Lin przepisy kulinarne, potrawy z lina, jak przyrządzić lina

wedkuje

Lin - Przepisy kulinarne

Lin przepisy kulinarne, potrawy z lina, jak przyrządzić linaLin przepisy kulinarne to dział poświęcony przygotowywaniu lina na wiele sposobów. Interesują Cię potrawy z lina ? Nasi użytkownicy podają cenne porady dotyczące przyprawiania oraz metod przyrządzania tej ryby. Dzięki tej zakładce, dowiecie się jak przyrządzić lina.

Powrót - Lin kompendium

• 2014-07-30, komentarz (1)

Modyfikacja zanęty uniwersalnej firmy Dragon

Tym razem chciałbym przedstawić państwu moje tajne przepisy mieszanek zanętowych na różne gatunki ryb spokojnego żeru Główną bazą naszych mieszanek będzie zanęta Dragon Elite Uniwersalna 25kg którą będziemy w odpowiedni sposób dopalać atraktorami i dodatkami zanętowymi Pewnie nie wiele z was bawi się w takie rzeczy ponieważ woli kupić gotowe zanęty firmy Dragon które są i tak bardzo skuteczne i e…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-26, komentarzy (13)

Zanęta Dragon XXL Karp z przyprawami

W zeszłym roku wspólnie z moim tatą opracowaliśmy naszą mieszankę na karpie na bazie zanęta Dragon XXL Konkretniej mówiąc &8211; mój tata wybrał zanętę a ja przyłożyłam do niej kobiecą rękę eksperymentując w kuchni z przyprawami Tym sposobem stworzyliśmy mieszankę która bardzo dobrze sprawdza się na moim okolicznym stawie wabiąc nie tylko karpie ale też liny czy leszcze A oto czego potrzebujemy d…

zobacz więcej » 13

• 2014-07-24, komentarz (1)

24 lipca z wizytą u kolegów na zawodach karpiowych

W dniu 20140723 o godż 1800 rozpoczęły się czterodobowe zawody karpioweKoniec zawodów w niedzielę Już w czwartek czyli 24 lipca niektóre drużyny zaliczyły karpie Wiele karpi się spięło Mam nadzieję że do niedzieli zawodnicy złowią co najmniej kilkadziesiąt karpi W czwartek po południu razem z Michałem i Mateuszem byłem z wizytą u kolegów na terenie zawodów W piątek bylem u kolegów z Darkie…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-09, komentarzy (0)

Pierwsze Towarzyskie Zawody Nocne Mokrsko 2014

W dniach 20140705/06 na zbiorniku "Starorzecze" w Mokrsku odbyły się pierwsze na tym zbiorniku zawody nocne Towarzyskie Zawody Nocne Organizatorem zawodów był kol Janusz Stanik a pomagał mu kol Jan Chatys Sędzia głównym był kol Janusz Stanik a pomagali mu kol Jan Chatys i Andrzej KobylińskiZawody rozpoczęły się w sobotę 05 lipca o godzinie 14:00 i rwały do godziny 10:00 w niedzielę 06lipcaW zawoda…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-07, komentarzy (0)

„ XXX” Puchar Burmistrza Brodnicy

W minioną niedzielę tj 06 lipca 2014r na J Wlk Głęboczek odbyły się wędkarskie zawody spławikowe z cyklu &8222;Grand Prix&8221; o Puchar Burmistrza miasta Brodnicy Zawody te zostały rozegrane w jednej turze wzięło w nich udział 22 wędkarzy z Okręgu PZW Toruń Najlepszym zawodnikiem okazał się kol Karol Makowski drugi był kol Grzegorz Konera trzeci kol Marek Rytka cała trójka złowiła powyżej 5 kg …

zobacz więcej » 0

• 2014-06-17, komentarzy (7)

Wędkarz od urodzenia

Będzie to krótkie opowiadanie o Koledze wędkarzu z krwi i kości Wędkarzu który pomimo wieloletniej przerwy w wędkowaniu spowodowanej latami nauki i pracą poza rodzinnymi stronami nie zatracił wielkiej pasji do wędkarstwa a przede wszystkim niesamowitej intuicji wędkarskiej co obecnie skutkuje pięknymi wynikami Pracujemy z Krzysztofem razem dobre dwa lata i na tematy wędkarskie zaczęliśmy na poważn…

zobacz więcej » 7

• 2014-06-03, komentarzy (18)

Lin z gruntu dla początkujących

Lin z gruntu dla początkującychŁowienie linów nie jest w gruncie rzeczy łatwe ale po wypracowaniu sobie kilu technik może się wszystkiego nauczyć Chciałbym dzisiaj przedstawić kilka podstawowych informacji które mogą się przydać początkującym wędkarzom którzy nadal mają z tym problem Pamiętam moje pierwsze próby licznych starć z tą piękną zielonozłotą rybą Byłem wtedy mało doświadczonym wędkarze…

zobacz więcej » 18

• 2014-06-02, komentarzy (27)

Relacja z Zawodów z Okazij Dnia Dziecka

W dniu 20140601 o godzinie 08:00:00 w miejscowości Biłgoraj odbyły się zawody wędkarskie organizowane z okazji Dnia Dziecka przez Koło PZW Czarna Łada Biłgoraj i Koło Miasto Około godziny 800 nad zbiornikiem Bojary zawrzało od młodych wędkarzy Zaszczyciło nas swą obecnością aż 40 uczestników Wędkarze zostali podzieleni na dwie kategorie młodzików do lat 13 i starszaków tzw(reszta świata) od 1…

zobacz więcej » 27

• 2014-06-01, komentarze (2)

Linowa zasiadka na starorzeczu Bugu

Mając wolny weekend postanowiłem wybrać się na ryby na jedno z moich ulubionych starorzeczy bugu które jest oddalone od mojego miejsca zamieszkania o jakieś 60km W akwenie na który się wybrałem występują duże populacje linów karasi leszczy oraz karpi które pochodzą z zarybień Łowisko jest na ogół płytkie choć występują w nim kilkumetrowe doły w których częstymi gośćmi są duże leszcze i sumyWypadł …

zobacz więcej » 2

• 2014-05-26, komentarze (2)

Spławikowe Mistrzostwa Koła Nr 50 Ciepłownik Stalowa Wola

W dniu 25052014r zgodnie z terminem wcześniej ustalonym i podanym do wiadomości odbyły się Spławikowe Mistrzostwo Koła PZW Nr 50Ciepłownik" Stalowa Wola na zbiorniku Janów LubelskiTym razem pogoda dopisała było trochę wietrznie ale świeciło słońce czyli pogoda wymarzona W zawodach wzięło udział 15 kolegów w tym 2 juniorów Zawody rozpoczęły się odprawą zawodników i sędziów oraz uczciliśmy nagłą …

zobacz więcej » 2

• 2014-05-20, komentarzy (9)

Liny w maju

Liny w majuPierwszy linowy wypad zaliczyliśmy po długim majowym weekendzie w godzinach popołudniowych Upatrzona przez nas miejscówka była wręcz wymarzoną na połów linów i karasi Trudno dostępny brzeg na granicy bagiennej łąki szeroki i stosunkowo długi pas grążela żółtego na dnie wywłócznik i miejscami rdestnica Czego można żądać więcej Jak na początek szczupaczek okoń i całkiem przyzwoity linek z…

zobacz więcej » 9

• 2014-05-20, komentarzy (7)

Zanęta lin karaś - prosta do wykonania

Zanęta lin karaś prosta do wykonania Na te dwa rodzime i jakże urocze wędkarsko gatunki ryb jakimi są niewątpliwie lin i karaś pospolity poluje większość wędkarskiej Braci Wiadomym jest że sposobów i technik przygotowania zanęty i przynęty na lina jest tyle ilu wędkarzy Niemniej należy mieć na uwadze fakt że stosując się do kilku prostych zasad znacznie możemy podnieść skuteczność swojego wę…

zobacz więcej » 7

• 2014-05-19, komentarze (4)

Relacja z Zawodów Wędkarskich Statutowych

W dniu 18052014r o godzinie 07:00 w miejscowości Biłgoraj na zbiorniku Bojary odbyły się zawody wędkarskie Statutowe organizowane przez Koło PZW Czarna ŁadaZawodników było naprawdę sporo bo aż 31 Seniorów było 22 i 9 juniorów Zawody były podzielone na dwie tury po dwie godziny ze zmianą stanowisk Pogoda nam dopisała znakomicie i wędkarze byli zadowoleni z przyjemnego wędkowania Choć w pierwsz…

zobacz więcej » 4

• 2014-05-05, komentarzy (12)

Liny w maju dla początkujących

Liny w maju dla początkującychMaj i czerwiec to najlepsza pora by wybrać się na lina Roślinność wodna zaczyna piąć się w górę a pojawiające się wraz z nią larwy i ślimaki sprawiają że złociste prosiaczki zaczynają intensywniej żerować Najłatwiej namierzyć je obserwując przybrzeżne pasy grążeli i nasłuchując charakterystycznego &8216;ciumkania&8217; a więc odgłosu towarzyszącego pobieraniu pokarmu …

zobacz więcej » 12

• 2014-03-26, komentarzy (14)

Łowisko z dzieciństwa

Myślę że każdy w jakiś sposób zapamiętał swoje pierwsze ryby i łowisko tak i mi utknęły "zapachy " wody w głowie o których postanowiłem tu wspomnieć Jako mały chłopak już byłem ciągany do tego hobby zaraził mnie nim mój ojciec i chwała mu za to ;)Często jeździłem z nim i moją mamą na łódź Później gdy podrosłem w pierwszej klasie podstawowej zabierał mnie c…

zobacz więcej » 14

• 2014-03-14, komentarzy (152)

Spławiki Tim Skrzetuski - film + konkurs

Spławik spławikowi nie równy wie to każdy wędkarz używający tego typu sygnalizatora brań W powyższym materiale Pan Maciej Skrzetuski przedstawia spławiki firmy Tim Skrzetuski Oprócz bogatego wzornictwa i szerokiej gamy modeli spławików o różnym zastosowaniu produkty Pana Macieja są niezawodne i wykonane z najwyższej jakości materiałów Zapraszamy również na konkurs Aby wziąć udział w zabawie w…

zobacz więcej » 152

• 2014-03-12, komentarzy (5)

Raj dla wędkarza

Witam wszystkich dziś opowiem wam o mojej wyprawie z dnia 9 marca Do starorzecza odry w Krośnie Odrzańskim mam zaledwie 200m więc wybrałem się tam aby trochę połowićUżywam bata 6m firmy York spławik 1g żyłka główna 016 a przypon 010haki nr 14 marki OWNER Zanęty jakiej używałem to Sensas 3000 Gros Gardons Noire 1kg oraz 2kg ziemi bełchatowskiej Używałem tylko na pinkiOkoło 8 rano zacząłem łowieni…

zobacz więcej » 5

• 2014-03-08, komentarzy (9)

Ziemniak - przynęta na karpie

Trochę prawdy o ziemniakach Ziemniak przynęta na karpieZiemniak kartofel czy pyra Jak byśmy tego nie nazwalito i tak każdy wie o czym mowaTak popularne a zarazem niedoceniane przez wędkarzy jako przynętaLubi je większośćryb a zwłaszcza karpiowateSerwować można je na wiele sposobówMalutkie ziemniaczki możemy wrzucać w całościWiększe kroić w kostki czy też …

zobacz więcej » 9

• 2014-03-06, komentarzy (6)

Spławik do bata - elementarne zasady

Informacje które pragnę przekazać nie są rewolucyjne To elementarne zasady które spławikowiec powinien stosować W rzeczywistości nie skupiamy większej uwagi na te elementy lub o nich zapominamy A naszą uwagę kierujemy w zupełnie innym kierunku Nie od dziś wiadomo że diabeł tkwi w szczegółach Spławik do bata elementarne zasadyMontażSpławik montowany na stałe do żyłki powinien przesuwać się po niej…

zobacz więcej » 6

• 2014-02-26, komentarzy (0)

Spławiki Matchpro BY Bacci 2014

Przedstawiam małą galerię oraz w miarę szczegółowy opis nowych na 2014 Spławików Matchpro BY Bacci Są to spławiki które od tego roku będą w ciągłej sprzedaży Także zapraszam do zapoznania się ze szczegółami Być może komuś się przydadzą niektóre informacje (szczególnie jak ktoś nie wie jakiej długości czy szerokości zastosować drabinkę itd) Dla porównania wziąłem te gramatury które to posiadałem n…

zobacz więcej » 0

• 2014-02-04, komentarzy (22)

Kołowrotki Daiwa 2014

Od niezawodnego kołowrotka zależy udany hol Wie to zarówno wytrawny spinningista łowiący sandacze lub sumy zawodnik łowiący na spławik jak i amator bałtyckich połowów dorsza źle dobrany kręciął przysparza więcej kłopotu i nerwów niż radości z wędkowania Zapraszamy na materiał video w którym przedstawiciel regionalny firmy Daiwa przedstawia kołowrotki na sezon 2014 Prezentacja obejmuje modele: Exis…

zobacz więcej » 22

Okiem sprzedawcy - wiosna w sklepie wędkarskim

Prezentujemy wywiad z Radkiem kierownikiem stoiska wędkarskiego w sklepie ELeclerc w Warszawie Radek radzi nam jak uniknąć typowych błędów podczas wyboru i zakupu zanęt przeznaczonych na wiosenne okazy W dalszej części dowiemy się jak przygotować właściwą mieszankę dobrać odpowiednie atraktory aby wiosenne łowienie było skuteczne…

Okiem sprzedawcy - wiosna na Kanale Żerańskim

Druga część wywiadu z Radkiem kierownikiem stoiska wędkarskiego w sklepie ELeclerc w Warszawie Tym razem Radek pokaże jak wciela w życie porady i zasady o których mówił w pierwszej części w sklepie Dowiemy się jak prawidłowo mieszać zanętę i jak skutecznie nęcić…

• 2014-01-06, komentarzy (8)

Shimano alivio bx medium feeder

WitamChciałbym przedstawić feeder Shimano alivio o długości 360 cm i 100 gram wyrzutu Łowiłem nim przez cały sezon i złego słowa o nim nie powiem Dobrze wyważony kijek z duża ilością przelotek jak na taką długość Wędka jest smukła lekka i ma bardzo cienki blank W zestawie jest tuba ochronna na szczytówki oraz pokrowiecOgólnie sprawuje się rewelacyjnie Wędka nie była oszczędzana łowiłem nią dzień w…

zobacz więcej » 8

• 2014-01-05, komentarzy (13)

Wybór odpowiedniego kołowrotka

WitamChciałbym pomóc początkującym wędkarzom jak dobrać kołowrotekPierwszą rzeczą jaką powinniśmy ustalić to zakres cenowy wiadomo kupując drogie kołowrotki mamy pewność że są w niemal w 100% dobre ale jak mamy mniejszy budżet pieniężny to warto rozpatrzeć kilka opcjiNa co patrzeć wybierając kołowrotekNie powinniśmy sugerować się firmą wiadomo jak ktoś już jest przekonany do jednej firmy trudno g…

zobacz więcej » 13

• 2014-01-04, komentarzy (70)

Usunięcie rybaków z wód PZW

Czy jestem za usunięciem rybaków z PZWJeśli miał bym szczerze odpowiedzieć To TAKDlaczegoBo wtedy każda sieć czy jej podobne narzędzie było by narzędziem kłusowniczym I nawet nie trzeba by było tego wyjaśnić Dla strażnika prosta piłka "Kłusol i tyle"Ale powiem wam jedno ZG PZW Warszawa nie chce tego procederu zlikwidować bo to przynosi spore zyski na cele statutoweTak wiem powiecie że na diety i p…

zobacz więcej » 70

• 2013-10-10, komentarze (2)

Warto wiedzieć …

W dniu 2 października br  dokonano zarybień jezior: lechickiego( Maciejewo) budzieszowskiego  ( Krakusa ) i maszewskiego  linem i karasiem pospolitym Jezioro Lechickie zarybiono 100 kg kroczka lina  a  jez Budzieszowskie   80 kg tej ryby Do jez  …

zobacz więcej » 2

• 2013-08-12, komentarzy (7)

Wyprawa po żywca

Cześć koledzy Niedawno wybrałem się przetestować staw o którym niedawno słyszałem że fajnie można tam nałapać Karaski na żywca a po za tym wyłapano tam suma 15kg Skąd on tam się wziął Pojęcia nie mam Wyjechaliśmy ok 16 w składzie: ja (Dawid) dziadek (Jan) i gościnnie Pan Wiesiek Nie mogliśmy wcześniej ponieważ dziadek miał wizytę i lekarza jednak chciał jechać ze mną nad ten dziki staw Dojechaliśm…

zobacz więcej » 7

• 2013-07-21, komentarzy (8)

Kołowrotkek Cormoran 5PiF 5000 Feeder

Witam wszystkich miłośników wędkarskiego szaleństwajakiś czas temu w rozdaniu sprzętów dla posiadaczy konta VIP zostałem wybrany ( z czego się bardzo cieszę :)do przetestowania kołowrotka Cormoran 5PiF 5000 Feeder ( duży )Po rozpakowaniu przesyłki ujrzałem pięknie wykonany kołowrotek Ta jakość wykonania była dla mnie szokiem ponieważ nie spodziewałem się tegogdyż jest to mój pierwszy kołowrotek fi…

zobacz więcej » 8

• 2013-07-16, komentarzy (8)

Przynęty z pszenicy

Pęczak (pszenica) z nostrzykiemSezon letni w pełni więc najwyższa pora rozpocząć intensywne polowanie z wędką spławikową na większą płoć i leszcza Sama sypka gotowa zanęta sprawy tutaj nie załatwi jednak jest na to sposób na dodatek niedrogi których w znaczny sposób może sprawić e nasze wędkowanie będzie niedrogie i zarazem niezwykle atrakcyjneW tym celu udałem się do sklepu zielarskiego i zakupił…

zobacz więcej » 8

• 2013-07-04, komentarzy (7)

Jak złowić lina: Wybór łowiska

WitajcieJakiś czas temu ogłosiliśmy akcję "Challenge Accepted" Wygląda to mniej więcej tak: wyznaczamy sobie cel nagrywamy to jak szykujemy sprzęt łowisko oraz techniki by ten cel osiągnąć i oczywiście wyniki naszych połowówPierwszym celem miał być linPrzygotowaliśmy wszystko nęciliśmy przez kilka dni i w dniu łowienia Pogoda zmieniła się absolutnie całkowicie ze słonecznych pięknych dni zrobił si…

zobacz więcej » 7

• 2013-05-15, komentarzy (9)

Magia tyczki

Przypadkowo udało mi się zrealizować film pokazujący niezwykłą skuteczność łowienia na tyczkę Teraz już wiem dlaczego ta metoda cieszy się tak wielkim powodzeniem wśród wędkarzy Sam uprawiając inne metody łowienia nie zdawałem sobie sprawy z tego jak przednia to zabawa Dzięki uprzejmości kolegów tyczkarzy miałem także okazję sam sprawdzić na czym polega wędkowanie tą metodą Powiem krótko magia b…

zobacz więcej » 9

• 2013-05-14, komentarzy (12)

Spławiki na wolną rzeczę

Spławiki na leniwą rzeczkęPo zakup spławików na wędkowanie nad naszą leniwą Cybinę wybrałem się do Centrum Wędkarskiego w Swarzędzu Jest to miejsce które odwiedzam zawsze z przyjemnością min dlatego że wybór towaru jest spory a na dodatek nigdy nie trzeba tam się spieszyć z wyborem Ponadto życzliwi i znający się na rzeczy sprzedawcy zawsze chętnie służą fachową radą w wyborze sprzętu i akcesorii S…

zobacz więcej » 12

• 2013-05-13, komentarz (1)

Chemiczne dodadtki do zanęt

Nie jest tajemnicąże wielu producentów żywnościowych dostępnych w sklepach zawdzięcza swój zapach i aromat chemicznym dodatkom Być może dla człowieka nie ma to znaczenia zapach to zapach ale rybą nie jest już wszystko jedno Wyczuwają doskonale czy w zanętach znajdują się chemiczne czy naturalne składniki Doświadczenie wędkarzy dowodzi że co prawda sztuczne zapachy potrafią przyciągnąć ryby ale ty…

zobacz więcej » 1

• 2013-05-03, komentarzy (9)

Piątkowe wędkowanie

Witam wszystkich wędkarzy Dziś trzeciego maja naszła mnie ochota by wybrać się na staw do mojego dziadka Stawik nie jest duży i nie ma tam zbyt dużych rybek przynajmniej tak mi mówił dziadek bo to on zarybiał staw Ale że dziś nie miałem nic lepszego do roboty (bo przecież święto) to poszedłem z zestawem spławikowym na staw Nie miałem żadnej zanęty oprócz puszki kukurydzy ze sklepu Rzuciłem garstkę…

zobacz więcej » 9

• 2013-05-01, komentarzy (17)

Diabeł z Cybiny

Diabeł z CybinyW końcu długo wyczekiwany dzień wtorek 30 kwietnia gdy udaje mi się zrealizować wypad na rybki nad Cybinę Zrobiłem jedno ciasto z kaszki barwione kurkumą drugie z mikstu łosoś krewetka rozrobionego z jajkiem i dodatkowo w zapasie miałem trochę przechodzoną pinkę łącznie z kasterami Kolega wyposażył mnie także w ciekawą zanętę Lorenza o szaleńczej wręcz nazwie Maghnetic Carassio Red …

zobacz więcej » 17

• 2013-04-22, komentarzy (6)

Batem na lina

Jak wiosna to naszym zbiornikiem nr 1 jest zalew z dopływem w Pińczowie i tak zadecydowaliśmy z Lechem na czwartkowym spotkaniu W niedzielę 21 kwietnia o 345 punktualnie Lech zgarnął mnie z pod domu i w stałym 5cio osobowym składzie wyruszyliśmy do Pińczowa Na miejscu chwila rozterki silnie powiewało z północy i wschodu Koledzy Lech Bolek i Krzysztof B usadowili się na najbliższym dopływie Jurek…

zobacz więcej » 6

• 2013-04-07, komentarzy (20)

Zestaw na lina Robinson

Kwiecień każdego roku oznaczał dla mnie weekendowe wypady na liny woda przeważnie już była nagrzana do temperatury przekraczającej 10 stopni skutkiem czego było wybudzenie się podwodnej fauny z zimowego snu Tego roku pogoda co prawda spłatała nam niezłego figla i na upragnione 10 stopni w wodzie możemy jeszcze długo poczekać jednak przygotowania plany oraz nadzieje związane z wiosenny…

zobacz więcej » 20

• 2013-04-04, komentarzy (22)

Wędkarska psychoza

Chyba każdy z nas a na pewno większość w okresie pełnej aktywności ryb dostaje białej gorączki i większość czasu pragnie spędzić nad ukochanym kawałkiem wody Kładąc się spać śnimy o rekordowych okazach niesamowitych emocjach holów ryb godnych nakręcenia filmu o tematyce wędkarskiej i masie brań Mamy świadomość że ryba żeruje i jest wielkie prawdopobieństwo jej złapania W niektórych przypadkach chę…

zobacz więcej » 22

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

Mój rekordowy karp, dzięki któremu zająłem 1 miejsce w zawodach wędkarskich
rekordy Twojego Koła PZW »