Karp przepisy kulinarne, Przepis na karpia, jak przyrządzić karpia

wedkuje

Karp - Przepisy kulinarne

Przepis na karpia, karp przepisy kulinarne, Karp w galarecie, wigilijny, smażony, z grillaPrzepis na karpia wigilijnego czy karpia w galarecie nie jest każdemu znany. Chciałbyś się dowiedzieć jak przyrządza się tę rybę, jakich przypraw używać oraz z czym ją podawać ? W zakładce Karp przepisy kulinarne podajemy przepisy na między innymi: karp smażony, karp z grilla, karp wędzony, karp z pieczarkami, karp z warzywami, karp w sosie chrzanowym, karp w piwie, karp w occie i wiele innych ciekawych przepisów. Sprawdź najlepsze przepisy na karpia przygotowane przez wędkarzy portalu wedkuje.pl i dowiedz się jak przyrządzić karpia.

Powrót - Karp kompendium

• 2014-07-30, komentarz (1)

Modyfikacja zanęty uniwersalnej firmy Dragon

Tym razem chciałbym przedstawić państwu moje tajne przepisy mieszanek zanętowych na różne gatunki ryb spokojnego żeru Główną bazą naszych mieszanek będzie zanęta Dragon Elite Uniwersalna 25kg którą będziemy w odpowiedni sposób dopalać atraktorami i dodatkami zanętowymi Pewnie nie wiele z was bawi się w takie rzeczy ponieważ woli kupić gotowe zanęty firmy Dragon które są i tak bardzo skuteczne i e…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-30, komentarzy (0)

Sanger Anaconda Carp Gear Bag III

Długo szukałem idealnego rozwiązania dla transportu ekwipunku i długo dumałem nad zakupem czegoś co nie zrujnuje już i tak zrujnowanego budżetu domowego Sanger Anaconda Carp Gear Bag IIIJakiś czas zastanawiałem się nad wyczynowym siedziskiem i koszem do transportu sprzętu tylko takie rozwiązanie przy mojej słusznej aczkolwiek stale zmniejszającej się masie nie zamknęło by się w jednym tysiącu zł a…

zobacz więcej » 0

• 2014-07-29, komentarze (3)

Letnie karpie z zanętami firmy Dragon

Jak powszechnie wiadomo w dzisiejszych czasach prym przy połowie karpi wiodą kulki proteinowe w parze z pelletami Rynek wędkarski został wręcz zalany przez produkty przeznaczone do selektywnego poławiania cyprinusów jednak klasyczne mieszanki zanętowe odeszły trochę na boczny tor Efektem jest coraz większa liczba rekordowych okazów idąca ramię w ramię ze wzrostem kosztów wędkowania Jest to oczywiś…

zobacz więcej » 3

• 2014-07-28, komentarze (3)

Przygotowanie kul zanętowych na karpia wiosną

Przygotowanie kul zanętowych na karpia wiosną może być świetną alternatywą dla nęcenia kulkami proteinowymi Gdy ryby są ostrożne i nie pobierają łapczywie dużych frakcji pożywienia jest to dobry sposób na ściągnięcie ich i przytrzymanie w łowisku Zapraszamy do obejrzenia materiału w którym Karol i Paweł prezentują jak prosto można przygotować wiosenną zanętę …

zobacz więcej » 3

• 2014-07-27, komentarz (1)

Nowy rekord klubu

GRATULACJE    Z największą przyjemnością chcę poinformować że dnia 27 Lipca o godzinie 2:30 Nasz Klubowicz Łukasz Kiec Pobił swoje PB oraz poprawił wcześniejszy rekord Klubu teraz wynosi on 16200 kg złowiony został w Karwowie    Gratulację Łukasz Oby więcej takich i większych Karpi …

zobacz więcej » 1

• 2014-07-26, komentarzy (13)

Zanęta Dragon XXL Karp z przyprawami

W zeszłym roku wspólnie z moim tatą opracowaliśmy naszą mieszankę na karpie na bazie zanęta Dragon XXL Konkretniej mówiąc &8211; mój tata wybrał zanętę a ja przyłożyłam do niej kobiecą rękę eksperymentując w kuchni z przyprawami Tym sposobem stworzyliśmy mieszankę która bardzo dobrze sprawdza się na moim okolicznym stawie wabiąc nie tylko karpie ale też liny czy leszcze A oto czego potrzebujemy d…

zobacz więcej » 13

• 2014-07-24, komentarz (1)

24 lipca z wizytą u kolegów na zawodach karpiowych

W dniu 20140723 o godż 1800 rozpoczęły się czterodobowe zawody karpioweKoniec zawodów w niedzielę Już w czwartek czyli 24 lipca niektóre drużyny zaliczyły karpie Wiele karpi się spięło Mam nadzieję że do niedzieli zawodnicy złowią co najmniej kilkadziesiąt karpi W czwartek po południu razem z Michałem i Mateuszem byłem z wizytą u kolegów na terenie zawodów W piątek bylem u kolegów z Darkie…

zobacz więcej » 1

• 2014-07-18, komentarze (2)

Letnie karpie

Wybraliście zbiornik w którym zamierzacie spróbować własnych sił co dalej Pierwszym krokiem jest wytypowanie łowiska Interesujące mogą być różnego rodzaju wypłycenia trzcinowiska a także okolice podwodnych zaczepów i roślinności podwodnej Staram się odnaleźć miejsca w których występuje naturalny pokarm ryb gdyż wcześniej czy później karpie się tam pojawią W przypadku zastosowania właściwej taktyki…

zobacz więcej » 2

• 2014-07-16, komentarzy (6)

Nie tylko o… karasiach.

Nareszcie gorące letnie dniMoże nawet trochę za gorąceMoże ale czy się już taki narodził by nam choć raz dogodziłLeje &8211; źle Chłodno &8211; też niedobrze Trochę słońca &8211; mogłoby być chłodniejKsiężyc w pełni &8211; po co Ciemna noc &8211; przydałoby się trochę światłaI tak dalej i tak dalej Marudzimy marudzimy marudzimyA przestrzeń wokół nas ma przecież zawsze swój czar i urok Trzeba ją ty…

zobacz więcej » 6

• 2014-07-07, komentarzy (0)

„ XXX” Puchar Burmistrza Brodnicy

W minioną niedzielę tj 06 lipca 2014r na J Wlk Głęboczek odbyły się wędkarskie zawody spławikowe z cyklu &8222;Grand Prix&8221; o Puchar Burmistrza miasta Brodnicy Zawody te zostały rozegrane w jednej turze wzięło w nich udział 22 wędkarzy z Okręgu PZW Toruń Najlepszym zawodnikiem okazał się kol Karol Makowski drugi był kol Grzegorz Konera trzeci kol Marek Rytka cała trójka złowiła powyżej 5 kg …

zobacz więcej » 0

• 2014-07-04, komentarzy (11)

Łowiskowy stalking

Czerwiec zaczął się radośnie i ciekawie bo moja rodzina zyskała kolejnego członka przyszedł on na świat co prawda maju jednak progi naszego domu przekroczył w czerwcu Ja będąc w domu od połowy maja kombinowałem jak by tu na ryby się wybrać więc obmyśliłem sprytny plan o błyskawicznym karpiowaniu Uruchomiłem moje pływadełko z pod znaku czerwonej gwiazdy i wyruszyłem na wodę w celu wytypowania …

zobacz więcej » 11

• 2014-07-04, komentarzy (8)

Czerwcowe karpiowanie

Dwudziestego siódmego maja 2014 przywitałem na świecie nowego członka mojej rodziny syna Wiktora jak wiadomo przy dwójce małoletnich dzieci ciężko jest znaleźć odrobinę wolnego czasu na ryby lecz ja będąc ponad miesiąc w domu musiałem coś wykombinować aby próbować coś połowićMój plan był prosty łowienie karpi błyskawiczne czyli tak do dwóch godzin samej zasiadki w godzinach od 8:00 do 10:00 dlac…

zobacz więcej » 8

• 2014-06-27, komentarzy (9)

Karpiowa zanęta z firmą Dragon

Karpiowa zanęta z firmą Dragon Potrzebne składniki: Zanęta Dragon Elite Karp Jagoda 1kg Zanęta Dragon Elite Karp Owocowy 1kg Concentrate Team Dragon o zapachu tuttifrutti 30ml Dragon Karp BioEnzyme 40ml Dragon Aroma Wanilia 40ml Melasa w płynie 70ml Wiórki kokosowe 100ml Pellet o smaku truskawki albo wanilli (np Firmy Dragon) jedna garść 200ml Kukurydza z puszki 200ml Zielone pieczywo Fluo 100ml P…

zobacz więcej » 9

• 2014-06-19, komentarzy (8)

Cel osiągnięty

Witamopowiem wam przygodę jaka dzisiaj mnie spotkałajestem na urlopie od soboty (14062014)ale niestety już 22 urlop się kończy będzie czas wracać do pracy Niedaleko mojej miejscowości jest zbiornik o powierzchni 11ha Przyjeżdżając na urlop miałem za cel złapać karpia i się udałoOd połowy kwietnia raz na tydzień mój Tato nęcił mi pelletem truskawkowy i kulkami zanętowymi homar w dwa moje wyznaczone…

zobacz więcej » 8

• 2014-06-17, komentarze (2)

Początki z proteiną i pelletem

Wędkuje od bardzo dawna można powiedzieć że od urodzenie zawsze mnie fascynowały duże ryby i starałem się na takie polować moje metody były różne spławik grunt moją ulubioną przynętą był ziemniak zawsze na niego miałem branie i to tylko tych większych karpi i czasami amurka lecz na moim zbiorniku gdzie teraz jestem prezesem mamy sporo dużej ryby ale bardzo ciężko ją przechytrzyćKarp po paru ukuci…

zobacz więcej » 2

• 2014-06-15, komentarzy (0)

Ademac w Prószkowie - majóweczka na komercji

Majówka jak co roku miała być pod znakiem karpia w tym roku postanowiłem jednak skorzystać z zaproszenia kolegi Darka i spędzić majową nockę na łowisku komercyjnym Cały tydzień czekałem na dzień 2 maja aby wybrać się i nałowić do woli karpi na nowo otwartym łowisku Ademac w Prószkowie Telefony z łowiska były optymistyczne każdy coś tam połowił padła i siódemka i ósemka i całkiem przyzwoite amur…

zobacz więcej » 0

• 2014-06-14, komentarzy (5)

Krótka wyprawa na dziki staw

Mając chwile czasu wybrałem się na zapomniany stawik który znajduje się niedaleko mojej miejscowości Metode po jaką sięgnąłem był spławik a dokładnie match Mój zestaw składał się z wędki odległościowej 39m kołowrotka który był wyposażony w matchową szpule żyłki głównej 016 z przyponie 014 Spławik jakiego użyłem to cralusso rocket light 2g Na trzy godziny łowienia przygotowałem pół kilo zanęty któr…

zobacz więcej » 5

• 2014-06-09, komentarz (1)

Mój prawdziwy pierwszy raz...

Z pamiętnikaMój prawdziwy pierwszy razPisałem już o moim pierwszym razie i opowiadałem o nim wielu osobom Rzecz dotyczyła pierwszego złowionego przeze mnie szczupaka rybę która odmieniła moje podejście do wędkowania zmieniła w jakimś stopniu również moje życie Teraz jednak chciałbym podzielić się z Wami opowieścią jak to wszystko tak naprawdę się zaczęło Gdzie i kiedy Co spowodowało że ryby stały…

zobacz więcej » 1

• 2014-06-08, komentarz (1)

Dzień Dziecka

I po imprezce dziecięcej na zapisanych 25 zjawiło się 23 dziecków gościny udzielił właściciel zespołu stawów hodowlanych "złoty karaś" w modrzejowicach gmskaryszew; pogoda dopisała było aż za ciepło dobrze że wietrzyk chłodził spocone skronie rybki w postaci karpików część wędkujących będzie musiała uzupełnić braki w sprzęcie bowiem zestawy strzelały jak woźnica z batałącznie złowiono 117770 gram …

zobacz więcej » 1

• 2014-06-03, komentarzy (18)

Lin z gruntu dla początkujących

Lin z gruntu dla początkującychŁowienie linów nie jest w gruncie rzeczy łatwe ale po wypracowaniu sobie kilu technik może się wszystkiego nauczyć Chciałbym dzisiaj przedstawić kilka podstawowych informacji które mogą się przydać początkującym wędkarzom którzy nadal mają z tym problem Pamiętam moje pierwsze próby licznych starć z tą piękną zielonozłotą rybą Byłem wtedy mało doświadczonym wędkarze…

zobacz więcej » 18

• 2014-06-01, komentarze (2)

Linowa zasiadka na starorzeczu Bugu

Mając wolny weekend postanowiłem wybrać się na ryby na jedno z moich ulubionych starorzeczy bugu które jest oddalone od mojego miejsca zamieszkania o jakieś 60km W akwenie na który się wybrałem występują duże populacje linów karasi leszczy oraz karpi które pochodzą z zarybień Łowisko jest na ogół płytkie choć występują w nim kilkumetrowe doły w których częstymi gośćmi są duże leszcze i sumyWypadł …

zobacz więcej » 2

• 2014-05-31, komentarzy (0)

Wędka karpiowa Dragon Mega Baits COMBAT CARP

Wędka karpiowa Dragon Mega Baits COMBAT CARP to rewelacyjnie zaprojektowany blank który już zdobył uznanie wśród łowców karpi gustujących w wędziskach o wolniejszej akcji Oprócz łowienia karpi wędzisk z tej serii można z powodzeniem użyć do łowienia drapieżników na klasycznego żywca Zapraszamy na film w którym wędzisko zostało omówione i przetestowane przez specjalistów w wędkarstwie karpiowym Kar…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-30, komentarz (1)

Kołowrotek Cast'izm - najnowsza propozycja od firmy Daiwa

Kołowrotek Cast

Kołowrotek o zakresie nawoju wynoszącym 25mm niekoniecznie sklasyfikowalibyśmy jako model do dalekiego zarzucania Niemniej jednak technologia konstrukcji szpuli zastosowana przez Daiwa pozwala mu osiągać maksymalne odległości wyrzutu Pierwszym strategicznym punktem jest średnica szpuli Nie chodzi tylko i wyłącznie o samą jej wielkość ale o optymalne dopasowanie tego parametru do wielkości prz…

zobacz więcej » 1

• 2014-05-29, komentarzy (10)

Zanęta - klucz do wędkarskiego sukcesu!

Czy warto nęcić Pytanie retoryczne Oczywiście Nie tylko warto ale i należy Nie wyobrażamy sobie skutecznego wędkarstwa bez rozsądnego procesu nęcenia Wiemy że praktycznie wszyscy się z tym zgadzamy Tylko co w Winnerze rozumiemy przez &8222;rozsądne nęcenie&8221;Skończyły się czasy gdy wystarczyło wrzucić do wody namoczony bochenek czerstwego chleba Obecnie trendy w nęceniu poparte są doświadczenia…

zobacz więcej » 10

• 2014-05-28, komentarz (1)

Z batem na karpia

Jak wiosna to zalew w Pińczowie i tak zadecydowaliśmy z Lechem na czwartkowym spotkaniu W niedzielę 9 maja o 340 punktualnie w 5cio osobowym składzie wyruszyliśmy do Pińczowa Koledzy Lech Bolek i Waldek usadowili się na najbliższym dopływie Krzysiu B i ja zajęliśmy swoje miejscówki na zbiorniku Krzysiu zajął miejsce przy ogrodzeniu a ja przy hangarze Rozrobiłem zanętę &8222;Leszcz Brasem&8221; B…

zobacz więcej » 1

• 2014-05-26, komentarze (2)

Majówka z EuroFishing 2014

W dniach 2225 maj 2014 na jeziorze Wandzińskim odbyły się zawody karpiowe parami zorganizowane przez CKKWystartowało 11 zespołówDo klasyfikacji liczyły się karpie i amuryZłowiono ogółem 40 karpi o wadze całkowitej 25740 kgZłowiono też jako przyłów jednego jesiotra ale nie zaliczał się on do punktacjiNajwiększą rybę zawodów złowił kol Bartek ze stanowiska nr11(karp 117 kg) WYNIKI ZAWO…

zobacz więcej » 2

• 2014-05-24, komentarzy (0)

Wielkanocne Karpie

W tym roku okres świąt Wielkiej Nocy postanowiłem spędzić z rodziną na naszej miejscówce nad zbiornikiem Elektrowni RybnikŚwięconka malowanie jajek szukanie zajączkawszystko co związane z tymi świętami nad brzegiem zbiornikaoraz łowienie karpiWielki piątek i sobota było postnieczyli bez brań Pierwszy dzień świąt o godzinie 14tej złowiłem swojego pierwszego karpia w tym roku Karp o masie 14 kg Poła…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-21, komentarze (3)

Klątwa Przełamana

Jak to szybko minęło jest już miesiąc maj bieżący rok przywitał nas krótką i łagodną zimą co sprzyjało zasiadkom o których kiedyś nie mogliśmy nawet myśleć oprócz zbiorników z ciepłą wodą Zaplanowana jak co roku zasiadka w święta Wielkanocy całą rodziną to już tradycja w tym roku stało się tak jak to sobie zaplanowaliśmy choć nie do końca ale o tym dalej Święta zaczęły się z lekkim opóźnieniem pon…

zobacz więcej » 3

• 2014-05-21, komentarzy (5)

Majowo - gradowa Dwudziestka

Jak co roku majówka to gorący okres w życiu każdego karpiarza szykowania nie ma końca zakupy najlepszych karpiowych specjałów przygotowywanie zestawów przyponów itdPo długich namysłach wybrałem się na 5 dniową zasiadkę nad jezioro PZW piękna woda polodowcowa o max głębokości 18 m otoczona malowniczymi lasami bukowymi i jak się dowiedziałem z karpiami powyżej 20 kg których praktycznie nikt nie …

zobacz więcej » 5

• 2014-05-19, komentarze (4)

Relacja z Zawodów Wędkarskich Statutowych

W dniu 18052014r o godzinie 07:00 w miejscowości Biłgoraj na zbiorniku Bojary odbyły się zawody wędkarskie Statutowe organizowane przez Koło PZW Czarna ŁadaZawodników było naprawdę sporo bo aż 31 Seniorów było 22 i 9 juniorów Zawody były podzielone na dwie tury po dwie godziny ze zmianą stanowisk Pogoda nam dopisała znakomicie i wędkarze byli zadowoleni z przyjemnego wędkowania Choć w pierwsz…

zobacz więcej » 4

• 2014-05-15, komentarze (2)

Kołowrotek karpiowy Dragon Mega Baits COMBAT CARP w akcji!

Zapraszamy na nową serię filmów związanych z wędkarstwem karpiowym Na pierwszy ogień idzie odcinek przedstawiający nowy produkt ze stajni firmy Dragon kołowrotek Mega Baits COMBAT CARP Lekki i niezwykle wytrzymały kołowrotek omówią testerzy firmy Dragon doświadczeni łowcy karpi  Karol Olejnik i Paweł Kalbarczyk Niebawem kolejne odcinki o łowieniu karpi …

zobacz więcej » 2

• 2014-05-05, komentarzy (0)

Pstrąg Białki 2014

W niedzielę 13 kwietnia 2014r odbył się XXIV Międzynarodowy Turniej Wędkarski Pstrąg Białki Jak co roku członkowie oraz sympatycy białostockiego koła wędkarskiego Skish otwierają sezon wspólnym wędkowaniemZbiórkę uczestników zaplanowano na godzinę 9 przy moście na rzece Białej pod Teatrem Dramatycznym im A Węgierki Na oficjalnej odprawie przypomniana została idea inicjatywy jaką jest poprawienie s…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-05, komentarzy (29)

Amur 26kg z dzikiej mazowieckiej glinianki

Nadszedł weekend majowy niestety jak to często bywa nie wszystko układa się po naszych myślach Tym razem w naszym oczku wodnym pod domem pękła folia zabezpieczająca i przez dwa dni trzeba było spuścić tysiące litrów wody i łatać dziury Skończyliśmy w piątek po południu zmęczeni i ubrudzeni zalegającym mułem nie mieliśmy siły na nic Jednak po kilku telefonach okazało się że na pobliskiej wodzie sie…

zobacz więcej » 29

• 2014-04-30, komentarzy (7)

Method Feeder wiosną

W paru słowach postanowiłem opisać moje zmagania z Method Feeder wiosnąJak już wcześniej pisałem mój arsenał wędkarski umocnił się o bardzo ciekawy kijKij ten z założenia od razu przeznaczony był pod methodaZakupiłem 3 metrowego feedera Browninga z serii AmbitionWłasnie tym kijem mam zamiar walczyć w tym sezonieFOTO 1Jak to w zimie bywa poczytałem znowu trochę oraz zaczerpnąłem rad kilku portalowy…

zobacz więcej » 7

• 2014-04-25, komentarzy (9)

Pasta pelletowa - jak przygotować

Pasta pelletowa jak przygotować Potrzebne składniki: Pellet Mix do robienia kulek proteinowych dipy i atraktory różnego rodzaju ziarna oleiste Najpierw wsypujemy kilka garści pelletu do miski bądź jakiegoś szczelnego naczynia i zalewamy go wrzątkiem Pellet musi być zalany w taki sposób aby nie wystawał z wody Miske wystawiamy na dwór aby nie robić w domu niepożądanych zapachów dla domownik…

zobacz więcej » 9

• 2014-04-23, komentarzy (5)

Sezon karpiowy w pełni

Jest koniec kwietnia W dzień temperatura sięga 20 stopni Słonce wiejący umiarkowany wiatr sprzyja nie tylko spacerowiczom ale również wędkarzom Codziennie ich liczna grupa oblega łowisko w Pruszkowie Cel główny to; karp W tym okresie inne gatunki ryb poza płotką nie występują tu zbyt licznie Przed tarłem płotka przez wędkarzy jest oszczędzana Natomiast metody połowu karpi to tradycyjne płatki owsi…

zobacz więcej » 5

• 2014-04-07, komentarzy (6)

Karp na kulki proteinowe wiosną

Skuteczne łowienie świeżo wpuszczonych karpi dla wytrawnych łowców nie stanowiło tej wiosny większego problemu O dziwo karpie nie gardziły czerwonymi robakami a wprost uwielbiały kanapki i to zarówno z białymi robakami jak i kukurydzą Karp na kulki proteinowe wiosnąMoje starania i próby skuszenia ich na najbardziej wyszukane z górnej półki kulki i pelet nie przynosiły efektu Ale wystarczyła j…

zobacz więcej » 6

• 2014-04-02, komentarzy (0)

Mondial -f MS-1 Carp food (Halibut)

Mondial -f MS-1 Carp food  (Halibut)

Mieszanka zanętowa na bazie Mondial f MS1 Carp food (Halibut)Firma Mondial jako producent min zanęt zapewne dla niektórych z Kolegów będzie znana jednak ja osobiście z samą firmą i zanętą MS1 miałem do czynienia podczas ostatniego wypadu po raz pierwszy Opakowanie o wadze 35kg w przyzwoitej cenie około 16 PLN mieszanki dobrane pod różne gatunki ryb więc dlaczego nie spróbowaćZakupiłem jedną paczk…

zobacz więcej » 0

• 2014-04-01, komentarzy (7)

Dziewięć karpi jednego dnia

Witam w ostatnią niedzielę wybrałem się na stawy Pzw przy ulZamenchofaPo rozłożeniu sprzętu rozrobiłem zanętę firmy Traper (karp) oraz dodałem do niej pinkę kukurydze oraz pokruszone kulki proteinowe firmy Traper (łosoś)Po zarzuceniu z opadu uderzył spory karp niestety kilku sekundowy hol zakończył się spinkąKolejne branie zaliczył znajomy Pan AndrejBył to karp mierzący 39 cmale nie postanawiałem …

zobacz więcej » 7

• 2014-03-29, komentarzy (21)

Pierwszy, największy

W tym roku sezon zacząłem wcześnie bo już pod koniec lutego wybrałem się na kilkugodzinny wypad na pobliskie łowisko Niestety jak się potem po rozmowie z właścicielem okazało ryby były jeszcze uśpione i brały wyłącznie w jednym miejscu na bardzo delikatne zestawy z pinkami Drugi wyjazd kilka tygodni później również odbył się bez brania Jednak tym razem wyjazd był planowany od tygodnia a nie tak s…

zobacz więcej » 21

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

rekordy Twojego Koła PZW »