Wędkarstwo karpiowe - wiadomości

Metody połowu karpia, sprzęt karpiowy, akcesoria karpioweMetody połowu karpia nie wiesz jak złowić karpia? Tu znajdziesz najciekawsze porady kolegów wędkarzy na temat połowu tej ryby. W opisach sprzęt karpiowy i najskuteczniejsze wabiki, akcesoria służące do ich połowu. Akcesoria karpiowe, sprawdź jakie występują w Polsce. Połowy karpia od A do Z w opisach społeczności wedkuje.pl.

Powrót - Wędkarstwo karpiowe kompendium »

Przeglądaj: według dat | według ilości komentarzy | według ocen | sprzętu:
    • 2012-06-11, komentarzy (26)

Okazały karp z Potulika

W ostatnich dniach mimo dość stabilnej pogody wyniki wędkowania nie należały do najlepszych Takie wieści dochodziły od wędkarzy łowiących zarówno w wodach stojących jak i na Wiśle Ja od dwóch tygodni trochę z przerwami oszczędnie nęciłem kukami proteinowymi ulubioną miejscówkę na Stawie Miejskim w Pruszkowie Bez efektu kilka bardzo delikatnych niezaciętych brań zniechęciło mnie zupełnie do łowien…

zobacz więcej » 26

• 2012-06-09, komentarzy (32)

Jak zrobić hodowlę czerwonych robaków

Witam chcę wam pokazać jak założyć hodowle czerwonych robakówNasze robaki będziemy hodowali w wiadrze lub pojemnikuPrzygotujemy mieszkanko robali:Robimy kilkanaście dziurek na dnie pojemnika na dno wkładamy lekko namoczony papier toaletowy pół rolki lub całą papierową gazetę do pojemnika nad papier dajemy trochę kompostu co doda wabiącego zapachu robaków dla ryb a na kompost zwykłej ziemi z ogródk…

zobacz więcej » 32

• 2012-06-09, komentarzy (74)

Przepis na pellet karpiowy

[p][strong]Przepis na pellet karpiowy[/strong] Pellet to selektywna przynęta w wędkarstwie karpiowym najczęściej używana do nęcenia pellet jest wykonany z najwyższej jakości składników dzięki temu zawdzięczamy mu taką duża skuteczność Najpierw wykonujemy nasz mix jest od podobny do mixu z kulek proteinowych ale ja stosuję troszeczkę inny i u mnie na łowisku się sprawdza ;)Do wykonaniu pelletu pot…

zobacz więcej » 74

• 2012-06-07, komentarzy (7)

Pod ostrzałem

Jak w wielu dyscyplinach sportu tak i w wędkarstwie pojawiają się już dziwne spostrzeżenia lub nawet zarzuty dotyczące metod połowu ich następstw oraz chęci wprowadzania zaostrzeń przepisów lub nawet ostatecznej likwidacji kierowanych oczywiście przez wędkarzy Zrozumiałym jest że większość wybierających się nad wodę miłośników tego wspaniałego hobby pragnie osiągnięcia do niemalże maksimum spokoju…

zobacz więcej » 7

• 2012-06-07, komentarzy (10)

Stoliczek wędkarski jak się patrzy

Wędkując dobrze jest mieć blisko pod ręką niezbędne akcesoria A najlepiej gdy znajdują się one w jednym miejscu i nie musimy ich szukać Taki komfort zabezpiecza nam mały stoliczek spełniający pod tym względem wszystkie nasze wymagania Są w sprzedaży piękne stoliczki ale potrzebne są dodatkowe pieniądze i dodatkowe miejsce na transport Mój stolik przedstawiam na zdjęciu Pomysł na jego wykonanie wpa…

zobacz więcej » 10

• 2012-06-04, komentarz (1)

GOLD CARP III - relacja

GOLD CARP III &8211; relacja Każdego roku w ostatni weekend maja na Lubelszczyźnie rozgrywane są drużynowe zawody karpiowe pod nazwą GOLD CARP organizowane przez klub karpiowy Gold Carp Team W tym roku trzecia już edycja odbyła się w dniach 2427 maja 2012r na łowisku Wzory K/Nasutowa pod patronatem honorowym Starosty Powiatu Świdnickiego i Patronatem medialnym Polskiej Federacji Wędkarstwa Karpiow…

zobacz więcej » 1

• 2012-05-30, komentarzy (33)

Mój pierwszy karp na kulkę

Zasiadka była planowana już od początku maja Wybraliśmy się w piątek (25) do niedzieli (27) We wtorek środę i czwartek było nęcone ( ok40 kg kukurydzy z rzepakiem i wyką i ok15 kg pelletu i kulek) Wreszcie nadszedł piątek Niestety mam lekcje do 1500 Na ostatniej lekcji historii już ciężko było wysiedzieć Przecież to moja pierwsza 3dniowa &8222;profesjonalna&8221; zasiadka karpiowa Wróciłem do domu…

zobacz więcej » 33

• 2012-05-28, komentarzy (0)

Zawody gruntowe koła Rapy przy 107 Sz.W.z P. w Wałczu

Dnia 260512 r odbyły się towarzyskie zawody gruntowe na stawie hodowlanym w miejscowości Stobno koło Piły zorganizowanych przez koło &8222;Rapa&8221; przy 107 Szpitalu Wojskowym z Przychodnią w Wałczu Na zawody zgłosiło się siedemnastu wędkarzy Wśród uczestników byli Piotr Dariusz Mioskowscy którzy biorą udziały w zawodach karpiowych ogólnopolskich( 2011 Bobolice &8211; zawody karpiowe organ…

zobacz więcej » 0

• 2012-05-25, komentarze (4)

Ciekawa historia połamanej wędki

Połamana Wędka Tematem tej pracy jest moja historia z wędką ROBINSON KRONOS 165 cmWędkę tą dostałem w 2010 roku na święta wielkanocne Nie mogłem jej wtedy wypróbować gdyż było zimno deszczowo a po pierwsze i co najważniejsze nie miałem gdzie przeprowadzić testu Pamiętam jak ją dostałem od wujka razem z nią był zestaw obrotówek woblerków oraz gum Na wiosnę w 2011 roku wybrałem się z tatą na Wartę …

zobacz więcej » 4

• 2012-05-20, komentarze (4)

Zasiadka testerów Gold Carp Baits na Zalewie Zegrzyńskim

Plan wyprawy powstał w naszych głowach w styczniu Czas do zasiadki na szczęście szybko minął i ani się obejrzeliśmy i już był kwiecień Ostanie zakupy ostatnie ustalenia i w końcu nadszedł czas na pakowanie Z racji że zasiadka była zaplanowana od rana 30 kwietnia do 5 maja postanowiliśmy że spakujemy się na spokojnie dzień wcześniej W niedzielę po południu byliśmy spakowani Wyjechaliśmy o czwarte…

zobacz więcej » 4

• 2012-05-18, komentarzy (15)

Koszyczek zanętowy Robinson

Koszyczek zanętowy EKO 20gramowyKoszyczek zanętowy Robinson zakupiłem na aukcji internetowej na stronie allegropl wraz z innymi akcesoriami karpiowymi u zaufanego sprzedawcy Do jego zakupu skusiła mnie zdjęcie u sprzedającego i cena Kosztował tylko 180 zł Podobno jest słabo lub w ogóle niezauważalny przez ryby w mulistym dnie Jest to koszyczek o…

zobacz więcej » 15

• 2012-05-16, komentarzy (13)

Karpiowe eldorado

Majówka zbliża się wielkimi krokami biorąc 3 dni wolnego zyskujemy 9 dni wolnych od pracy które możemy wykorzystać w dowolny sposób Dla mnie wolne = ryby tylko gdzieKarp czy szczupakWtedy z pomocą przyszedł nam nasz wspólny przyjaciel Heniu Zadzwonił do mnie w piątek: &8222;Chłopaki co u was słychać Jak z rybami Macie czas jak tak to zapraszam na moje bajorko bierz Kubę i przyjeżdżajcie&8221; No m…

zobacz więcej » 13

• 2012-05-13, komentarze (3)

Wyprawa na karpie, Makowiska Jaworzno Byczyna

Wyprawa udana kulki spisały się rewelacyjnie choć pogoda nie bardzo Na miejscu byłem około 15:00 Wybrałem się na 'Makowiska' w Jaworznie Byczyna zanosiło się na deszcz tak jak zresztą synoptycy zapowiadali ale mnie to nie odstraszyło :) Nęciłem pokruszonymi i całymi kulkami do tego mały pellet rybny taki drobny jak jest używany do karmienia ryb w stawach oraz pellet z trapera taki większy wanilia…

zobacz więcej » 3

• 2012-05-09, komentarzy (14)

„Sprzęty na całe życie” – mój nr 1 - Kołowrotek Shakespeare President II 2860

Ten artykuł postanowiłem napisać po długich przemyśleniach i wielu rozmowach z kolegami po kiju a także kolegami kolekcjonerami Tak naprawdę miejsce jakie zajmuje ten kołowrotek w moim rankingu jest zgodne z pierwotnym twierdzeniem mojego kolegi ze Szczytna od którego zresztą kupiłem całą kolekcję z tej serii&8230; Również jemu muszę oddać autorstwo zagadnienia &8211; założenie &8211; jesteś wył…

zobacz więcej » 14

• 2012-05-03, komentarzy (14)

Wielki Karp

Witam ponownie wszystkich fanatyków wędkarstwa karpiowego wczoraj drugiego Maja wybrałem się ponownie na ryby na staw Zacisze spotkałem tam kolegę który jak mówił siedział już od 4tej rano ja przyszedłem dopiero o 14tej hehe spytałem o efekty to powiedział że osiem karpi już wypuścił nie chciało mi się w to wierzyć ale Patryk czyli ten mój kumpel można bez kozery powiedzieć że jest mistrzem karpio…

zobacz więcej » 14

• 2012-05-02, komentarz (1)

Koniec zakazu wędkowania w Obrębie Ochronnym Nr 5

Koniec zakazu wędkowania w Obrębie Ochronnym Nr 5 Przypomnienie odwołaniu zakazu wędkowania w Obrębie Ochronnym Nr 5Zakaz obowiązuje tam od 1 października do 30 kwietnia każdego roku Przypominam wszystkim wędkarzom o Zakazie Amatorskiego Połowu Ryb w Zatoce Orlen SA na Wiśle który zgodnie z Uchwałą z dnia 18 listopada będzie obowiązywał do 30 kwietnia więc z dniem 1 maja za…

zobacz więcej » 1

• 2012-05-02, komentarzy (0)

Zakaz połowów rybackich w Okręgu Płocko-Włocławskim

Zakaz połowów rybackich od 1 maja do 8 maja 2012 roku w Okręgu PłockoWłocławskim Z dniem 1 maja do 8 maja włącznie 2012 roku zakazuje się połowów rybackich wszelkimi dostępnymi metodami w Okręgu PłockoWłocławskim Jest to okres żeby szczupaki trochę się wzmocniły po tarle oraz ochrony innych ryb przystepujących do tarła ( np do tarła doszły leszcze płocie i inne ) Do tej pory licencję miało…

zobacz więcej » 0

• 2012-05-01, komentarzy (19)

Pierwszy Karp w tym roku

Cześć wszystkim powiem że długo czekałem na ten moment gdy złapię karpia w tym roku 30042012 byłem na stawie Zacisze poszedłem tam po pracy około 19tej rozłożyłem sie zarzuciłem usiadłem wygodnie w leżaku i czekam chwilowo było cicho po około pięciu minutach pierwsze branie które spaliłem niestety Drugie branie wszedł lin 33 cm niestety musiałem go wypuścić pod ochroną jeszcze trzecie branie do ki…

zobacz więcej » 19

• 2012-04-26, komentarze (3)

REKORD !!

Witam was przyjaciele opowiem wam mój najwspanialszy dzień życia Znudzony czasem wolnym i nudnym z kolegom ustaliliśmy że wybierzemy się na taką jednodniową zasiadke a więc przed wyruszeniem zrobiliśmy kulki do nęcenia i przygotowaliśmy wędziska Godzina 11:30 dotarliśmy na nasze stanowisko rozpakowaliśmy sprzęt i zaczeliśmy nęcić nęciliśmy typem butelki PET Rozłożyliśmy TriPoda zarzuciliśmy wędki …

zobacz więcej » 3

• 2012-04-26, komentarzy (19)

Opinie eksperta

Poruszony dogłębnie butą arogancją i nadużywaniem zaufania forumowiczów portalu wedkujepl przez BlueFisherman nie mogąc się jednocześnie pogodzić ze świadomym wprowadzaniem w błąd Braci Wędkarskiej a wręcz podawaniem fałszywych danych zadałem sobie trochę trudu w celu przedstawienia obrazu sytuacjiSprawa dotyczy ocen sprzętu ze sklepu wedkujepl Przedstawione poniżej cytaty jednoznacznie świadczą m…

zobacz więcej » 19

• 2012-04-24, komentarzy (24)

Kołowrotek Skalar A812 DELTA 86 ...

Witam wszystkich Jako że w równym stopniu interesują mnie wędki jak i kołowrotki postanowiłem podzielić się z kolegami wrażeniami po tym jak miałem przyjemność dołączyć do mojej kolekcji prawie niezużyty kołowrotek o nazwie &8222;SKALAR&8221;&8230; Moi koledzy wiedzą o mojej pasji i zdarzy się że mi coś podrzucą dla ocalenia choćby przed złomowaniem (tak niestety przez niewiedzę ludzi kończy wiele…

zobacz więcej » 24

• 2012-04-19, komentarzy (14)

Przepis na pellet i nie tylko

Dziś przedstawię wam kilka przepisów które przydadzą się doświadczonym karpiarzom jak i początkującym Przepisy są na każdą kieszeń Nie będę pisał obszernie ale przejdę od razu do rzeczyPELLET17% mąki kukurydzianej21% mąki pszennej12% mleka w proszku17% cukru12% atraktor2% miód3% olej roślinny lub taki przeznaczony do kulek8% zmielone nasiona(wg upodobań)8% bułka tartaWyrabiamy ciasto for…

zobacz więcej » 14

• 2012-04-17, komentarzy (14)

Jak zrobić podpórkę teleskopową z ustaleniem wysokości

Witam ostatnio zrobiłem sobie podpórkę teleskopową więc pomyślałem że się podzielę moim sekretem na temat zrobienia takiego czegoś A więc zacznijmy od tego że będzie nam potrzebna stara lub nie użyteczna wędka teleskopowa nieważna jest długość ani ciężar wyrzutowy tym bardziej do czego była przeznaczona Pierwsza czynnością która dokonamy będzie zdjęcie przelotek a następnie wyciągnięcie ich dolną …

zobacz więcej » 14

• 2012-04-16, komentarzy (5)

Inauguracja sezonu na Solinie

Pierwszy wyjazd na Jezioro Solińskie w 2012 Słońce zaczęło chodzić już wysoko Oczekiwałem tylko na koniec Świąt Wielkanocnych i wcześniej zacząłem pakować potrzebne narzędzia do prac pozimowychZawsze jak przyjeżdżam pierwszy raz na początku sezonu to jest dużo roboty z doprowadzeniem do pełnej używalności mojej 'rybaczówki' Wszystkie narzędzia oraz potrzebne materiały muszę zabrać ze sobą ponieważ…

zobacz więcej » 5

• 2012-04-12, komentarzy (33)

Podpórki wędkarskie w 15 minut

Co robi wędkarz kiedy mu się nudzi Jest wiele odpowiedzi na to pytanie ja spożytkowałem wolną chwile i wykonałem podpórkę pod wędkęzaznaczam że nie jest to jakieś cudo pozłacane tylko bardzo prosta i łatwa w wykonaniu pomoc dla wędkarzaBędziemy potrzebować :1Drut (najlepiej dosyć miękki i nie za gruby)2Brzeszczot (ostry)3Młotek 4Okrągła rurka Bardzo ważny jest moment nacinania drutu musimy wykonać…

zobacz więcej » 33

• 2012-04-12, komentarzy (46)

Wędki bambusowe - towarzystwo miłośników wędek bambusowych TMWB

Witam wszystkich Zamieszczam parę foto i oczekuję na opinie o pomyśle założenia TMWB Sam wykonuję takie wędki i oczywiście ich używam Nie jestem jeszcze aż taki stary ale bardzo podoba mi się walka z ryba na takim kiju Generalnie 90% złowionych ryb wraca do wody Pozdrawiam wszystkich JacekPs Może jeszcze TMSK Towarzystwo miłośników starych kołowrotkówZamieszczam foto w dość marnej jakości ze wzg…

zobacz więcej » 46

• 2012-04-12, komentarzy (44)

Ciasto wędkarskie jeden z wielu sposobów - prosto i szybko

Wieczorowa porą prawie każdego wędkarza dopada nuda i chęć zrobienia 'czegoś' a to wobków a to jakiś jigów albo inny różnorakich rzeczy U mnie było dokładnie tak samo Była jeszcze zima lody zaczęły już trochę puszczać i wpadłem na pomysł zrobienia własnego ciasta wędkarskiego Wydało mi się to ciekawe i warte poświęcenia kilku minut uwagi więc zabrałem się do roboty Oto jeden z najprostszych spos…

zobacz więcej » 44

• 2012-04-06, komentarzy (24)

Zanęta karp, lin, a na pewno wczesnowiosenny karaś

Zanęta karp lin a na pewno wczesnowiosenny karaś 1/3 opakowania zanęty Traper karp lin karaś specjal (opakowanie 25kg około 16 PLN);  1/3 do 1/2 objętości czarnej zanęty ziemi z kretowiska ( na ciemne dno); &189; puszki kukurydzy konserwowej; 1/3 opakowania białych robaków barwionych na czerwono; 1/3 opakowania posiekanej dendrobeny;Sposób przygotowania:Suchą zanętę wsypujemy do wiadra zanę…

zobacz więcej » 24

• 2012-04-05, komentarzy (13)

Robienie kulek proteinowych - krok po kroku

Kulka proteinowabo to oniej w tym artykule mowajest niemal ideałem przynęty stosowanej na karpia i amuraMoże być dowolnego koloruaromatusmakumoże tonąc i pływacJest na tyle twarda że daje się zarzucać na dalekie odległości i nie grozi jej oskubywanie przez drobniceJednak są i minusyTa przynęta jest dośc drogaZ tego też powodu coraz więcej wędkarzy zamienia się w domowych "kulkokrętów"gdzyż wyrób d…

zobacz więcej » 13

• 2012-04-02, komentarzy (26)

Karpiarze....

Obłuda zakłamanie pozerstwo to coś czego nie cierpię Jako że głównym celem moich wypraw wędkarskich są karpie bardzo często na łowiskach spotykam karpiarzyKarpiarzy przez duże K karpiarzy przez małe k i w końcu "karpiarzy" Niejednokrotnie zamiast patrzeć na sygnalizatory przyglądam się swoim sąsiadom Obserwuję ich zmagania z rybami sprzętem i pogodą Czasem wiele się uczę a innym razem więcej jest…

zobacz więcej » 26

• 2012-03-29, komentarzy (28)

Marcowa zasiadka na karpie nad trzcinowym jeziorem

Marcowa zasiadka nad trzcinowym jezioremTuż po zasiadce kolegów z teamu i całkiem niezłego ich wyniku jak na tę porę roku i jeszcze zimną wodę postanowiłem sam wreszcie gdzieś wyruszyć Szybki telefon do Darka i umawiamy się na 3dniową zasiadkę Mimo tego że jest 22 marca to słońce w ostatnich dniach dość mocno operuje ale jeszcze nie na tyle mocno żeby karp intensywnie żerował Dlatego na tak wczesn…

zobacz więcej » 28

• 2012-03-28, komentarzy (8)

Zbiornik Zofiówka po raz pierwszy, na pewno nie ostatni

25032012W zeszłym roku kolega opowiadał mi kilkukrotnie o wędkarskim eldorado obok Lutomierska co tydzień zdawał relacje jakie to karpie i amury łowił już wtedy wiedziałem że za rok muszę opłacić to łowisko i tak się stało Uiściłem składkę w kole Kleń w Pabianicach całe 50zł i mogłem już z prawnego punktu wędkować na Zofiówce niestety zima nie odpuszczała i swój pierwszy wypad na Zofiówkę musiałem…

zobacz więcej » 8

• 2012-03-25, komentarzy (16)

Niespodzianka Na Proteinę.

25032012 Godzina 7:00 Zaplanowana Wyprawa wędkarska się rozpoczęła Godzina 8:15 po rozpakowaniu sprzętu i rozrobieniu zanęty uzbrajałem zestaw Po zimie karpie mają zmniejszony metabolizm i nie żerują tak często lecz już żerują to słabo dlatego postanowiłem założyć kulkę o smaku kraba z mączki rybnej Pierwszy wyrzut na około 70 metrów oddałem o godzinie 9:00 Do godziny 10:50 cisza Gdy straciłem cał…

zobacz więcej » 16

• 2012-03-23, komentarzy (13)

Wiosenna zanęta: karaś, karp, lin

Wiosenna zanęta karaś karp lin&8226; 1 szklanka zanęty Traper Ekspert Method wędzony łosoś lub krewetki;&8226; 34 szklanka zanęty traper lin &8211; karaś;&8226; &189; opakowania makaronu gwiazdek;&8226; 1 szklanka gotowanych konopi;&8226; 1 opakowanie białych robaków;&8226; 1 opakowanie dendrobeny;&8226; 2 łyżki kleju do zanęt;&8226; 1 opakowanie dżdżownicy kalifornijskiejSposób przygotowanie:Kono…

zobacz więcej » 13

• 2012-03-23, komentarzy (24)

Zestaw na wczesnowiosenne karpiowate

Najwyższa pora przymierzyć się porządnie do połowu wiosennego karpia karasia i lina Miejsce mam już upatrzone znam dokładnie ukształtowanie dna a nawet rodzaj i głębokość osadów dennych oraz rozmieszczenie i rodzaj występującej tam roślinności Pozostaje tylko zasadnicze pytanie na co będziemy je łapać i jaki wybierzemy zestaw W związku z tym że zdecydowałem się na nęcenie punktowe i wędkowanie na …

zobacz więcej » 24

• 2012-03-14, komentarzy (22)

Wiosenna wyprawa karpiowa 2011

Jest 28 kwietnia 2011 r mija kolejny ciężki tydzień w pracy i razem z Markiem moim wiernym towarzyszem wypraw wędkarskich nie możemy się już doczekać kolejnych niezapomnianych chwil na naszej ulubionej wodzie Przez cały tydzień &8222;nakręcaliśmy się &8222; a przygotowania do naszej 3 dniowej wyprawy były zapięte na ostatni guzik Na piątek solidarnie wypisaliśmy urlopy i już w czwartek po pracy …

zobacz więcej » 22

• 2012-03-14, komentarzy (6)

Dzień Wędkarza 19 marca 2012

Wszystkim wędkarzom życzymy udanego tegorocznego sezonu wędkarskiego oraz spełnienia osobistych marzeń i oczekiwań Życzymy również samych sukcesów w rywalizacji wędkarskiej nie tylko w kole okręgu ale również w kraju i zawodach komercyjnych Nie życzymy połamania kija ale taaaakiej ryby (jak na zdjęciu obok):)Z wędkarskim pozdrowieniem Zarząd Koła Sira Sieradz:) …

zobacz więcej » 6

• 2012-03-09, komentarzy (32)

Jak zostać kłusownikiem

Wielkimi krokami zbliża się nowy sezon 2012 niektórzy już rozpoczęli przygodę z wędką inni dopiero zaczną swoje podboje ale są i tacy którzy mogą tego sezonu nie rozpocząć Powód porozumienia międzyokręgowe Przykład wędkarz mieszkaniec małego miasteczka przez które przepływa mała rzeczka Od najmłodszych lat kiedy tylko zaczął łowić ryby ta rzeczka jest dla niego najlepszym łowiskiem nigdy nie w…

zobacz więcej » 32

• 2012-03-05, komentarzy (17)

Tri-pod firmy Trend recenzja

Witam dziś chciałem się z wami podzielić wnioskami z zakupu tripoda z półki mocno ekonomicznejMianowicie zakupiłem tripod z allegro z firmy Trend i muszę przyznać że po otrzymaniu przesyłki moje obawy co do tego zakupu zostały całkowicie rozwiane Ma co do tego artykułu tylko jedno ale którego nie jestem w tej chwili w stanie podeprzeć dowodami a jedynie śmiem przypuszczać że może to być słaby punk…

zobacz więcej » 17

• 2012-03-04, komentarzy (18)

Ryby a zachowanie na łowisku

Bardzo dużo mówi się o tym że jadąc na upragniony wypad na ryby oddychamy czystym powietrzem mamy kontakt z przyrodą odpoczywamy i jednocześnie czerpiemy przyjemność z naszego hobby Ale zacznijmy w innym tonie jedziemy na ryby ogólne zafascynowanie jakieś wewnętrznę zdenerwowanie szykujemy sprzęt zanęty przynętyKażdy wędkarz chcę przed wyjazdem dopiąć wszystko na ostatni guzik wszystko mus…

zobacz więcej » 18

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Moja pierwsza medalowa ryba :D

rekordy Twojego Koła PZW »