Koło PZW Blachownia (Okręg PZW Częstochowa)

udostępnij:
Koło PZW Blachownia (Okręg PZW Częstochowa) - koło wędkarskie PZW w wedkuje.pl Strona internetowa Koło PZW Blachownia (Okręg PZW Częstochowa) - została wygenerowana przez portal wedkuje.pl. Przyłącz się do społeczności swojego koła PZW i bądź na bieżąco. Z tej zakładki dowiesz się min. o zawodach wędkarskich i aktualnościach. Podziel się swoją wiedzą wędkarską z członkami swojego koła na forum.

powiadom znajomego o Kole  przyłącz się do tego Koła!  uzupełnij dane koła

Dane Teleadresowe koła (adres, e-mail, telefon):

To Koło nie ma jeszcze uzupełnionych danych teleadresowych.
Bądź pierwszy i uzupełnij dane

jak przekszałcić zakładkę w stronę koła?

Aktualności z naszego koła:

Zawody Koło Blachownia

Zawody w kole wędkarskim w Blachownii w 2012r. będą rozgrywane w terminach:01.04.2012 Otwarcie sezonu - zbiornik "Wykopalisko", startowe 0zł (pod warunkiem posiadania opłaconej składki członkowskiej na 2012r.)13.05.2012 Spławikowe Mistrzostwa Koła - zbiornik "Ostki"03.06.2012 dzień dziecka22.07.2012…

czytaj więcej »

Boleń :)

Wczoraj około godziny 11.30 wybraliśmy się z kolegą na spining na staw w Blachowni. Gdy zajechaliśmy patrzymy i tu nasze miejsca są zajęte, mówimy trudno poszliśmy trochę na płytszą wodę. Rozłożyliśmy wędki, założyliśmy blachy no rzucamy po kilku rzutach kolega zaliczył zaczep na których zerwał cały…

Tołpyga Blachownia

W dniu 05.10.2011r nasz kolega z koła Marian Kucharz stoczył ponad godzinną walkę z 20kg tołpygą mierzącą 105cm. Została ona złowiona na naszym łowisku komercyjnym zwanym "Osadnikiem" lub "Wykopaliskiem". W walce z gigantyczną rybą p.Marianowi pomagała żona Elżbieta. W tych wodach pływają jeszcze wi…

czytaj więcej »

Dodaj wpis zobacz wszystkie wpisy