Rekordowe ryby relacje - wiadomości

ryby rekordy polski pzw, rekordowa ryba w Polsce, rekordowe ryby słodkowodneRyby rekordy polski PZW, sprawdź jakie największe okazy ryb złowili w Polsce wędkarze. Stosujemy coraz lepszy sprzęt, także ten wychwytujący miejsce przebywania ryb, kluczem do sukcesu jest jednak doświadczenie i szczęście. Sprawdź, jaka rekordowa ryba w Polsce została złowiona w ostatnim czasie. W poniższym zestawieniu znajdziecie rekordowe ryby słodkowodne, a także rekordy złowione w morzach.

Powrót - Rekordowe ryby relacje kompendium »

• 2014-12-04, komentarzy (6)

Andrzejkowy sandacz

Kol Paweł Lewandowski po raz kolejny udowodnił że umie łowić okazy Tym razem udało mu się przechytrzyć sandacza o długości 80 cm i wadze 480 kg Ryba została złowiona po zmroku w Wiśle metodą była gruntówka przynętą karaś Gratulujemy kolejnej fajnej ryby…

zobacz więcej » 6

• 2014-10-31, komentarzy (10)

Nowa życiówka – szczupak 87 cm i 4.80 kg

Rok 2013 to pierwszy sezon kiedy udało mi się złowić dwa ładne szczupaki 434 kg i 400 kg Nie są to olbrzymy ale jak na wody na których łowię wstydu też nie przynoszą&8230; 3 października 2013 roku po złowieniu sztuki o wadze 4 kg pisałem że liczę na większe i chciałbym przekroczyć 5 kg Sezon 2014 zaczął się obiecująco &8211; 1 maja trafił mi się szczupak 72 cm i 260 kg Później nie było już tak dob…

zobacz więcej » 10

• 2014-10-27, komentarzy (8)

Zimna ale owocna zasiadka z nowym rekordem...

Jak to zwykle bywa zasiadkę zaplanowałem dużo wcześniej a nawet można by powiedzieć że kilkadziesiąt dni wcześniej bo odwiedzałem to miejsce regularnie przynajmniej jedną nockę w tygodniu i tak samo było z nęceniem systematycznie przez kilkadziesiąt dni kosztowało to dużo wyrzeczeń i jeszcze więcej czasu i wysiłku przy ciągłym robieniu kulek i ładowaniu się żeby zanęcić zazwyczaj wyglądało to tak …

zobacz więcej » 8

• 2014-10-26, komentarzy (6)

„Przypadkowy” leszcz na spinning

W niedzielne popołudnie 26 października wybrałem się z kolegą nad rzekę Wartę w miejscowości Sieraków Naszym celem było złowienie szczupaka na spinning choć szczęśliwi bylibyśmy także gdyby na nasze przynęty skusiły się okonie Obrzucanie główek zaczęliśmy od godziny 1330 Pierwsze dwie &8211; zero brań przy trzeciej około godz 1430 na mojej wędce melduje się szczupak o wymiarze 50 c…

zobacz więcej » 6

• 2014-10-17, komentarzy (8)

Medalowy jaź z Izumi Shad Alive

Idzie jesień więc czas powspominać co działo się w piękne upalne lato 2014 Był to okres z pewnością bardzo dziwny Moje ulubione sandacze nie chciały w ogóle współpracować Trochę lepiej było ze szczupakiem ale to nie było to co w poprzednich latach Jednak nie mogłem aż tak narzekać bo przynajmniej miałem dwa miejsca które w tym roku okazały się bankówkami 30 lipca postanowiłem wybrać się na łódź …

zobacz więcej » 8

• 2014-10-14, komentarzy (25)

Największy szczupak w Polsce - Szczupak 25,5 kg! - AKTUALIZACJA!

Nowy największy szczupak w Polsce został złowiony 13102014 na zbiorniku Żwirowni w Żarkach nad Nysą Wędkarzem który poskromił tą rekordową rybę był Mariusz Skowron Szczupak o długości 122 cm ważył 255 kilogramów Ryba zacięła około godziny 21:00 na żywca (leszcz) &8222;postawionego&8221; z gruntu Wcześniejszy oficjalny największy szczupak to złowiony w 1976 roku przez Wacława Biegana mierzący 128 c…

zobacz więcej » 25

• 2014-09-14, komentarzy (31)

Wrześniowy sum

Spacerek Od jakiegoś czasu wzięło mnie na zwiedzanie rzeki Jak najdziksze rejony piękno nieskalane ludzką dłonią Natura cały czas broniąca się odradzająca po szkodach wyrządzonych przez człowieka w latach 90tych Tym zaraził mnie kolega Darek Uciec od zgiełku pazerności nie których wścibskich wędkarzy gdzie można spokojnie połowić Pukając gumką po kamykach i nie słuchać prz…

zobacz więcej » 31

• 2014-07-19, komentarzy (16)

Prawie metr szczęścia z jeziora Białcz

Wpis pojawia się z lekkim opóźnieniem ale jakoś tak brakowało czasu Dotyczy wspólnego wyjazdu z rodzinką i spędzenia weekendu majowego nad wodą oraz pobicia własnego rekordu Od początku roku planowaliśmy z żoną gdzie tym razem spędzić ten długi weekend majowyi wybór nasz padł na jezioro Białczjezioro to już tutaj opisywałem więc nie będę się powtarzałdodam tylko dla przypomnienia że należy ono d…

zobacz więcej » 16

• 2014-07-18, komentarzy (15)

Moj rekordowy klen

Witam serdecznie wszystkich zapalonych spiningistow tych ktorzy szwendaja sie za szczupakiem pstragiem i okoniem oraz tych ktorzy staraja sie zawsze byc o krok przed doroslym kleniem Od mojego ostatniego posta z wyprawy minelo szmat czasu i jeszcze wiecej sie zmienilo w zyciu osobistym Byly tez sytuacje ktore doswiadczyly zyciowo jak i podnosily na duchu Jednym slowem zmiany jakich sie nie spodzie…

zobacz więcej » 15

• 2014-07-14, komentarz (1)

A jednak się zdarza

Chciałem jechać do Górali na stawy i dlatego niecierpliwie wyczekiwałem na wyznaczony dzień 29062014 r Słyszałem że będzie baranek i ta informacja pobudzała mnie dodatkowoWszak u Górali już raz jadłem baranka był rewelacyjny i będę o tym pamiętać do końca życiaU Górali złowiłem też "Karpia na skale" ale nic dwa razy się nie zdarza powtarzałem sobie Bez emocji ale wstałem o 400 zabrałem kolegów o …

zobacz więcej » 1

• 2014-06-23, komentarzy (23)

Karpiowy sukces Leszka

Jest wczesne popołudnie w piątkowy dzień czerwcowego długiego weekendu Kilkanaście minut po zaparkowaniu samochodu na naszej stanicy kojący śpiew ptaków przerywa sapanie jakiegoś osobnika dochodzące zza skarpy i krzaków położonych nad brzegiem jeziora Po chwili z zielonej gęstwiny wynurza się wielki podbierak a tuż za nim rozemocjonowany z wypiekami na twarzy Janusz tarmoszący w siatce jakiegoś p…

zobacz więcej » 23

• 2014-06-04, komentarzy (5)

Rekordowe okonie

PIERWSZY dzień tygodniowego urlopu zaczęliśmy od spinningowania niedużymi sprawdzonymi gumkami Wyniki niestety mieliśmy zerowe mimo łowienia na znanej od lat górce W drugim dniu wybraliśmy kładkę i inną metodę wędkowania Pomost ten wybraliśmy nie przypadkowo Od podwodnej górki do niego było jakieś 150 metrów Stok górki opadał w stronę kładki z czterech metrów do ośmiu a przy brzegu znowu wypłycał …

zobacz więcej » 5

• 2014-06-02, komentarzy (0)

Węgorzyno 2014

W tym roku majowy urlop z wędką zaplanowałem tak jak zwykle w ośrodku wypoczynkowym koło Węgorzyna Nie wiedziałem tylko czy będę tam sam czy też ktoś ze mną pojedzie Miał to być tygodniowy pobyt z zakwaterowaniem w ośrodku położonym nad samym brzegiem jezioraŻona ze mną nie mogła jechać z braku urlopu a na mojego kolegę nie mogłem liczyć bo był dopiero co po operacji na sercu Wysłałem więc esmsa d…

zobacz więcej » 0

• 2014-05-14, komentarzy (36)

Sum 260cm - największy złowiony przez Polaka!

Klub Spinningowy Robinson Team w składzie Tomasz Kurnik Arkadiusz Gajewski Piotr Wojnowski ustanowił nowy rekord Podczas wyprawy do Włoch nad rzekę Po złowili 3 sumy o łącznej długości 704cm Największy sum miał 260 cm jest to największy sum jaki został złowiony przez Polaków na woblera Zapraszamy do obejrzenia relacji video  …

zobacz więcej » 36

• 2014-05-05, komentarzy (30)

Amur 26kg z dzikiej mazowieckiej glinianki

Nadszedł weekend majowy niestety jak to często bywa nie wszystko układa się po naszych myślach Tym razem w naszym oczku wodnym pod domem pękła folia zabezpieczająca i przez dwa dni trzeba było spuścić tysiące litrów wody i łatać dziury Skończyliśmy w piątek po południu zmęczeni i ubrudzeni zalegającym mułem nie mieliśmy siły na nic Jednak po kilku telefonach okazało się że na pobliskiej wodzie sie…

zobacz więcej » 30

• 2014-03-28, komentarzy (11)

Pan Karp

Skoro jestem już przy wspomnieniach z dzieciństwa chciał bym opowiedzieć Wam kolejną z sytuacji przeżytych tym razem nad rzeką Nad Wartę miałem parcie od pierwszej wizyty z Ojcem Zabierając mnie nad nią pierwszy raz nie zdawał sobie sprawy co będzie dalej się działo w domu ;)Gdy tylko wracał z pracy ja dopytywałem nachalnie : kiedy wybierzemy się nad wodę nad tą …

zobacz więcej » 11

• 2014-03-23, komentarzy (17)

Wiosna nad wodą

Śpiew ptaków leśnych pierwsze kwitnące kwiaty pączki na drzewach to chyba znak Wiosna jest w pełni rozwoju nad małymi rzekami życie się budzi niesamowicie szybko Wyłażące zewsząd żabki mają stać niebawem pierwszym wysoko kalorycznym posiłkiem pstrągów kleni i okoni Również ochoczo tańczące w nurcie uklejki czekają na pierwsze ataki drapieżnika Niespokojnie chowające się cierniki te…

zobacz więcej » 17

• 2014-03-15, komentarzy (18)

Brzana na medal

Brzana na medal Z kijem spinningowym 13 września na niedzielny patrol na bużańskie łowiska w okolicy wsi Klimczyce Chciałem zobaczyć jak wygląda Bug po letniej przydusze Spotkałem dwóch wędkarzy którzy przez noc złowili tylko dwa małe sumiki Pomyślałem że w rzece po tej przydusze jest niewesoło i poszedłem dalej w miejsce co do którego byłem prawie pewien złowienia szczupaka albo bolenia Niestety…

zobacz więcej » 18

• 2013-12-24, komentarzy (19)

Klenie na rafie

Kleń ryba która prócz sandacza fascynowała mnie zawsze swoim zachowaniem Jej spryt i przegląd łowiska to coś co urzeknie nie jednego wędkarza zarówno tego który siada ze stacjonarką jak i tego który łowi na sztuczne przynęty Jako uczeń gimnazjum często siadałem nad brzegiem rzeki podglądając te fantastyczne rybki Zadziwiały mnie za każdym razem nim jeszcze próbowałem je złowić na wędkę cel…

zobacz więcej » 19

• 2013-12-18, komentarzy (23)

Daniel, to twoja ryba i twoja sprawa

[p]Namawiałem Daniela by napisał swój pierwszy wpis na swoim blogu ale nie zdecydował się Daniel jest nauczycielem wfu w zespole szkół ponad gimnazjalnych Znam go z boiska bo grał w naszej Victorii jako napastnik i strzelał wiele bramek Jest absolwentem AWF w Warszawie A przede wszystkim jest synem mego przyjaciela&8230;[/p][p]W 2012 roku wybudowano w naszym ośrodku który kiedyś był koszarami niem…

zobacz więcej » 23

• 2013-11-26, komentarzy (11)

Karpie lubią spokój i ciszę

Karpie lubią spokój i ciszę Nadszedł czas który miałem zaplanowany na dłuższą zasiadkę Jak co roku o tej porze chciałem pojechać na południe Francji na przepiękną wodę jaką jest jezioro St Cassien Jednak z uwagi na to że wprowadzono na tym jeziorze zakaz połowu w ocy niestety musiałem zrezygnować Mam nadzieję że kiedyś władze zarządzające tym zbiornikiem zmienią przepis i będzie ożna łowić w no…

zobacz więcej » 11

• 2013-11-24, komentarzy (28)

Tajemnica wędkarskiego sukcesu

Tajemnica wędkarskiego sukcesu Tak jak niemal każdy z Was od lat dokoła siebie szukałem i wciąż szukam przepisu na wędkarskie sukcesy Przypomnijcie sobie jak to czytaliście pożyczoną od kolegi gazetę czy zwędzony dziadkowi z kolekcji nr WW Wszystko po to by łowić więcej lepiej skuteczniej Ba by w ogóle łowić jakieś ryby Z takich gazet wybierałem to co mogło się przydać na każdej kolejnej wyprawie…

zobacz więcej » 28

• 2013-11-24, komentarzy (16)

Surfcasting i gładzica

Surfcasting i gładzica W tym roku było kilka chwil które pozostaną mi na dłużej w pamięci Pierwszy Sandacz na koguta i do tego 70ka kilka ładnych okonii i szczupaków To wszystko pozostanie w cieniu ryby którą tu opiszę 19tego pażdziernika wraz z dwoma kumplami z koła wędkarskiego wybraliśmy się na zawody Surfcastingowe na wyspe Fehmarn Nie pierwszy to raz i mam nadzieje że nie ostatni w moim ży…

zobacz więcej » 16

• 2013-11-20, komentarzy (36)

25 szczupaków w 1 dzień

CześćKolejny dzień nad wodą Po tym jak na ostatnim wędkowanie baterie rozładowały się znacznie wcześniej niż powinny postanowiłem że dziś będę je oszczędzałNiestety przez to nie udało mi się nagrać holi kilku fajnych szczupaków które dziś złowiłemJuż o godzinie 7 rano zameldował się pierwszy 62 centymetrowy Zaraz po nim 65 później 74 i 64 centymetry Między większymi szczupakami trafiałem masę mni…

zobacz więcej » 36

• 2013-11-16, komentarzy (16)

Branie życia

W święto Niepodległości 11112013 wybrałem się na zbiornik w Zwięczycy Łowiłem metodą drgającej szczytówki popularnie zwaną feeder oraz na bat Ryby które udało się złowić to Leszcze Płotki i sporadycznie uklejeW tym dniu na zbiorniku panowała bardzo duża presja wędkarska Praktycznie od rana ciężko było znaleźć wolne stanowisko Zdecydowana większość wędkujących nastawiała się na Szczupaka i metodę ż…

zobacz więcej » 16

• 2013-11-15, komentarzy (17)

Guma SG Cannibal - 61 szczupaków w 3 dni

Guma SG Cannibal 61 szczupaków w 3 dni Rok 2013 nie jest zwykłym rokiem Najpierw długa zimna wiosna potem gorąca wręcz jesień Ryby troszkę powariowały ale wszystko zaczyna wracać do normy W zeszłym sezonie o tej porze roku już na moich miejscówkach zaczynały pojawiać się grubsze ryby W tym roku są to jeszcze ryby niewielkie i średniePrzez ostatnie trzy dni w wodzie lądowały wyłącznie Cannibale Od…

zobacz więcej » 17

• 2013-11-13, komentarzy (14)

Rekordowy okoń

Rekordowy okoń To był piękny słoneczny dzień postanowiłem z kolegami że pojedziemy tego dnia zapolować na drapieżnika Naszym celem był głównie szczupak ale przyłów w postaci innego mięsożercy też był by mile widziany Po dotarciu na miejsce szybkie kompletowanie sprzętu i nad wodę Moje emocje sięgały zenitu to był tak naprawdę mój pierwszy wypad na spinning już nie mogłem się doczekać pierwszego r…

zobacz więcej » 14

• 2013-11-10, komentarzy (9)

Listopadowy Okoń - zatopiony las

Sprzęt spakowany godzina 8:20 podjeżdżam po kolegę Kubusia Droga szybko zleciała Jesteśmy na miejscu Pierwsza męczarnia napompować ponton wrrrr 40 min męczarni starą pompką samochodową dało radę :P Godzina 9:10 zapakowaliśmy sprzęt do naszej amfibii i wypłynęliśmy Środek jeziorka wrzucam i uruchamiam echosondę a tu po pierwszej minucie piiipiiii Ryba chodzi " dobry znak pomyślałem" Zanim zdążyłem …

zobacz więcej » 9

• 2013-10-29, komentarzy (34)

Metrowy szczupak - jezioro Karolewskie

Metrowy szczupak z jeziora Karolewskiego materiał który przedstawiam jest opisem wędkarskiego wypadu poczynionym przez Kolegę Piotra który praktycznie w przeciągu dwóch weekendów następujących po sobie złowił dwa piękne szczupaki w ostatnie dwie soboty pażdziernika Sobota 19 października 2013r Poranek był w tym dniu wyjątkowo zimny 3°C ale za to słoneczny Zaczynałem spinning od stanowisk sąsiadu…

zobacz więcej » 34

• 2013-10-22, komentarz (1)

Październikowe okonie z jeziora Bronisławskiego

Witam jakiś tydzień temu pisałem że będę się wybierał na okonie no i jak napisałem tak zrobiłem tylko nie myślałem wtedy że będzie to rekordowa wyprawa Tak więc 15 października tj wtorek wybrałem się na jBronisławskie (część jPakoskiego) gdzie zachęcił mnie do wyjazdu mój znajmy Marek Tak więc na łowisku byłem o 6:30 zjechałem się tam z kilkoma innymi wędkarzami łowiącymi głównie na bat ale nie br…

zobacz więcej » 1

• 2013-09-30, komentarzy (8)

Medalowa płoć i lin, oraz 2 karpie

Pewnego dnia wybrałem się na wodę komercyjną w TrzebieszowicachPo przybyciu rozłożyłem fedeera i bataPo rozrobieniu zanęty Lorpio extra carp i Harison carpdodałem kukurydze i robaki i po kilku chwilach wędki były w wodziePierwsze ryby to okonie i płotki a dopiero po jakimś czasie na mojej gruntówce było pierwsze branie mój tato poczuł opór i po krótkim holu okazało się że to karpik (wrócił do wod…

zobacz więcej » 8

• 2013-09-16, komentarzy (17)

Zasiadka na Pogori 3

W roku 2013 miałem zamiar wziąć na cel ok 200h wyrobisko piasku w Dąbrowie Górniczej Pogoria 3 z potężnymi amurami niestety woda ta bardzo zarasta zielskiem już w majówkę byłem na pierwszej zasiadce na pierwszym lepszym miejscu bez zielska jak się później okazało błędnym bo wróciłem bez brania przez 5 dni Już w trakcie majowej zasiadki postanowiłem że bardziej się przyłożę do następnej i zacząłem …

zobacz więcej » 17

• 2013-09-07, komentarze (2)

Majowe otwarcie sezonu szczupakowego 2013

Na 1 maj czekałem prawie 3 miesiące aby rozpocząć sezon szczupakowy Postanowiliśmy się udać nad moje ulubione jezioro ( Kryspinów ) na którym w zeszłym roku straciłem metrówkę Wyprawa stało pod znakiem ponieważ o 5:30 zaczął padać drobny deszczyk ale już o 5:45 przestał padać więc JEDZIEMY Na łowisko przybiliśmy o 6:10 było pochmurno na niebie wisiały ciężkie ołowiane chmury i było ok 19 C…

zobacz więcej » 2

• 2013-09-01, komentarzy (5)

Karpiowy rekord zbiornika

Jest niedziela 11082013 gdz400 telefon dzwoni jak oszalały co jest Aaaaa no tak jadę na ryby Mocno zaspany idę do kuchni zrobić sobie kawę Nie do końca jestem przekonany czy jechać czy jednak nie wsunąć się ponownie do łóżka A niech tam&8230; pojadę jak już wstałem Kawa wypita idę namieszać zanęty na karpia Tak na karpia postanowiłem złapać karpika na obiadek (z tego zbiornika są wyjątkowo smaczn…

zobacz więcej » 5

• 2013-08-15, komentarzy (18)

Amur, amurzysko i rekord

[p]Amur amurzysko i rekordCała historia zaczęła się tak na dobre w połowie lipca br kiedy to podczas spinningowania z Kolegą Ryszardem zauważyłem w jednej z zatoczek oznaki lub posługując się myśliwska terminologią ślady żerowania pewnej ryby Wówczas po krótkiej dyskusji z Kolegą postanowiłem zweryfikować swoje spostrzeżenia Popołudniowe zasiadki na wypatrzonym łowisku realizowane były doraźnie …

zobacz więcej » 18

• 2013-08-12, komentarzy (20)

Sum 160 cm

15 sierpnia 2006 roku ten dzień w moim wędkarskim kalendarzu był odznaczony jako dzień w którym ustanowiłem swój życiowy rekord Przez siedem lat moją rybą życia był karp o wadze 125 kg i długości 87 cm Nie mogłem tego rekordu pobić mimo iż ciągle próbowałem stosując coraz to nowsze wędkarskie metody i odwiedzając różne łowiska Nie udawało się jednak do czasu09 sierpnia 2013 roku na jednej z moich …

zobacz więcej » 20

• 2013-08-07, komentarzy (15)

Babcia z wody PZW

KARPIE Z WODY PZW Jest 4 sierpnia kilka min po godz 6 nad ranem zrywam się by uśpić budzik i szykować się do pracyW trakcie ogarniania dzwoni telefon od kolegi Kuby Rozmowa z nim nie trwała długo aby usłyszałem mamy wolne zostaliśmy odwołani od pracy To była wspaniała wiadomość ponieważ sobotę miałem pracująca i n…

zobacz więcej » 15

• 2013-07-17, komentarzy (12)

Zamiast okonia sum 120 cm

Filmik z youtube "Trzcianka sum 120"przedstawia hol suma o długości 120cm Po długiej walce na zestaw jak podkreśla sam łowca: " dedykowany pod duzego okonia" wyciągnął go jeden z członków Koła Miejskiego Dawid Eliks Gdzie wodę widać na filmiku lecz wędkarz musi mieć swoje tajemnice Kol Dawidowi gratulujemy Filmik trzyma w wędkarskim napięciu Więcej nie piszę zachęcam do oglądaniahttp://wwwyoutube…

zobacz więcej » 12

• 2013-07-15, komentarzy (11)

Rekordowy okoń na spławik

Ostatnio wybrałem się na rybki na łowisko Żwirownia w Rakowicach Wielkich Ze wędką spławikówką i czerwonymi Pogoda była słoneczna Węda została zarzucona o 18 Mija 1 godzina a ja złapałem tylko 2 8cmowe okonki Po następnym zarzucie zobaczyłem że spławik się zanurza myślałem że to kolejny okonek więc nie reagowałem Jednakże kiedy ryba prawie strąciła wędkę z widełek zaciąłem poczułem duży opór i nie…

zobacz więcej » 11

• 2013-07-14, komentarzy (6)

Pierwszy i od razu taki wielki

Na wyjazd umówiliśmy się z Maciejem dwa dni wcześniej mówił że z nami pojedzie jego kumpel jak się okazało był to nasz wspólny kumpel Emil Nadszedł dzień wyjazdu niedziela godzina 8:00 wsiadam w zapakowane auto i śmigam po Maćka i Emila Myślicie sobie trochę późno owszem ale do 7:00 miałem dyżur w pracy 8:30chłopaki pakują swój sprzęt i już śmigamymały przystanek po drodze i jedziemy dalej Na miej…

Ogłoszenie płatne

daj ogłoszenie

zamów reklamę

Na dużą gumę z opadu

rekordy Twojego Koła PZW »