyna na Śląsku Zarezerwowałem stanowisko nr 22 na jedną dobę spakowałem samochód na łowisku pojawiłem się około godziny 10:00 na tak krótkich zasiadkach od razu wywożę przygotowane wcześniej zestawy aby nie tracić czasu Ostatnio udało mi się złowić tam jednego z większych karpi tam pływających 14kg Zebra…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-12, komentarzy (13)

Letni spinning

Letni marazm co z tym zrobić Okres lata to chyba najtrudniejsza pora roku dla wędkarzy posługujących się metodą spinningową Łowienie w opadzie staje się istnym marazmem bezsensownym usilnym poszukiwaniem okoni czy sandaczy Bez znaczenia o jakiej porze dnia przywitamy nasze łowisko czy jest to wczesny poranek czy późny wieczór za wszelką cenę staramy się znaleźć drapieżnika przy dnie…

zobacz więcej » 13

• 2014-08-11, komentarzy (8)

Zanęta na szczupaka

Zanęta na szczupaka to najważniejsze zagadnienie dotyczące łowienie tego drapieżnika Przepis jest bardzo prosty Do dużego wiadra w którym mieszacie zanęty na płocie leszcze i inne paskudy wrzucacie w równych dawkach: 1 część jerków 1 część kopyt twisterów lub innych silikonowych wynalazków jedną część wahadłówek lub wirówek Mieszankę trzeba wzbogacić kilkoma misternie ukręconymi muchami na szczup…

zobacz więcej » 8

• 2014-08-08, komentarzy (15)

Wobler boleniowy Dorado

Poranne łowy Ostatnio chodziłem brzegiem rzeki ze spiningiem w poszukiwaniu kleni Namierzam obiecującą rafę skradam się rzucam błystki woblery i przez dwie godziny nic Myślę sobie że to po prostu dzień nie na ryby Siadam na brzegu i podziwiam otaczającą mnie przyrodę gdy nagle zaraz przy brzegu drobnica wyskakuje na wszystkie strony a na powierzchni wody zrobił się wielki wir i wielka fala Chwile …

zobacz więcej » 15

• 2014-08-07, komentarzy (0)

Sum z łódki

Kolejna noc na jeziorzePo ostatnim nocnym łowieniu suma nabraliśmy takiej ochoty że pojechaliśmy na nockę z środy na czwartek a nie jak planowaliśmy dopiero w piątek Na jeziorze byliśmy o godz1530 Znowu liczyliśmy że znajdzię się jakiś sum Krzysztof łowił ze swojej kładki a ja z łódki Tym razem żywca było trudniej złowić Tak jak i poprzednio liczyliśmy na większą rybę podczas popołudniowego ło…

zobacz więcej » 0

• 2014-08-07, komentarze (3)

Wędka LRF Light Range Fishing Savage Gear - moc i finezja w jednym

Wędka LRF Light Range Fishing marki Savage Gear to kolejne wędzisko które zasiliło na początku tego sezonu moją wędkarską stajnię (specjalnie zaprojektowaną szafę) Lekki ważący zaledwie 115g o cw 512 gram długości 226cm kijek wybrałem z powodu uniwersalności Potrzebowałem na gwałt wędki którą będę mógł łowić z łodzi oraz w sprzyjających warunkach z brzegu Wędkami dedykowanymi do łowienia okoni świ…

zobacz więcej » 3

• 2014-08-05, komentarz (1)

Wędkarski fart

Ostatniego dnia lipca polowałem na szczupaki Tego wieczoru złowiłem trzy sztuki były wymiarowe ale wielkością nie powalały Gdy zrobiło się ciemno nasycony wędkowaniem skierowałem łódkę ku powrotowi Płynąłem wolniutko nad podwodnym blatem gdzie głębokość wody sięgała od 2 do 3 metrów Od czasu do czasu wykonywałem rzuty po których bardzo leniwie ściągałem przynętę trudno powiedzieć czy to był …

zobacz więcej » 1

• 2014-08-04, komentarzy (5)

Salmo Tiny - test woblera salmo

Czy warto wydać pieniądze na tą przynętę Delikatnie opada na powierzchnię wody Niczym owad strącony podmuchem wiatru Bądź czujny Już w tej chwili może nastąpić branie Jeśli nie zanurz go lekko i wczuj się z magiczne wibracje Niech wyobraźnia przeniesie cię tam gdzie twoja przynęta sterem odbija się o obrośnięte glonami kamienie wielkorzecznej rafy Wkrótce poczujesz gdy twój Tiny minie ostatni duży…

zobacz więcej » 5

• 2014-08-01, komentarzy (14)

Zasiadka karpiowa na Zalewie Nakło - Chechło

Opiszę Wam długo planowaną wyprawę karpiową na którą wybrałem się z kolegą (seba1212)A więc już w kwietniu planowaliśmy zasiadkę karpiową która miała się odbyć w lipcu Czas mijał nieubłaganie szybko bo lipiec nadszedł błyskawicznie 19 lipca przyjechał do mnie Sebastian i powiedział że kupił 11 KG kukurydzy do nęcenia ja pojechałem kilka dni później po kolejne 5KG i 1KG konopi Mieliśmy zamiar nęcić…

zobacz więcej » 14

• 2014-07-31, komentarzy (8)

Ośrodek Kormoran i rodzinne wakacje

Nasze wspólne wakacje zaplanowaliśmy jeszcze zimą Aby wszyscy byli zadowoleni postanowiliśmy część czasu poświęcić rodzinie a reszta co zostanie na połowy karpi Na wakacje wybrałem się z moją żoną i córką tak samo jak Piotr Wasilczuk z którym spędzaliśmy ten wolny czas Nasze wakacje postanowiliśmy spędzić nad Ośrodkiem Kormoran przez cały lipcowy tydzień Plan był bardzo prosty w dzień spędzamy cza…

zobacz więcej » 8

• 2014-07-30, komentarzy (11)

Ulotny czar małej rzeki

Najbardziej nie lubię tych dni kiedy pozornie mam wolny czas który mógłbym śmiało poświęcić na wędkowanie a coś stoi na przeszkodzieZwykle są to błahostki ale kiedy nałożą się na siebie to kumulacja pecha murowanaTak było właśnie tego upalnego dniaZawaliłem poranekcóż przyznaję sięSam jestem sobie winienGdybym położył się spać zgodnie z ułożonym wcześniej scenariuszem to być może bym nie zaspał a…

zobacz więcej » 11

• 2014-07-29, komentarz (1)

Słabiutko na Wyspie Puckiej

Wyspa Pucka okazała się niezbyt szczęśliwym miejscem na jakiekolwiek wędkowanie a tym bardziej na zawody spławikowe Przeprowadzone w niedzielę 27 lipca zawody odbyły się przy zbyt pięknej bezwietrznej i upalnej pogodzie Woda tego dnia  była wyjątkowo spokojna i mimo że ci którzy wędkowali na tym akwenie wczesnym porankiem przed zawodami bardzo narzekali na bezrybie to każdy miał nadzieję że s…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-29, komentarzy (13)

Wędka na suma w przystępnej cenie - Tritium Catfish Live Bait

Lipiec coraz bliżej a dla mnie lipiec to czas suma W połowie czerwca poszedłem do piwnicy odkurzyć sprzęt sumowy Wyczyścić zmontować zestawy ogólnie dokonać oględzin W ciemnościach powoli schodziłem do piwnicy gdzie postawiłem wędkę Wyciągam rękę do włącznika światła w tym czasie zaliczam ostatni schodek Równocześnie usłyszałem podwójne &8222;pstrrryk&8221; To był włącznik światła i coś pod moją s…

zobacz więcej » 13

• 2014-07-29, komentarzy (9)

Rzeczne płocie z zanętą DRAGON

Na parę wyjazdów z zanętą DRAGON płociową wybrałem się na Bug w miejsce dosyć głębokie jak na tą rzekę bo ok 3 m Moje wyjazdy poświęciłem tylko na wyjazdy w to miejsce ponieważ w tamtym roku praktycznie za każdym wyjazdem wpadała płotka co najmniej 25 cm W tym roku miejsce te się trochę zmieniło Potrzebne produkty:zanęta Dragon elite płoć czarna 1 kgzanęta Dragon XXLgruba płoć 1 kgczerwone robaki …

zobacz więcej » 9

• 2014-07-29, komentarzy (0)

Lin - obserwacje własne :)

Lin Piękne jezioro w lesie o powierzchni max 3h bardzo zarośnięte roślinnością wodną w niektórych miejscach trochę trzciny sporo drzew wchodzących do wody Dno mulisto piaszczyste (stara żwirownia ) Ryby zamieszkujące łowisko Lin karaś szczupakkarp od niedawna okoń(dzięki wędkarzom po latach powrócił do łowiska) i amur(kilka sztuk ale jest) Dawniej można było spotkać węgorza lecz po odcięciu dopły…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

rekordy Twojego Koła PZW »